Keresés

Részletes keresés

trambulin125 Creative Commons License 15 perce 0 0 31030

Nem tudod véletlenül hagy a Szabadhídvégi LHL-990-el megint mi történt? Idén többször van heyette tartalék, mint ahányszor dolgozott. Most is lassan egy hónapja a GVP-952 jár helyette... Sofőrjét kérdeztem, de csak legyintett, és annyit mondott: "sz@r az egész".

Előzmény: Buszos2007 (31028)
D 20 Creative Commons License 20 perce 0 0 31029

Nem létezik, hogy az ország többi részéről ne lehetne összekukázni mondjuk 3 csuklóst meg 2 szólót iskolakezdésre.

Előzmény: Buszos2007 (31028)
Buszos2007 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 31028

Úgy néz ki hogy aJXF-382 maradt kálozon, a gazdája meg majd dolgozik azzal ami maradt. A 72'-nek 22.-ére kéne elkészülnie, a 73'-nak pedig 30.-ára papírforma szerint. A 780'-hoz elviekben már egy hete meg kellett volna jönni az alkatrésznek de gyakorlatban senki nem tudja hogy hol van. A műhelyesek panaszkodnak hogy úgy el van rohadva hogy legszívesebben össze tépték volna a forgalmi engedélyét. A JUD viszont hamarosan az is műszakira érik a 81-essel az élen. 82'-es októberig műszakis, reméljük addigra a 780-al sikerül dűlőre jutni hogy mi lesz a sorsa mert a 82 nem igen bírja újonnan a kálozt, egyszer már le robbant mióta vissza tért kálozra.

75' szeptember 22-ig műszakis, a 79 pedig szept. 20. Úgyhogy lesz itt baj nem is kicsi

D 20 Creative Commons License 4 órája 0 0 31027

Mára a 456 következne az újraközlésológián, de azt nemrég is, n-szer is feltettem már.

 

Nemsokára hivatalosan is MÁV Szem'száll. Zrt vagy mi lesz a cégnév... Megint Állunk és Várunk. 🙃

Nem poén az üzemzavar, de rögzítettem, ha már véletlenül arra vitt a dolgom...

 

NZM-410

D 20 Creative Commons License 27 órája 0 0 31026

Illetve a volt GMY-395, ha van még valami, arról nem értesültem/elfelejtettem. :)

Előzmény: D 20 (31025)
D 20 Creative Commons License 27 órája 0 0 31025

A képeken látható eredeti kocsi 1999-ben lett selejt.

A második 455-ös is már n+1 éve ment a vasba a többivel együtt.

 

Tudtommal Dújv-ból az utolsó időkben itt dolgozó Ikarus-ok közül csak az exGemences JLW-989 lett valahogy kimentve.

Többről is kerengett pletyka szinten, de konkrétum nem nagyon.

Előzmény: Lukimaki (31024)
Lukimaki Creative Commons License 29 órája 0 0 31024

Ezzel vajon mi lehet(?) Megmenekült v. bevágták? (Gondolom utóbbi).

Előzmény: D 20 (31023)
D 20 Creative Commons License 30 órája 0 0 31023

A mai Ujraközlésfalvára menő kommentben AOA-455...

D 20 Creative Commons License 1 napja 0 0 31022

A dújv-i telepen van.

 

Előzmény: Buszos2007 (31016)
Buszos2007 Creative Commons License 1 napja 0 0 31021

Vannak nálunk sokkal okosabbak is akik erre tudják a választ

Előzmény: torqmatic (31018)
Buszos2007 Creative Commons License 1 napja 0 0 31020

16 darab ülőhely van benne. És azt hiszem 10 éves környéki buszok, a szlovákok le rúgott szemete. Nem szeret velük dolgozni senki, egyedül a klímát dicsérik benne de semmi mást

Előzmény: D 20 (31019)
D 20 Creative Commons License 1 napja 0 2 31019

Még nem sikerült megfejteni az AI AG-503, 504 IVECO-kat.

Nincsenek felrakva a plebs számára még elérhető fotobus oldalra sem.

 

Ma volt szerencsém az 503-ra számozott példánnyal utazni.

Első benyomásra egy 5-7 éves autó érzetét kelti.

Az ablakokon a kódszámsor alatt árválkodik egy 6-os. Lehet a 2016 hatosa?

 

Poén benne a szürke, famintázatú, laminált hatású padlóburkolat.

Ami feliratok maradtak benne, azokat cseh, vagy szlovák írásnak gondolom.

 

Alig van benne ülőhely, a jobb B mögött úgy tűnik a burkolatnál, mintha meg lett volna roppantva az emelési pontnál.

A belső, ablakok feletti burkolatok több helyen széles, fekete rag'szalaggal vannak egymáshoz fogatva...

 

Az már helyi "extra", hogy nem igazán sikerült egyenesre maszkolni a kék csíkot...

 

Oké, autoDEL, tudom... 😅

torqmatic Creative Commons License 1 napja 0 0 31018

És azt miért nem lehet helyben?

Előzmény: Buszos2007 (31012)
D 20 Creative Commons License 1 napja 0 0 31017

Ha MAR ennyire előkerült a KXW-193...

Itt egy kép róla a nyommer átrendszámozás előttről: https://platesmania.com/hu/foto23620025

Előzmény: Buszos2007 (31016)
Buszos2007 Creative Commons License 2 napja 0 0 31016

Bocsánat, én rontottam, KXW-194

Buszos2007 Creative Commons License 2 napja 0 0 31015

Valamit nagyon össze kevertél. A MAR-489 igaz hogy vagy 1 évig műhelyben volt mert új motort kapott. De a MAR az gazdás tartalék

Ugyan úgy mint a JXF-382. Kislángon a 193-at a KNR-768 pótolja már lassan egy éve.... és a telepen pedig nincs a 193. Azért kérdezem hogy azzal mi lett?

Előzmény: D 20 (31014)
D 20 Creative Commons License 2 napja 0 0 31014

Nem 193, az 2012 tavasza óta MAR-489 vagy mi...

Lehet, hogy egy évig ülnek valamin, hogy meg legyen csinál(tat)va, vagy sem?

Előzmény: Buszos2007 (31013)
Buszos2007 Creative Commons License 2 napja 0 0 31013

KXW-193 kislángi volvoval mi a helyzet, nem tudja valaki? Már lassan 1 éve a KNR pótolja

Buszos2007 Creative Commons License 2 napja 0 0 31012

Műszakira hordják őket, elvileg győrbe de ezek szerint mégse

Előzmény: torqmatic (31011)
torqmatic Creative Commons License 2 napja 0 0 31011

Az elektromos Ikarusok mi okból szoktak az M7-esen Budapestre (?) menni?

D 20 Creative Commons License 2 napja 0 1 31010

Az újraközlésológián a 454 következik.

Arról egész sok minden lett, nem is tudom, mi nem volt esetleg még...

Ezt a nyers videót nem sikerült azóta sem megtalálni, ami a háttèben futott. :/

Egyedül ennek a volános stúdióbeszélgetésnek volt ilyen háttèvetítése a anyag egy részében, több esetben nem találtam ilyet. Pedig...

Itt még megvolak a C tengely kerekein is a minevék.

Valamikor 1994 évközben ugrottak meg. Lehet, hogy a 400-asra, de a videok szerint a 459 is járt ilyen nélkül rövid ideig...

A vízbetöltő fedél nélküli homlokfal a villanyoszlopos kaland után lett ráeszkábálva.

Egészalakos ilyen színadásával a tv-s anyagok között nix.

Hajtó Bálintnál és ha még elérhető, akkor htibortáron leledz róla kép.

Utolsó forgalmi állapot, de még tömlős felniken.

D 20 Creative Commons License 3 napja 0 2 31009

Hmm... újraközlésfalván a 453...

oké, itt csak a pótkocsija453"

Buszos2007 Creative Commons License 3 napja 0 0 31008

Rengeteg javítós van, az összes egytől egyig panhard cserés, meg sorra mennek tönkre a klímák. Volt már főtengely szimmeringes is egy itt fehérváron. Ez a manosdi kapufa lett, nem bírják az iramot. 3 éves létükre olyan hibákkal küszködnek amivel a mercinél csak néznek..... egy szó mint száz, fehérvárra a mercedes való. Nem hiába volt fehérváron minden 2. Busz mercedes

Előzmény: D 20 (31006)
Buszos2007 Creative Commons License 3 napja 0 1 31007

Mindenképpen 6 busz kell mert hétköznap megy mindd a 6. Szóló meg szűkösen talán elég, de az hering járat lenne. Másik, mindenképpen csuklós kell mert lassan iskola kezdés és akkor szokott lenni hogy a csuklós conecto sem elég egyedül egy kanyaron

Előzmény: Luf931 (31004)
D 20 Creative Commons License 3 napja 0 0 31006

Lehet kezdeni az SRD-garázskannibalizmust...

Előzmény: Buszos2007 (31003)
Luf931 Creative Commons License 3 napja 0 3 31005

GVP-953 ma megjárta a Szfvár-Győr-Szfvár 1507 kanyart, az RLT-943 helyett. Tovább Szegedre az LHZ-019 ment ma. 

Előzmény: Luf931 (31004)
Luf931 Creative Commons License 3 napja 0 0 31004

Felmerül bennem a kérdés, hogy van-e szükség (főleg tanszünetben) 6 csuklós buszra ott? 

Előzmény: Buszos2007 (31003)
Buszos2007 Creative Commons License 3 napja 0 0 31003

Összecsapnak a hullámok a volán felett, vagy csak fehérváron?🤔

Legkésőbb szerdáig le kell tenni a JXF-382-t mert az gazdás busz és kell e helyére. LCV-610 lenne a mindent megmentő de arra is már ketten várnak mert az úrhidai SRD-362-t is le kell tenni mert a 12 panhardból 8 cserés. A 82-es "helyére" IS jönne az LCV, de az SRD-373-hoz nincsenek megrendelve az alkatrészek, és megy a fejvakarás is mert olyan hibával van le rakva ami a másik 203 darab SRD-n még nem volt. Úgyhogy eddig úgy néz ki hogy nem lesz mivel menni. A 82-es is muszályból közlekedik így is mert a tachográf nem jó rajta, de 50km alatti vonalon nem kell használni, úgyohogy a káloziak "rendben" vannak

D 20 Creative Commons License 4 napja 0 1 31002

Mára következzék az újraközlésben a néhai, eredeti 452...

A zellopásakor árokbatöréséről ha lesz valami, teszem ide fórumba majd...

D 20 Creative Commons License 4 napja 0 3 31001

A mai újraközlés a néhai 451-et tartalmazza.

Mondjuk poén lenne róla az egyenes és az átlós csíkozással is valami...

Az egyenes csíkozással ismeri a net, de az átlóssal nom. :/

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!