Keresés

Részletes keresés

Bapity Creative Commons License 2019.08.11 0 0 33450

Angolom van. Bíztam benne, hogy magyar.

 

Előzmény: janoszeged (33449)
janoszeged Creative Commons License 2019.08.11 0 0 33449

Angol,de a képeket nézgetheted:-)

Előzmény: Bapity (33448)
Bapity Creative Commons License 2019.08.11 0 0 33448

Ha magyar akkor mindenképp.

Előzmény: janoszeged (33447)
janoszeged Creative Commons License 2019.08.10 0 0 33447

Service Manual érdekel? 1000Ft+csomagküldés

Előzmény: Bapity (33446)
Bapity Creative Commons License 2019.08.10 0 0 33446

Így ahogy mondod. Kardános és simogatós telefon. Egyébként köszönöm az infót.

Előzmény: JULES (33444)
JULES Creative Commons License 2019.08.10 0 0 33445

Elvileg gyújtás ráadásra kell indulnia (ha jól van bekötve). Olaj viszkozitása (a leírás szerint) mindegy, mert szivattyúval működik. A potival állítható a csepegtetési időköz, 30mp a legsűrűbb, ha jól vettem ki a leírásából, akkor 5 perc a legritkább. A gyártó honlapján találsz infót, használati/telepítési útmutatókat:

https://cls-evo.de/productinfo/cls-evo-tour/?lang=en

 

A saját gyártmányú olajzóm 3 percenként 1 cseppre van állítva:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=149850742&t=9116138

10W40 motorkerékpárolaj és 80W90 hajtómű olaj keverékkel használom. A Vara service manual-ja is 80W90-et ír, de egyrészt nagyon büdös, másrészt annyira sűrű, hogy az ejtőtartályos rendszerem nem működik vele rendesen.

 

Hogy hova állítsd? Én megnézném először, hogy egyáltalán működik-e, azután, hogy melyik végállás a sűrű és melyik a ritka  csepegtetés, majd középre állítanám a potit és mennék egy 50km-es kört és megnézném, a láncot, hogy mennyire olajos. Ha sok, akkor ritkább felé, ha kevés, akkor sűrűbb csepegtetés felé tekerném.

 

Előzmény: Bapity (33442)
JULES Creative Commons License 2019.08.10 0 1 33444

Szerintem "kardános" akart lenni. Biztos telefonos, simogatós, kijavítós billentyűzet...

Előzmény: Hadvezér (33443)
Hadvezér Creative Commons License 2019.08.09 0 0 33443

Milyen a jardábis gép? 

Bapity Creative Commons License 2019.08.09 0 0 33442

Üdv mindenkinek! 2003 -as vara büszke tulaja lettem.

Rögtön hagy kérjek segítséget nert eddig csak jardábis gépeim voltak így a kánckenés mint olyan nekem ismeretlen fogalom. 😆 Van veépítve egy CLS Eci Tour ami viszont ki le volt kötve az aksiról. Ezt visszakötöttem és villog rajta egy kék lámpa ebből gondolom, hogy működik. Tivábbá van a műszerfalra szerelve egy tekerőgomb amin nincs beosztás. Na ehhez kenne a kérdésem, hogy milyen állásba kéne állítani valamint ezek az ezközök milyen időközönként adagolják az olajat. Járnia a kell a motornak vagy haladnia? Vagy elég a gyújtást ráadni? Köszönöm előre a segìtségeteket. Séles utat gumifájat telitankot!

JULES Creative Commons License 2019.08.08 0 0 33441
Láncfeszítő csere nem hozott változást. 2...3000 között motorféknél a csilingelés megmaradt. De az oka is meg lett, az első henger kipufogó szelepeinél nagyobb a hézag a kelleténél (téli szünetben jöhet a szelep állítás).
Viszont a karbi szinkron jól jött. Kis fordulaton sokkal egyenletesebben húz és nyomatékosabb is lett. Még a fogyasztás alakulására vagyok kíváncsi...
Előzmény: JULES (33440)
JULES Creative Commons License 2019.08.01 0 0 33440

Be is lett szerelve a vezérműláncfeszítő. Ha már arra jártam állítottam karbi szinkront:

Ideiglenes tank:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303853

Szinkron cső csatlakozás:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303849

Házi gyártású szinkron teszter:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303850

Kész szinkron:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303851

 

Szinkron:

https://youtu.be/uO9Djn2ahtc

Előzmény: Gévuska (33430)
lamb1 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 33439

Hali

Honda Varadero Riders Hungary!

Facebook. 

Sokat tudunk segíteni vara temában. 

 

JULES Creative Commons License 2019.07.25 0 0 33438

A gyári automatikus szerkezetnél is úgyanúgy szét kell szedni a motor, mert így járhatsz te is:

https://www.superhawkforum.com/forums/knowledge-base-40/warning-about-replacing-cam-chain-tensioner-8600/

 

Itt meg a leírás, hogy hogyan kellene csinálni:

http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=8326

 

Nagyban hasonlít a manuális berakásához, aminek a leírásánál képek is vannak:

https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?t=28583

 

A középső kupakra vigyázz, mert nekem is szét kellett barmolnom... vehetej újat...

Előzmény: Gévuska (33436)
JULES Creative Commons License 2019.07.25 0 0 33437
Nem egyszerű, szét kell szedni a fél motort. Igen, túl lehet feszíteni.
Itt van leírás róla:
https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=28583&sid=5b2028071cde43c16211aea05df7b32f&start=15
De a gyári berakásával is vigyázz. Sűrítési felső holtpontra kell rakni a főtengelyt, hogy ne ugorjon el a vezérlés ...
Előzmény: Gévuska (33436)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.24 0 0 33436

Szia!

Én a gyárit vettem meg (1db).

Az ilyen mechanikusan állító szerkezetet nem ismerem. Biztos olcsóbb kivitel mint a gyári.

Hogy kell az ilyen feszítőket beállítani. Nem lehet ezzel túlfeszíteni a láncot vagy annak feszítőjét?

 

Előzmény: JULES (33432)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.24 0 0 33435

Ok

Köszönöm

Előzmény: JULES (33434)
JULES Creative Commons License 2019.07.23 0 0 33434
12.7V az töltésnek kevés (egy jól feltöltött akksin lehet ennyit mérni). 13.2V-nál többnek kellene lennie (alajáraton még nem gond, de fordulaton már az), fordulaton mrg 14...14.8V között, hogy töltsön is. A riasztó biztosítékkal az akksin, a többi meg gyújtásra kap áramot. Még egy kamera lesz...
A menetfény szabályos bekötésssel nem mehet a tompítottal együtt... ;)
Előzmény: 1 Bandi (33433)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.23 0 0 33433

Köszönöm :-) 

 

Ez már jó kiindulási alap. Sajnos nekem lemegy 12,7 v ra is. A kis fogyasztókat mindíg használod? A menetfény mellett, mindíg világít a tompítottad?

Előzmény: JULES (33431)
JULES Creative Commons License 2019.07.22 0 0 33432

Nekem meg éppen ma jött meg:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303791

 

Előzmény: Gévuska (33430)
JULES Creative Commons License 2019.07.22 0 0 33431

Lámpa lekapcsolva, menetfény (kb 8..10W) felkapcsolva (kis fogyasztók:riasztó, GPS, telefon töltő, láncolajzó): alapjáraton 14.8V, fordulaton (2..3000) 14.8V

Lámpa felkapcsolva (2x55W tompított, 2x5W helyzetjelző), menetfény 8..10W, plusz kis fogyasztók: alapjáraton 13.1V, fordulaton 14.7V

Előzmény: 1 Bandi (33428)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.21 0 0 33430

Köszönöm az ötleteket!

Én is megrendeltem a feszítőt. Nem volt olcsó mulatság!

A karbi problémám, megoldódott 2db tűszelep cserével.

köszönöm a segítséget.

Előzmény: JULES (33413)
**ADAM** Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33429

Az 54e-s szervíz az melyik?
Úgy tudom, hogy 48e-nél van egy nagyobb, szelepállításos szerviz, olaj és egyéb cserékkel.

54e-nél akkor mi jöhet? Egy plusz olajcsere 6e után? :) 

 

Előzmény: Bütyök91 (33414)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33428

Alapjáraton... igen erre gondolhattam volna, de akkor is gond van a töltéssel. Köszi ha + méred

Előzmény: JULES (33427)
JULES Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33427

Alapjáraton ennyi, vagy emelt fordulaton is?

Majd ha a gép közelében leszek mérek én is...

Előzmény: 1 Bandi (33426)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33426

Köszönöm az adatot.

 

A külön áramkört kiépítettem, arról megy a fogyasztók többsége. A GPS és a szivartöltő viszont nem. A töltőfesz. nekem csak 13,1-12,6v között van... Lehet, hogy túlterheltem és kinyírtam a generátort vagy a fesz. szabályzót? Terhelés nélkül ennyi. 4 plusz fogyasztót kötöttem be. Egy GPS t, telefont töltök, 2×9 w led ködlámpát és egy autómata láncolajozót (ez egy mágnestekercses szeleppel adagolja az olajat. Megyek szerelőhöz, de most nyaral. Addig tájékozódni szeretnék.

 

Üdv.

Bandi

Előzmény: Luska (33425)
Luska Creative Commons License 2019.07.20 0 1 33425

Nekem a beépített feszmérőm 13,7 - 14,1 V között mutat.

Egy jó tanács, hogy ne kerülj kellemetlen helyzetbe:

Ki kell építeni egy segédáramkört a Varán az utólagosan ráaggatott cuccokhoz. Ez közvetlenül kap ellátást az aksiról egy gyújtásról vezérelt relén keresztül.

E nélkül nekem folyamatosan csökkent az akkufesz! 

Előzmény: 1 Bandi (33424)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.19 0 0 33424

Tisztelt társak!

 

Valaki + tudná írni nekem, hogy az akkun mérve mekkora a töltőfeszültsége a motorjának? 2008 as ABS verzióm van. Van rajta GPS, ködlámpa, telefontöltő, elektromos  láncolajozó. Hasonló terheléssel terhelve volnék kíváncsi az eredményre, illetve terheletlenül is.

 

Köszönöm

szoucsek Creative Commons License 2019.07.18 0 0 33423

Sziasztok!

Hátha valakit érdekel, aki még nem tulajdonos :)! Sajátom, szép és igazán jó!

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/xl_1000_v_varadero/honda_xl_1000_v_varadero-14625739

1 Bandi Creative Commons License 2019.07.10 0 0 33422

Adj + 1mailcimet vagy telszamot.

De kérlek tartsd be, amit megbeszélsz vele.

Előzmény: Bütyök91 (33421)
Bütyök91 Creative Commons License 2019.07.10 0 0 33421

Tudnal elerhetoseget?

Előzmény: 1 Bandi (33420)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!