A YoY a tárgyévi (01.01-től történő) változás, ami rövid időtartam. Az árucikk nevére kattintva grafikonon is látszik. Az árak usd-ben vannak, egy mankó, hogy mennyivel kell szorozni, hogy forintot kapjunk:
Az Aldi Magyarország alacsonyabb beszerzési árakat ért el, ezért február 6-tól jelentősen, 20 százalékkal csökkentette a két legnépszerűbb, nemzetközi beszerzésű, 82 százalékos Desira és Milfina saját márkás vaj árát,
ÍGY EZEK 1199 FORINT HELYETT EZENTÚL 959 FORINTBA KERÜLNEK.
ja persze, meg még bizonyítsam meg szkenneljem be a blokkot, csináljak videót, vásárlás előtt meg böngésszem át valamennyi idióta portált, hogyne, nem mindenki tünci-tanci, hogy ennyire ráérjen :D
Kicsi csira, szerinted melyik 12 éven felüli nincs tisztában a jogaival? Az hogy te már 11 évesen tudod ezeket nagyon derék dolog, jár a csoki, de nem biztos, hogy menőzési alap, mert csak kiröhögnek az isiben. Nem azért megyek be egy boltba meló után hullafáradtan, hogy a pénztárnál és a boltvezetővel balhézzak, meg hívogassam a biztonságíőrt a távozáskor kivehetetlen százasomért (és nem csak az enyém maradt úgy ahogy láttam). Otthagyom és soha többé nem megyek vissza. Nem akartam már belerúgni a fölényeskedő pénztárosba, hogy tök üres a bolt, nézzen már szét mennyire jött be az üzletpolitikájuk.
Aha, magyrazd mar el légyszi a magyarázhatatlant. Meg azt is, hogy a tejes részlegnél sehol semmi erről nincs kiírva. Meg azt is, hogy a Lidl-el kézenfogva az akciós újságjuk szerinti árazás köszönőviszonyban nincs a benti árakkal, és még sorolhatnám hosszan. Soha többé be nem teszem a lábam ebbe a 2 lehúzós-átvágós boltláncba.
Annyit sírt-rítt mindenki, hogy miért nem lehet kapni (mert elviszik az élelmes felhalmozók reggel), hogy ezt találták ki valószínűleg megoldásként....
Sajnálatos módon ez nem csak ALdI jelenség; ugyan ezt tapasztalom a Lidl-ben is; a személyzet pakolgat és nagyon rossz néven veszik, ha a vásárlók vásárolnának. Valahogy nem tolerálják a vevők ez irányú szándékát... A másik mostanában terjedő jelenség, hogy a saját oldalukon az akciós termékeknél egyre több esetben van a "Termék nem érkezett be" szöveg. Ezek szerint nem csak az üzletekben vannak kiváló szakemberek, de a logisztikai részlegnél is.
E héten megyek az Aldiban a péntár felé, egyik sor dobozokkal eltorlaszolva, tehát arra kizárt, egy másikban egy árufeltöltő szerencsétlenkedett, éppen egy nanoszekundummal előbb érkezett oda, ásványvizet akart feltölteni, de a békáját otthagyta a sor közepén, így nem tudtam a bevásárlókocsit mellette eltolni.
Amikor megkérdeztem, hogy mikor tudja arrébb tolni, még neki állt feljebb, hogy éppen tele van a keze... nem ezt kérdeztem ugyebár, erre arrébb toltam a békát, nagy nehezen helyet csinálva magamnak a szűk folyosón, miközben jót nevettem magamban, hogy az Aldi belső tanfolyamán nem ezt a stílust oktatták neki, de csak kibukott belőle a magyar "paraszt"... 8-]
Ma megint belefutottam egy jó kis leárazásba harminc százalékkal olcsóbb rukkolát vettem zárás előtt, olasz import. Más az íze, de a szaga az ami igazán penetráns!
Lemosva is megmaradt még ma reggel is.
Nyilván nem véletlenül árazták le az egyébként szemre mutatós növényt, és sajnos nem ez az első eset.
Természetesen nem fogom visszavinni, mert csak 279 forintom bánta.
Tanulság
a celofán átlyukasztott, szagolni is kell vásárlás előtt,
mert az Aldi huncut!
Érdemes megnézni a lejárati dátumokat is, mert volt már olyan amikor előző nap lejárt termék kint maradt a polcon vagy az aznap lejáró is csak tíz-húsz százalékkal volt olcsóbb holott azt általában 50% on szokták adni