Keresés

Részletes keresés

kanizsella Creative Commons License 2015.08.14 0 0 10095

Természetesen személyes tapasztalatom nincs és remélem, hogy nem is lesz.

 A második világháború idején a csavarkapocsnak 65 tonna húzóerőt kellett tudnia elviselni. Napjainkban már ez is nagyobb érték. Háborús viszonylatban el tudom képzelni, hogy drótkötéllel is megodható lehetett a sinfarkas mozdonyhoz való kapcsolása. Azt pedig annyiszor tekerhették fel, ahányszor odafért.

Előzmény: pumukli89 (10094)
pumukli89 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 10094

Szabad kérdezni? 

 

Egy ilyen"ekézésnél"hogy nem szakadt szét a szerelvény?

Előzmény: kanizsella (10093)
kanizsella Creative Commons License 2015.08.12 0 0 10093
Előzmény: krikori (10092)
krikori Creative Commons License 2015.08.12 0 0 10092

A II. világháborúban a németek talpfaszaggató ekét használtak (ha jól emlékszem Farkasfognak hívták ezt a berendezést) a pályatest rombolására visszavonuláskor. Az Újra gurulnak a vonatok... c. könyvben azonban egy visszaemlékező vasutas egy másik berendezést is említ, amit tárcsákkal lehetett beállítani és acélvágófejek csaptak le a talpfákra. Erről lehet valami bővebbet tudni, ill. kép van róla?

Köszönöm.

mitya-m1 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 10091

Mi az hogy állatfaj-tiszteljük meg a gépeket is főleg azért is hogy igen régen készült és még használatban van.

Előzmény: Garichak (10088)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.08.03 0 0 10090

Azért erről eléggé látszik, hogya Ganz gyárban 1943-ban épített, eredeti számán MOT347, később MOTy347 kocsi felsővezeték ellenőrzésre és karbantartásra szolgált.

Előzmény: Garichak (10088)
civil Creative Commons License 2015.08.03 0 0 10089

lombardini

Előzmény: toth_e (10086)
Garichak Creative Commons License 2015.08.03 0 0 10088

Sziasztok !

 

Ő milyen állatfaj mire és hol használják ??

http://worldofrailways.net/gallery/albums/userpics/10083/DSC107263.JPG

 

Válaszodat előre is köszi 

t04cdb Creative Commons License 2015.07.25 0 0 10087

Köszönöm szépen a válaszokat! :)

toth_e Creative Commons License 2015.07.25 0 0 10086

Valamikor mi gólyának hívtuk(nem ugrik be a rendes neve most), kézi vágányszabályozásnál nagyon hasznos, mert rendesen meglehet vele emelni a vágányt, és normálisan kilehet szabályozni.
Végül is vágányemelésre használtuk, kézi kisgépes szabályozásnál.

Előzmény: t04cdb (10084)
Joliet Jake Creative Commons License 2015.07.25 0 0 10085

Vágányt lehet kiemelni és oldalirányba elmozdítani. Bontásnál felszakítható vele a vágány az ágyazatból. Építésnél irányítható, vagy kiemelhető a friss ágyazatból.

Előzmény: t04cdb (10084)
t04cdb Creative Commons License 2015.07.25 0 0 10084

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a képen látható eszköz mi célt szolgál? Mit végeznek vele?

ypolito Creative Commons License 2015.07.20 0 0 10083
Sziasztok

Régi talpfán találtam 4 szeget. Az egyiken 60-as szám van, a másik három pedig 34R feliratot ad ki. Tudja valaki hogy mi lehet ez?

Üdv.
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2015.06.30 0 0 10082

Nagyon szépen köszönjük!

Előzmény: Sinbiciklis1 (10080)
RhB Creative Commons License 2015.06.30 0 0 10081

Köszi! Igazán kedves ez a kitüntető figyelem. :-)

Előzmény: Sinbiciklis1 (10080)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 10080

Csak neked, csak ma, megkérdeztem: 3652 (Ja és a Rétise bánnak is)

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10079)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2015.06.30 0 0 10079

No, ez meg hanyas DMm lehetett?

Előzmény: Sinbiciklis1 (10078)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 10078

94 55 9436 106-6 Üzembentartó: Vasútvill KFT. Budapest

Loki1846 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 10077

Sziasztok!

 

Pesterzsébeten, a HÉV-nél évekig ácsorgott egy pft-s szerelvény plusz két sárga mellékkocsi. Csak ez a két gép volt ott a mellékkocsikkal (a TVG-n kívül), vagy volt ott más is? Mi lett ezekkel?

Olyan képet nem találtam, ahol az egész szerelvény látható (2 gép+2mellékkocsi), csak olyat, mely az egyik gépet mutatja a 2 mellékkocsival Ráckevén. A fotókat Sir Rooth topiktárs készítette.

 

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 10076

99 55 9901 500-6

klapperes Creative Commons License 2015.06.15 0 0 10075

99 81 9123 007-2 + 99 81 9225 004-6 + 99 81 9123 003-1 + 9436 004

Múlt héten Körmenden

 

V43 1279 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 10074

Fvg 002 per pillanat a pápai fűtőház előtt áll. Ezek szerint akkor 001 van Sv-n.

Loki1846 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 10073

Korábban valaki berakott egy személyautót ide, az hasonlított erre és talán azt alakították át.

Megvágtam Nagy Imre fotóját, melyen látható az a KTVG. Sajnos a fotó is pici és a gép is nagyon a háttérben van.

 

Előzmény: gumidani (10066)
alkotasu Creative Commons License 2015.06.13 0 0 10072

Az a pályamesteri hajtány XXI. sz-i változata? Vagy mi?

Előzmény: Lee kapitány (10070)
V43 1279 Creative Commons License 2015.06.13 0 0 10071

Köszi! Igen, azaz csak nem jutott eszembe a neve.

Ha jól tudom akkor a 2-es számú ami még mindig (tavaly nyár óta) Sv-n áll, az került Tatabányáról oda. A másik pedig eredetileg is Cell-Sm környékén járt.

Előzmény: Lee kapitány (10070)
Lee kapitány Creative Commons License 2015.06.13 0 0 10070

Ha az FVG re gondolsz, akkor a másik Székesfehérváron van.

 

Üdv: L.K.

 

Előzmény: V43 1279 (10069)
V43 1279 Creative Commons License 2015.06.13 0 0 10069

Urak!

 

Tudtommal két darab, kék, plüss üléses modern Tvg létezik. Az egyik Celldömölk térségében szokott mozogni. A másik merre található?

 

Köszönettel: V43 1279

daved89 Creative Commons License 2015.06.12 0 0 10068

Sziasztok!

 

Dolgozik valaki, vagy ismertek olyat, aki a Központi Felépítményvizsgáló Kft-nél dolgozik?

 

Előre is köszi :)

t04cdb Creative Commons License 2015.06.09 0 0 10067

A hétvégi győrszentiváni munka résztvevői:

 

DGKUm-2005

 

31 55 3936 245-1 Res, 31 55 3936 269-1 Res

 

KIAG-651

 

84 55 9798 390-5

 

84 55 979 8379-8 Ypl

 

44 55 9478 452-9 Yp

 

44 55 9418 402-7 Ypl

 

44 55 9438 324-9 Yp, 44 55 9438 326-4 Yp, 44 55 9438 325-6 Yp

gumidani Creative Commons License 2015.06.07 0 0 10066

Köszönöm a dicséretet. Nem könnyű az össze-vissza barkácsolt vágánygépkocsikról tájékozódni. Gyanítom, hogy nincs köztük két egyforma sorsú. Tényleg érdekelne, hogy milyen típusról származik a motorsátor és a vezetőfülke. És van-e köze a MÁV 37-38-asokhoz? Tudom, hogy csak a vakszerencse vezethet el a megoldáshoz. Egyébként, ha Te nem kérdezel rá, akkor nem is figyeltem volna fel a Linzbauer-féle könyvbeni és a keletis képen látható közötti hasonlóságra.

Előzmény: Loki1846 (10064)
Loki1846 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 10065

Egyébként elég érdekesek azok az első sárvédők.

Tippem sincs, hogy ez milyen típusú autóból vagy teherautóból lett kialakítva.

Előzmény: gumidani (10063)
Loki1846 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 10064

Te nyertél ezzel a képpel! Szerintem tutira ez az! Nagyon köszönöm!

Előzmény: gumidani (10063)
gumidani Creative Commons License 2015.06.06 0 0 10063

Ez nagyon hasonlít a keletis képen levőre.

Előzmény: gumidani (10062)
gumidani Creative Commons License 2015.06.06 0 0 10062

Lehet, hogy a MÁV 37, 38 valamelyike egy háború után talált és ráépített fülkével?

Előzmény: Loki1846 (10061)
Loki1846 Creative Commons License 2015.06.04 0 0 10061

Köszi!

 

Akkor lehet, hogy ez nem is teherautó eredetileg, hanem - ezek szerint - személyautó (volt)?

Ha megvan neked vagy valamelyikőtöknek a "80-as évek: túl a csúcson" Indóház Extra, abban az utolsó lapon van egy kép, mely előtérbe egy Dácsiát, háttérben egy Bobót ábrázol, de csak sokadjára nézve a képet vettem észre a háttérben ezt a KTVG-t is. Sajnos elég messze van a képen és a kép is kicsi, de valamennyire azért látszik ez a KTVG.

Előzmény: SÜNÖCSKe (10060)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2015.06.03 0 0 10060

Valami ilyesmi (WC38) lehetett eredetileg. 

 

http://www.thailandoffroad.com/jeepmilitary/jeepmilitary/picture%5C294255111451.JPG

 

Valószínűleg a kasztni hátsó részét levágták, és házilag barkácsoltak neki hátfalat, erre utalhat az a függőleges csík a keletis képen az oldalablak mögött, ami az általam linkelt autón nincs.

Előzmény: Loki1846 (10053)
Tastam Creative Commons License 2015.06.01 0 0 10059

 Nagyon köszönöm.

Előzmény: klapperes (10057)
klapperes Creative Commons License 2015.05.31 0 0 10058

Bocsi

 

Martinb tehát Martin acél

Előzmény: klapperes (10057)
klapperes Creative Commons License 2015.05.31 0 0 10057

Bessemer acél (sín gyártási módja)

M.A. Martinb acél - ha kellene ez is ;-)

Előzmény: Tastam (10056)
Tastam Creative Commons License 2015.05.31 0 0 10056

 Esetleg meg tudná valaki mondni, mit jelent a sínszálakon látható gyártó és gyártási év felirat végéna a 'B. A." rövidítés?

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.05.31 0 0 10055

FJ 202 Síófok

99 55 9436 005-0 Pestlőrinc

40 55 537 7234-5 Honállomás:Celldömölk

Előzmény: Sinbiciklis1 (10054)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.05.31 0 0 10054

Veszprém:

Honállomás: Pestlőrinc

Zirc:

Nyugi, Bakonyszentlászlón is meg van a tartálykocsi, csak kicsit el van dugva, meg idő sem volt.

Loki1846 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 10053

Sziasztok!

Valaki tudja a típusát annak a Dodge KTVG-nek? Először a Dodge Vipon-ra gondoltam, de az kisebb ennél.

(Kép: Bp. Keleti, 1978.)

 

RhB Creative Commons License 2015.05.24 0 0 10052

OFF

Erre nem is emlékeztem. :-)))

 

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=102709491&t=9011160

 

ON

 

Előzmény: kanizsella (10051)
kanizsella Creative Commons License 2015.05.24 0 0 10051

Akkor elnézést kérek a "vádaskodásért".

Tisztelettel:

Kanizsay Izabella

Előzmény: RhB (10050)
RhB Creative Commons License 2015.05.24 0 0 10050

kanizsella bácsi rosszul emlékszik. :-) RhB bácsi először a 80-as évek elején fotózott... :-)

Előzmény: kanizsella (10049)
kanizsella Creative Commons License 2015.05.22 0 0 10049

Jól emlékszem, hogy RhB bácsi fényképezte le 1979 július 2-án Komáromban a 601-es hómarót?

 

Mert most ezekre leltem egy Komárommal foglalkozó helyen.

 

Lehet, hogy ugyanaz?

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 10048

Sőt, elöl zsámolyozó kocsi van, azaz az első tengely 4 sínkerék között fexik.

Előzmény: Sinbiciklis1 (10047)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 10047

Alaposan szemlélve látszik a jobb hátsó mankókerék széle és a tengely. A difi alatt keresd. Tehát hátul is meg van vezetve.

Előzmény: gumidani (10046)
gumidani Creative Commons License 2015.05.18 0 0 10046

Elméletileg képzett olvtársakat kérdezem.

Ennek az IFA-nak mi tartja fenn a hátsó kerekeit a sinszálon? Főleg hátramenetben és pályaívben.

 

DrMarten88 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 10045

Kérés jön,ami nem közérdekű,de viszont szívesen fogadnék evvel kapcsolatban mindenkit. Arra lenne szó,hogy ki az aki hozzájárulna fotóival,pályafenntartási vagonok (Ypl,Yp) vasúti szimulátorba történő megvalósításához? Régóta szinte hiánycikknek az összes ilyen játékban. Olyan képekre van szükségünk amit oldalról fotóztatok,és gyakorlatilag a közepével szemben álltatok a kép készítésénél (mellékelt képen hasonlóra gondolok). Aki igen,és hozzájárul képei felhasználáshoz az dobjon egy mailt a drmarten88@gmail.com-ra,előre is köszönöm/jük :)

 

(ha begörbít a lencse az sem baj)

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.05.09 0 0 10044

Ez lemaradt:

Előzmény: Sinbiciklis1 (10043)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.05.09 0 0 10043

alkotasu Creative Commons License 2015.05.04 0 0 10042

Köszi!

 

Mi van azzal a 3-4 (?) évvel ezelőtti felbuzdulással, amikor rájöttek, hogy olcsóbb a pályán megszüntetni a lassújeleket, mint fenntartani azokat. És ebben mintha a vízzsákok felszámolása is szerepelt volna? Valahol Felsőzsolca, vagy Szerencs környékén mintha láttam is volna ennek fizikai eredményét pár éve.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10041)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2015.05.03 0 0 10041

Manapság pénzhiány miatt az állomások között is csak lokálisan a mérővonat által kritikusnak tartott szakaszokra rendelnek FKG-t. Állomástól állomásig már ritkán verik alá a pályát.

Előzmény: alkotasu (10040)
alkotasu Creative Commons License 2015.05.02 0 0 10040

Urak! Egy kérdés!

Úgy 25-30 éve volt a MÁV-nál egy olyan szokás (előírás?), hogy áthaladó elegytonnától függően (ha jól emlékszem) időnként volt fenntartási szabályozás a (fő)vonalakon. Pl. a balatoni vonalon emlékeim szerint mintha évente 2-szer végigment volna az ASA, egyszer tavasszal, egyszer ősszel. És az egyeneseket talán lézerrel irányították - már amikor került oda ilyen gép, és nem csak a régi ASA.

Ez ma is így van, vagy ritkultak az ilyen beavatkozások?

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2015.04.26 0 0 10039

Egy kis kitekintő: német plafontapasztók munkában:
https://www.flickr.com/photos/42309484@N03/17271895521/

marslakó Creative Commons License 2015.04.24 0 0 10038

Miután én kb. szökőévente 8x járok arra és december óta már másodjára voltam, nem tartom valószínűnek, hogy a közeljövőben arra enne a fene... :-(

Előzmény: Zolcsi67 (10037)
Zolcsi67 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 10037

Szerintem a Marshoz (tartózkodási helyedhez) közelebb van, mint a nagy büdös faluhoz :-)

Előzmény: marslakó (10036)
marslakó Creative Commons License 2015.04.22 0 0 10036

Nem kell látni, csak megmondani, hogy melyik az! :-) Egész jó állapotban van, az állomás északi végén a vágányoktól keletre megy ki valami korábbi iparvágány-szerűség, oda van eldugva.

Előzmény: Sinbiciklis1 (10035)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.04.20 0 0 10035

Nem látjuk

Előzmény: marslakó (10034)
marslakó Creative Commons License 2015.04.20 0 0 10034

Zalaszt.Mihály-Picsán milyen zöld ős-TVG van???

krikori Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10033

Köszönöm a válaszokat!

Törölt nick Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10032

Csökkenti a zajokat is.

Előzmény: krikori (10030)
Vendégsín Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10031

Szigetelés és rugalmasabbá tétel együtt a feladata, ezért van olyan pályákon is, ahol nincs sínáramkör telepítve.

Előzmény: krikori (10030)
krikori Creative Commons License 2015.04.18 0 0 10030

Újabb kérdés a szakembereknek:

vasbeton keresztaljas felépítmény esetén a sínszál alá elsődlegesen az elektromos szigetelés miatt kerül műanyag lemez, és/vagy a sínszál jobb tapadását is elősegíti a keresztaljon?

Mopat Creative Commons License 2015.04.16 0 0 10029

Üdvözletem! Szombati képeim, Püspökladány, ahol zajlik az állomás átépítése.

Felsővezeték szerelők:

 

Sínenjáró markoló az állomás debreceni kijáratánál:

 Egy másik, sárga UDJ is dolgozott az állomáson, viszont a teherpályaudvari részen "bújkált", nem sikerült lencsevégre kapnom:

Eliott87 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 10028

Jászkisér

Előzmény: Eliott87 (10027)
Eliott87 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 10027

100% hogy a 207 es volt. Tatabányáról kapták kölcsön,  amíg a " saját gépüket" meg nem javítják.

Előzmény: Sinbiciklis1 (10024)
Tamasch Creative Commons License 2015.04.13 0 0 10026

Éjszakánként dolgozik. Gondolom Nagyszentjános és Győr között "vergődik". Most (22:53) sincs a helyén.

Minden nap osztrák személyzet (is) jön rá.

Előzmény: KZoltán1330 (10025)
KZoltán1330 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 10025

Győr környékén fog talán dolgozni? Csütörtök óta áll ezen a helyen.

Előzmény: Tamasch (10023)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 10024

2007.04.05én így nézett ki a 207es:

 

Most, ahogy lekattintottam hirtelen elindultak. Kiabáltam, hogy mi volt a régi száma, de már nem válaszoltak.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10022)
Tamasch Creative Commons License 2015.04.12 0 0 10023

09-2X hétvégi pihenőn Győrszentivánon.

 

http://indafoto.hu/Tamasch/image/22575521-47738644/502707

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2015.04.12 0 0 10022

Ő lehet ex FJ 207?

Előzmény: Sinbiciklis1 (10021)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.04.11 0 0 10021

99 55 9436 008-4

 

99 55 937 1 004-0 és társa

Törölt nick Creative Commons License 2015.04.10 0 0 10020
Az lehet, de ezt egy kedves ismerösöm csinálta nekem :-)
Előzmény: Vendégsín (10018)
Vendégsín Creative Commons License 2015.04.10 0 0 10019

Ez a hajtott forgóváz. Ha ebből csak az egyik tengely hajt, az elég nagy baj.

 

Előzmény: toth_e (10009)
Vendégsín Creative Commons License 2015.04.10 0 0 10018

Ez sorozatban készül szerte Európában.

Előzmény: Törölt nick (10017)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.10 0 0 10017

KZoltán1330 Creative Commons License 2015.04.07 0 0 10016
hmsoft Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10015

miért szedték le róluk a darut?

 

A daru cseréjére és a többi módosításra talán választ ad maga a gyártó, a gyártmányain keresztül. Hiszen amilyen hiányosságok-módosítanivalók megjelentek a hazai DGKu felhasználóknál, valószínűleg hasonlók merültek fel másoknál is. Legfeljebb annyi különbséggel, hogy adott esetben a gyártónak lehetősége volt újabb és újabb modellek építésére, a meglévők módosítgatása helyett.

A DGKu-t nem fejlesztették tovább, helyette kb. ugyanerre a célra megjelent az MPT család. (A DGKu-ban a D drezinát jelent, az MPT-ben az M pedig "motovoz"-t. Motovoz-nak nevezik az orosz terminológiában a ~300 LE és azalatti teljesítményű vontatójárműveket. Az MPT motovoz-ságával talán azt akarta hangsúlyozni a gyártó, hogy ez a szerkezet "mozdonyabb" a DGKu-nál, vagyis definiáltabban arra (is) készült, hogy más járműveket továbbítson.) Az MPT-ben az UGP230 helyett a GMP300 hajtóművet használják, az erőforrás pedig egy JaMZ-238B. A daru elrendezése és jellege az első két típuson (MPT-4, MPT-6) ugyanaz maradt, mint a DGKu-n, tehát "konzolos". (Létezik daru nélküli MPT-4 is - ahogy a kedves megrendelő kívánja.) A vezetőállás és a gépezet először (MPT-4) a jármű két végébe került: így megszűnt ugyan a DGKu-féle "csőrös" kialakítás, és nem zörög a személyzet fülébe, de a gépezet elég sokat elvett a raktérből. Az MPT-6 típuson a főkeret alá költözött a motor+hajtómű, vagyis létrejött egy szép hosszú raktér. Kialakult két "nagykabinos" változat is, az MPT-6E és az MPT-6.4, sőt, az MPT-6S (másnéven MPT-6.2) egy egészen érdekes modifikáció: két kabinja van (a két végében), és közöttük egy harmadik, levehető modul, amely mobil műhelyként szolgál. Az MPT-6.3 változat daru-ügyben két lényeges újdonsággal szolgált. Egyrészt a konzolos helyett teleszkópos darut kezdtek használni. Ezt rádió-távvezérléssel (kézi pultról) lehet kezelni, a járműtől legfeljebb 50 méteres távolságból. Továbbá rendszeresítettek egy vontatható, kéttengelyes, billenthető rakterű pőrekocsit, csuklós-teleszkópos gémű (ugyancsak rádió-távvezérléssel kezelhető) daruval a végében. A pőre bármelyik MPT-hez kapcsolható. De a totális all-in-one az MPT-G típus lett: négytengelyes (forgóvázas), ezáltal jóval hosszabb a raktere, és felpakolható rá például az MPT-6S mobil műhelye (vagy bármi más, ami ráfér). A kabin felett teleszkópos daru található, a raktér másik végébe pedig a csuklós-teleszkópost telepítették.

hm

Előzmény: Sinbiciklis1 (9992)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10014

MTU-890 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10013

Itt látható, hogy a hajtott forgóvázban mindkét tengely hajtott:

 

http://innorail.hu/egyiptomban-is-ganz-forgovazak/

 

Előzmény: MTU-890 (10011)
MTU-890 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10012
MTU-890 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10011

 ... a forgózsámolyon csak egy tengely hajt a kettő közül.

 

Nem ismerem a járművet, de ezt több ok miatt sem hiszem el.

 

 

Előzmény: toth_e (10009)
gumidani Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10010

Holnap Trnavában kiderül.

Előzmény: alkotasu (10008)
toth_e Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10009

Uraim, nem hagyott nyugodni a dolog érdeklődtem gépkezelők felől, birtokomban lévő információk szerint a lencse001-esnek, ami Győr környékén van valóban csak egy tengelye hajtott, vagyis a forgózsámolyon csak egy tengely hajt a kettő közül.
A 002-esnek és a 003-nak ami Debrecenben van, még nem sikerült kiderítem

alkotasu Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10008

De azért a kérdésem az továbbra is kérdés, nem válaszoltál rá... :-)

Előzmény: kanizsella (10004)
civil Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10007

Hét évet kibírt az internet így, már nem fogom kijavítani :)

Előzmény: kanizsella (10004)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10006

+1 nekem is! :)

Előzmény: civil (9997)
kanizsella Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10005

kanizsella Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10004

Szilveszter karácsonykor értesülhettünk arról, hogy húsvéthétfő szerdára esik idén.

Komolyan: Húsvét nagypéntek nincs. Mindenféle jelző nélküli nagypéntek van minden húsvét előtt két nappal. 

 

Előzmény: alkotasu (10003)
alkotasu Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10003

Nagyszombaton lehet nagypéntek?

Előzmény: kanizsella (10000)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10002

?

Előzmény: kanizsella (10000)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10001

Kösz

Előzmény: civil (9997)
kanizsella Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10000

 

Előzmény: civil (9997)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2015.04.01 0 0 9999

http://www.mavcsoport.hu/mav/innovacios-dijat-nyert-mav-fkg-kft

 

Innovációs Díjat nyert a MÁV FKG Kft.

marslakó Creative Commons License 2015.03.31 0 0 9998

Vácott szombaton:

 

civil Creative Commons License 2015.03.31 0 0 9997
Előzmény: Sinbiciklis1 (9996)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 9996

Egyszer láttam róla egy videót, de most megint nem vágom.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!