Segitsetek nekem!
1 sor6 3000 opel omega, 90-es evek, tobbet nem tudok rola, szoval vmi gaz van a computerevel, mert irrealisan sokat fogyaszt. (20L korul varosban).
Es savjaci modell, ez bonyolitja a helyzetet.
Sajnos itthoni opel markaszervizek nem tudnak vele mit kezdeni...
Tudtok vmit ajanlani?
Ha igen erre a cimre valaszoljatok pls>
rozse911@freemail.hu
Reméltem, hogy nem hal ki ez a jó kis topic!
No egy kis reléhack: gyújtásnál nem mindig égett a sárga motorkontroll. Ütögetni kellett a relét a motorházban. Nemrég rászántam magam és szétkaptam egy fűrészlap segítségével. Szétvágág után láttam, hogy ha kipiszkáltam volna a relé aljából a beöntött gumitaknyot talán még szét is lehetett volna húzni. A relében két relé van és az egyik nem húzott be. A házban már nem is vezetékek, hanem "laposvasak" viszik az ampert. At egyik ilyen laposvas volt kontaktos, de teljesen úgy nézett ki, mintha rendben lenne. Ezt forrasztottam át. Pontosabban most stabilra van gányolva de muxik. A relé tetejét visszatoltam és speciális (piros:) szigszalaggal rögzítettem. Azóta megy.
Sam
Mi ez a márkahütlenség? Hogyhogy nem Compaq? Ha ez vígasztal, én pl szintén dolgozok ebben a dög melegben, a légkondi pedig még mindíg a sufniban beépítetlenül. GPS-ed van már? Tartót honnan fogsz szerezni?
Sziasztok! Remélem nem hal ki ez a jó kis topic!
Akkor a mai okosság: A központizár elektronikája az anyósülés lábterében je. ajtó előtt A oszlop alatt, műanyagborítással fedve. Az alsó kütyü a motronic (nagy fémdoboz), fölötte kisebb fekete a kpz. elektronika.
Sam
Na mivan kihalt a fórum???
Mindenesetre aki meg tudná mondani, hogy hol a központizár elektronika az tegye már meg, hogy elkküldi SMS-ben nekem. 06-20-375-3142 köszöm.
Én tudok egy nagyon jó villamossági helyet. Nem a legolcsób, de nagyon profik...
Csak nem tudom a pontos címet.
Hívj fel holnap napközben és akkor megadom a számukat. 06-20-375-3142
Sziasztok! Kicsit halott mostanában a topic, de remélem azért olvassa valaki!
Gondom van. Tud valaki ajánlani olyan szerelőt (Bp.) aki korrektül hibakeres és javít önindítót?
Régóta sz@r@xik már a kütyü: hidegen megforgatja a mocit, de melegen más sokat szalaszt, csak pörög az önindító, de nem akad be. Ha el is kapja, rövid ideig forgatja a mocit aztán kiakad ismét. Ez a rövid idő elég szokott lenni, hogy beinduljon. Általában... Eléggé égő mikor +állok tankolni aztán meg reszelek egy percig mire beindul:) Eddig akikkel beszéltem (földrajzilag sem voltak jó helyen) mind rögtön fel akarta újítani az eszközt (10-15kHUF). Az egyik ilyen kinyögte, hogy fordítva lenne logikus, mert a hideg mocit ugyi nehezebb indítani mint a meleget. Így mást gyanítok mint egyszerű kopást, de majd +látjuk. Szal most szántam rá magam, hogy megyek szereltetni de kéne valami jó szaki.
Thx Sam
KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!!! Az utóbbi 2 napban 35 REGISZTRÁLT MEGNYITÁSA VOLT AZ OMEGACLUB HONLAPNAK!!!!!!!!!!!!! :)
Örülök neki, hogy (relatíve) sokan vagytok kíváncsiak rá! :) Szeretném hangsúlyozni, hogy még mindig inkább csak kezdeti (demo) állapotban van a portál, amin mindenképpen szeretnék majd a jövőben változtatni, de ehhez a TI SEGÍTSÉGETEK IS KELLENI FOG!!! (Legalább fényképeket küldjetek...!)
Hát akkor a további frissítésig (ugyebár július 1-ig van kedvezményes internet, és addig még szeretnék frissíteni, egy komolyabb dizájn-frissítésre is gondoltam már...) minden jót kívánok a kedves Fórumtársaknak!
Zeuss,
mondom, nehogy eladd az auttot!!!!
Vazz, én sajnálnám a legjobban...
Nagyban emeli az autto az Opeles club fényét.
Úgyhogy egyenesen megtiltom az eladást! :)))
Engedd meg, hogy felvilágosítsalak:-))). Létezik C20NEJ és C20NEF is, mindkettő csökkentett teljesítményű C20NE motor, hogy az értelme mi volt ezeknek, azt nem tudom, de a TIS-ben van róluk rövid szösszenet.
qwer,
nem tudom pontosan mi a project de engem is érdekelne. Pláne, ha van kapcsi rajz a vezérlő egységről.
Zeuss
u.i.:azért mert nekem van, de megy! :o(
Örömmel jelentem, megvalósult a board computer project.
Történt, hogy a TID-et ki akartam cserélni MID-re, de az élet nem egyszerű, nem belevalót kaptam.
Az autóban ott figyel egy 12 és egy 26 pólusú csati, utóbbit használja a TID, a MID-en amit kaptam, egy darab 32 pólusú csati szerepelt.
Csináltam is egy átalakítót, de néhány dolog mint pillanatnyi fogyasztás, hátralévő km nem műúködött.
3 hétnyi szenvedés után találtam egy német fórumon segítséget.
www04.calibra-web.de a srácok elmondták, hogy az új típusú MID fordulatszámjelet is igényel és be kellett húzni neki egy új szálat.
Mostmár megy a pill. fogy. is, csak a hátralévő km -re ír 1 nagy F-et.
A hibaüzeneteket úgy iktattam ki, hogy a hiányzó jeladók lábait földre kötöttem.