Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Krisztián9700 Creative Commons License 6 napja 0 0 19087

nekem sajna nincs :D itt szopok a földön. valóban nem tudok olvasni. 

Előzmény: Quattroman (19086)
Quattroman Creative Commons License 6 napja 0 0 19086

nem csapásom hanem csáposom

 

úgyhogy felemelve, a jobb hátsó kerék levéve, és szabad a pálya...

Előzmény: Krisztián9700 (19085)
Krisztián9700 Creative Commons License 6 napja 0 0 19085

neked van két csapásod, arra írtam. 

 

Ma egyébként nem vettem ki a házat, kiszedtem oldalról, de akkor is szopás:) bár örültem neki hogy nem kellett szarakodnom feleslegesen a többivel. 

 

:) 

Előzmény: Quattroman (19084)
Quattroman Creative Commons License 2019.11.11 0 0 19084

nem tudom ezt mire kell érteni

Előzmény: Krisztián9700 (19083)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 19083

neked 3 is :) 

Előzmény: Quattroman (19082)
Quattroman Creative Commons License 2019.11.11 0 0 19082

érezni kell hogy mikor indul a csavar és mikor akarna szakadni. de akkor is kijön ha beszakadt, anya + CO  :-)

és ráérek szopatni magam a ház levétellel ha beletört, nem?

 

mondjuk nekem van két csáposom :-D

Előzmény: Krisztián9700 (19081)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 19081

Neked mindig szerencséd volt :) nyilván csak viccből de egyszer beletörhetne neked is egy csavar :D 

Előzmény: Quattroman (19080)
Quattroman Creative Commons License 2019.11.11 0 0 19080

nem olyan rég már kielemeztük ezt. hülyeség levenni házastól, főleg ha klímás az autó

Előzmény: kaosamigos (19079)
kaosamigos Creative Commons License 2019.11.11 0 0 19079

Valahogy sejtettem.

Köszönöm Uraim a választ és a segítséget!

Előzmény: Quattroman (19077)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 19078

hát szopás egyébként, ki szoktam venni négy csavarral a vízpumpa házat

 

Előzmény: kaosamigos (19076)
Quattroman Creative Commons License 2019.11.10 0 0 19077

gyakorlattal nem gáz, elsőre kicsit molyolós :-)

Előzmény: kaosamigos (19076)
kaosamigos Creative Commons License 2019.11.10 0 0 19076

Sziasztok! Mekkora szopás a vízpumpa csere? Szökik a víz, kamerával néztem, csak a vízpumpa alatt láttam nedvességet, bár még sima esővíz is lehet, igaz kicsi az esélye.

Krisztián9700 Creative Commons License 2019.11.09 0 0 19075

emelt fordulaton nézd, ne alapjáraton. fesszabályzó hiba lesz, még nem kellett sosem dióda hidet cserélnem. 

Előzmény: kaosamigos (19073)
Quattroman Creative Commons License 2019.11.08 0 0 19074

a star sem mutatna többet ez esetben.

próbáld meg egy másik akksival hogy ugyanilyen e, döglődhet az is. de a generátor lesz a hunyó.

az hogy változik a motor fordulat természetes, a motorvezérlő, de még a benzinpumpa is, érzékeny a feszültségingadozásra.

Előzmény: kaosamigos (19073)
kaosamigos Creative Commons License 2019.11.08 0 0 19073

Rámértem  az akkura indítózáskor lement 9,4 körülire. Utána most kb 1 percig villogás és vibrálás nélkül járt a motor, de csak 11.7 voltot mutatott. a töltésjelző nem világít.

 

Amikor elkezdtek villogni a lámpák akkor a műszer 14,1-14,7 volt közt ugrált, de voltak kilengések 13,3 és 15,4 között. megváltozik ilyenkor a motor hangja, egyenetlen az alapjárat.

Tudom hogy gépre kellene tenni, de a környékünkön senkinek nincs star-ja, a brain bee-s ember meg most nem elérhető.

 

kaosamigos Creative Commons License 2019.11.07 0 0 19072

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: Quattroman (19071)
Quattroman Creative Commons License 2019.11.07 0 0 19071

lehet dióda hiba, és feszszabályzó is

Előzmény: kaosamigos (19069)
kaosamigos Creative Commons License 2019.11.07 0 0 19070

Próbáltam még régebben a láncot középen felemelni, nem mozdult. Ez a motor csendesebb mint az enyém, pedig a német 90000 körül cserélt komplett vezérlést.

Előzmény: Krisztián9700 (19068)
kaosamigos Creative Commons License 2019.11.07 0 0 19069

Igen, a belső világítás is villog. 2001-es kiadású. A feszültség szabályzó döglik meg ilyenkor? Tavasszal 1 hónap állás után, koppra merítette az aksit. Dióda hiba is lehet?

Előzmény: Quattroman (19067)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.11.07 0 0 19068

hallani hogy szól a vezérműlánc, 

a hiba pedig hogy túl tölt a generátor,  kb 20 voltot is 

 

fel tudom újítani, 06703407295

Előzmény: kaosamigos (19066)
Quattroman Creative Commons License 2019.11.07 0 0 19067

a helyzetjelzőt, belsővilágítást is így villogtatja? ha igen, generátor ha azokat nem akkor műszercsoport vagy egyéb kontakthiba.

mikori autó ez? ha SAM modulos (EOBD stekker a műszerfal bal zsebében) akkor megnézném a sam modulra csavaros kötéssel csatlakozó vastag piros kábel kontaktját....

Előzmény: kaosamigos (19066)
kaosamigos Creative Commons License 2019.11.07 0 0 19066

Uraim!

Van egy ismerősömnek egy Cabrio-ja. Az alábbi hibát produkálja:

https://www.youtube.com/watch?v=ApYzFBpyac4&feature=youtu.be

 

A videó leírásában pontosítom a látottakat kb.

 

Kérhetnék segítséget, mi a hiba oka és a javítás menete?

Előre is köszönöm!

kaosamigos Creative Commons License 2019.11.05 0 0 19065

Köszönöm! Az egyik ügyfelem (lakatos-autószerelő) zsibbasztott a 0w-30-al, de azt alapból kizártam. 

Előzmény: Quattroman (19064)
Quattroman Creative Commons License 2019.11.05 0 0 19064

nem.

ezen az éghajlaton nem kell 0W... olaj

Előzmény: kaosamigos (19059)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 19063

első futómű - lengőkar szilenteket tuti, javaslok két rugót is , ha törött ha nem, 

kutyacsontot. 

 

kipufogó: attól függ melyik fajta van ,de kell a kupot, meg ha rezoncsöves akkor ott tud kifujni, ilyenkor ki is égeti a panel alját. 

 

ja és cserélj lambaszondákat, típusbetegségük. :) 

Előzmény: Tamas92 (19061)
Tamas92 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 19062

Budapesten vagyok, az kimaradt.

Előzmény: Tamas92 (19061)
Tamas92 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 19061

Tavaly volt a kocsi kipuffogósnál, most viszont megint olyan hangja van, mintha kifújna, ami nem annyira érdekel, de az, hogy bent az utastérben benzin szag van, az annál inkább. Ezen kívül kigyulladt a check engine lámpa, MB Star szerint a lambda szonda fals infót kap néha. Két naponta kb elalszik majd egy hét múlva megint kigyullad. Ezeket a problémákat szeretném megszüntetni. Smart 451, 2008-as, 71LE-s Cabrio. Kihez vigyem, aki úgy megcsinálja, hogy nem kell utána izgulnom, hogy mikor jön elő megint ugyanaz a hiba? Plusz ért annyira hozzá, hogy megy vele pár kört és megmondja, hogy mit kell még cserélni rajta, gondolok itt futóműre, szilentre...?

 

Köszi előre is!

bati67 Creative Commons License 2019.11.05 0 1 19060

A múlt héten ki lett cserélve a két első rugó, lengéscsillapító, golyóscsukló és a fékbetétek. (anyag: 50.000,- Ft, munkadíj: 45.000,- Ft)

 

 

kaosamigos Creative Commons License 2019.11.05 0 0 19059

2500 km 3 dl olaj. Érdemes átnyergelni télire 0w-40-re?

Quattroman Creative Commons License 2019.11.04 0 0 19058

ez segít ha eltérő méretet találsz.

bár a felni szélessége sem enged sok eltérést az abs/esp pedig egyáltalán nem szereti

https://www.autoguminet.hu/valtomeret-kalkulator/

Előzmény: Gy.Zol (19057)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!