Amikor ezt a fotót megláttam, akkor kezdtem el azon tűnődni, hogy vajon magyar rendszáma volt-e a Fuldamobilnak. Azaz volt-e magyar rendszámos Fuldamobil. Goggomobil, Messerschmitt Kabinenroller - igen, ezek voltak magyar rendszámmal.
Köszönöm, de nem a legyártással van gond. Bár nem írtam, de találtam olyan helyet ahol le is gyártanák. No, de hasra csapva mondtak 100.000.ft.ot rá. Amennyiben milliárdos lennék és egy makulátlan gépről lenne szó amit felvonulásokra használok. Esetleg megcsináltatnám, de így nem.
Aztán ha minden igaz akkor van az ország másik felében ilyen fogaskerék, de el kellene postáznom a mintát. Egyenlőre várok. Elvileg ha minden igaz akkor az RS pontosabban valamelyik RS difije egyezik a Warchalowski WT25 difijével. Jó lenne ha valaki megerősítené, estleg adna még ötletet, hogy melyik gépé passzolhat még bele.
Sajnos nem csak a szétszerelés okoz problémát. Vagyis az nem okozna. Viszont ívesek a fogaskerekek, így nem tudják legyártani ott ahol eddig gyártattam....
Most más K25 Zetor olajszűrőjében mekkora szerepe van, lenne ennek a Biztonsági szelepként emlegetett rugónak, golyónak?
Elvileg ennek úgy kellene lennie, hogy a csavar nyomja a rugót, rugó nyomja a golyót. Nálam sajnos a helyzet az, hogy a rugó egy része hiányzik. Bár szét nem szedtem még, de nálam a csavar és a rugó közt van kb. 2cm. távolság. Ez a szelep egyébként mire hivatott? Elvileg tudom, de szeretném olyantól hallani, aki ért is hozzá. Köszönöm.
Én ismerek egy srácot, aki ezek felújításával foglalkozott, de régen találkoztunk, feltehetően ha még most is csinálja, akkor talán érdekelheti, csak kicsit körülményes lesz előkerítenem, ha szeretnéd.
nem. ehhez ki kell emelned a bolygóházat tányérkerekestől, ahhoz mindkét oldali féltengelyt ki kell húzni. aztán leveszed a tányérkereket hogy ki tudd húzni a bolygótengelyt amin a "kiskerék" (bolygókerék) forog...
Értem. Azt nem tudom, hogy olyan-e mint a Moszkvich, Lada, hogy egybe van, vagy meg van szakítva az általam bekarikázott helyen. A lógásból kiundulva meg van szakítva, no, de vajon miért? Illetve ha kiszedem a kékkel bekarikázott csavarokat, mennyire tud szétesni úgy, hogy össze se tudjam rakni.
Valamikor volt leszedve, de még gyerek voltam, így nem emléxem :( A lógás nagy, illetve ha terhelve van a gép, mintha innen lehetne kattogó "ijesztő" hangot hallani. Talán foghegyre kapást.
kúpkerék hajtja a tányérkereket ami rajta van a bolygóházon. ebbe bújik be a féltengely vége a rózsakerékbe, ezeket kötik egymáshoz a bolygókerekek....
Sziasztok. Nem túlságosan aktív a csoport, de tennék egy próbát.
Adott egy Warchalowski WT20.as kistraktor. Nagy a lógása a keréknek és valami kattog is. Mi fogad ha a kékkel jelzett csavarokat kiszedem? Nyilván az olajat leengedem. Arra vagyok lényegébe kíváncsi, hogy szét tud-e valami hullani? Köszönöm.
A dél-amerikai verziókat, meg oda tervezett modelleket? Ritkán kerültek át ide. Bármiből is, Fordból, FIAT-ból, egyebekből. A pár direkt importált típust leszámítva, pl. Santana, Duna.