Keresés

Részletes keresés

Alexander Pistoletov Creative Commons License 3 napja 0 1 12145

Bravó.

 

Értem én, hogy azzal főzünk, ami van, de ha ekkora hiány van távolságiból, akkor igazán gyárthatott volna a havergyár húsz-harminc Econell helyett Inovellt is annak idején, a tendert pedig szedhették volna kétfelé is.

Előzmény: SSM-462 (12144)
SSM-462 Creative Commons License 4 napja 0 0 12144

Azért, mert távolsági járatokon futottak/futnak .

Előzmény: adi83 (12140)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 4 napja 0 2 12143

Abból 206 lett.

Előzmény: gvm-408 (12142)
gvm-408 Creative Commons License 4 napja 0 1 12142

Az nem az FRU-117 új rendszáma lett valamikor 2005-2006 körül? 

Előzmény: Alexander Pistoletov (12141)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 4 napja 0 1 12141

https://forum.index.hu/Search/showArticleResult?topic_id=9125821&aq_ext=1&aq_text=%22JXZ-208%22

Erről a bizonyos JXZ-208-ról tudunk valami egyebet azóta, hogy itt megjelent párszor írásban?

Annyit tudok hozzátenni, hogy a vázszáma 260.32.1986.1546 volt, vagyis a Bakonynál futott, mint CJX-656, később pedig Sülysáp helyi (elvileg) JXZ-297, majd FKF-634 rendszámon.

adi83 Creative Commons License 2025.06.15 0 0 12140

Az miért van, hogy Gyöngyös környékén néhány fehér econell-ben van működő wifi router? vajon a sofőrök intézték bele őket egyénileg?

Train79 Creative Commons License 2025.06.04 0 0 12139

KGC-095-ben is, az sem klímás.

Előzmény: gvm-408 (12137)
mate0701 Creative Commons License 2025.06.04 0 0 12138

Nem klimás egyáltalán, ja. Bár lehet azért állt annyit a 372 hogy felkészülve legyen itt, úgy gondolom.

 

Előzmény: gvm-408 (12137)
gvm-408 Creative Commons License 2025.06.04 0 2 12137

Bár, ahogy elnézem, a 645 nem klímás, lehet majd benne jókat szaunázni. 

gvm-408 Creative Commons License 2025.06.04 0 0 12136

Így érthető. Lehet, jobban jártak így a hatvaniak. A 372 többet volt a műhelyben mostanában, mint az úton. 

Előzmény: mate0701 (12135)
mate0701 Creative Commons License 2025.06.04 0 0 12135

NWX-372 meg Kisvárdára került a 645-ért cserébe.

Előzmény: gvm-408 (12134)
gvm-408 Creative Commons License 2025.06.04 0 0 12134

Újabb távoli vendég Hatvanban: LTL-645 épp Jászberény felé megy a 4681-esen...

Dudari Creative Commons License 2025.05.31 0 0 12133

https://www.heol.hu/helyi-kek-hirek/2025/05/beverte-a-busz-ablakat-agressziv-sofor

 

Gyöngyösi Járási Ügyészség garázdaság vétsége és rongálás vétsége miatt vádat emelt azzal a férfival szemben, aki 2024 nyarán nem megfelelően kezelt egy közlekedési helyzetet. Az esetről dr. Gubala Ádám Miklós sajtószóvivő ügyész tájékoztatta a Heol.hu-t.

Beverte a busz ablakát

A szóvivő közlése szerint a vádlott egy közeli település irányába haladt, bement egy körforgalomba, ahol az autóbusz vezetőjének figyelmetlensége miatt fékeznie kellett, hogy elkerülje a balesetet. Szerencsére az ütközés elmaradt, de a férfi agresszív lett, megelőzte a buszt, majd előtte úgy állt meg, hogy a másik járműnek is így kellett tennie. A vádlott ekkor a buszhoz ment, ordítani kezdett, majd betörte annak vezetőállás mögötti üvegét, majd távozott a helyszínről.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Melyik busz volt érintett? Rendszámot esetleg tud valaki?

gvm-408 Creative Commons License 2025.05.31 0 0 12132

Majd adogatják azt ide-oda. Úgy, mint a többit...

Előzmény: LSU 106 (12131)
LSU 106 Creative Commons License 2025.05.30 0 1 12131
Dudari Creative Commons License 2025.05.26 0 1 12130

Volános Csörgő Creative Commons License 2025.05.23 0 1 12129

Lehet. Bár én szerintem nem ez a rész lesz most a leginkább fókuszban, hanem sokkal inkább a Nógrádi, Agriás és keleti menti volánok. 

Előzmény: gvm-408 (12128)
gvm-408 Creative Commons License 2025.05.23 0 0 12128

Néhány fórumon már megy az agyalás a 131 új kocsi túlnyomórészt Dunántúlra érkezésével kapcsolatban. Nagyjából arról van szó, hogy az ott lecserét buszok közül lesz-e olyan, amivel a keleti részben lehet leváltani korosabb kocsikat. Hatvan és Gyöngyös nekem is eszembe jutott (Setrák, MAN-ek, öregebb IC Kredencek esetleg..). Mi a véleményetek? A felszabaduló kocsik mind kuka lesz, vagy akadhat olyan, amivel - előnyösen - lehet majd cserélni 20 plusszos itteni kocsikat? Előnyösen alatt értem: állapot, futás, kor, emissziós norma. 

EKM-765 Creative Commons License 2025.05.14 0 5 12127

Az 500LE típusnál volt leírva hogy a formatervező Fodor Lóránt, tehát inkább a nagy Ikarus tartana itt, a főtervező viszont Kozák Péter ezért az EAG vonal is tovább él benne. Valószínűleg a többi típust is ők tervezték. Ez a 600-as előlről elég bárgyú de a hátulja igen jó lett.

Előzmény: robbanómotor (12126)
robbanómotor Creative Commons License 2025.05.14 0 4 12126

de a külső formatervével valahogy a mai napig nem tudok megbarátkozni

 

Nézd úgy, hogy ezt produkálná ma az EAG, ha még létezne. Amennyire tudom, tervezői oldalról van is valamilyen kapcsolódás. 

Előzmény: Porond (12124)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.05.14 0 1 12125

A Reform esélyesen vonatpótló-tartalék.

Előzmény: Porond (12124)
Porond Creative Commons License 2025.05.14 0 0 12124

Nem tudom.

Egy pillanatra láttam a sárga Inovell hátulját, nem mernék megesküdni, hogy 296 volt, de hirtelen így láttam, így emlékszem, de lehet, hogy rosszul. Ha az pécsi kocsi, akkor igazatok van, nem valószínű, hogy Hatvanban járna.

Egyébként azóta sem láttam azt a buszt.

 

Viszont Hatvanban a buszállomáson láttam hétfőn az AA DR 338-as ITE Reform buszt. Álló helyzetben, sofőr és utasok nélkül. Fehér, két ajtós, helyközi kivitel. Intertanker-es matrica volt rajta, de semmilyen viszonylatjelzést nem láttam.

 

U.i:

Elhiszem, hogy ezek a Reform buszok jó minőségben összeszerelt járművek (a beltér igényesen néz ki), de a külső formatervével valahogy a mai napig nem tudok megbarátkozni.

 

Előzmény: RAN 19-77 (12123)
RAN 19-77 Creative Commons License 2025.05.13 0 0 12123

Nem lehet,hogy a reggeli 1305-ös tarjáni kapott egy Gyöngyös-Hatvan-Gyöngyös kört? Vagy elküldték pótolni.

Előzmény: Porond (12118)
Volános Csörgő Creative Commons License 2025.05.13 0 0 12122

SSM-713 fordáját valaki le tudná írni? :) Köszi!

Illés Márk GBG-902 Creative Commons License 2025.05.13 0 0 12121

Gyakorlatilag igen.

Előzmény: Porond (12117)
gvm-408 Creative Commons License 2025.05.09 0 1 12120

Volt állítólag régebben egy koncepció, miszerint a hatvani pályaudvart meg kelle szüntetni, azt más célokra hasznosítani, és Hatvan legyen amolyan átmenő forgalmú város. A probléma ott volt, hogy az önkormányzat nem garantálta, hogy a pihenő buszok számára megállóhelyet biztosítson. Így végül nem lett a dologból semmi. Nem tudom, mennyire volt ez monda és mennyire valóság...

A buszok száma szépen csökken. Jó sokat épült le az egykori HV maradéka. Kíváncsi leszek, mit hoz a jövő, tartok tőle, hogy bővülést nemigen...

Előzmény: Porond (12117)
LSU 106 Creative Commons License 2025.05.09 0 0 12119

Inkább 286, nem? A 296 pécsi

Előzmény: Porond (12118)
Porond Creative Commons License 2025.05.09 0 0 12118

Tegnap reggel a Gyöngyös-Hort Hatvan járatot az SWW-296 rendszámú sárga színű Credo Inovell csinálta.

 

Még mindig értem, hogy hogy mi az oka, illetve a célja a folyamatos busz cserélgetésnek. :(

 

Előzmény: gvm-408 (12115)
Porond Creative Commons License 2025.05.09 0 0 12117

Akkor elmondhatjuk, hogy a hatvani autóbusz állomány nem csak azért csökkent, mert járatok/fordák szűntek meg, illetve fordák átszervezésre kerültek, hanem azért is, mert egyes buszok a sofőrrel (sofőrökkel?), fordával együtt átkerültek más telephelyhez?

 

Előzmény: Illés Márk GBG-902 (12107)
gvm-408 Creative Commons License 2025.05.08 0 0 12116

Most épp Apcra tart. 

Előzmény: robi4568 (12114)
gvm-408 Creative Commons License 2025.05.08 0 0 12115

Szép lassan eltüntetik az összes IC12-est Hatvanból. Kérdés, hogy mi lesz helyettük? Vagy lesz-e...

robi4568 Creative Commons License 2025.05.07 0 1 12114

LLL-832 Ózdra került? Az utas.hu írja hogy Budapest-Ózd járaton van jelenleg

robi4568 Creative Commons License 2025.05.03 0 1 12113

gvm-408 köszi

gvm-408 Creative Commons License 2025.05.03 0 0 12112

Egyébiránt mint lentebb is többször elhangzott, hatalmas a katyvasz 60 city tájékán. A 356 eredetileg boldogi kocsi volt, csuklós helyett használták. El is gondolkodtam többször is rajta, hogyan férnek el mostanság a diákok hétköznap arrafelé. 

 

Anno, 20-21 éve még HFF-618 járt Boldogra. 13:40-kor és 14:30-kor is jócskán megzuttyantva emberekkel. Boldog akkor kb. 3100 fős volt. 

 

Augusztus óta megszűnt a 13:40-es boldogi és a 13:45-ös fényszarui is. Helyette 14 órakor megy egy Econell kocsi Boldogon át Szarura. Vagyis mindkét adag diákot egy szóló viszi. Nem tudom, mekkora nyomor lehet...

 

Ahogy 14:30-kor is szóló megy Boldogra (az KKL-908 járata, jelenleg MIS-663 megy rajta, KKL már kb. két hete eltűnt).

Boldog jelenleg kb. 2900-3000 fős. 

 

Azért akkora utascsökkenés nem hiszem, hogy végbement. Ezt a véleményem erősíti, hogy reggel a 6:30-as Jászberény-Boldog-Hatvan járaton pont a nagyszámú utas miatt volt csere (SSM-464 helyett NWX-354 csinálja,... amikor épp csinálja...). 

 

Előzmény: robi4568 (12110)
gvm-408 Creative Commons License 2025.05.03 0 0 12111

Közlekedik. Hétfőn, vagy kedden az NWX-372 helyett ment Harasztra meg Berénybe, utána már Csányra, ahová szokott. 

Előzmény: robi4568 (12110)
robi4568 Creative Commons License 2025.05.03 0 0 12110

LNK-233-al mi történt? Helyette már 2.napja

NWX-356 van az ő fordáján 

gvm-408 Creative Commons License 2025.05.02 0 0 12109

KKL-908-at is lepasszolták? 

gvm-408 Creative Commons License 2025.05.02 0 0 12108

KKL-908 is el lett passzolva? 

Illés Márk GBG-902 Creative Commons License 2025.04.22 0 0 12107

Nógrádba esik át a telephely. 1,5-2 éve pár fordát, buszt, embert áttettek a "telephelyező megyéhez", ahogy lentebb írták az SSM-715 esetében is. De például Gyöngyösön így került át Jászberényhez az SSM-704 is, "mindenestül".

 

Előzmény: BPO-628 1987 (12103)
BPO-628 1987 Creative Commons License 2025.04.22 0 0 12106

Max a vezénylés, mert Hatvanból nem is tudnának már ugye vagy 5 éve.

Előzmény: gvm-408 (12104)
BPO-628 1987 Creative Commons License 2025.04.22 0 0 12105

De a palotási buszok nem nógrádi üzemnél van. Az LSH ok, az tarjáni tartalék. De SSM-713 egyszer nem volt pl ott.

Előzmény: gvm-408 (12104)
gvm-408 Creative Commons License 2025.04.22 0 1 12104

Hát, ha a kocsi palotási telepes, úgy mondjuk érthető, hogy nógrádi üzemegységhez került. Így járt pár éve az SSM-715 is. Az jászfényszarui telephelyes, így átkerült Jászberényhez. 

Előzmény: BPO-628 1987 (12103)
BPO-628 1987 Creative Commons License 2025.04.22 0 0 12103

A Palotás-Hatvannak, Nógrádhoz mi köze van ?

Előzmény: gvm-408 (12100)
gvm-408 Creative Commons License 2025.04.22 0 0 12102

A fene se tudja már ezt lassan számontartani...

Előzmény: Illés Márk GBG-902 (12101)
Illés Márk GBG-902 Creative Commons License 2025.04.21 0 0 12101

Igen, Szegeden van, kölcsönben.

Az SSM-713 pedig nógrádi, már vagy jó 1,5-2 éve lassan, csak úgy, mint az LSH-339 is ugye.

Előzmény: LSU 106 (12099)
gvm-408 Creative Commons License 2025.04.20 0 0 12100

SSM-713 kihez tartozik? Ha jól láttam, Palotásra jár Hatvanból. Átkerült Nógrádba? 

Előzmény: Illés Márk GBG-902 (12098)
LSU 106 Creative Commons License 2025.04.20 0 0 12099

JVN-588 Szegeden van

Előzmény: Illés Márk GBG-902 (12098)
Illés Márk GBG-902 Creative Commons License 2025.04.20 0 1 12098

A hatvani állomány a következő járművekből tevődik össze:


Credok:
JVN-588, KKL-908*, KZX-002*, LHT-744*, LHT-745*, LLL-832, LVN693, LYL-828, NOC-295*, NZM-424*, NZM-429*, PPH-645*, SSM-711*, SSM-712, SSM-714*


Setrák:
LNK-233*, LNK-237*, LNK-238*, LNK-240*, LNK-245*, LNK-247*, LNK-253*, LNK-257*, LNK-258*, NRH-344*, NRH-347*


Volvok:
KMY-617*, LKT-674*, NWX-337*, NWX-351*, NWX-355, NWX-356*, NWX-372*, NZA-654*, NZA-659*, NZA-660*


Mercedesek:
NZW-699*, PAZ-820*


MAN:
MIS-663

Csillaggal jelöltem meg a fordán közlekedő járműveket. Tehát ha jól számolok, akkor a hatvani állomány 39 db járműből áll. Ebből 32 db fordás, 7 db pedig tartalék/váltó kocsi.

Előzmény: Porond (12092)
SzElek Creative Commons License 2025.04.15 0 1 12097

Nógrádban azóta ezek kerültek forgalomba,

IPJ-445 2023 áprilisa óta  

LSH-339, PIG-445 és PIG-446 2024 januárja óta Salgótarján helyközi üzemébe tartoznak. 

A JVN-588 most év elején sofőrrel együtt átkerült Salgótarjánba, de áprilisban áthelyezték Szegedre, így már ott van. 

 

Előzmény: Porond (12092)
gvm-408 Creative Commons License 2025.04.15 0 0 12096

LNK-233 csányi kocsi

LNK-250 és 251 nem mozog Hatvan környékén. Legalábbis nem láttam. Szerintem, Gyöngyös, vagy Kecskemét környéke. 

A 3 tengelyesek közül azt hiszem, 347 szokott még menni. 

 

A két PIG úgy emlékszem, hogy Nógrádba került. IPJ is ott van. 

LSH-339-et én Budapest-Buják, vagy valami ilyesmin szoktam látni. 

 

 

NWX-361 Eger egy ideje. 

 

"drasztikus csökkenés

Kb. erre gondoltam én is. Nekem is 70-72 db. derengett. 

 

Előzmény: Porond (12092)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!