Ha jól emlékszem, a PD hibát az elemek felcserélésével már kizártad. Köteget cseréltél, elvileg az sem lehet rossz. A maradék vezetékeket is kimérted. Ha a csatlakozókban sincs semmi hiba, akkor marad az ECU. Előfordul, hogy csak a csatlakozólábak forrasztása hibás a panelon.
Bocs Laci,még egyet kérdeznék.A 104 ill. a 112 lábra csak az az egy vízfokjeladó megy,tehát nyugodtan kiiktathatom a régi vezetéket fent az ecu-nál?Logikusan gondolva nem megy rá más érzékelő,de biztosra akarok menni.
Ja,értem.Köszönöm.Tehát akkor az ecu 104 és 112lábról kell új vezetéket húzni a jeladóig,esetleg az tudható melyik ez a két láb,vagy mérni kell? Egyszerűbb megoldásnak tűnik az ecu-tól levinni két szálat mint a köteget vissza bontani,matatni,csak tudnom kéne melyik a két láb az ecu-n.
Üdv Laci!Még mindig ott tartok hogy vízhőfok jeladó AUY,ma gépre lett téve,miután a második új jeladóval sem jó,szálszakadást írt.Néztem,van hozzá új kábelköteg(stekker két 50cm vezetékkel)Jól sejtem hogy ez a képen a 31-es csatlakozó?Kérdés hogy meg tudnád mutatni/mondani hogy ez hova megy,illetve mennyire szívás ennek cseréje?Köszi
Ezek a kábelek kimérhetőek különösebb bontás nélkül. Lehet cserélni/javítani. Az ECU-ig menő komplett köteget szerintem nem akarod megvenni. Persze még az is megeshet, hogy ECU hiba.
Az eddigi tapasztalatok: A kábelcsere nem oldotta meg a problémát, a 3. pd elem cserélve ez sem oldotta meg a problémát, felcserélve egy biztosan jó pd elemre jelenleg az látszik, hogy a 3 elemhez nem jut el az áram a kábelköteg pedig teljesen új volt. Az lehet, hogy az ECI és a köteg közötti kábelnél olyan hiba van ami csak a 3-as henger befolyásolja?
409 Laci szia, kérdés: a PD-s Galaxym egy ideje hideg motornál dadog, kihagy. Teljesen random ütemben, tehát nem tipikus 3 hengeres dolog (attól még lehet, tudom). Tudom, hogy nem vagy látnok, mégis megkérdezem: mire tippelsz, mi okozhatja? Üzemanyagszűrő nemrég lett cserélve, kb 1 hónapja, előtte is csinálta, utána megszűnni látszott, majd visszatért. Válaszodat előre is köszönöm. (ja, írtam emailt is)
Az a kábelköteg a PD elemtől az ECU-ig tart... !!! Ha szálanként (5db) át lehet engedni rajtuk 15-20A-t úgy, hogy közben seholsem füstöl, akkor lehet rámondani, hogy a kábelek jók.