Olyan problémám lenne, hogy Chevrolet Aveo 1.2 kilométerórája nem működik, pontosabban alapjáraton 30-nál áll, és onnantól kezd mérni, ergo mindig 30-cal többet mutat, mint a valós sebesség. Ezáltal gondolom a km számlálón is gyorsabban növekszik a km, ami azért nem túl szerencsés. Mi okozhatja ezt a hibát, hogyan lenne orvosolható?
olyan kérdésem lenne, hogy mint a képen látható Aveo-n is van utólag beépített menetfény, ehhez kell valami papír vagy engedély ha menne műszakira ? Illetve a rendőr mennyire kötne bele egy közúti ellenőrzés során?
Sziasztok. Chevrolet aveo 1.2 2010-es évjárat. Kérdésem:csak a főkulcs távkapcsolós, nyitja az ajtókat és kikapcsolja a riasztót. A pótkulcs sima, nem távkapcsolós, hogy tudom kikapcsolni a riasztót, ha elhagynám a főkulcsot. Ötleteket köszönök előre is.
Sziasztok! 2011-es Chevrolet Aveom van, ami beadta a B2625 hibakódot. Törlöm a hibát, de utána egyszerre visszaadja. Ha valaki tudna segíteni abban,hogy töröljem ki, annak nagyon örülnék.
Sziasztok! Valakinek eladó km óra kijelző 2007-es 1.2-es Aveohoz? Ugyanitt eladó Aveo 1.2, 2007-es évjáratú, 2. tulajdonostól. Érdeklődni szokenicole@gmail.com.
Üdv!Új vagyok itt és lenne pár kérdésem!Van egy sedan 2007-es 1.2-es Aveom 80.000km van benne(szalonból lett véve annó)!
Központi zár (nem távirányítós)néha jó néha nem,bezárom ki be zár az összes ajtó!Ki vettem a biztosítékot így most kézzel nyitom zárom!Viszont ha hosszútávra megyek visszateszem a biztosítékot,mert kivett állapotban nem csak a zár nem kap áramot hanem az ablakemelő,a hátsó ablak fűtés,az ablaktörlők,de csak az első kettő fokozata,a leggyorsabb az működik!
Mi lehet a probléma?(elektromos azt sejtem)
Központinak van reléje?(mielőtt kivettem a biztosítékot sokáig kattogó hangot hallottam a műszerfal bal oldaláról)
2006-os, 1,2-es AVEO. Városban használom, 16 éves, és 60000km van benne. Még soha sem villantott hibajelzést, 2 évente kap friss olajat a szervízben, a kötelező vizsgánál. Megy mint a parancsolat.
Igen, ha városban használod, akkor 7.500 vagy 6 hónap.
Az a gond az Aveo hibakóddal, hogy bármi lehet mögötte, soha nem a valóságról szól. :(
A miénk is így kezdte, aztán jött a fojtószelep hiba, alacsony olajnyomás hiba, gázpedál hiba stb. és ezek minden együttállása. 0 fok alatt 2.000-re pörög fel az alapjárat és társai. Én már rég felgyújtottam volna, de a Párom küszködik vele, hadd csinálja. Jövő csütörtökre megint van időpontja a szervizbe, mert sárgán világít a check engine.
Legalább itt az olajcsere periódusról nem 20.000km-ket írnak a szervízkönyvben. Ezek szerint akkor érdemesebb az 5W40 vagy 5W30 motorolajat használni és legalább évente olajat cserélni. 2 hónapja vettük az autót alig 40.000km-rel ami valós. Egy idős bácsi használta és évente alig ment 2500-3000km-t vele. Most egy pár hete olyan jelenség jött elő az autóval, hogy egyszer csak menet közben felvillant a check engine és úgy is maradt égve. Hibakód olvasás után kiderült, hogy lambdaszonda hibát jelez. A hibát töröltettem de 1 hét múlva újra visszajött. Ki lett cserélve a szonda de ma menet közben ismét felvillant a a motor kontroll lámpa. Más is járt így vele, hogy csere után idővel újra hibát jelzett? Esetleg más oka is lehet? Pl üzemanyag minőség vagy túl sok városi használat? Menetdinamikában és viselkedésben nem vettem észre változást az autón. 2008-as évjárat 1.2 53kw 72LE.
FOKOZOTT IGÉNYBEVÉTEL Ha az alább felsorolt körülmények közül bármelyik igaz a gépkocsi üzemeltetésére, egyes karbantartási feladatokat gyakrabban kell elvégezni. Lásd a számmal jelölt megjegyzéseket a „KARBANTARTÁSI ÜTEMTERV” című bekezdésnél. • Gyakori rövid távú (10 km-nél rövidebb) vezetés. • Tartósan lassú haladás, gyakori elindulás-megállás (pl. forgalmi dugóban) vagy kényszerűen sok üzemeltetés alapjáraton. • Gyakori használat poros utakon. • Hegyi utakon való használat. • Utánfutó vontatása. • Vezetés sűrű városi forgalomban, ahol a levegő hőmérséklete rendszeresen túllépi a 32 °C-ot. • A gépkocsi használata taxiként, rendőrautóként vagy futárszolgálatban. • Gyakori használat fagypont alatti időjárásnál.
Ha a gépkocsi fokozott igénybevételnek van kitéve: pl. rövid távokon való közlekedés; gyakori üzemelés alapjáraton; poros környezetben való használat esetén a motorolajat 7 500 km-enként vagy 6 hónaponként cserélje ki, aszerint, hogy melyik következik be hamarabb.
Ki milyen motorolajat ajánl, illetve használ 1.2(B12S1 motorkódú) Aveo-hoz? A szerelőm jelenleg 10W40-es olajat tett bele, szerinte az a belevaló de sokan az 5W30 és 5W40-et javasolják.
Az azért is lehet, mert talán túl magas értékre lett állítva, ha computerrel csinálták, és nem sok különbséget hagytak a villogó és világító fény között. 24 százalék az ideális érték elvileg. A műszakira pedig azt lehet mondani, hogy két megoldás van. Ha program segítségével lett beállítva, akkor azt ugyanúgy vissza is lehet állítani, nulla százalék értéket kell beírni, aztán kikapcsol. A másik megoldás, ha kábeleket kell kötögetni, hogy plusz csatlakozót kell beiktatni a motortérbe, vagy az utastérbe kapcsolót, amivel ki lehet kapcsolni az amerikai részt. Ha megy műszakira az autó, csak ki kell kapcsolni, vagy széthúzni a csatlakozót. Ezt egy ügyes autóvillamossági szakember meg tudja oldani.
Az irányjelző világít 5 watton helyzetjelzőként. De ezt meg lehet csinálni program nélkül is, csak programmal egyszerűbb, nem kell kötögetni semmilyen kábelt.
Kérdésem az lenne, hogy a 2006-os Chevrolet Aveon computer segítségével be lehet kapcsolni az USA style helyzetjelzőt? Úgy, mint például a B6-os VW Passaton, vagy Golfokon.
2006-os 1.4 16V manuális klímás autómnál az a hiba jelentkezett, hogy a motorhűtő ventilátor nem működik csak magas fordulaton. A bal első sárvédőnél van egy ellenállás szerű alkatrész az áramkörében. Ha jól gondolom az felelne az alacsony fordulatért, a reléje az működik. Ezt az alkatrészt nem találom a katalógusokban illetve nem tudok rendelni a neten.Esetleg ennek az alkatrésznek a műszaki paraméterei is segítenének.Vagy esetleg más baja van?
2008 as évjáratú full extra Aveom van 1.4 16 szelepes és teljesen felújított minden rendben van,de tegnap este elhoztam a autó festő műhelyéből pici javítás után amit a hátsó lökhárítón végeztek, és azóta nem működik a kijelzőn a mutató óra kijelzők,a sebesség, fordulatszám mérő,tank, vízhőmérséklet, és közepén a digitális kijelző. A belső világítás és a belülről nyitható csomagtartó nyitòja sem. Erre tudnátok ötletet, megoldás,
2006-os 1.2 8V Chevrolet Aveo ma azt csinálta, hogy gyújtáson szakaszosan kattogott az AC pumpa, valamit a fordulatszámmérő is ugrált és nehezen indult be. Ezután P0341, P0108, P0337 hibakódokat olbastam ki. Vezérmű és főtengely jeladó már régebben volt cserélve, a MAP szenzor takarítva. Üzemanyag szivattyú, relé, vagy szűrő amire gyanakszom. Az utóbbi hibák, pedig arra tippelek, hogy az üzemanyag-ellátás miatti nehéz indulás okán lehettek. Valakinek volt már hasonló problémája? A válaszokat előre is köszönöm.