Tud valaki egy jó karosszériást Pesten?
Legyen olcsó, gyors, pontos, megbízható és dolgozzon kiváló minőségben:)
Közeleg a műszakim és lenne mit javítani a kasztnin:(
Sam
Hétvégén megyek ki a garázsba kihegeszteni az alvázon néhány rohadást. Például a hátsó ülésnél a padlólemez át van rohadva. Ha valakit érdekel, jelezzen, azt' jöjjön ki megnézni.
Hátha nem csak én vagyok tulságosan elvetemült. Totalcar-os cikk révén szilentes műhely:
-első trapézkar szilent vízszintes:Müller OPEL 4100, náluk 1500, függőleges 4000, náluk 2000.
A keménység választható, gyártanak versenyszilenteket is. Reggel beviszed az autót, délután már viheted is. Gyártanak kardánra Hardy-t is(gyári 16e). Egy full A Omega(van B-re is) szilentezés és kardán(3) uj gumi 20 és 30e között megáll.
az én gépem '92 év végi Omega A Caravan 2.4i (C24NE asszem)
Felszereltség: el. ablakok, tükrök, klíma, ABS, "Travel" fantázianévvel
Tökjó állapotban, és megy mint ÁLLAT! (Alacsony fordulaton sok nyomaték rulez! :-)))
Szép jó reggelt mindenkinek!
@kelemenb, qwer123
>Mi digit???
Hát az LCD műszerfalam a digit! Csak FiatTipóéknál digitnek hívják. Opelék meg LCD-nek (gondolom)
Sam
Íme a kép az összetört Omegáról. (Ha sikerült beillesztenem...:) El lett adva a roncs, úgyhogy nem tudom, megpróbálta-e összerakni valaki. Annyit elárulok, hogy belülről csak a kiesett analóg óra mutatta, hogy megsemmisült a kocsi orra!!! (Látni is, hogy csak az A oszlop van kicsit deformálódva...)
Amúgy megjavítottam a diffit. Csak annyi baja volt hogy a kúkerékcsapágy fellazult (anya lazulás) és így kb 1,5 mm-t tudott hosszirányban kógni. Ez pedig pont elég volt ahhoz, hogy tolóüzemben (amikor beljebb ment a kúpkerék) akkor simán beleért a bolygóműházba, és darálta ezerrel.
Úgyhogy kúpkeréktengely beállít, szimmering, hajtóműolaj csere, oszt kész. Kussban van végre...
Még valami, amitt elfelejtettem hozzátenni, pedig fontos:
A GYORSULÁSI ÉS VÉGSEBESSÉG ADATOK TELJES TERHELÉS (kb. 500 kg!) MELLETT ÉRTENDŐEK!!!
Magyarul: a 123 lovas 2 literes Omega egy személlyel mindenképpen JOBB eredményt produkál, mint a C20NE (állítólag) 11,8 másodperce. Szerintem 10-10,5 körül össze lehet hozni a dolgot, de ahhoz jó sofőr is kell...
(Sosem felejtem el, mikor 80-nál lájtosan áthúztam hármasba és akkor kezdett feléledni a 2 literes... :)
A 20SE motorral szerelt Omegáról konkrétan nem találtam gyorsulási adatot, de az biztos hogy JOBB, mint a C20NE, mert ez utóbbi 115 lóerő a 20SE 123 lóerejével szemben. (Amúgy csak sűrítési arányban tér el a kettő egymástól, a 20SE-nél ez az arány 10, a C20NE-nél 9,2.) Valaki itt azt írta, hogy a C20NEF 90 lóerő körül van. Nem igaz! Kereken 100 gyík!
C20NE (limuzin, kézi váltóval) gyári datai:
végsebesség: 195 km/h (ez gyári mért adat, óra szerint kb. 5%-kal több)
gyorsulás: 11,8 mp
(Hozzátenném, forrásonként némileg eltérőek ezek az adatok, olvastam már a 2 literesről 10,8 mp-et is... Lehet hogy az a 20SE volt?)
VÉGRE EGY OMEGÁS TOPIC!!! Hogy én mennyit vártam erre!!! :)
Na jó, hagyjuk ezt... :) Csak egy pár szóban foglalnám össze a dolgot:
KIRÁLYSÁG AZ "OMEGA A"!!!
Nekem eddig 3 is volt. (Most egy Fordom van átmenetileg, de ezen szeretnék sürgősen változtatni...) Az első egy '88-as 2 literes benzines volt, a második egy '90-es 2.3TD CD kombi, végül egy '87-es 1.8 karburátoros. Az első szegény összetört (kb. 130-nál betonfal autópályán...), a második, a TD hengerfejes lett, a harmadikat meg gyakorlatilag elajándékoztuk. Ezúton is szeretnék mindenkit óvainteni a karburátorostól! Szerencsére nem sok ilyen fut már... :) (Elég komoly bajai voltak: 100 ezerért kellett bele motorvezérlő kompjútert venni, mert tönkrement a régi. És ez volt a LEGOLCSÓBB! És emiatt a "kis apróság" miatt majdnem megfőtt a motor Olaszország felé... De a fogyasztása korrekt volt: városban max. 8 és fél liter, városon kívűl kb. 6 - 6,5!!! Ezek MÉRT ADATOK!!!)
De talán kár is pont itt istenítenem a böszmét, hiszen a "közönség" bizonyára nagyon jól ismeri. Nekem a balesetem (semmi bajom nem lett!!!) óta ez a kocsi az etalon, egyedül azt bánom, hogy KIZÁRÓLAG hátsókerékhajtással gyártották, nem értem, miért nem bírtak összkerékhajtást is szerelni bele... Na mindegy.
Reményeim szerint már nem sok kell és repülök a németekhez egy újabb 2 literesért. Mert vitán felül az a legjobb - kultúrált fogyasztás (Milánó-Budapest 7,4 liter MÉRVE, nem kifejezetten spórolós autópályatempóban 150 körül vagy felett PLUSZ város!), jó menetteljesítmények (nem egy versenyautó, de igen jól lehet vele véleményem szerint gyorsulgatni, pedig már 5.7-es V8-as Chevrolethez is volt már szerencsém...), ELPUSZTÍTHATATLAN motor!
És ha már az elpusztíthatatlanságnál tartunk - van egy haverom (akinek most amúgy Kadett GSI-je van, ami a GSI.HU portálon is megtalálható a "tesztelt" típusok között, egy 1.8-as piros kis ördög...), akiknek Omegájuk ('91 C20NE) van és a srác azt nyúzta vagy két évig. De amit az a kocsi kapott... "Anyám borogass!" :) A "max-kör" a legenyhébb mutatvány volt, amit előadott vele. Egy ideig ráadásul úgy közlekedett vele, hogy NEM KUPLUNGOLT, mondván, erős kocsi, bírja. Bírta is - egy ideig. Aztán nekem kellett (a TD kombival) hazavontatnom, mert lezabáltatta a kuplungtárcsát. :) Arról nem is beszélve, hogy 5000-es fordulat alatt csak a piros lámpánál járt a motor, amikor benne ült. (Egyszer "próbaképpen" leszabályzási fordulaton, egyesben végigmentünk a Margit hídon...) Autópálya 200 felett (óra szerint), ilyesmi...
Mindezek után:
A kocsi tökéletes állapotban van amióta nem jár vele!!! Gyönyörűen duruzsol a motor, semmi nem nyikorog vagy kopog benne, és szépen siklik az úton. Típusbetegségként persze néha kellett ügyködni az elektromos rendszerrel, de SOHA SEMMI egyéb baja nem volt eddig. (Leszámítva egy karambolt, amit a haverom hozott össze...) Pedig már erőteljesen 160e felett áll a km...
Na jó, nem mesélek többet, pedig lenne mit... :)
Üdv minden OMEGA fanatikusnak! HALÁL A JAPÁN KOCSIKRA!!! :) (Ja igen, egyszer beletolattam egy Honda Civic-be: Omegán 30 ezerért hátsó lökhárító kalapálás, Civicben 680 ezer kár... :) :) :)
Voltam az OPEL Sztrádában, hát a drágábbik megoldás a nyerő "természetesen":-((((. Miért is épp a tömítés ment volna tönkre, hisz az csak 403 Ft.:-((((
kelemenb
ui.:qwer1234: na mi történt, elveszett a humorérzék?:-)))), "gyorsan" témát váltottál.
A tanknak semmi baja, a "szerelőnyílás" tömítése, vagy pedig a csőkiállás(amire a gumicsővet kell rögzíteni) tömitése ment szét. Remélem az előbbi, mert, ha a csőkiállás, akkor komplett csere és mivel a szerelőnyílásra van felrakva a szintjeladó és a belső szűrő is fixen, így csak együtt cserélhető kb 20e Ft.
Azért csak semmi káröröm:-)). Nem is tudom kinek a garázsában párolog a benzinnel teli lepedő az autója mellett:-))). Épp most nehezítem uhuhu életét és próbálok alkatrészt szerezni.
@zmate
Neked is 20SE van? Mert eddig az enyémen kívül nem nagyon láttam ilyet. A kérdésedre sajna nem tudok válaszolni, mert még nem mértem és az enyém automata. Ettől persze mérhető lenne, mert lehet azt is kézzel váltogatni.
Sam