Keresés

Részletes keresés

Lakókocsi telepítésre Creative Commons License 2022.08.15 0 0 516

Sziasztok! Szeretnék mobilházat vagy szigetelt lakókocsit telepíteni egy telekre ottlakással. Nagyon kezdő vagyok, nem tudom a fontos szempontokat, mi az, ami nagyon fontos hogy meglegyen. Persze az ár is fontos tényező, mire figyeljék es honnan, kitől vásároljak. Ha tudnátok segíteni megköszönném. Szép napot!😊

Téli nap Creative Commons License 2022.05.16 0 0 515

 Télen megfagysz, nyáron megsülsz   egy ilyen házban  !

Előzmény: Péter Fabók (514)
Péter Fabók Creative Commons License 2022.05.16 0 0 514

Sziasztok!

 

Konténerház rendelésében gondolkozom, és kiváncsi lennék véleményekre olyan emberektöl akik már ilyen ingatlanban élnek egy ideje. Minden érdekelne, penész, pára, téli/nyári klíma, minden tapasztalás jól jönne! Köszönöm.

Katalin Molnár Creative Commons License 2021.04.09 0 0 513

Szia, írtam privit :-)

Előzmény: Zoli Pálfy (510)
huszdor Creative Commons License 2021.04.06 0 0 512

 Hallott már valaki erről a budakalászi cégről? ahhq 2015 kereskedelmi kft ?? Mobilházakat árulnak. Várom a véleményeket, remélem tud valaki segíteni! Kösziii

huszdor Creative Commons License 2021.04.06 0 0 511

Sziasztok! Vásárolt már valaki Székesfehérvárról mobilházat? Most fent van 5 hirdetés is, mennyire megbízható a hirdető kiléte? Köszi!

Zoli Pálfy Creative Commons License 2021.04.03 0 0 510

Köszönöm!

Sajnos Katalin email címe nem publikusl:(

De az enyém az,úgyhogy várok:)

Előzmény: irreverzibilis (509)
irreverzibilis Creative Commons License 2021.04.03 0 0 509

rákattintasz a nick nevére,bejön az adatlapja és ha megadott email címet akkor tudsz küldeni üzit

Előzmény: Zoli Pálfy (508)
Zoli Pálfy Creative Commons License 2021.04.02 0 0 508

Szia!

Előre is köszi!

Hogy működik itt a privi?

Előzmény: Katalin Molnár (507)
Katalin Molnár Creative Commons License 2021.03.30 0 0 507