Keresés

Részletes keresés

kasmat Creative Commons License 2012.10.13 0 0 205

V42 + M32 szép!
Nekem szerintem egyenlen értékelhető képem Rákosról:


http://indafoto.hu/kasmat/image/15867053-c7ed3e06/user

Előzmény: cssz74 (204)
cssz74 Creative Commons License 2011.05.12 0 0 204

Most nem láttam Rákoson túl sok Eas/Eanos jellegő kocsit, hátúl főleg Res kocsik álltak.

Azért pár érdekesség járt ott tegnap...

Van egy kakukktojás is. :D

tamasi 48.-49. Creative Commons License 2011.04.22 0 0 203

Sziasztok!

 

Teherkocsis topikban írták hogy Rákos állomáson áll egy selejtes kocsikból álló szerelvény napok óta. Esetleg valaki tudna fotózni róla nekem pár képet? Esetleg néhány kocsiról pályaszámot?

 

Már ezzel is sokat segítenétek nekem. Fotózom a tárolt kocsikat és kép formájában gyüjtöm őket kivétel nélkül, de csakis az Eas és az Eacs típust!Az a bajom hogy Rákos nekem kissé odébb van távolságban, ezért nem tudok hipp-hopp felutazni. :(

 

Ha valaki fotózna pár képet azt megköszönném! Köszönöm!

cssz74 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 202

Jó kis csütörtök délelőtt, tegnap volt pár érdekes jármű, volt pár Rákoson ritkán előforduló is:

P_Oli Creative Commons License 2011.02.28 0 0 201

Nem tudok róluk semmit, csak megláttam őket a kerítés mögött és paparazzit játszottam :)

Előzmény: Zolcsi67 (200)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 200

Az alsó képen a szlovák felsővezetékes cuccok vannak?

Előzmény: P_Oli (198)
fszt. Creative Commons License 2011.02.23 0 0 199

Sajnos már régóta pang az üzletmenet: senki sem akar fuvarozni, s már csak nosztalgiával gondolunk vissza a tavalyelőtt novemberi sztrájk előtt hömpölygő árumennyiségre, illetve a még működgető Desiro-s fűtőházra.

Előzmény: cssz74 (197)
P_Oli Creative Commons License 2011.02.22 0 0 198

2004:

 

 

 

 

 

cssz74 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 197

Bár kincs nincs rajta, pár vasárnapi Rákos-fotó...

Zolcsi67 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 196

A villamoshoz az Akna utcánál csatlakozott, de járható összeköttetés már rég nincs.

Előzmény: Zolcsi67 (195)
Zolcsi67 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 195

Még mindig????

 

Soha nem ment ki odáig, szerintem.

 

A börtön mögé, a homokbányáig igen.

Előzmény: fszt. (194)
fszt. Creative Commons License 2010.11.25 0 0 194

Kíváncsi vagyok, vajon a Jászberényi utat keresztező vontatóvágány még mindig csatlakozik-e a villamoshoz az Izraelita temetőnél?

abdhulbin Creative Commons License 2010.09.21 0 0 193
....ha meszes vízzel permeteznek nem sok az eredmény....
Előzmény: III. sz. f (87)
dennisthemenace Creative Commons License 2009.09.19 0 0 192

Nem.Akkor meg nem volt annyi hulye az igazgatosagokon..

#Gondolom,ugy kezdodott,hogy valamelyik iroasztalhuszar unalmaban lapozgatta az utasitast es megakadt a szeme a "mozdonyvonat" szon;ha vonat akkor legyen zarjelzoje! Es kiadta utasitasba,hogy lassak,o dolgozik...

Előzmény: Soldato (184)
Herr Director Creative Commons License 2009.08.06 0 0 191
V42 036-ot én is megnéztem volna szívesen!:-))
Előzmény: eurotec (190)
eurotec Creative Commons License 2009.07.29 0 0 190
Rákos állomás elmult 2óra forgalma..M61 019, Magánvasúti narancs Bobó,V63035 V63 008,Gyesev Szili,V42 036,
Zolcsi67 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 189
Pici geológiai pontosítás: a sörgyári pincék nem az agyagban, hanem az alatta levő mészkőrétegben vannak. Lásd a városrész nevét: Kőbánya. A századfordulós Budapest részben ebből, részben a sóskúti mészkőből épült fel. A Fehér út neve is innen ered: a szekerekről lehulló mészkőpor festette fehérre az utat.

ON
Előzmény: manhattani (183)
Herr Director Creative Commons License 2009.05.13 0 0 187
Jár a pont, valóban, ez is kérdés. De ezt az Úrnak kell tudnia, én akkor még csak nagyapám mellett néztem a vonatokat Biatorbágy előtt, a töltésoldalban, és vadul integettem a mozdonyvezető elvtársaknak:-)
Előzmény: Soldato (184)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.13 0 0 186

Teljesen OFF de a sörös témát folytatva: apám testvére, nagymamám és nagypapám dolgozott a sörgyárban anno. Apám testvére sokat tud ezekről a járatokról, mármint azokról amiket régen használtak. Villanyszerelő volt, bejárta majd mindegyiket. Azt is pontosan tudta, hogy melyikben lehet egy jót szunyálni, merre nem fog biztosan senki sem jönni :DD Nagypapám pedig sokáig a sörgyárba bejáró teherkocsik oldalán ácsorgott, integetett a zászlóval (tolatásvezető) amíg egyszer rosszul lépett le, elesett és megsérült a lába.

Előzmény: manhattani (183)
manhattani Creative Commons License 2009.01.29 0 0 185
Kellett? Emberek, húzzunk bele, másképp sosem lesz a topiknak képes fejléce!
Soldato Creative Commons License 2009.01.24 0 0 184
A kép készítésének idejét alapul véve: az akkori F1-es szerint kellett-e zárjelzővel jelölni az ingavonatok végét,ha a mozdony volt az utolsó jármű?
Előzmény: Herr Director (179)
manhattani Creative Commons License 2009.01.24 0 0 183

Ne feledkezzünk meg a képen a kis Bobóról, ami "alulról" jön.

(Rákost nem ismerőknek: az "alul" vágány is Kőfelső - Rákos között van, csak abból lenn kiágazik a Körvasút két vágánya.)

Vajon miért mászattak szegénnyel dombot?

 

Lenn, a bevágásban járat nyílások látszanak a bevágás oldalában. Ezek a sörgyárból kiinduló járatrendszer részei, amit a bevágás ásásakor átvágtak. Volt, aki elindult ilyen járatban, de nem ment messze, mert félt, hogy rászakad.

A kőbányai agyagos talajba könnyű volt alagutat vájni, régen itt erjedt a sör, mert lenn hűvös volt. Ma már nem kell ennyi lenti tárolótér a sörgyártáshoz. Azért sok üreg megmaradt (némelyik nagy terem méretű), az Éles-saroknál kövezett úton lehet lejárni ezekbe.

Előzmény: manhattani (177)
Herr Director Creative Commons License 2009.01.23 0 0 182
De akkoriban megtörtént, hogy a zártárcsa a mozdony szélvédője mögött, a vezetőálláson volt...

Hát szó mi szó, néha ma is megtörténik...:-)
Előzmény: manhattani (181)
manhattani Creative Commons License 2009.01.23 0 0 181

Ugyanaz volt a forgalmi rend (azóta ugyanaz, mióta beépítették Rákoson a nagy sebességű kitérőket), és már akkor is szabály volt, hogy Rákos és Kőfelső között célszerűségi okokból nem lehet helytelen vágányú közlekedés, tehát tényleg kellett volna zártárcsa :-)

De akkoriban megtörtént, hogy a zártárcsa a mozdony szélvédője mögött, a vezetőálláson volt...

 

(Helyes-helytelen vágányú közlekedés: még keletis mozdonyvezetőt is megszívattam egyszer azzal a kérdéssel, hogy: "Igaz-e, hogy Rákosról Kőfelsőre a vonatok a helyes jobb vágányon mennek?"

Aki utált annyira, hogy előbb kezdett el kioktatni, mint gondolkodni, az elkezdte magyarázni, hogy hülye vagyok, mert Kőfelső és Rákos között "balra hajts" van, tehát... Pedig igaz :-)  )

Előzmény: Herr Director (179)
Herr Director Creative Commons License 2009.01.22 0 0 180
Nem az ántivilágból való ugyan, de csemegének csemege:









(a képek lehet, hogy fellelhetők valahol a csörgős topikban a 2004. évi hozzászólások között, de nem keresem vissza:-)
Herr Director Creative Commons License 2009.01.22 0 0 179
Ha 89-ben is ugyanaz a forgalmi rend volt Rákos-Kőfelső között, mint ma és a vonat nem helytelenben érkezik Kőfelső felől, akkor kéne:-)
Előzmény: manhattani (177)
manhattani Creative Commons License 2009.01.22 0 0 178

Egy picit OFF:

Egy debreceni mozdonyparádén fogtunk egy M28-ast, és elmentünk vele

a kocsmába :-))

ON

Előzmény: katalinadam (173)
manhattani Creative Commons License 2009.01.22 0 0 177
Nem kéne ezen a mozdonyon zártárcsának lennie?? 1989. november 16.
\"Erkettes!\" Creative Commons License 2009.01.22 0 0 176
Ez még lehet igaz is... ;)
Előzmény: katalinadam (175)
katalinadam Creative Commons License 2009.01.17 0 0 175
egyik Hatvani mozdonyvezető mondta.
Előzmény: Herr Director (174)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!