Egy kis segítség kellene. A ball oldali motoros ablak nem megy semerre. A kapcsoló kapcsolásakor hallani egy kattanást a mozgató motor felől, ( mindegy hogy fel vagy le irány ) .
Az alany lupo 1.7 sdi 2000-es évj. Gondolom hasonló a többihez.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, egy gyári magnézium felni milyen nehéz? (Gumival vagy anélkül mindegy csak ha gumival akkor hogy mekkora van rajta) Esetleg valakinek egy garnitúra eladó lenne?
Ha igen, email vagy telefonon elértek: +36302550848 mosopogacsa@gmail.com
A váltóm az pár napja elkezdett nem váltani, azaz menet közben beragad egy sebességbe. Ilyenkor félreáll. Kikapcsol. Újraindít. Ez 2x, és már újra megy is az autó.
Ismertek olyan szervízt ahol a váltó beállítást meg tudják csinálni?
Még csak egy ilyen autóval találkoztam közelről, de feltűnt, hogy bár a 80-120 km/h-t nagyon szépen megugorja, a 120-140 km/h-ra gyorsulás viszont nagyon gyatrán megy neki. Tudom én, hogy nem versenyautó, de youtube-on látni a 180 km/h-s videókat. Szóval hogy van ez? Az rossz amivel mentem, vagy mind ilyen?
A rohadó küszöböt mennyire macera javíttatni? Lehet hozzá javító-elemet kapni?
Most vettünk Feleségemnek egy Lupot. Egész jó kis autó. Viszont egy két dologra nem jöttünk rá. Szélvédő törlés sebességét hogy lehet állítani? Nekünk csak a manuális/gyorstörlés és a lassú törlést lehet bekapcsolni. Kormánykapcsolón semmi jelölés vagy szimbólum.
..üdv..eredeti felniket keresek. ( és ha tudja valaki .hogy lehet az :ha teljesen egyforma az audi a2 3l és a lupo 3l hajtaslánc ,akkor miért eltérő a gumiabroncs gyári ajánlott mérete ) ....amugy van audi a2 3l és egy wv lupo 3l is lessz.. de csak 4 felni hiányzik.... / nekem ezek a rettenetes váltó problémák. a simlis autó szerelők miatt .keletkeztek..ugyhogy nagy ívben kerülöm ...../
Hirdetem. :C Rákérdek...nem tudtok valakit aki ennyi alapján úgy véli, hogy megtudná csinálni? Persze, nem valami horribilis összegért. Sopron környéke, 32km-re attól, Sopronhorpácson van.
Manuál váltóval sem fenékig tejfel a Lupózás, bár estünkben nem az autó a hibás. Tanulságul, hogy mik vannak(lehetnek). Fiam nemrég úgy gondolta lecseréli öreg tojás Corsáját mert itt az ideje. 1,2 benzin, értéke semmi a használatin kívül de az megvolt. Legyen egy Lupo! Nagyon olcsón adja hölgy tulaj mert váltóhibás, amúgy rendben van. 5 éve hozták Németországból, 208000km.(baromság) de mindegy állapotot veszünk nem óraállást. A szerelőm először nagyon kiakadt, hogy ennél nagyobb szar eszünkbe se juthatott volna aztán megnyugodott amikor kiderült, hogy manuál a váltó és 1.4 16v a motor. Én is bíztam mert van egy Seat Ibizám ugyanilyen motorral(csak Euro3) 17 éve(újkorától) és problémamentes kocsi. Mindegy, ment a trélerrel a szerelőhöz és belevágtunk. Másnapra kiderült a váltónak semmi baja. Olaj nem volt benne ezért összeakadt valahogy hála istennek és nem volt kapcsolható. Ez nagyon jó hír volt mert ha nem akad össze jártak volna vele olaj nélkül amíg össze nem sül. De azért volt tennivaló a futóművel, karosszériával, teljes fékgenerál szóval a vége majdnem 5 kiló lett, de 80000 volt a vételár és van egy használható autója a gyereknek! 4 km. a melóhelye, nem kell ennél komolyabb kocsi erre az igénybevételre. Meglepődtem a kis kocsi fürgeségén, persze könnyebb kaszni meg rövidebb áttételek úgyhogy kenterbe veri gyorsulásra az Ibizámat simán. De rövid volt az öröm. 800 lefutott km. után csúnya hangot hallatva leállt a motor. Ránéztem és hamar kiderült totál laza a vezérlés fogazott szíja. Természetesen vadonat új minden, Contitech márkájú úgyhogy hívtam is a szerelőmet aki jó barátom egyébként és dobtuk is a trélerre ez nem lehet gond! De az. Nemrég hívott a szerelő és nálam jóval pesszimistább tapasztalatai alapján. Még nem tudom, hogy melyik alkatrész kereskedőtől vette a vezérlést a szerelőm de nem sok jóval kecsegtetett a vezérlés hibájából okozott kár megtérítésére vonatkozólag. Merthogy a feszítőt rögzítő csavar tört el, 7 szelep meg a hengerfej kuka de még szét fele szedi. A szerelőm tanácsára(keressek másik motor ha használni akarjuk) írtam ide, hátha bontódik valakinél egy Lupo és AHW motor eladó! Természetesen nem hagyom annyiban a dolgot, ha kell lesz igazságügyi szakértő, stb. de használni azért kéne a kocsit megegyezéstől függetlenül! Ennyire egyértelmű alkatrész hibát úgy gondolom nem lehet nem elismerni! Jövő héten kiderül.
Oh, te jó ég, ebbe nagyon beletenyereltem. Szóval, a váltó az utóbbi időben már olyanokat csinált, hogy egy Sopron - Bécs, és Bécs - Sopron útvonalon (75-75 km), oda 2-szer, és vissza is, 2-szer beakadt egy bizonyos sebességbe. Autópályán használva azt hozzá kell tenni. Amin semmi más nem segített, csak ha félre álltam, gyújtás le, majd újra beindítva, megvárva az indítómotort, hogy elhallgasson, majd újra jó lett minden. A következő ilyenig. Rohadt nagy hibát követtem el ott, hogy tegnap "majd én megcsinálom" alapon neki estem VCDS 1.2 Lite-al. Plusz egy Youtube videóval, és a hivatalos leírással. Ami úgy gondoltam elég lesz.
Aha, csak azzal nem számoltam, hogy nálam hiba csúszik az egészbe, és tönkrevágja az egész váltómat. Azt hittem max nem sikerül, és ennyi, hát nem. Gyakorlatilag összekutyulta a váltót, mert, csak egy példa, "N"-be "E"-t mutat, Tiptronic módba konkrétan nem vált, "R"-t nem is látom. A kijelzőn lévő állás, és az aktuális váltókar poziciója nincs összhangban. Egy teljes katyvasz, jah, és alig tudom beindítani, mert nyilván biztonsági okokból letiltja, de így amúgy sincs értelme.
Az egész egy nyomástartó gömb cserével kezdődött. Régit, újra. Váltó olaj szint csekk, kicsit feltölt. Most félig van a tartály. Itt még minden oké volt. Előtte 4-et tudtam váltani mielőtt az indító motor beindult, utána 5-öt ami szintén kevés, de legalább jobb. Az egész gebasz ott történt, hogy a VCDS-ben elkezdtem buherálni. A videó alapján.
A Measuring Blocks-ban az elején még a határértéken belül volt 1.85 V körül, most már 3.83 V. Hogy azon hogy kell változtatni azt sem tudom.
Mert a "Basic Setting" mikor elkezdte magától váltani 0-28-ig, akkor a végén nem WAIT és KICKDOWN következett, hanem egy RTFM! üzenet, szóval félbeszakadt a procedúra, és innentől már nem volt jó. Hallom, hogy váltja magától, de a kijelző összevissza jelzi, nem szépen sorban, ez normális? Nem tudom most mit csináljak. Már az akkusarut is levettem, hátha visszaáll valami alapbeállításra, de persze naív gondolat volt. Egyáltalán tudok ezen én még szoftveresen bármit csinálni, ha már úgy cs#sztem el az egészet?
Mondanom se kell, most már annak is örülnék, ha ugyanolyan xar lenne mint előtte. Mert most kb az agyvérzés, és az idegösszeroppanás szélén állok.
Ha valaki tud segíteni, és megoldódik általa, fizetnék is érte, mert most eléggé meg vagyok így lőve. :(
Kis segítség kellene: 1.2 3L városi vezetéssel egy idő után füstöl, fehéres sürű füst, városon kivül kb 20 km alatt kiég és nincsen abszolut füst, az égéstermék "jó" szagú, és ezt tartja is kb 50 km csak városi vezetéssel majd ujraindul. Mi lehet ez? Olaj a turbóból esetleg. Kösz!
Lupo 6x 1.4 8V autóm faltdach teteje beázik (nem szakadt). Hogyan oldható meg a probléma? Esetleg Debrecen környékén tudtok valakit javasolni, aki tudja javítani (korrekt áron)?
Sajnos többszörösen érintett vagyok kuplung munkahenger ügyben, az elmúlt hónapban 2x az elmúlt években sok küzdelem után vagy 10x ment tönkre. Nagyon érdekelne az általad javasolt megoldás! Szeretném felvenni a kapcsolatot veled, új fórumozóként azt sem tudom mit kell tennem ez ügyben?
Sziasztok ! Nemrégiben vásáróltam egy Lupeszt , 2004, 1.4 16V motoral . Eleinte szép csendes volt , de most elég furcsa hangja lett , valamitől megnövekedet a motor zaj . Tapasztalt már valaki ehhez hasonlót?
hallottam hopyg Lupiba bemegy a Twingo faltdach...kinek mi a tapasztalata?
Másik kérdésem. 3Lbe nekem nincs szervó de kellene. Állitolag ezekbe elktromos volt gyárilag ez igaz? van valakinek eladó? bonyolult az átépitése? valakinek tapasztalat?