Keresés

Részletes keresés

triplaharom Creative Commons License 3 napja 0 0 7016

I

Előzmény: triplaharom (7015)
triplaharom Creative Commons License 3 napja 0 0 7015

Van már másik kínai lánc is orrkerekes vezetővel, az még kisebb osztású.

1/4-es(kb. 6,5 mm) orrkerekes vezetővel, de ma a piacos árusok a Kisteleki vásárba voltak,

így a csillagkereket nem tudtam mögkérdözni.

Előzmény: Nobody1 (7014)
Nobody1 Creative Commons License 3 napja 0 0 7014

Viszont ha orrkerekes a láncvezetője és azt is venni kell miatta, akkor talán gondolkodj az eladásán mert összesen így már többe lehet mint a fűrész ára... :-(

Előzmény: Nobody1 (7013)
Nobody1 Creative Commons License 3 napja 0 0 7013

Ha ilyen láncot árulnak, akkor lenni kell hozzá csillagkeréknek is a boltban - szerintem...

Előzmény: triplaharom (7012)
triplaharom Creative Commons License 3 napja 0 0 7012

Az jó lehetne, ha volna hozzá egy csillagkerék is ami majd hajtja.

Előzmény: Nobody1 (7011)
Nobody1 Creative Commons License 3 napja 0 0 7011

Nézd mit találtam...

 

"Stihl láncfűrész lánc 1/4" 1,1mm 32 szemes
A Stihl láncfűrész láncok edzett szegecsszárai indukciós edzéssel készülnek. Ez az eljárás kedvezően módosítja a fémrács szerkezetét, ezért a szegecsek keményebbé és ellenállóbbá válnak.
Láncosztás: 1/4"
Szemvastagság: 1,1 mm
Láncszemek száma: 32 szem
A Parkside kis ágvágóknál érdemes ellenőrizni a méretet, mivel egyre több méreten kívüli lánccal találkozunk ennél a típusnál. Valahol az 1/4 és a 3/8 col közötti.." 

 

Innen való az idézet:

 

https://lancfuresz-lanc.arukereso.hu/stihl/lancfuresz-lanc-1-4-1-1mm-32-szemes-sl141132-p999539326/

Előzmény: triplaharom (7007)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.08.26 0 0 7010

Az valami egyedi méret lesz ,kínai oldalakon kereskedj Temu ?

Előzmény: triplaharom (7009)
triplaharom Creative Commons License 2024.08.26 -1 0 7009

Van írva 8,5 mm- nek is.

Előzmény: kavicsos1964 (7008)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.08.26 0 0 7008

1/3 col én olyan osztást még nem láttam ! Az 1,1 sínszélesség az létező a lidülös akkus láncfűrész is olyannal megy de az 3/8-os osztású . Most rendeltem a villany akkus láncosra lapot meg láncot mert azon is 45cm lap van . Meg van mindengyártó húzatva ezzel a 45cm lapokkal ,a gépek meg nem is bírják erővel . A 35-38 cm lapokat szeretem 60cm fáig teljesen rendben használhatóak csak kétoldalról kell elvágni vele .

Előzmény: triplaharom (7007)
triplaharom Creative Commons License 2024.08.26 -1 0 7007

Voltam ma a Lidiben, nem volt a kis gyallyazó fűrészömre lánc.

32 szem, 1/3 coll osztású, 1,1 mm-es köllene hozzá.

Szerintetök hol található ez a méret ?

Előzmény: kavicsos1964 (7006)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.08.26 0 1 7006

Átalakítottam 3/8 colosra és kiválóan helyettesíti a 325 láncot .

kavicsos1964 Creative Commons License 2024.08.24 0 0 7005

Hová lettetek ? 325 1,3 fűrészláncban ki tud olyan láncot aminek a vágófoga nem sarkos hanem félköríves ,vagy esetleg e kettő közti profilú ?  Oregon VXL jellegű megfelelne ,de én ilyet nem találtam 325 1,3-ban .

ponty25 Creative Commons License 2024.07.27 0 0 7004

Sziasztok.

 

Nincs valakinek elfekvőben egy 445 gépház vagy bontásra itélt gépe? Az enyém eltört 

 

triplaharom Creative Commons License 2024.07.26 -1 0 7003

Ha mégsem állja, le köll drótozni.

Előzmény: kavicsos1964 (7002)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.07.26 0 0 7002

Tettem lapost is meg rugóst  is és menetrögzítöt is .

Előzmény: triplaharom (7001)
triplaharom Creative Commons License 2024.07.26 -1 0 7001

Rakjál 1 rugós alátétöt is.

Előzmény: kavicsos1964 (7000)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.07.26 0 0 7000

Vágás közben láttam hogy kiakar esni belőle ,már kiállt vagy 2 centit . Az érdekes hogy csak egy ölnyi gallyat vágtam össze és a három csavarból kettő kitekeredett . Megpróbálom ma menetrögzítővel betekeni . Kérdés a meleghez majd mit szól .

Előzmény: triplaharom (6999)
triplaharom Creative Commons License 2024.07.25 -1 0 6999

Akkor annak már hangja is volt, jelzött neköd hogy lazák a csavarok.

Előzmény: kavicsos1964 (6998)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.07.25 0 0 6998

Én tekézgettem vele olyan csuklovastag ágakat ,de letágult a kipufogó csavarja a belső meg ki is esett ! Faja egy henger !

Előzmény: triplaharom (6997)
triplaharom Creative Commons License 2024.07.25 -1 0 6997

Én is majdnem előszödtem ma, de csak látótávolságba kerültem vele.

Előzmény: kavicsos1964 (6996)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.07.25 0 0 6996

Minden új csak a főtengely a régi ! Meg is csiszoltam már hátha a piros szmötyi nem ragadt hozzá valamiért . De szerintem túl nagy a félköríve ,mert nem is hagyott nyomot az összeszerelés rajta . Amiket gyárilag szerelnek kb 1mm összenyomódik a gumi réteg ezen meg nyom se volt .

Előzmény: ''csiga (6994)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.07.25 0 0 6995

De a márka vesztesége lehet többre jön ki hosszú távon ! Mert én husqvarnát tuti nem veszek ami jobb volna az olyan drága nincs rá pénzem ami elérhető árú az meg egy hulladék ! 135-tel meg a 440-nel már találkoztam itt . A 440 kétszer volt szervízben csak hazahozatal után nem indult be többet és jócská fizettek érte . A második után már ment csak a fűrészelést nem bírta akkor lehalt a motorja ((::!! A karburátora volt hulladék . Cseréltem rajta egy karburátort és láncoszást váltottam és tökre megtáltosodott tőle !

Előzmény: Nobody1 (6992)
''csiga Creative Commons License 2024.07.25 0 0 6994

A forgattyús ház fedél, vagy csésze lehet picit meg van nyúlva.

 

Vagy cseréled, kb 1.000 Ft,  vagy sík felületen csiszolsz le belőle, így nagyobbat feszít a szimeringen.

 

 

A szimeringet egyszer lehet - illik- felhasználni, mert elveszti alakját. Amikor másodszor teszed vissza, akkor szokták pasztázni. Ha szerencséd van, egy ideig jó lesz, 

 

ugyanis a szimering gumiján keresztül adja át a terhelést a blokkfélnek. Tehát amikor "elfárad" a paszta, megint falsolni fog. Ismétlem, ha szerencséd és jó pasztád van, akkor egy ideig azért jó lesz.

 

 

 

 

 

Előzmény: kavicsos1964 (6988)
triplaharom Creative Commons License 2024.07.25 -1 0 6993

Ezért temet el bennönket a szemét.

Előzmény: Nobody1 (6992)
Nobody1 Creative Commons License 2024.07.25 0 0 6992

Tudom milyen és azt is, hogy 2 félből áll a ház. Te meg azt nem tudod, hogy manapság azért sz@rok az alkatrészek, mert a gyártás utáni minőség ellenőrzésnél a legjobb alkatrészeket viszik az összeszerelő üzembe, a kevésbé jók meg mennek a raktárba és abból lesznek a pótalkatrészek mert ugye újabban törvény kötelezi a gyártót, hogy x évig legyen pótalkatrész...

Finoman és udvariasan fogalmazva rafinált üzletpolitika ez is, mert a garancia leteltével 1-2 javítás után rájön a kuncsaft, hogy jobban jár ha új gépet vesz, mintha a sz@r alkatrészekkel 1-2 hétre megtákolja a mostani gépét. (Lásd a "tervezett avulás" jelenséget. Ez annak a "korszerűsített" változata.)...

 

Előzmény: kavicsos1964 (6990)
triplaharom Creative Commons License 2024.07.25 -1 0 6991

Mögijedt, hogy hozzám kerül alkatrésznek ... 😁😂

Előzmény: kavicsos1964 (6990)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.07.25 0 0 6990

Ez nem olyan klasszikus szimeringet használ hanem egy lemez ház kivülről gumiborítással és ebbe van bepréselve a főtengely csapágya . Namost a helye is két félbe van vágva, és csavarok szorítják egybe az egészet ! Ebben annak meg kéne szoruljon máskülönben kifog forogni . Ragasztás nem kellene oda hivatalosan . Bele ragasztottam mindkét félbe .

Előzmény: Nobody1 (6989)
Nobody1 Creative Commons License 2024.07.24 0 0 6989

Én mindig csapágyragasztót használok a szimeringekhez is. Nem gondoltam, hogy Te csak úgy simán benyomod a helyére "oszt jóvan".

Persze tudom, hogy régen úgy szereltük de az a világ már elmúlt. Tömeggyártás van és már nem úgy passzol mint régen...

Gyerekkoromban minden délután egy műszerész mester műhelyében voltam. Sok olyat is megtanított amiről manapság már megfeledkeztek. Ő még a szimeringek spirálját is kivette, majd az összeillesztésnél szétcsavarta, utána a vastagabb végéből  5-6 menetet lecsípett és úgy rakta vissza, hogy jobban zárjon a tengelyen...

Előzmény: kavicsos1964 (6988)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.07.24 0 0 6988

Apróra szedtem ma minden részét ,majd újra összeraktam és arra a megállapításra jutottam a gumis rendszerű szmering a házában a külső oldalán aminek tömítenie kéne nem tömít ,beleragacsoltam mindenhová és lőn csoda megy a gép . Elméletben ennek tömíteni kéne önnön magában is de a valóság az nem tömíti a forgattyús házat csak folyékony tömítő pasztával kiegészítve . Elindult és jár és vágtam is vele karvastagságú ágakat . A karburátoron alig kellett hangolnom . A meglepő, elsőnek a csíkolást a gyűrű végének véltem és nem ott van . Hanem a közepén kb !

kavicsos1964 Creative Commons License 2024.07.23 0 0 6987

És honnan ? Nincs ezekhez már semmi pont ez a bajom . A kukaszökevényim is ez miatt mennek a kukába ! Azt sem lehet tudni aki előttem kókányolta mit tett vele miket kevert össze ,mert a gyujtása se jó sehogy se . Ami ma jött fél centivel teszi odébb a gyujtást az előzőhöz képest . Márha a lendkereke eredeti ! De ezt nem tudni sajnos ezért is adtam fel ma már a hengere is úgy szar ahogy van ,a gyújtást se tudom kiszürni mi a fene leli . Szétszedtem ma apróra megint nem látni szerelési hibát benne mg is a hengert már megrántotta a gyűrű vége ,pedig számoltam vele és le is csiszoltam a kis sarkát nehogy sorjás legyen ott a vége ,még is belerántott egy csíkot . A partneré is ilyen csíkos ott is a gyűrűvég csikart . Vennem kéne bele egy jobb dugattyút hátha jobban stimmelne bele de most megint vagy 10 000-ret ráköltök és ha még se lesz jó akkor kb 60 ezret jobb lett volna elinnom ,mert akkor se lesz fűrészem ! Kihányom a szemétbe mindet mert bizonytalan minden része ,nem tudni mi lelelte ,a karburátora is új de az is kínai ma azt is átnéztem de semmi ,cseréltem egy membránt minden esetre ,de szerintem nem olyan hiba . Az a baj még csak járni sem jár hanem ha már felgyűlik benne a benzin beugrik és alapjáraton is üvölt egy darabig majd le áll és nem tudom újra indítani sem . Új szimeringek új csapágyak ,nem tudom még ma fenét nézzek rajta . Ha legalább a falsolását meg tudnám valahogyan nézni de ahhoz is járnia kéne ,de ez csak üvölt majd leáll . Gondolom kihasználja ami benne van és amikor elfogy lehörög . Tank szellőzése is rendben van a szelepkéje jó az üzemanyag vezeték ,vannak rajta nyomorgások de puha nem öreg nem is szivárog ,lyukas nem lehet akkor nem nyomná kifelé magából a benzint .

Előzmény: triplaharom (6986)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!