Keresés

Részletes keresés

qwer1234 Creative Commons License 2002.04.23 0 0 154
" A hétvégén megnéztem az ülést, de sajnos az azt rögzítő csavarokkal nem bírtam. Egyszerűen nem bírtam kicsavarozni. "

Először senkinek sem sikerül. Nem a praktikeres kis imbuszkulcsokat kell használni, mert a csavarok bele vannak ragasztva a menetbe. Ide erőgép kell ! Ha nem megy, hozd el a kocsid, segítek kiszedni.

Előzmény: göri (152)
_latsam Creative Commons License 2002.04.23 0 0 153
@göri
> a vízszint meg csak emelkedett (volna) amíg be nem folyik mindenhova.

Nem mindenhova! Középen van a fűtőventillátor szívócsatornája (szerencsére) kis peremmel körbevéve. Na oda folyik be az átok víz ha elérte a szintet. Onnan meg ahol kijut irány az utastér.
Nekem lötyögésig nem jutott el a dolog, mert annyira azért nem volt eltömődve. Esőben on-line ázott és locsolócsővel reprodukálható volt a debugolás idejére.

Előzmény: göri (152)
göri Creative Commons License 2002.04.23 0 0 152
Üdv.

Kelemenb

A hétvégén megnéztem az ülést, de sajnos az azt rögzítő csavarokkal nem bírtam. Egyszerűen nem bírtam kicsavarozni. A gerinctámaszállítók úgy ahogy, de működnek ez a sok műanyag borítás megőrjít. Az első futóműnáél lévő ropogást pedig én is csak akkor hallom, ha az egyik kerék szintje eltér a másiktól.

Omegafan, latsam

A beázáshoz annyit, multkor lemostam a kocsit, utána irány a város. Megyek mint állat, ám forduláskor hallom, mintha egy 120 literes vizes hordó lenne a motortérben, a víz ide oda hullámzott elől. Aztán rájöttem, hogy abba a gagyi műanyagba van az esővíz elfolyó két szélen amely a sok falevéltől meg egyéb kosztól szépen eltömődött a vízszint meg csak emelkedett (volna) amíg be nem folyik mindenhova.

_latsam Creative Commons License 2002.04.23 0 0 151
@Omegafan
Már tegnap válaszoltam, de az index eltökítette a hozzászólásomat:(
Namég1x
Nálam az volt a szitu, hogy a szélvédő és motorház közti részben (amit egy gagyi fekete műanyag fed le) víz keletkezett és belefolyt a fűtőmotorba (vagy csak a ventillátorba?). Innen a klímacsöveken lecsepegett a jobb első ülés lábterébe. Levettem a borítást (azt a gagyi feketét az ablaktörlők alatt) de semmi különöset nem láttam. Visszaraktam, és egy ideig meg is szűnt a vizelés. Valószínüleg csak meg kellett igazítani. Ez nem nagy meló érdemes megpróbálni. És ha már ott vagy érdemes kipucolni a két első sárvédő mögötti lefojót is. Nálam tele volt falevéllel.
Sam
Előzmény: Omegafan (149)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.22 0 0 150
jópofa! :-)))
Előzmény: _latsam (148)
Omegafan Creative Commons License 2002.04.22 0 0 149
Üdv topik,

kérdésem lenne. A szombati zuhi után másnap reggel induláskor kisebb búvópatak tört elő a gázpedál tájékáról. Honnan jöhet és mi lehet az oka, pls HELP!!! (Eddig sem nagyobb eső után, sem mosás után nem fordult elő ilyen... ja! A Omega a járgány.)

Köszi:
OF

_latsam Creative Commons License 2002.04.22 0 0 148
Ezeket a neten találtam:

az enyém így néz ki (http://www.motorscene.de/LCD-Cockpit/LCD_Bilder_von_Opel/SenatorB_LCD-01/senatorb_lcd-01.html) bár ezt senatornak írja a weblap. Van egy másik amit A omegának mond de ez check controlos (http://www.motorscene.de/LCD-Cockpit/LCD_Bilder_von_Opel/OmegaA_LCD-01/omegaa_lcd-01.html) ami az enyémben nincsen sajna. És ha jól megfigyuzod a műszerek közt is van aprócska különbség.

Előzmény: BX_thomas (147)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.22 0 0 147
hümmmm... felcsigáztál.. látni akarom! :-))))
Előzmény: _latsam (146)
_latsam Creative Commons License 2002.04.22 0 0 146
A korvett utánzatos a nyomatékgörbés ugye? Az omegában kissé diszkrétebb van: körív fordszámmérő, digit sebesség és tank, oszlopgrafikon töltés, olajnyomás, vízhőfok. Múltkor lekameráztam de olyan sz.rul sikerült bedigizni, hogy nem raktam fel a netre. De lehet, hogy holnap mégis behozom. Végülis a lényeg látszik.
Előzmény: BX_thomas (145)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.22 0 0 145
jaja, azazidétlen korvett utánzat? :-)))) tom mellik, a gsi kabriós haveromnak van olyan.. bár ő megvette tavaly a kocsit. Ő volt a faszagyerek majd 2 hét múlva rákerült az eladó felirat.. még most is rajta van....
Tom mellik.. Omegában még sosenem láttam olyat. Kiványcsivá tettél! Meg akarom nézni! :-)))

hmm.. meggyőzlek! :-)))

Előzmény: _latsam (144)
_latsam Creative Commons License 2002.04.22 0 0 144
Az omegám LCD műszerfalas. A gsi kadetté hasonlít rá.
Most nem tervezek autócserét de ha sok szépet mondasz róla lehet, hogy a következő kocsim mégiscsak xm lesz:)
Előzmény: BX_thomas (143)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.22 0 0 143
milyen lcd???? felizgattál! :-))
honnan tudod hogy nem akarom rédtukmálni? :-)))
Előzmény: _latsam (142)
_latsam Creative Commons License 2002.04.22 0 0 142
Oks! Az elkövetkező néhány hétben majd beiktatjuk.
Sam
>Omegázok legalább eggyet... :-))
Nem hiszem, hogy az én 88-as omegám a feelingek netovábbja, de az LCD benne az nem mindennapos:) Amiatt megéri megnézni. Én meg végre találkozok xm tulajjal aki nem azért magasztalja a kocsiját, hogy rámtukmálja:)
Előzmény: BX_thomas (139)
kelemenb Creative Commons License 2002.04.22 0 0 141
Gyalogbéka, göri

Az nem feltétlenül hiba, ugyanis a kormányösszekötő gombfeje tud hozzáérni a trapézkar gömbfején lévő végállás ütközőhöz. Nálam leginkább akkor jelentkezik, ha a két első kerék között szintkülönbség keletkezik teljesen kitekert kormánynál. Ez állítólag igy normális.

kelemenb

Előzmény: Gyalogbéka (135)
kelemenb Creative Commons License 2002.04.22 0 0 140
gabriel_

A full elektromos(magasság, ülőlap eleje, hátulja külön emelhető), fűthető, dupla deréktámaszos két első ülés, plussz a 2 fejtámlás széleskönyöklős, combtámaszos hátsó sor együtt volt ennyi. A te üléseid kb 30e, de, hogy épp kinek kell!? Ha kell kontakt, tudok küldeni.

kelemenb

Előzmény: gabriel_ (133)
BX_thomas Creative Commons License 2002.04.22 0 0 139
okse.. kinyomtatom az egészet és ha eger felé jársz jelezd! Én nap mint nap itt lebzselek az indexen, munka közben... :-))
Omegázok legalább eggyet... :-))
Előzmény: _latsam (122)
qwer1234 Creative Commons License 2002.04.21 0 0 138
"Szerintem rúdfej."

Basszus, ezen a kifejezésen percekig röhögtem . :-) Egyébként mi az a rúdfej ? Komolyan !

Előzmény: Gyalogbéka (135)
uhuhu Creative Commons License 2002.04.21 0 0 137
béka - qwer / kelemenb!

ment nektek emil!!

akit kihagytam:

megváltozott a telefonszámom!

aki szeretné tárolni, irjon egy emilt nekem!!!

uhuhu@freemail.hu

Előzmény: Gyalogbéka (135)
Lozsa Creative Commons License 2002.04.20 0 0 136
Még egy dolog érdekelne: hány literes a csomagtér, és esetleg valaki ha meg tudná mondani az autó méretbeli paramétereit is...

AMúgy létezik olyan oldal ahol ilyen jellegű adatokat megtalálni? Bármely autórol?

Előzmény: Gyalogbéka (135)
Gyalogbéka Creative Commons License 2002.04.19 0 0 135
Göri:

>>> Teljesen kitekert kormánynál inkább tolatáskor az első futómű felől iszonyatos ropogást hallok. Mitől van ez ? <<<

Szerintem rúdfej. Szerelő alámászik, megmozgatja, megmondja. Elöl ha jól tudom van négy, de nem muszáj (ha nem muszáj) egyszerre cserélni, külön-külön is megy. Ára 5000+ Ft körül van (bal külsőt vettem két hete ennyi körül a Lángnál).

Bye,
Béka

Előzmény: göri (124)
Lozsa Creative Commons License 2002.04.19 0 0 134
Köszi a választ...
Előzmény: gabriel_ (133)
gabriel_ Creative Commons License 2002.04.19 0 0 133
50e /db vagy ket elso ules annyi ossz?
Es vajon mennyiert lehet eladni a sima (csak elektromos magassagallitos) uleseket?
Tudsz helyet? Ahol esetleg beszamitjak?

Udv,
Gabriel_

Előzmény: kelemenb (131)
göri Creative Commons License 2002.04.19 0 0 132
kelemenb

Az 50 ezer froncsi az tényleg nem ütős. Mindenesetre maradok a mostaninál úgyhogy köszi a segítséget. Ezt a cippzáros dolgot meg megnézem, bár nem emlékszem hogy lenne benne.

kelemenb Creative Commons License 2002.04.19 0 0 131
göri

Az első verzió 50e, szerintem ez nem nevezhető drámainak. A csavarok a sinben vannak, tehát ülés előre, hátsó csavarok ki, aztán ülés hátra és az elsők ki. Imbuszkulcsos fejüek. Hát a támla szövete talán cipzáros a támla tövében, és felülről lehúzható???

kelemenb

Előzmény: göri (129)
gabriel_ Creative Commons License 2002.04.19 0 0 130
Omega 2.5TD kombi 95/X havi (meg mindi) elado.
Bor es automata kivetelevel full extras (na jo, CD Reflection felszereltseg). Dzsungelzold-metal.

Tel: 06209278894

Udv,
Gabriel_

göri Creative Commons License 2002.04.19 0 0 129
KELEMENB

Kösz az infót, gondolom az első verzióban szereplő ülés egy kisebb vagyon ezért maradnék először én is a második lehetőségnél.

Aprópopó, az a négy csavart hol találom ? Fel kell fejteni az egész szőnyeget ?
Ja és ha már az üéásnél tartunk, a gerinctámaszt szabályozó tekerentyűket is meg kéne nézni, de belülről. Szóval úgy értem az ülést is szét lehet szedni ? (Nem az óvodában nem légkalapács volt a jelem)

Üdv.

kelemenb Creative Commons License 2002.04.19 0 0 128
Lozsa

Az alábbiak szerintem a leggyakoribbak:
-két hátsó sárhányóív(javitóív kb 4500Ft)
-benzintank felett, a pótkeréktartó bal sarkainál
-qwer1234 szerint a hátsó rugó tetejénél a tányér alatt a nyúlvány(bár nálam ez 100%-os 12 évesen)
-első nyulványoknál a doblemezen, a műanyag betét rögzitőcsavarjainak töve
-ajtók alja
-tetőablak mellett festékpuffadás
-kombi-nál a szigetelőgumi körül, bár ez is inkább a gumitól függhet, ill az esetlegesen alá kerülő homok miatt
Ezek egy része lehet egyedi is, nem megfelelő karbantartás miatt!!!

kelemenb

Előzmény: Lozsa (123)
kelemenb Creative Commons License 2002.04.19 0 0 127
zsírozol, olajozol, csakhát a tört magyarság:-)))

kelemenb

Előzmény: kelemenb (126)
kelemenb Creative Commons License 2002.04.19 0 0 126
göri

Nekem is így indult amikor megvettem, két lehetőséged van:
-veszel B Omega CDX-es fullos elektromos ülést és örülsz mint majom a farkának:-))))
-vagy kiszeded az ülést(4 csavar), csavarlazító+varrógépolaj(lehetöleg deo)+zsír. Ezután fejreállítod az ülést, és az elejénél megy keresztbe(ha jól emlékszem) két tengely. Azok végét befujod csavarlazitóval ill varrógépolajjal, hagyod kb 15 prcig dolgozni az anyagot és utána némi kalapácsos "ráhatással" mozgásra bírod, ha végeztél, akkor minden forgáspontot, fogaskereket zsírozól, olajozól igény szerint. A fentiek után működnie kell(nálam működött is-először az utóbbi, majd az előbbi megoldás-).

kelemenb

Előzmény: göri (124)
_latsam Creative Commons License 2002.04.19 0 0 125
Próbáld úgy tekerni, hogy egy kézzel az ülést húzod felfelé, másikkal meg a kart húzod hátra. Ha nem ülök rajta én is így szoktam mert így könnyebb (bár az enyém amúgy is elég könnyen jár).
Sam
Előzmény: göri (124)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!