Léteznek a gyári rádiók helyére beépíthető, a gyárinál olcsóbb, nagyobb tudású és egyszerűbb kezelésű készülékek. Vajon miben jobbak, miben rosszabbak?
A gyári clarion fejegységet cserélném le, mert ezer éves (2010-es swift) és se apple carplay, se frissítés, se semmi nincs már rá.
Árban úgy 200e Ft-ig mennék el maximum. Ami kellene, 2din, 7 col körül, mert akkor a gyári keret is jó hozzá valószínűleg, normális hangzás és apple carplay(vezetékes vagy anélkül, teljesen mindegy). Kínai adroidos nem kell (minden ott készül már, de értitek...) alpine, pio, jvc és hasonlók között keresgélnék.
A dynavin jó lenne, de amit linkleltél az a prémium flex, ehhez még meg kell venni a liszenszeket ami plusz 100 euro liszenszenként(gps, play áruház, térképek és az android auto)
Állitolag az alin lehet kapni hozzá liszenszet, de én nem találtam aki pedig ajánlotta azt nem találom. (egy másik forumon ajánlotta syracusa)
Rendszertelen/véletlenszerű újra indulás esetén elsőként a gyári beállítások visszaállításával próbálkoznék. Sikertelenség esetén a frimware frissítés segíthet. Amennyiben pedig még él a garancia, akkor azzal élnék. Külföldről, vásárolt fejegység esetén a kereskedővel egyeztetnék: frimware frissítés, csere vagy árengedmény érdekében.
Az nekem mind egy ,hogy androi vagy nem.az a lényeg,hogy legyen benne GPS, működjön a kormányrol ha lehetne akkor örülnék neki ha az oracsoport között is meg jelenne a navigáció.(Az útmutató nyilakra gondoltam és a telefonkönyvre)
Eddig csak egy ilyet találtam,de a mostani euró árfolyamnál kicsit sok a 700euró.amit én találtam az a dynavin valamelyik tipusa
Kérlek segítsetek. Van egy ESSGOO AR7001 típusú egységem. Minden remekül működik rajta, kivétel, h néha rabszódikusan újra indúl, nulláról. Hangsúlyozom, nem mindíg teszi, van hogy elmegy egész napon tökéletesen.
Az autómban van egy rns 510-es fejegység amit szeretnék lecserélni valami hasonló tudású fejegységre.
Tudnátok e ajánlani olyat amely beépítés után átvenné a fejegység összes funkcióját. Értem ezalatt,hogy pl a gps a műszerfalon kijelzi az útirányt stb.
A hátsó hangszórók némítása nem elég, ha a pozitív vagy a negatív vezeték valamelyik hangszóró vezetékkel ér össze, kuka lehet a végfok a fejegységben. Szerintem ne használd így a rádiót amíg nincs megjavítva az átvezető kábelköteg,inkább húzd szét a rádió csatlakozóját is.
Köszönöm. Én is gondoltam erre a lehetőségre, beállítottam hogy csak az első hangszórók szóljanak. Most tesztelés alatt van hogy így jó lesz -e.
Az egyik átvezetőt már cseréltem, már volt is javítva (kókányolva) a másikon nem láttam semmit. De ha igy működni fog tartósan, akkor egyértelmű. Inkább rendelek mégegy javítóköteget, hátha megoldódik a központizár probléma is. Köszönöm mégegyszer.
Sziasztok! Rendeltem az Aliról egy fejegységet a régi 1Gb -os helyett.
Ez már elég jónak tűnik, a sebessége és hangja is rendben van.
A rádiója kicsit gyenge a gyári antennával, de rendeltem hozzá egy antenna erősítőt.
A gondom viszont az vele, hogy nem találom a hang beállítását a navigációnak.
Minden sokkal hangosabb mint a waze és a régi rábión könnyen lehett állítani ezt a hangerőt de itt nem találom a menüben.
Android 11 van rajta. (Ez valami Ruancheng A6 típus. 4/32) Írtam a forgalmazónak, de az csak azt küldte, hogy a keverési arányon állítsak ,ha a navigáció beszél , leveszi a zenét.
De a zene sokkal hangosabb ,ezért még úgy sem lehet jól hallani a navigációt.
Esetleg van valami telepíthető program ami ezt tudja állítani?
Amire nekem kell és használom, tökéletesen megfelel, egyetlen bajom van vele, bluetooth hivásnál a fejegység mikrofonja egy kalap kaka... Gyorsan vettem egy külső mikrofont, persze nem néztem meg, hogy van-e a fejegységnek mikrofon csatlakozója és persze nincs. Van rá valami lehetőség vagy valami csatlakozó, bármi, amivel hozzá tudnám hackelni? Alapvetően laikus vagyok a témában, úgyhogy ha van lehetőség legyetek szívesek úgy elmondani, hogy én, mint hülyegyerek is értsem... 😂 Előre is köszönöm a segítő válaszokat!!
Mint említettem, nem volt dolgom Forddal, de a Canbus valóban vezérelheti a fejegység ki- és bekapcsolását (autó függő), továbbá szükséges a tolatókamera, klíma stb. információk megjelenítéséhez is. Az autóspecifikus készülékek csatlakozó vezetékelése viszont kompatibilis (illeszkedik) az eredeti csatlakozó(k)hoz.
Köszi szépen! Még arra is gondoltam, hogy mivel nem kaptam hozzá canbus interfész, lehet hogy azért nem működik? Külföldi oldalakon olvastam, hogy kell hozzá az SRW-RC is
Autóspecifikus készülék esetén működnie kell az eredeti funkciónak. Valami hibádzik a bekötésnél, legrosszabb esetben készülékhiba is lehet.
Ford autókat nem ismerem, viszont több Honda és Kia autókban szereltem Androidos fejegységet. Beszerelés előtt azonban célszerű ellenőrizni az adott készülék működését. Szükséges: 12 V/ legalább 1-1,5 A terhelhetőségű tápegység, 1 db hangszóró. Bekötés a mellékelt képen.
A minap vettem egy JVC KW M560BT multimédiát. Ma nagy elánnal beleugroztam, hogy megcsinálom. A régi kiszerelése könnyen ment, majd szembesültem egy apró pici hibával. Az autó gyári fejegységéhet 2 kábelkorbács csatlakozott. A multimédiához csak egy autóspecifikus csatlakozót kaptam amin csak egy csatlakozó van amit az autóhoz lehet csatlakoztatni. A másik vége megy a multimédiába amin 2 csatlakozó van. Összedugtam mindent és se kép se hang. Nem indult be a multimedia. Az autó egy 2015-ös Ford Tourneo connect. Van valakinek valami tippje esetleg hogy mi lehet az a másik csatlakozó a kocsiban, valamint miért nem kapcsolt be a multimédia? (Nyilván próbáltam gyújtást ráadva és járó motorral is)
Tisztelettel kérdezném, hogy kis hazánkban vásárolható olyan 2 din méretű android fejegység amibe fixen beépített hálózatfüggetlenül SIM KÁRTYA (Telekom) fogadására kiépített foglalat van. Ez a kártya az előfizetésemhez van egy teljesértékű második CLÓN kártya. Ezt szeretném a fejegységben üzemeltetni internet elérésre, zene hallgatásra és persze ha lehet telefonálásra is, mert a történet úgy lenne kerek. Az lenne a jó ha ez kvázi telefonként is működne akkor is, ha a mobilom nincs a kocsiban. Tehát a kérdés van e ilyen fejegység amit nem kell utánna még hónapokig bűvölni hogy méltóztasson működni. Elvárás lenne hogy legyen benne GPS és természetesen Bluetooth is. Előre is köszönöm a segítségeteket ! Az email címem publikus ! Ha valakinek eladó lenne az ilyen eszköz bátran keressen meg, de elsődlegesen információt szeretnék!
A piros (ACC) vezeték állandó 12 V-ot kap, vagyis + 12V-os (sárga) és az ACC (piros) vezeték is állandó +12 V-ra van kötve.
Ellenőrizni a bekötést. A sárga vezeték kap direkt 12 V-ot, az ACC pedig a gyújtáskapcsolón keresztül kap tápellátást tehát az ACC vezetéken a gyújtáskulcs 1-es állásában legyen mérhető feszültség (+12 V).
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Vettem egy 7018B tipusú kínai fejegységet. Citroen c3 a kisautó amibe bekerült. A problémám az az hogy rákötöttem a gyári csatlakozókkal ami az autóban van . Gyujtás levétele és kulcs kihúzás után gondol egyet a fej és kb 1 perc múlva bekapcsol magától. Valakinek valami ötlet hogy ez mitől lehet? Válaszokat előre is köszönöm
Valaki tudna segíteni mi lehet az oka a hibának amit leírok?Beszereltem egy junsun v1 androidos fejegységet kia ceed 2016 os ba.Azt szeretném hogy csak a hátsó hangszóróim szóljanak mert azokat is kicseréltem nagyobbakra.
De hiába van állítási lehetőség nem állítja át a hátsókra.Csak azt tudom állítani hogy csak jobb vagy csak bal oldalon szóljanak.Ha előre hátra próbálom állítani nem változik semmi,szól az összes.A csatlakozó autóspecifikus volt csak kihuztam a gyárit és rádugtam az új fejegységre.
Valaki esetleg járt már így?Nagyon örülnék ha megoldódna,mert nagyon idegesítő a probléma,hogy van állítási lehetőség mégsem működik rendesen.
Sziasztok. Beszereltem egy suzuki swift IV-be egy Junsun V1 pro multimediat. Van arra mod, hogy ha mukodik a carplay, akkor pl a waze hasznalata kozben a hatterben mukodjon a “gyari” radio app?