Heló! Igen ez lehetne egy kézenfekvő megoldás. De itt az a probléma, hogy vcds UDS a motort nem látja, mást mindent de azt nem. Felmerült a gyanú hogy írva lett a vezérlő. Az ,hogy jól megy az nem zavarna csak nem lehet olvasni az ECU- t. (a launch látja !)
Üdvözletem Uraim! Kérnék egy kis segítséget. Skoda oct. 2020 2.0 cr hogyan lehetne eldönteni, hogy a motor a forgalmi szerinti 116 le vagy 150le. vagy volt e tuning rajta? Diagban mit kellene látni?
Hááát, ha "parasztba" adtál neki 12V-ot, akár szét is eshetett a pozícióérzékelője. Ez egy poti, aminek a működését egy multiméterrel meg lehet mérni. Ezek a szelepek néhányszor 100 Hz-es PWM jellel vannak kivezérelve, nem direkt 12V-tal.
A tesztelés közben lehet hallani, hogy kapcsolgat a szelep, meg előtte kis is próbáltam, aksiról szépen nyitott és zárt. Mechanikailag működik.
Arra gondoltam, hogy mivel állandóan előjön az egr hiba, mivel csipegeti az olajat az autó, évente el kormolódik. Egyenlőre nincs pénzem motor felújításra, ezért szeretném kiiktatni az egr-t. Ha lezárom a szelep bemenő részét, hogy a korom ne tudjon bele menni, akkor fog hibát adni a gép?