Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 45 perce 0 0 350445

Na ja, mindkettővel elég megállni 500 km-enként 5 percre!

Előzmény: Rangun (350444)
Rangun Creative Commons License 1,5 órája 0 0 350444

Egy BMW áráért is kapsz 4 Daciát.

Előzmény: mica-r (350442)
Rangun Creative Commons License 1,5 órája 0 0 350443
Előzmény: szilvatövis (350441)
mica-r Creative Commons License 1,5 órája 0 0 350442

Kell az erős árcsökkenés, a Tesla áráért 2.5-3 átlagos kocsit kapnál.

Előzmény: szilvatövis (350436)
szilvatövis Creative Commons License 2 órája 0 0 350441
Taurus Obscurus Creative Commons License 2 órája 0 0 350440

Az Audi raadasul hagyomanyosan gyenge az USAban.

Előzmény: szilvatövis (350438)
Rangun Creative Commons License 2 órája 0 0 350439

Az legalább autó kinézetű.

Előzmény: szilvatövis (350438)
szilvatövis Creative Commons License 2 órája 0 0 350438

Az US adatok. Jól szerepel az Audi e-tron, dupla annyit adtak el belőle, mint az I3-ból.

https://insideevs.com/news/352626/ev-sales-scorecard-may-2019/

6légio Creative Commons License 2 órája 0 0 350437

Nenvagyok hive színes grafikonoknak, de statisztika az más például svédbe a márciusi statisztika azt mutatja, hogy a uj regisztrált autok között a Tesla model3 a 5. a tizböl  1005 regisztrált

1.VOLVO S/V60             2031

2.VOLVO S/V90             1162

3.VOLVO XC60              1035

4.VW GOLF                   1026

5.TESLA MODEL 3       1005

6.VW TIGUAN                 805

7.KIA NIRO                    713

8 MITSUBISHI OUTLANDER  675

9 VW PASSAT                 614

10 MERCEDES E−KLASS .576

 

nem egy csori mezöny

Előzmény: Taurus Obscurus (350423)
szilvatövis Creative Commons License 3 órája 0 0 350436

Mit mondtam, már 1200 km. :-)

 

Na lássuk a tapasztalatokat! (Tudom, a Te valóságod egészen más, csak úgy leírom, hátha valakit érdekel.)

Model 3 LR 75 kWh: autópálya teszt 450 km.

Supercharger 250 kW: 25 perc alatt 53 kWh = 320 km.

 

 

Három pihenő 450+320+320+320 = 1410 km.

Advo nehézlábú, -15 % = 1200 km.

 

Első pihenő 350 km.

Második: 650 km

Harmadik: 950 km

Végállomás: 1200 km.

https://www.teslarati.com/tesla-model-3-real-world-battery-range-test/

https://insideevs.com/news/343622/tesla-model-3-on-supercharger-v3-here-are-the-charging-specs/

 

Előzmény: advocatusdiaboli (350427)
Rangun Creative Commons License 3 órája 0 0 350435

Nem kell már 50% az élvonalnak.

Előzmény: QuantumSingularitas (350434)
QuantumSingularitas Creative Commons License 3 órája 0 0 350434

Még egy kis árcsökkentés, és az ICE kukázható, jelentős aksi fejlődés nélkül is.

Jó "kis" árcsökkentés kellene olyan 50%, az meg jelentős akkufejlődés nélkül nem fog menni.

Előzmény: Rangun (350432)
Rangun Creative Commons License 3 órája 0 0 350433

Az utólsó 10% is kihasználható, egyébként, ami valójában nem az, de te azt nem is látod.

Előzmény: QuantumSingularitas (350431)
Rangun Creative Commons License 3 órája 0 0 350432

A lényeg az, hogy már kapható olyan EV ami mindenkinek bőven elég, ha elég sűrű a gyorstöltő hálózat,és ott ahol tömegével veszik az EV, már az is. Még egy kis árcsökkentés, és az ICE kukázható, jelentős aksi fejlődés nélkül is.

Előzmény: QuantumSingularitas (350431)
QuantumSingularitas Creative Commons License 4 órája 0 0 350431

50% az valójában 40% mert az utolsó 10%-t, nem engedi csak rendkívüli esetben kihasználni. Ha tolod neki az nem lesz 300 km.

Előzmény: Rangun (350430)
Rangun Creative Commons License 4 órája 0 0 350430

Ja, az első 50%-ban, az meg akár 300km is lehet.

Előzmény: QuantumSingularitas (350429)
QuantumSingularitas Creative Commons License 4 órája 0 0 350429

de 200-250KW-al tölthető, ha lenne gyorstöltő, előbb utóbb lesz, akkor 10 perc tankolással akár gyorsan is mehetnél, nem törődve a sebességhatárokkal.

Hát a 10 perc tankolással nem jutnál messzire, mert 200KW-al igen csak elején tölt utána rohamosan csökkenti, hogy nehogy por se maradjon az autóból és töltőből. 

Előzmény: Rangun (350428)
Rangun Creative Commons License 4 órája 0 0 350428

130-al tud a legjobb Tesla 500km-t, ha persze nem tartod be a sebességhatárt, akkor tényleg nem tud, akár még 400-at sem,de 200-250KW-al tölthető, ha lenne gyorstöltő, előbb utóbb lesz, akkor 10 perc tankolással akár gyorsan is mehetnél, nem törődve a sebességhatárokkal.

Előzmény: advocatusdiaboli (350426)
advocatusdiaboli Creative Commons License 4 órája 0 0 350427

"Advo megállás nélkül akar 700 km-t autózni..."

 

Ha nem is megállás nélkül - de kis megállásokkal. Nem egyszer mentem már egyhuzamban 1200-1600km közötti távokat - igen, ez nálam igény. Persze, ebben volt 2-3 tankolás, közben kis nyújtás, meg esetleg ebéd, kávézás - de 15-25 perc alatt ez mind letudható.

Persze, tudom, szerintetek a csoda gyorstöltő ennyi idő alatt fel is tolja az EV-t, de a valóság egészen más - tessék szépen a gyakorlati tapasztalatokat megnézni. Jó lehet majd ez idővel - de egyelőre nem az.

 

És ami még fontosabb (és amit már sokszor leírtam) - még az sem egyértelmű, hogy egy takarékos és tiszta üzemű ICE kocsival jobban szennyezzük összességében így a környezetet, mint a mostani EV modellekkel.

Előzmény: szilvatövis (350421)
advocatusdiaboli Creative Commons License 4 órája 0 0 350426

Nem budapesti vagyok. Pont. Csak "közeli".

 

Ha nem 70-el tötyörögsz és nyomod a klímát is rendesen - akkor nem megy el az 400km-t sem, jó, ha 300 kijön belőle.

Az meg egy odaútig szorosan, de elég lehet - ám töltés nélkül nincs akkor visszaút. Arra meg idő nem lett volna (meg lehetőség sem).

Előzmény: Rangun (350419)
Rangun Creative Commons License 4 órája 0 0 350425

EV-ről beszélgetünk itten ,neked nem tűnt fel? Akkor ki a hülye?

Előzmény: Taurus Obscurus (350424)
Taurus Obscurus Creative Commons License 4 órája 0 0 350424

Hulye vagy. A norveg az nem "piac".

Előzmény: Rangun (350418)
Taurus Obscurus Creative Commons License 4 órája 0 0 350423

"mindehol a Tesla vezeti a piacot"

 

Melyik parhuzamos valosagban?

Előzmény: ,m,1710 (350416)
Rangun Creative Commons License 4 órája 0 0 350422

Olyan viszont már nem sokáig lesz, de előbb majd le kell tennie a belsőégésűt, és tömegközlekedmie kell, ha be akar jutni egy nagyvárosba, vagy mehet elektromos taxival.

Előzmény: szilvatövis (350421)
szilvatövis Creative Commons License 5 órája 0 0 350421

Advo megállás nélkül akar 700 km-t autózni... ha majd lesz olyan, akkor olyan kell amivel ezer km-t lehet egyhuzomban és ha olyan is lesz, akkor olyan amivel egy tankolásal körbe lehet autózni a Földet az Egyenlítő mentén.... és ingyen sör is járjon hozzá, különben marad a jól bevált belsőégésűnél. :-)

Előzmény: Rangun (350419)
Rangun Creative Commons License 5 órája 0 0 350420

De az új Tesla S EPA szerint tud majd 640km-t.

Előzmény: Rangun (350419)
Rangun Creative Commons License 5 órája 0 0 350419

Egy Bp-Debrecen 500km sincs, egy Model 3 tankolás nélkül tudja.

Előzmény: advocatusdiaboli (350415)
Rangun Creative Commons License 5 órája 0 0 350418

Kisebb EV piac, mint a norvég, ami egy 5 milliós ország, de kisebb a francia, vagy angol EV piactól is, te tudálékos.

Előzmény: Taurus Obscurus (350414)
,m,1710 Creative Commons License 5 órája 0 0 350417

A EV nemmindenkinek passzol, ehez vita nemfér

Előzmény: advocatusdiaboli (350415)
,m,1710 Creative Commons License 5 órája 0 0 350416

Ha EVröl beszélünk akkor mindeg mindehol a Tesla vezeti a piacot ehez elég a csori,T model 3

és mind ismeretes, a Teslá gyárt töbfajta prámiumot is 

nemfárasztok mindenféle ábrákkal  fölösleges

Előzmény: Taurus Obscurus (350412)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!