Jó pár évvel ezelőtt volt egy rövid értekezés kétütemű Trabant karburátor beállításával kapcsolatban. ( ez van képként beillesztve lejjebb)
Volt csatolt link is a beállítás menetével, de sajnos az már nem elérhető.
Azért írom ezt az egészet, mert szeretnék segítséget kérni 28 H 1-1 típusú karburátor beállításban. Kis traktoromon a régi típusú karburátor úszója kilyukadt, emiatt egy használaton kívüli újabb típusú karbit tettem be. Most csak szívatóval van alapjárat.
Ha van valakinek jó leírása, vagy a régebben becsatolt anyag esetleg még rendelkezésre áll, akkor kérem ossza meg velem.
Van a nagypapának egy négyütemű Trabant kombija, de még eredeti DDR gumik vannak rajta, és eddig minden műszaki vizsgán átment. 70 000 km van a Trabiban. Mindig garázsban állt, és a garázsba besütő naptól még a lámpabúrákat is letakarta, a gumikerekeket és egyéb gumialkatrészeket rendszeresen ápolta, kenegette szilikonnal, vagy glykollal. Olyan a kocsi, mintha most jött volna le az NDK-s gyárból. Az egészsége miatt már arra a heti 10 km kimozdulásra is csak ritkán jön ki vele a garázsból.
Kérdésem: Hol érdemes hírdetni ilyen megkímélt Trabantot, és mennyit lehetne érte kapni.
Szisztok! Vásároltam egy trabant 601-est. Egy sárga szinűt,ami nagyon szép álapotban van,de a balos ajtó sérült. Ha valaki tudna egy jó állapotú gyári festésű sárga ajtót, jelezze 30/597-2580! Köszi!
Valaki tud esetleg Eger környékén karosszérialakatos, aki vállalna Trabantot? Kétoldali küszöböt, hattyúnyakat, kerékíveket és az első padlórészt kellene javítani.
A 28HB4-1 -es karburátor különböző fúvókáinak az eltávolításához, kicsavarásához van valami spéci technika, mert nekem 2-3 fúvóka sehogy se akar távozni a helyéről?
Üdv! Kicsit össze van keverve a régi forgóreteszes, és az újabb, csappantyús "szívatós" karbi. Azért remélem sikerül kibogozni. Utóbbi beállítása picit szívatós. :-)) Sok sikert a Trabihoz!
András vagyok Székesfehérvárról, egy fekete-rózsaszín '90-es 601 limuzin boldog tulaja. Jelenleg csak félig boldog, a tél, valamint a garázs hiánya kicsit hátráltatja, hogy újra pöfögjünk. Jelenleg fék légtelenítésre és karburátor beállításra vár a gép, egy hátsó lengőkar cserén vagyok túl.
Nagyon jó a lenti poszt a karbi beállogatásról, köszönöm. A fórumot eddig nem olvastam még, csak néha kerestem rajta infókat, de most felveszem a kötelező olvasmányok közé.