Keresés

Részletes keresés

Lozsa Creative Commons License 2002.05.10 0 0 217
A másik, ami nem hagy nyugodni: akármennyit közlekedek vele (főleg városban) nem megy a vízhőmérsékletem fel 90 fokig (alatta marad kb. fél centivel). Ez normális? Vagy inkább valószínűleg nyitva maradhatott a termosztát.
Amúgy létezik ezeknél "hidegebb" ill. melegebb termosztát? Egyáltalán a normál termoszxtát hány foknál kell , hogy nyisson.

Mindez azért merült fel bennem, mert a weblapon azt írja a barátunk, hogy 100-110 fok az ideális a 2.0-ás motoroknál.

Lozsa Creative Commons License 2002.05.10 0 0 216
Tényleg nagyon jó a weblap, gratula.

Mellesleg itt kérnék mindenkit, hogy aki rendelkezik C20NE motorról jelleggőrbékkel akkor azt legyen olyan jó, és tegye közkinccsé. Lehettőleg mind a három (Nyomaték, teljesítmény, fogyasztás) érdekelne.

Előre is köszike...

Előzmény: qwer1234 (215)
qwer1234 Creative Commons License 2002.05.10 0 0 215
flowachild:
Kurvajó lett az Omegás weblap. Nagyon tetszik ! Gratulálok !
flowachild Creative Commons License 2002.05.10 0 0 214
Kb. 110-130-cal mehettem éppen. Nem tudom pontosan, nem igazán figyeltem az órát, és az egész csak úgy "eccercsak" történt, és két másodpercnél nem tartott tovább. De ez alatt a kis idő alatt átvágódtam két sávot!... És nem derült ki utóbb, hogy mitől lehetett a defekt. (Sokat jártam vele úttalan utakon, úgyhogy akárhonnan lehetett benne valami éles tárgy, lásd szög vagy ilyesmi.)

De hagyjuk ezt.

Örömömre szolgál bejelenteni, hogy kb. 2 órán belül (momentán pont éjfél van...:) fel lesz törtve az Omegás honlap (már majdnem kész) változata. NÉZZÉTEK MEG!!!

www.omegaclub.ini.hu vagy

omegaclub.freeweb.hu

Előzmény: evil1023 (213)
evil1023 Creative Commons License 2002.05.09 0 0 213
Pedig au Auto2(??)-ben azt írták, hogy ha az ember betart minden szabályt, akkor a durrdefekt esélye kisebb, mint 5 lottó ötös egymásután. Mégis kábé mennyivel mehettél? És kiderült mitől lett a defekt?
Előzmény: flowachild (200)
flowachild Creative Commons License 2002.05.09 0 0 212
Bocsika, az előbb rossz URL-t adtam meg, az OMEGA.INI.HU ugyanis már foglalt domain név, úgyhogy WWW.OMEGACLUB.INI.HU címen lehet elérni a honlapot, vagy a már említett OMEGACLUB.FREEWEB.HU címen.

Majd nézzétek meg!

flowachild

flowachild Creative Commons License 2002.05.09 0 0 211
qwer: Nem, tökéletesen tubeless gumi volt. Én is úgy hallottam, hogy az ilyen gumik nem kaphatnak durrdefektet, de én voltam a kivétel...

HAHÓ MINDENKI!!!

Komolyan elkezdtem csinálni az OMEGÁS honlapot, és már a tárhelyet is regisztráltam a Freeweb-en, ráadásul nagyrészt már készen is van a cucc. Legkésőbb holnap éjszaka fel is fogom tölteni. Az OMEGA.INI.HU vagy OMEGACLUB.FW.HU címen nézhetitek majd meg. De TOVÁBBRA IS VÁROK MINDENFÉLE KAPCSOLÓDÓ ANYAGOT, legalább fényképeket az Omegáitokról! KÜLDJETEK EZT-AZT!!!

Üdv mindenkinek!

flowachild

Előzmény: qwer1234 (210)
qwer1234 Creative Commons License 2002.05.09 0 0 210
Ha radiál gumi volt, nem lehet, hogy nem tubeless gumi volt ? Azaz lehet hogy belsős gumi volt ?
flowachild Creative Commons License 2002.05.09 0 0 209
Azért büntettek meg (csak a roncs elvontatása a pályáról 4x ennyibe került!), mert "nem az útviszonyoknak megfelelő sebességgel közlekedtem". Tudvalevő, a pálya ki- vagy bevezetőjén 80-nal lehet max. menni. Én meg nem annyival mentem. Hogy PONTOSAN mennyivel mentem, azt persze utólag nem lehetett kideríteni, de miután én írtam (!) a baleseti jegyzőkönyvet (a rendőrautóban, miután a rendőrőknek nem volt kedvük hozzá...), és nem akartam nagyot kamuzni (nem volt rutinom...:), így 100-at írtam be.
Erről az "útviszony" dologról azt kell tudni, hogy jeges volt az út. Először pedig én is azt hittem, hogy a jégen csúszott meg a dög, de egyrészt NYÍLEGYENES úton mentem (ahonnan nehéz csúszás címszó alatt 90 fokot fordulni minden előjel nélkül egy pillanat alatt...), másrészt pedig a bal első kerekemről hiányzott a gumi. A muki aki utánam jött csak másnap telefonon mondta, hogy látta szikrázni a kereket. Azért csak másnap, mert bonyolította a történetet hogy egy csaj aki szintén mögöttem jött azt állította, hogy felverődtek a kocsijára az Omega szanaszéjjel repülő alkatrészei. Ami persze nem volt igaz, semmi sérülés nem volt a kocsiján... De ő állította hogy volt. Még a szekrény méretű barátját is rám uszította, hogy töltsem ki a baleseti bejelentőt. Meg ő is hívta ki a rendőröket. Persze a végén a biztosító kétszer is elutasította a kárigényét, miután nem volt sérülés a kocsiján. (Ilyen nyilvánvaló hüjeségeket mondott, hogy a lökhárítómat egyben szedte ki a kocsija alól, mert beleszaladt és aláragadt... Amikor centisnél kisebb darabokra hullott szét MINDEN ami a kocsi orrában volt!!!) Na szóval ez a csaj kitalálta hogy BEPEREL engem ha nem töltöm ki a bejelentőt (ez az előtt volt hogy kitöltöttük volna végül is), és "tanú" gyanánt hívtam a mukit. A csaj ugyanis azt állította, hogy én egy Mercivel versenyeztem, azért történt a baleset... Na mindegy.

Szóval megbüntettek 6000 Ft-ra. Szerencsére megúsztam ugyanis a "közvagyon-károkozás" (mint kiütött betonelem) feljelentést. :)

Előzmény: _latsam (202)
flowachild Creative Commons License 2002.05.09 0 0 208
Hali!

qwer: Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy milyen gumi volt rajta, de miután ma már nem nagyon gyártanak/forgalmaznak diagonált, így feltételezem, hogy "natúr" radiál gumi volt, 185 R14-es. Ja, és kb. 30 ezer km volt benne, nem több. De tuti durrdefekt volt, mert egyrészt egy muksi aki mögöttem jött látta, hogy szikrázik a felni (!) mielőtt kivágódott a gép. Ja és belülről úgy nézett ki a dolog, hogy egy centit nem mozdult a kormány egyik irányba sem, a "becsapódás" után ugyanolyan egyenesen állt, mint előtte... A durrdefektet meg amúgy nem lehet sehogyan sem kivédeni, főleg nem nagyobb sebességnél. Tudomásom szerint. Pláne ha kormányzott kerékről van szó...

De az Omega biztonságból KITŰNŐEN vizsgázott! :) Őszintén szólva nem éreztem magam veszélyben utána sem, amikor visszagondoltam a balesetre. Bizony, "előttem-mögöttem 2 méter"... :)

Szeretném megragadni az alkalmat, hogy bejelentsem: régóta gondolkodtam a dolgon, de most végre el is jutottam arra a szintre, hogy nyitok egy OMEGÁS HONLAPOT!!! :)

Első nekifutásra a Freeweb-en regisztrálok egy tárhelyet (már folyamatban van a dolog) és oda töltöm majd fel kb. 24-48 órán belül a honlapot. Ez egy kifejezetten Omega A-ról szóló honlap lesz, infókkal, képekkel meg ilyesmi. MÁR FÉLIG KÉSZEN IS VAN, ma egész nap ezen dolgoztam. Akit esetleg érdekel ilyesmi portál-dolog, azt kérem, hogy akár még a megjelenés előtt KÜLDJÖN NEKEM MINDENFÉLE OMEGÁVAL KAPCSOLATOS ANYAGOT (fotó, vélemény, iromány, bármi...)!!! Előre is köszi! :)

Ennyit mára. Üdv mindenkinek! Jó Omegázást!!! :)

Előzmény: qwer1234 (205)
agi521 Creative Commons License 2002.05.08 0 0 207

persze Te nem vettel eszre :(
Előzmény: qwer1234 (204)
Omegafan Creative Commons License 2002.05.08 0 0 206
Hát én ezért (is) szeretem annyira az Omegát. Mikor benne ülsz, előtted 2m, mögötted meg 3 :-)))

OF

Előzmény: flowachild (200)
qwer1234 Creative Commons License 2002.05.08 0 0 205
flowachild:
Azt szeretném megkérdezni, hogy az ominózus Omegán milyen gumi volt ? diagonál ? A durdefekt az amitől mindig is féltem. Egyébként ki lehetett volna védeni a falnak ütközést ?

üdv :qwer1234

Előzmény: flowachild (200)
qwer1234 Creative Commons License 2002.05.08 0 0 204
agi521:
Láthattál, mert arra lakom és gyakran megyünk a gyerekkel arra a játszótérre !
Előzmény: agi521 (199)
kelemenb Creative Commons License 2002.05.08 0 0 203
flowachild

Ha már Hungaroszervíz, SOHA, DE SOHA ne menjetek be oda. Történetesen egyszer(2x) hagyott az autó az út szélén. Első alkalommal kiderült, hogy átégett az elosztófedelem, Hungaroszervízbe bevittem, kicserélték-állításuk szerint-, kifizettem egy uj elosztófedelet és rotort. Ezek után kb két hónappal ujra megállt az autó(full csomag, család, 6 hónapos csecsemővel, M7-es 102-es km kő). Addigra már volt normális szerelőm, ő miután megnézte, megmutatta a leszedett elosztófedelet, ami a gyári első beszerelés volt a rotorral együt. Azt hiszem ez a cégről sokmindent elárul, de mindenki azt csinál amihez kedve van.

kelemenb

Előzmény: flowachild (201)
_latsam Creative Commons License 2002.05.08 0 0 202
@flowachild
>és 6000 Ft büntetés lett...
És miért vágtak meg 6000-re???
Előzmény: flowachild (200)
flowachild Creative Commons License 2002.05.08 0 0 201
Még valami:

A Müller Opelről csak annyit, hogy a (184)-ben említett 100 ezer forintos motorvezérlő Bosch computert náluk vettem, és - kapaszkodjatok! - HIBÁS VOLT!!! EGYÁLTALÁN NEM MŰKÖDÖTT!!!

Több mint 4 hétbe telt mire hajlandóak voltak másikat adni, de ehhez "be kellett vizsgálni" a kütyüt, ami úgy történt, hogy a volt HungaroSzervizhez kellett vontatni az egész városon keresztül az amúgy éppen emiatt a kütyü miatt MOZGÁSKÉPTELEN autót!!! Ja, és majdnem buktam az egész 100 rugós kalandot, mert csak véletlenül derült ki, hogy ha nem szakszervizben szereltetem be az alkatrészt, akkor annyi a garinak... És nem szakszervizben állt az autó, amikor kipróbáltuk és persze nem működött!
Szerencsére van Opel-es ismerős és kiállítottunk egy kamu papírt arról, hogy ott rakták be és nem működött. Szóval nem sokon múlott (ők VÉLETLENÜL SEM SZÓLTAK ERRŐL ELŐRE!!!), hogy bebukom a 100 rugót, csak azért, mert hibás (láthatóan előzőleg már HASZNÁLT!) alkatrészt adtak... Jó fejek k*rvára! (A Boschnál amúgy 200 ezer felett lett volna ugyanez a berendezés. Arról nem is szólva, hogy 2 álló napig kellett telefonálgatni ide-oda mire kiderült, hogy hol lehet ilyet egyáltalán beszerezni, a kódok ugyanis tökéletesen eltérnek, és volt olyan bolt, ahol azt mondták, hogy ilyen motorkódú (18SV) Omega NINCS IS!!!)
Ennyit a szervizekről meg az alkatrészekről meg a rohadt "egynyolcas" karbis motorról...

Tiszteletem!

Előzmény: kelemenb (193)
flowachild Creative Commons License 2002.05.08 0 0 200
Hali!

Nem titok. M3-as bevezető szakasz, bal első durrdefekt. Átvágódtam két sávot (legkülsőből a belsőbe) és merőlegesen nekicsapódtam a betonfalnak. Ki is ütöttem félig egy elemet a helyéről. Mindezek után pedig kinyitottam az ajtót (!!!), kiszálltam a kocsiből és rágyújtottam. És türelmesen megvártam a tűzoltót, a mentőt (kihívta valaki őket pedig semmi szükség nem volt rájuk), meg a rendőrőket.

A történetnek a vége a 220 ezerért eladott roncs és 6000 Ft büntetés lett... És persze egy nagy szerelem tragikus (erejű) befejezése...

Ennyi a sztori. Azóta minden egyéb (4 és fél méternél rövidebb) kocsiban félek autópályán menni, mert nem érzem magam egy Omega "biztos ölelésében".

Minden jót! Ne próbáljátok ki!!! :)

Előzmény: kelemenb (191)
agi521 Creative Commons License 2002.05.07 0 0 199
qwer1234!

lathattalak par hete az Arpad-hid mellett a budai
oldalon az uj Maltai jatszoteren??

ha igen utolag is szia! nagyon mobiloztal engem
meg huzott a gyerkoc be a terre , igy suhanhattunk el egymas mellett... :)

udv
zoli

kelemenb Creative Commons License 2002.05.07 0 0 198
badmad

Hátha másokat is érdekel:
Újvári Csaba
XIX.Pákozd u. 12-14.
Tel.: 282-4700

kelemenb

Előzmény: badmad (197)
badmad Creative Commons License 2002.05.07 0 0 197
kelemenb
Dobd el lécci ennek a szilentműhelynek a címét, akár mail-ben is (badzoli@pannongsm.hu).
THX
Előzmény: kelemenb (193)
qwer1234 Creative Commons License 2002.05.06 0 0 196
ITT
Ha felhívod, mond neki, hogy interneten olvastad a hírdetését !
Előzmény: _latsam (195)
_latsam Creative Commons License 2002.05.06 0 0 195
Tud valaki egy jó karosszériást Pesten?
Legyen olcsó, gyors, pontos, megbízható és dolgozzon kiváló minőségben:)
Közeleg a műszakim és lenne mit javítani a kasztnin:(
Sam
Előzmény: qwer1234 (194)
qwer1234 Creative Commons License 2002.05.06 0 0 194
Hétvégén megyek ki a garázsba kihegeszteni az alvázon néhány rohadást. Például a hátsó ülésnél a padlólemez át van rohadva. Ha valakit érdekel, jelezzen, azt' jöjjön ki megnézni.

qwer1234

kelemenb Creative Commons License 2002.05.06 0 0 193
Hali!

Hátha nem csak én vagyok tulságosan elvetemült. Totalcar-os cikk révén szilentes műhely:
-első trapézkar szilent vízszintes:Müller OPEL 4100, náluk 1500, függőleges 4000, náluk 2000.
A keménység választható, gyártanak versenyszilenteket is. Reggel beviszed az autót, délután már viheted is. Gyártanak kardánra Hardy-t is(gyári 16e). Egy full A Omega(van B-re is) szilentezés és kardán(3) uj gumi 20 és 30e között megáll.

kelemenb

Omegafan Creative Commons License 2002.05.06 0 0 192
Hali,

az én gépem '92 év végi Omega A Caravan 2.4i (C24NE asszem)
Felszereltség: el. ablakok, tükrök, klíma, ABS, "Travel" fantázianévvel
Tökjó állapotban, és megy mint ÁLLAT! (Alacsony fordulaton sok nyomaték rulez! :-)))

bye
OF

kelemenb Creative Commons License 2002.05.06 0 0 191
flowachild

Nem semmi:-(((. Azt elmondod-ha nem titok-, hogy mi történt 130-nál, hogy betonfal lett a vége?

kelemenb

Előzmény: flowachild (189)
_latsam Creative Commons License 2002.05.06 0 0 190
Szép jó reggelt mindenkinek!
@kelemenb, qwer123
>Mi digit???
Hát az LCD műszerfalam a digit! Csak FiatTipóéknál digitnek hívják. Opelék meg LCD-nek (gondolom)
Sam
Előzmény: kelemenb (180)
flowachild Creative Commons License 2002.05.06 0 0 189
Hát nem sikerült... :( Ha valakit esetleg érdekelne:

http://flowa.freeweb.hu/a02.jpg

flowachild Creative Commons License 2002.05.06 0 0 188

Íme a kép az összetört Omegáról. (Ha sikerült beillesztenem...:) El lett adva a roncs, úgyhogy nem tudom, megpróbálta-e összerakni valaki. Annyit elárulok, hogy belülről csak a kiesett analóg óra mutatta, hogy megsemmisült a kocsi orra!!! (Látni is, hogy csak az A oszlop van kicsit deformálódva...)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!