Hideg motornál. Én hagyom legalább 24 órát pihenni előtte, de ez az én mániám. Azok az értékek a tól iget jelentik, de nekem valamiért a lapka csere után mindig 0.09 szokot sikeredni és semmi gondot nem tapasztalok. Egyébént még saját tapasztalat hogy a 6000km helyett nekem a 10 000 km amikor ránézek a hézagra.
Szia! Engem hidegen szivat, 1000 fölé nem megy ráhúzott szivatóval kb 1 percig. Utána felpörög magától 3000-ig és ott is marad. Ha visszább tolom a szivatót, fullad. Melegen teljesen jó. Könnyen indul, stb.
Kezdő vagyok nagymotorosként, nekem karbi szinkront javasoltak, a leírtak alapján. Lehet tiédre is az kell?
Más:
MONORACK konzolra hol tudnék hátsó dobozt venni? ( Használtan) előre is köszi mindenkinek.
1995-ös Suzuki GS 500E-vel kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Max.-ra húzott szivatón próbálom elindítani, nagy nehezen sikerül is, de nem megy fel a fordulatszám 1500 felé, ha visszahúzom a szivatót alapra, akkor lefullad. (Eddig semmilyen probléma nem volt vele, pár perc alatt szépen felpörgött, és telejesen jól ment utána visszaengedett szivatóval is.) Sebességben, behúzott kuplung mellett fel lehet pörgetni szépen gázadással, de ahogy engedem fel a kuplungot, leesik a fordulatszám, és lefullad a motor.
Köszönöm a segítséget. Ma veszem át a gépet -elvileg-, sok kérdésem lesz még. :) Kanadában tudtommal még gyártják a burkoltabb verziót, így alkatrész hiány gondolom nem lesz.
Epoxival be lehet ragasztani, de kereshetsz egy "nem lyukas" tolattyút is. (Én inkább erre mennék, mint hogy epoxi-üzemű egyen a gép, ha mégis kiesne az ekecs a lyukból...) Valamint ha arra jársz, ellenőrizd a fúvókaméretet és azt is hogy nincs-e szűkítés a szívócsonkban.
Sziasztok! 34 lovas 500-as hol van visszafojtva? Hogy lehet abból 50 le körüli gépet kihozni? Hengerben, vagy kipuffogóban lehet valami fojtás? Előre is köszi. 93-as a gép.
Ugyanilyen tünetet produkált nálam az előző (nem topikcím szerinti, de azonos karibikkal szerelt) motorom. Annak a főfúvókáit piszkálta meg (ahelyett hogy cseréli..) valamelyik előző tulaj. Gondolom így igazította hozzá a sportdobhoz. Viszont én már az eredetivel vettem meg. Hiába volt a felirat szerint gyári, magasabb fordulatszámon és terhelésen lehörgött, túl sok benzint kapott a - vagy tudatosan, vagy gondolomformán - felpiszkált fúvóka miatt.
Nem szabad lehörögnie. Erre való a vákumos karbi. Hiába tekeded rá a gázt maxiba, a tolattyút a membrán csak a motor levegőigényének megfelelően nyitja.
Háromféle levegőszűrő létezik GS500-hoz. És a boltoknak erről fingjuk sincs, odaadják, amit elsőre a polcon talál. Rendeld megy a Suzukitól a motorod alvázszáma alapján, és jó lesz.
No idefigyelj kisöcsi! Én úgy rád verek a gs-el a Mátrában ha jössz a Busáddal, hogy a hátamat se fogod látni. Még senki sem ért utol mielött azt gondolnád, hogy a gs-el nem lehet sportolni.
Nálam is csinálja, 2003-as GS500E. Hagyni kell kipörögni a motort és úgy adagolni fokozatosan érzésre a gázt, hogy ne hörögjön le, hanem vegye a fordulatot. 6.-ban csak akkor megy jól, ha már minden sebességi fokozatban jól ki van húzatva legalább 9000-ig. Ez inkább autópálya tempó és hosszú út kell hozzá. Ennek a motornak nagyobb tempónál megfelelő fordulat is kell miben sebességi fokozatban. Ha sehogy sem akarja a magas fordulatot alacsonyabb sebességi fokozatban sem, akkor baj lehet a karbiban a vákuum membránokkal, ugyanis nagy fordulaton azok nyitják meg az utat a nagy mennyiségű levegő és benzin keveréknek. 3.-ban kellene tesztelgetni. Ha ott szépen húz, akkor nincs baja .
Kedves mindenki! Sok oldalon olvasgattam kerestem, de nem találtam meg a hiba okát. Lehörög nagyjából 4 ./ 7000, 5/ 6000 és 6 sebesség fokozatban már 5500-as fordulaton. Lassan félgázon megy szépen ki a világból... Cseréltem mindent nagyjából. Csapokat, csöveket légszűrőt , karburátor kitisztítva. És semmi változás..A motor gs500f 2007-es évjárat. Valaki valami ötlet?? Akár email címre is irhattok mika7@freemail.hu
4 napja boldog tulaja vagyok egy szép 1991-es évjáratú GS500E-nek.
Segítséget kérnék tőletek, szeretném kicserélni a kilométer óra, és fordulatszámmérő alatti gumi tömítéseket, amik az évek alatt bekeményedtek, és funkcióját vesztette.
Kérdésem az lenne hol, tudnám beszerezni a tömítéseket.