Hát kiváncsi lennék arra az új gyertyára, ami a CH értéket 23%-kal csökkenti, és 7%-kal a CO-t. Na mind1. Nekem is bent ketyeg, most már 1-2 napja a gyertya, és akár hiszed akár nem, új gyertyákat, max 300-400km van bennük, cseréltem le. Teljesen más lett az auto. Eddig Densok voltak bent és hajnali 5kor, 1 napot áll az autó, csak szivatóval indult, most anélkül indul. Ahol eddig vissza kellett kapcsolni, most véletlen vettem észre, nem kapcsoltam vissza, mert birta az autó. Kiprobáltam és mire kimondtam az 1-2-3-4-t addig ugyanolyan sebességbe raktam az autó és birta, ezt olvastam valakitől és ezért bróbáltam ki. De tudom szerinted ezis csak hunbug. Hétvégén mennem kell 600km-t meglátom mennyi lesz a fogyasztás. És a pénztárcámat nem kimélve a hitetlenek miatt, vagy mégsem, nem tankolok E85-t, pedig azzal sporolhatnék igazán, vagy lehet, hogy mégis tankolok, mert akkor, mivel az E85-ből 20%-kal több kell, mégjobban kellene mutatkoznia a gyertya jótékony hatásának. Addig még eldöntöm. Azt azért hozzáteszem, hogy a gyertyakábeleim, nem szokványosak, a legnagyobb ellenállású is csak 1,5kohm, egy Nascar beszállitótól van, kevlár a belsejük. Elővettem a régi kábeleket és azok 10-15kohm közöttiek. Szeptemberben pedig, ugyanettől a beszállitótól lesz gyutrafóm is, 40kV-os. Én mindent megteszek a jó gyujtásért, amiket olvastam. De igazándiból az iker gyujtás lenne a legjobb nekem, de sajna arra nincs pénzem. Á pénz. Számoltam egy kicsit. Nekem a Denso gyertyák 1250Ft-ba vannak. Ez a gyertya 4-5ezer Ft. Sajnos a 99%-ban városi közlekedés, és "hideg" autózás miatt max 10-15ezret bir a gyertya. Namár most van olyan teszt autó, amiben 3 éve van ez a gyertya csere nélkül, de mondjuk ez is kamu. A cég garanciát vállal 160ezer km-es futásra, de legyen ez is kamu, legyen csak 100ezerKm, nekem akkor már,ha nem is hoz semmit a fogyasztásban, már akkor is megéri. Tudom a jobb irridium vagy platinás gyertyák is hoznak100ezerkm futás teljesitményt, de átlag 60ezret, hasonló vagy drágább árért. Sokmindent kipróbálnék az autómon, de sajna a kereteim végesek. Az emberek kisérletezgető kedvét meg elveszik az olyanok, mint TE. Van aki megkeresett, hogy ide nem irja le, de miattad nem tezsteli agyertyát. Egy másik emberke meg azt irta, hogy nem akarja, hogy itt fikázd, de neki 3 éve megy a "sufnituning gyertya" és hozza az elvártakat. A családjának és a barátainak megcsinálja, és ők élvezik a hasznát. Kár, hogy az olyan tudással (elvileg) rendelkező emberek, mint TE, nem azon vannak, hogy tökéletesitsenek valamit, hanem inkább ellene beszélnek. Inkább az kellene, hogy hogyan lehetne minnél jobban és használhatóbban megcsinálni házilag. Mivel az bizonyitott, hogy a jobb szikra, jobb égési folyamat. Ezt még TE sem vitathatod, ez kész bizonyitott tény! Na kellemes napot mindenkinek. Neked is kerékkötő "barátom".
Az első mérési adatok. A kocsi nem ment a gyertyákkal, csak ki lett cserélve. Gyári leirás alapjáp szeretném, ha 1500 km után megint lenne mérés. Majd meglátjuk.
Jol van jol van.Azert en meg remenykedem ,hogy lesznek meg korszakalkoto nagy felfedezesek ill talalmanyok,Eddig is voltak nem. Szaz eve meg csodanak tunt volna minden ami ma van nem? Ez a Rossi Focardi E-cat dolog hatha az lesz.Ez kihuzna minket a katyubol.
Figyu mar.Mi a velemenyetek errol a stanley Meyer vizautorol.Ez csak egy teljes atveres volt?,Mi a helyzet a muszaki leirassal amit rank hagyott?Ugy tudom hogy senki sem reprodukalta eddig.Mondjuk ez eleg sokat mond.Bar az is furcsa ,hogy hirtelen halt meg minden elozmeny nelkul.Ki tudja mi tortent .
Valami ilyesmire keszulok most .ezt szeretnem megcsinalni ,csak a vizforralot kozelebb akarom rakni a henger uzemanyag szivocsonkjahoz ill lehetne a hengeren is ,es sokkal kissebb viztartalomra a kis tartalyban , csak egy par kobcentire es egy kis futoszalra plusz a henger hojet is felhasznalva.
Nem tudom ,honnan is tudnam.de valami azt sugja hogy a jovo ezen technologiak keveredesebol fog allni.parhuzamosan alkalmazva oket.Ertem egy kis benzin egy kis gazolaj egy kis motorolaj sok vizpara vagy hideg kod[dry fog}steam ,goz es ,hho persze. Az elozo kerdeshez szolva meg szerintem el kell kezdeni tesztelni azt az erot amit nyujt aztan ha nem eleg akkor rakni hozza fosszilis dolgokat meg amit addig kitalalnak
En megmondom oszinten nem nagyon ertek hozza ,de nagyon erdekel a tema.Hiszek neked tudom hogy a btu erteke nagyon alacsony a benzinhez ,gazolajhoz osszehasonlitva ugy tudom.De mi a helyzet a viz elegetese kozbeni tagulassal amikor gozza valik es 1700 szorosara tagul ha jol tudom,Az az energia nem ugyanolyan mozgasi energia tulajdonkeppen mintha robbanasra kepes elegyet [vaport]gyujtunk be kissebb nagyobb erossegu szikraval.? nem tudom mar hol olvastam errol ,de van benne valami nem?
Az biztos hogy latvanyos ez a video,de szerintetek van ertelme ennek a fejlesztesi iranynak.?Van annyi ero ezekben a robbanasokban ami hajtana a dugattyut?
Jó lenne már rájönni, hogy a fizikát nem lehet megb..ni. Vizet bontani, majd a durranógázt elégetni, meglehetősen rossz hatásfokú folyamat, ha ezt egy alapvetően nem túl jó hatásfokú benzinmotor-generátor-inverter áramával teszed, még rosszabb a helyzet. A víz "elégetése" valamilyen elektromos ívben a másik ordas baromság, teljesen felesleges összekeverni a motorba történő vízbefecskendezéssel, ami valóban teljesítménynövelést eredményez, de hétköznapi használatra szerintem nem igazán alkalmas.
Sziasztok lenne egy kerdesem hozzatok.lattam yotube -os videokat ahol a geet-pantone zart rendszeru aramtermelo aggregator 80% ek vizzel es 20 % szazalek benzinel mukodik ,Szerintetek ez igaz lehet?A durva keveresi aranyra gondolok nem magara a rendszerre. Egyebkent kifogom a gyakorlatban deriteni> Mar szereztem egy negy loeros berantos honda motort.Meg fogom epiteni belole a Geet -Pantone rendszert Mar nagyon varom a teszteket. Terveimben hasznalt motorolaj ,novenyi olaj ,viz, persze plasma szikra is ,goz meg minden szerepel es amilyen otletet meg addig talalok. Majd beszamolok.. Van most egy jo otletem :az uzemanyagtartalynak tulajdonkeppen a hengeren kellene lennie igaz?Hogy elkeruljuk a hoveszteseget nem? A vegleges tervem hogy hasznalt motorolajjal vagy novenyi olajjal es viz keverekevel aramot termelek amivel hho-t bontok amit a transitomba engedek.Itt londonban rengeteg a Pakisztani sutode ahonnan lehetne hasznalt olajat szerezni. Egy alap hho bontom mar benne van a gepben,sajnos meg nem olyan sokat termel ,kb 200-300 kobcentit percenkent.Meg csak egyszer tankoltam azota,amiota beszereltem tobbet is mentem 20 merfdolddel ,de persze meg tesztelni kell .egy tankolasbol kar lenne eredmenyt vonni.A rendszer nem PWM -es hanem egy 500 w -os inverterrel egy szamitogep tapegyseget hajtok es az 5v -os agat hasznalom ,Egyelore nem tudom mennyi ampert sziv.Azt hiszem ezt a elektrolit aranyaval tudnam bealiitani.Ami sima szodabikarbona egyebkent. Egyebkent nagyon orulok hogy itt van ez a forum..de tenyleg Nekem is mindig ilyesmiken jar az eszem. Most is nagyon nagy izgalomban vagyok egy talalmany miatt. Biztosan ismeritek.A rossi focardi hydrogen -nikkel mini reaktorra gondolok.Remenykedem hogy igaz .Ez lenne a tuti nem sracok?Nezzetek meg a Bolognai egyetem verifikacios videojat angol felirattal ott van a you tube on.Rank ferne most egy ilyen talalmany.Mennek is haza a francba utalok kulfoldon lenni. Ja igen es meg lenne annyi keresem hogy ne csepaljatok mar annyira egymast amikor valaki valamit hamarabb tud vagy esetleg kepzettebb ,Nem kell azert olyan csunyan beszelni egymassal .Sokszor szinte mar szinte a vegletekig jutva..Komolyan mondom ilyen mas orszagok forumain sehol sincs.Legalabbis en meg nem lattam. azert vagyunk itt mert kozos dolgok erdekelnek minket amiket ugyanugy szeretunk,es orulnunk kelene hogy vannak helyek ahol megoszthatjuk egymassal a gondolatainkat nem? Mindenkinek szep napot es jo fejlesztest epitest ..
Na ebből látszik, mennyire alulképzettek a hazai mérnökök. Nem hallottál még a VAPOR technikáról? Nagyon sajnálom, hogy ilyen ember hivja magát fejlesztő mérnöknek. Én csak egy egyszerű ember vok. Lehet sok mindent naivan elhiszek, de és itt jön a de. Ha valamit tapasztaltam én magam az én kis egyszerű modomon, akkor azt okosabbak, miért ne fejlesztették volna tovább. Régen voltak vapor karburátorok, de, és akármennyire nem tetszik, de az olajlobbi a lambda szonda kifejlesztésével meggátolta az elterjedését és ez TÉNY. Ennek utánna olvashatsz a szakirodalomban. Sajnos a Bánki féle VIZES karburátor is a feledésbe merült. Vagy talán ez sem létezik. Ő 35-40%-ban helyettesitette a benzint vizzel. Csak a dizelmotor megjelenésével, azt hitte megoldodott a probléma, aminek a megoldására találta ki a vizes karburátort. Szerinted ha ennyire nem müxik, akkor miért van tiltva a F1-ben?
Te most beidéztél valami olyasmit, ami abszolút nem a témához kapcsolódik, vagy részben megcáfol.
Ugyanis ebben az írásban gázolaj-víz EMULZIÓRÓL van szó. Ennek az emulziónak az előállítása elég költséges, mert több kémiai segédanyag is szükséges, ráadásul a környezetterhelési index javulása
is pont ezért elég kétséges (nem hiába nem vezették be még). Lokálisan ugyanis mentesül ezzel az
üzemanyaggal a kibocsátó jármű kb 10% légszennyező anyagtól (korom, NOx), viszont magában a
gyártásban képződik kb ugyanennyi plusz. Továbbá azt is leírják, hogy 10% víz emulzióval kb 10%-kal
nő a fogyasztás, mert ennyivel kisebb a fűtőérték.
Úgyhogy ez a technológia ugyanolyan pofon a szarnak, mint a hibrid autók. Lokálisan megtakarított
környezeti terhelés megjelenik máshol, azaz az egyenleg nem pozitív.
Továbbra is áll az ajánlatom, nagyon jól szórakoznék, ha előttem öntenél a tankba egy kanna vizet,
és próbálkoznál az indítással... fizetnék is a videó publikálási jogaiért... :)
Tudod mit? Elmegyek hozzád, akárhol is vagy az országban, ha előttem beleöntesz egy kanna vizet az autód tankjába... én is szeretek jól szórakozni ám :)
Gondolom azon is jól szorakozik, hogy lehet 70% fölötti arány a viz!!! És ez kisérletekkel BE VAN BIZONYITVA!! Szabadalmi hivatalban bejegyezve. Kéne egy kicsit, csak egy kicsit, haladni a korral! :P