Keresés

Részletes keresés

ronya1 Creative Commons License 5 napja 0 0 93991

a 2100 forintosból kellett volna betárolni pár szettet

csináltatni nem lehet? ha jól emlékszem a páldugattyú régebben csinált méretre dolgokat, gondolom nem egy pro minőség de a briggs motorba  a lézervágott lemezből készített gyűrű is elenne egy ideig 

Előzmény: Gyöször (93990)
Gyöször Creative Commons License 6 napja 0 0 93990

Én a CRben 20 óránként gyűrű 60 óránként dugócserét tartok. Erre írja a könyv, hogy 8 óránként gyűrű 30 óránként dugó, de versenyszerű használat esetén. Nálam ez hobbi alatt van erősen. Viszont ígysem törik el a dugó tapasztalatok szerint. Kb 8 dugót cseréltem eddig, de azokat meg is vette mindig valaki aki meg akármeddig használta legnagyobb megelégedettség mellett. De a CRnek nicasilos a hengere.

 

Szóval ja. Tmk szervíz vagy komplett generál. Belerottyantani egy sor gyűrűt az lényegében adni a tudjukminek egy pofont. Pénzköltés magasiskolája.

Ilyen olajra amolyat önteni az meg csak olaj lehetett a tűzre.

 

Na de ennyire ne legyek közhelyes. A rotát amit írtam az egy 4HP briggs kicseréltem a gyűrűket mert 1 óra alatt megvolt és 2100Ft be került, úgygondoltam a saját tanításom bebizonyítom vele. És helyette... Tökéletes lett. Előtte minden tankolásnál leette a nívót már 10w60 eurol rally olajjal próbálkoztam :-))), a gyűrűzés után meg 50 órás olajcserék alatt nem kellett rátölteni 10w40ből. Csak hümmögtem neki kb 6 évig, idén hajtókaros lett, azt kicseréltem egy használt, kicsit jobbra. Gyűrű ment vissza a már megkopott anno 2100Ft szett , a legrosszabb amit lehet tenni. Semmi erő nincs most benne :-) már kínoztam 5 órát a kertben, de árnyéka önmagának. Esélytelen volt, hogy ugyan úgy tegyem vissza, ahogy kivettem. Az oválisra kopott gyűrűt visszatettem az ovális hengerbe, csak máshogy :-) ugyanitt gyűrűsort keresek a '84es öreg harcosra :-DDD

 

Amit írta

Előzmény: ronya1 (93989)
ronya1 Creative Commons License 6 napja 0 0 93989

gyűrűzni akkor érdemes egy motort ha még jó, amikor  még nincs hordósra kopva, ekkor elodázhatjuk a fúrást, mondjuk nem 100 ezernél jön el a fúrás ideje hanem 120 vagy éppen 150 ezernél(hasraütéses számok)

csak ugye amíg jó addig az ember nem is gondol ilyenre, plusz ha az ember nem otthon csinálja jelentős összeg egy gyűrű csere is

ha már füstöl akkor vagy öntögetjük az olajat bele serényen vagy megcsináljuk rendesen

Előzmény: Gyöször (93988)
Gyöször Creative Commons License 2024.05.17 0 0 93988

Nem tudok mit mondani rá. Ha a 20w50et nem kajálta és rászánsz egy kanna olajat töltsd fel újra azzal. De szerintem nem lesz jó, kicsit hordós kicsit ovális a henger, kapott egy új gyűrűt akkor most minden gyűrű 2 helyen érintkezik csak a hengerrel, a többi helyen meg átenged. Egyszer lehet, hogy odakopna de nem szokott ez jó lenni, meg kellett volna hónolni ha nincs sok benne. De azzal meg nincs tapasztalatom, milyen hónolni fúrás nélkül.

Előzmény: karesz151 rex (93987)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.05.15 0 0 93987

Igen azért

Előzmény: Gyöször (93986)
Gyöször Creative Commons License 2024.05.14 0 0 93986

Gyűrű csere azért volt mert előtte is ette az olajat?

Előzmény: karesz151 rex (93985)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.05.14 0 0 93985

Kéken füstöl és van olaj fogyasztás, amikor szétszedtem elvittem esztergályos hoz a hengert és a dugattyút és nem volt vészes a kopás azért lett csak a gyűrűk cserélve

Előzmény: Gyöször (93984)
Gyöször Creative Commons License 2024.05.14 0 0 93984

Hááát, én magát a 20w50et sem komálom, de nekem suzukim van. A keverés megint nem egészséges. A gyűrű csere meg megint nem a legnagyobb ötletek közé tartozik, bár egyszer egy rotációs kapánál olyan jól sikerül, hogy én vagyok a legjobban meglepve a sikeren. Esetleg ha hónolva lett a henger úgy mondjuk jobb.

 

Nemtom, észrevehető lett az olajfogyasztás? Van egy ótvar endoszkóp kamerád? Ha zabálja az olajat akkor a dugó tetején a vastag korom jól láthatóan tocsog az olajtól.

Egyébként benzintől is tud füstölni, ha pld túlfolyik az úszótűszelep, vagy magasra lett állítva.

Előzmény: karesz151 rex (93983)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.05.14 0 0 93983

Menni megy,15 üzemóra van benne ki lettek cserélve a gyűrűk most nem tudom hogy ennyit bírt vagy az olajtól van

Előzmény: Gyöször (93982)
Gyöször Creative Commons License 2024.05.13 0 0 93982

De legalább már megyen a masina fasszájosul?

Előzmény: karesz151 rex (93981)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.05.13 0 0 93981

Sziasztok olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy van egy yamaha xt 600 2 kf motorom  és részszintetikus motorolajjal töltöttem utána kb fél litert és most elkezdett füstölni létezik az hogy az olajtól kezdett el füstölni vagy  kopott lehet a motor? 20w50 ásványi volt benne

Kelcsiapu Creative Commons License 2024.05.12 0 1 93980

 

 

A kaland folytatódik........

 

https://www.youtube.com/watch?v=phjISrBfFo0

 

 

Kelcsiapu Creative Commons License 2024.05.10 0 1 93979

 

 

Egy kis kikapcsolódás, ha valakit érdekel a Marokkóban zajlott Sandraiders 2024. futam:

 

https://www.youtube.com/watch?v=-NoozM2vCOY

 

 

Shevinon Creative Commons License 2024.05.06 0 1 93978

Sziasztok,

 

Mint tudjátok, a Ténéré klub idén ünnepli fennállásának 20. évfordulóját.

A szeptemberben megrendezésre kerülő jubileumi rendezvényre való regisztráció 05.12-én kedődik és 08.20.-án ér véget.

 

további részletek és majd a regisztráció:

Jubileumi rendezvény – 20 éves a magyarországi Tenere Klub | Yamaha Ténéré Owner's Club Hungary

 

 

Üdv:

Shevinon (az egyik szervező)

Kelcsiapu Creative Commons License 2024.04.23 0 1 93977

 

 

Ez itt a REKLÁM helye....... ha nem akarsz lekésni:

 

3 KIRÁLYOK ÉVADNYITÓ ÉS TÁJÉKOZÓDÁSI FUTAM

 

https://africatwin.hu/index.php/esemenyek/esem%C3%A9ny%20r%C3%A9szletei/316/-/3-kiralyok-evadnyito-es-tajekozodasi-futam

 

 

Gyöször Creative Commons License 2024.04.17 0 0 93975

Karbi membránokra tippelek.

Előzmény: karesz151 rex (93974)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.04.11 0 0 93974

Igen kb kèthete kezte ,már règota nálam van

Előzmény: Gyöször (93973)
Gyöször Creative Commons License 2024.04.08 0 1 93973

Ez a motor korábban nálad jó volt és 2 hete kezdett szórakozni mikor írtál, vagy kosárban vetted és most próbáltad ki miután összelapátoltad?

Előzmény: karesz151 rex (93972)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.04.07 0 0 93972

Ma kipróbáltam a motort és a hiba megmaradt,a gyujtástol nem produkálhat ilyet?

Előzmény: Mistral1 (93971)
Mistral1 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 93971

Én a leg1xűbben: nem nyúlok hozzá, mert jó! :-(

 

Az ELVI infó:
ha teljesen 0-ról akarsz indulni, akkor a szervíz doksi szerint, abban benne van, hogy mennyit kell a teljes zárásból visszatekerni.

Ha ez nem tetszik, akkor adhatsz több vagy kevesebb benzint - de én kis esélyt adnék, hogy okosabbak lennénk, mint a kis ferdeszemű japcsi mérnökök, hogy az ÁTLAGOS felhasználásra jobbat tudnánk.

De a lehetőség megvan az eltérésre. Sztem sok és hosszú iterálás lesz a dologban, mert a gyertyán fogod kb fél tank után látni, hogy milyen színűre ég - és persze a segg... fenekeden meg érzed, hogy jobban-e vagy kevésbé iparkodik veled. Aztán sztem pár próbálkozás után megtalálod azt a beállítást, ami a legjobb lesz!

 

(ide a rozsdásat a nyakamra, hogy +- 5%-on belül leszel a gyárihoz :-) :-)

Előzmény: karesz151 rex (93969)
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.04.05 0 0 93970

 

Én a magam részéről első lépésben feltolom a motorkerékpárt az utánfutóra.

 

Második lépésben a megfelelő rögzítés következik, mert ha a helytelen szállítás miatt útközben leesik a motorod az utánfutóról, akkor a karbi beállítás lesz a legkisebb problémád.........

 

Harmadik lépésben pedig irány a mű szaki szerviz!

 

Viszont itt szerintem a többség ezt a problémát otthon tudja orvosolni.......... talán én vagyok az egyetlen kivétel........ :-)

 

Előzmény: karesz151 rex (93969)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.04.04 0 0 93969

A karbi beállítást hogy szoktátok csinálni?

Előzmény: Mistral1 (93967)
Gyöször Creative Commons License 2024.04.04 0 0 93968

Ezt én sem értem, hogy ha el _volt_ szakadva ezelőtt is, akkor mindig rossz lett volna nemcsak 3/4gáz fölött. Ha most szakadt el szétszedéskor, akkor a hiba a rendszerben fog maradni. Egyenlőre.

Előzmény: Mistral1 (93967)
Mistral1 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 93967

Ezaz! Ügyi vagy!

Csak az volt a hiba amit sejtettünk - rossz a keverék-arány: vagy kevés a benzin, vagy sok a levegő.  Akkor itt most többszörösen a MÁSODIK jött be, sok volt a levegő mert a második csonkon falsot tudott szívni :-)
(bár... Fura a dolog, mert a csonk ugye a torok meg a henger között van - vagyis szárt második toroknál kellett volna a legtöbb falsot szívnia itt... Vagymi... :-(

Szóval, ha kettőben van, az biztosan nem jó - és hiába okoskodunk a fotelben, a csere mindenképpen hasznos dolog lesz :-)

Előzmény: karesz151 rex (93966)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.04.03 0 0 93966

Ugynèzki meg lett a problèma Levettem megint a karbit ès a jobb oldali szivócsonk kettő darabba jött le,veszekrá újat ès próba

Előzmény: Mistral1 (93965)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 93965

A második torok nyit-zár rendesen?  (ha nem nézted, akkor most szedheted le megint :-)  )
De valsz megnézted.

Előzmény: karesz151 rex (93964)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.03.27 0 0 93964

Érdekes hogy könyen indul fél-háromnegyed gáz elött szèpen húz ès nem dadog,utána mindha  elvágták volna,dadog ès rángat,olajat nem eszi 

karesz151 rex Creative Commons License 2024.03.27 0 0 93963

Kitakarítottam a karburátort nem volt benne dugulás,a membrán nincs kiszakadva,a benzin szintet nem néztem

Mistral1 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 93962

Leggyorsabban egy alkatrészboltban - de hát valsz nem erre vagy kíváncsi :-(
Szegeden adok neked olajszűrőt - a lufinál átálltam vagy 15 éve a moshatóra, abból nincs tarcsim.

 

Előzmény: Hammond M101 (93961)
Hammond M101 Creative Commons License 2024.03.26 0 0 93961

Sziasztok!

 

Hol találok a leggyorsabban XTZ-660-hez (1994) levegőszűrőt, olajszűrőt?

Továbbá keresek párban kormányvégsúlyt.

 

Köszönöm,

 

Márk

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!