Nem tudod véletlenül hagy a Szabadhídvégi LHL-990-el megint mi történt? Idén többször van heyette tartalék, mint ahányszor dolgozott. Most is lassan egy hónapja a GVP-952 jár helyette... Sofőrjét kérdeztem, de csak legyintett, és annyit mondott: "sz@r az egész".
Úgy néz ki hogy aJXF-382 maradt kálozon, a gazdája meg majd dolgozik azzal ami maradt. A 72'-nek 22.-ére kéne elkészülnie, a 73'-nak pedig 30.-ára papírforma szerint. A 780'-hoz elviekben már egy hete meg kellett volna jönni az alkatrésznek de gyakorlatban senki nem tudja hogy hol van. A műhelyesek panaszkodnak hogy úgy el van rohadva hogy legszívesebben össze tépték volna a forgalmi engedélyét. A JUD viszont hamarosan az is műszakira érik a 81-essel az élen. 82'-es októberig műszakis, reméljük addigra a 780-al sikerül dűlőre jutni hogy mi lesz a sorsa mert a 82 nem igen bírja újonnan a kálozt, egyszer már le robbant mióta vissza tért kálozra.
75' szeptember 22-ig műszakis, a 79 pedig szept. 20. Úgyhogy lesz itt baj nem is kicsi
16 darab ülőhely van benne. És azt hiszem 10 éves környéki buszok, a szlovákok le rúgott szemete. Nem szeret velük dolgozni senki, egyedül a klímát dicsérik benne de semmi mást
Valamit nagyon össze kevertél. A MAR-489 igaz hogy vagy 1 évig műhelyben volt mert új motort kapott. De a MAR az gazdás tartalék
Ugyan úgy mint a JXF-382. Kislángon a 193-at a KNR-768 pótolja már lassan egy éve.... és a telepen pedig nincs a 193. Azért kérdezem hogy azzal mi lett?
Rengeteg javítós van, az összes egytől egyig panhard cserés, meg sorra mennek tönkre a klímák. Volt már főtengely szimmeringes is egy itt fehérváron. Ez a manosdi kapufa lett, nem bírják az iramot. 3 éves létükre olyan hibákkal küszködnek amivel a mercinél csak néznek..... egy szó mint száz, fehérvárra a mercedes való. Nem hiába volt fehérváron minden 2. Busz mercedes
Mindenképpen 6 busz kell mert hétköznap megy mindd a 6. Szóló meg szűkösen talán elég, de az hering járat lenne. Másik, mindenképpen csuklós kell mert lassan iskola kezdés és akkor szokott lenni hogy a csuklós conecto sem elég egyedül egy kanyaron
Összecsapnak a hullámok a volán felett, vagy csak fehérváron?🤔
Legkésőbb szerdáig le kell tenni a JXF-382-t mert az gazdás busz és kell e helyére. LCV-610 lenne a mindent megmentő de arra is már ketten várnak mert az úrhidai SRD-362-t is le kell tenni mert a 12 panhardból 8 cserés. A 82-es "helyére" IS jönne az LCV, de az SRD-373-hoz nincsenek megrendelve az alkatrészek, és megy a fejvakarás is mert olyan hibával van le rakva ami a másik 203 darab SRD-n még nem volt. Úgyhogy eddig úgy néz ki hogy nem lesz mivel menni. A 82-es is muszályból közlekedik így is mert a tachográf nem jó rajta, de 50km alatti vonalon nem kell használni, úgyohogy a káloziak "rendben" vannak