Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

banjani Creative Commons License 2010.06.18 0 0 62638
Nálunk az autósboltban mindig gumitömítést adnak...
Előzmény: nitrós csiga (62637)
nitrós csiga Creative Commons License 2010.06.18 0 0 62637
Nem nagy beruházás kicserélni a tömítést mert ha azt hagytad alatta ami be volt égve a ferde karbihoz az most lehet nem jó a síkhoz és ha nem is ez a baj az nem árt ha kivan cserélve csak nehéz gumitömítést találni alá :S
Előzmény: Ati120 (62635)
Danaskull Creative Commons License 2010.06.17 0 0 62636
Asszem féktisztítóval kell fújkálni, körbe a talpnál, meg ahol akárhogy is szívhat falsot, járó motornál, fújkálod, és ha megemelkedik az alapjárat, akkor ahova fújtál ott bejutott a féktisztító, ott a levegő is bejut...
Előzmény: Ati120 (62635)
Ati120 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 62635
Hali Csiga!
Megnéztem,külső jele ugyan nincs,ellenben a régi karbinak mindig taknyos volt az alja(tömítések "nedvesek" voltak,meg annak a talpa már kb 1mm-t púpos volt. Ez meg tökély. Ebből gondolnám csak hogy nem szív falsot, vagy nem ott.
Valami megbízható módszer ennek megállapítására esetleg....?
Előzmény: nitrós csiga (62634)
nitrós csiga Creative Commons License 2010.06.16 0 0 62634
Hali!
mindenképp győződj meg arról hogy nem szív valahol farslevegőt a karbi alatt ez mindig probléma ha a karbit leszereled és ez a tünet is arra emlékeztet.
Előzmény: Ati120 (62633)
Ati120 Creative Commons License 2010.06.16 0 0 62633
Hali Mindenki!
Segítséget kérnék!
Nemrég vettem egy jó állapotú Rapidkarbit 120ra,és egy kis gondom lenne vele.
Menet közben okés, csak alapjárata gyalázat,egyenetlen, durrog, ha alacsonyabbra veszem,megbízhatatlan,néha leáll.
Alapjárati fúvókát pucoltam,sőt felrakás előtt az egészet.
A keverék is elég szegény a gyertya színe alapján...
Köszi előre is a segítséget!
SkodaKlub Creative Commons License 2010.06.14 0 0 62632
SKODA RACING DAY - Kakucs-ring - augusztus 7.
részletek a skodaklub.com-on

Minden kedves skodást szeretettel várunk!
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.12 0 0 62631
Sziasztok!
Egyik ismerősömnek szüksége lenne Felicsitához kerékjavító ívre és egy jó váltóházra (külön vagy rossz belsővel együtt).
Mennyibe lehetnek ezek? Szugló utcában kapni kerékjavítót ?
M4x Creative Commons License 2010.06.09 0 0 62630
Nekem ugyanezek a tűnetek jöttek elő. Kormányzásnál, ill rossz minőségű úton minden egyes úthibánál nyekergett, nyiszogott a kormány felől valami. A szilentek voltak már nagyon kiszáradva és rugózás közben ezek adták ezt az idegesítő hangot. WD40-nel befújkáltam a mozgó részeknél a szilenteket. A teszt kör alkalmával már nem is hallottam semmit belőle.

Szerintem mindenképp megér egy próbát.
Előzmény: semetka (62629)
semetka Creative Commons License 2010.06.09 0 0 62629
Nem volt még soha felújítva. Viszont ebben a melegben amikor elkezd ropogni egy kicsivel nehezebb is tekerni .
Előzmény: bano1 (62628)
bano1 Creative Commons License 2010.06.09 0 0 62628

Meg kell zsírozni a függőket és megszűnhet a dolog.

A másik tippem a kormánymű. Ez volt mostanában felújítva? Nekem a felújítás után volt ilyen a fogasléces kormányművem. Egyszerűen túl szorosra húzták, amikor összerakták, de a ropogás mellett szorult is rendesen.

Előzmény: semetka (62627)
semetka Creative Commons License 2010.06.08 0 0 62627

Kellene egy kis segítség.

Nyáron a nagy melegbe mindig előjön hogy ropog a kormány mikor kanyarodok.

Ha hűvösebb van vagy tél akkor egyáltalán nem ropog.

Mi  miatt van ez? Rohadtul idegesít.

Törölt nick Creative Commons License 2010.06.07 0 0 62626
es vele egyutt a szivocsonkot is...

Előzmény: banjani (62625)
banjani Creative Commons License 2010.06.07 0 0 62625
Ma nekiálltam szétszedtem az egyik karbit, gondoltam kitisztítom és összerakom ahogy a nagykönyvben le van írva. Vettem tömítéseket a talp alá meg a fedél alá.
Valami Isteni sugallatra belenéztem a talp síkjába és nem kis meglepetésemre azt tapasztaltam amit a képeken láttok. Úgyhogy most le kell síkoltatnom, hogy normálisan felfeküdjön.




Danaskull Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62624
Ja értem..ez tényleg furcsa.. nagyon furcsa, mivel nekemis most fogyaszt rendesen, de azért nem ment még 12fölé....akkor is azért volt 12 mert beindítottam 60 foknál már kapta az ívet, mert állítgattuk a karbit, meg a gábowdent, aztán pislogtam, h mi a fenéért nem megy...nem lehet h kifogyott a benzin...mert tankoltam 9 litert és 75 km-t mentem :D mondom ilyen nincs...elmentem kannáért beletöltöttem pöccröff...na én sem fogok többet karbiállítgatós próbautakra menni:D
Előzmény: banjani (62618)
mopet46 Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62623
:-) Ez nagyon jó tesztelési mód! Köszi, még nem ismertem. :-)
Előzmény: Törölt nick (62622)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62622
jåro motornål finoman fujkålj a karbi körul hideginditospret, ha megugrik a fordulat, megvan a fals.
Előzmény: Törölt nick (62620)
mopet46 Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62621

Az olajfogyasztás pontosabb mérést igényel. Lehet, hogy nem is sok! A könyv szerint 1000km-re 0,4-0,7 liter, 3000km-re ez 2,1 liter, ami a teljes mennyiség fele.

Az olaj nagy részét nem megeszi, hanem elfüstöli. Az olajlehúzó gyűrük és a szelepszárak kopása miatt az égéstérbe kerülő olaj határozott kékes füstölést eredményez, ha nagy mértékü a kopás, de akkor mégnagyobb az olajfogyás. Nekem volt olyan, hogy minden 15 literes tankolásnál 1 liter olaj is kellett. A kutas röhögött rajtam: -milyen motor van ebben az autóban, kétütemű? Úgy is füstölt. No az sok volt.

A rosszul beállított karbi, és gyújtás a tökéletlen égés miatt, a fent említett módon az égéstérbe kerülő olajat méginkább nem tudná elégetni, még jobban elfüstölögne az olaj.

 

Előzmény: banjani (62616)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62620
erdemes lenne kompressziot meretni, ha van meg a motorban valamennyi nyomås egyåtalån..

egy hete csereltem ki a motort en is, ugyanazzal a karbival igy vidåman megy, 6-7 körul eszik 80-nål, eddig felhalott volt 10 feletti etvaggyal.

gyertyåk szine? tömitesek? rossz egeshatåsfok?
Előzmény: banjani (62618)
banjani Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62619
Ja, sajnos nem arra fele lakom most már. Csongrádi vagyok.
Előzmény: banjani (62618)
banjani Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62618
Van nekem is 3 Jikovom és már cserélgettem is őket de nem nagyon változik semmi:((
Előzmény: Danaskull (62617)
Danaskull Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62617
Miért nem próbálod ki egy másik karbival....nekem is van egy fölös Jikovom, 120asra, kb 1,5 perc alatt kicserélhető;)

Szívesen kölcsönadom, ha kell neked, aztán mérsz vele fogyit, és akkor már egy lehetséges hibaforrás kipipálva...

Ha valahol, Veszprém-Budapest útvonalon, vagy errefele laksz, kölcsönadom szívesen...
Előzmény: banjani (62616)
banjani Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62616
Köszi:)
Lehet, hogy nagyobb a gond mint gondolnám. Ma kicseréltem a benzincsövet a benzinszűrővel együtt. Ez nem is volt nagy dolog. Aztán gondoltam megnézem az olajat is, bár 3000km-el ezelőtt volt cserélve. Kihúzom a nívót megtörlöm, visszadugom és amikor újból kihúztam rövidnek bizonyúlt mert nem érte el az olajat:D. Viccet félretéve nem volt benne olaj :O. 3000km alatt eltünt belőle, de nagy olajfolyásokat nem láttam meg a garázsban sincs folt alatta. Valószínű megeszi!!
Lehet, hogy annyira kopott, és a helytelenül beállított karbi és gyújtás eredményez ekkora fogyasztást??
Nem ártana egy kompressziómérés sem. Viszont nem látnám, hogy füstölne menet közben. Ekkora olajfogyasztásnál már látni és érezni kellene az olajfüstöt is. Nem?
Előzmény: mopet46 (62614)
Peter atyuska Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62615
Valami nem stimmel a karbiban, vagy a szívató állandóan nyitva vagy a második torok is állandóan nyitva van. Le kéne szedni és mindent szisztematikusan átnézni átmosni, átmozgatni, tömítéseket cserélni. Amikor vissza rakod megnézni az ülléket is hogy síkban van és új tömítést rakni rá. És elindítani és megnézni mit csinál ha alapjáratot ráhúzod leveszed gázt adsz és leveszed.
Előzmény: banjani (62609)
mopet46 Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62614

Hol is van az az Andrt könyv?

 

A SATUPAD ALATT.
Előzmény: banjani (62609)
banjani Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62613
Azért is írtam mert valami gyanús...:)
Előzmény: Lalajoss (62612)
Lalajoss Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62612
etanolbol tobet eszik az auto nem? en legalabis igy vagyok informalvaes foleg ha van egy jo nagylabad es elvezed tolni is neki akkor ertheto a nagy fogyastzas de ha normalisan jarsz nem tolod neki a 5000-t akkor valami gyanus
Előzmény: banjani (62609)
Lalajoss Creative Commons License 2010.06.05 0 0 62611
unoka ecsem 14literel jar varos kozot es nem is hajtsa olyan veszetul :) es minden rendben a karbival es masal is...
Előzmény: PoisonDart 86 (62608)
Koyoboy Creative Commons License 2010.06.04 0 0 62610
Iktasd ki a második torkot.
Gyengébb lesz valamennyivel,de a fogyasztáson is lehet meglátszódik a csökkenés majd.
Előzmény: banjani (62609)
banjani Creative Commons License 2010.06.04 0 0 62609
Hidegindításnál szoktam látni, hogy kormol, de melegen ezt nem tapasztaltam (vagy nem figyeltem). Gyári 120as Jikov karbi. Pedig megeszi a 18at. Most legutóbb 2 kattanásig tankoltam tele, mentem vele 20km-t és már elmozdult a mutató. Ez qva sz@r!!
Amúgy tényleg arra gondoltam, hogy a fene enné meg ezt az etanolt mert ez így nem hogy gazdaságosabb, de egyenesen veszteséges üzemeltetés. Lehet vissza kellene állítani gyári fúvokákra gyári beállításokkal.
Hol is van az az Andrt könyv?
Előzmény: Danaskull (62607)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!