Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 3 napja 0 2 36299

 

 Visszatérve a referenciafeszültség hibás Touranra, végül mégis csak a meglátásunk szerinti ECU hiba volt. Az 5V-os tápegységében sült meg valami.

hungarianbetyár Creative Commons License 2024.04.05 0 0 36298

Nincs benne. Gyújtásról, hall jeladóról veszi a jelet a motorelektronika.

Előzmény: Syracusa (36297)
Syracusa Creative Commons License 2024.04.04 0 0 36297

Fordulatszám jeladóra, ha van külön. Test, táp és jel lábakkal vagy táp-jel lábakkal, bedugós.

Csak 92-től van rajzom.

Ilyesmi.

Előzmény: hungarianbetyár (36296)
hungarianbetyár Creative Commons License 2024.04.03 0 0 36296

Ha a gyújtásra gondolsz, akkor igen.

Előzmény: Syracusa (36294)
Syracusa Creative Commons License 2024.04.02 0 0 36295

Fordulatszám.

Előzmény: Syracusa (36294)
Syracusa Creative Commons License 2024.04.02 0 0 36294

Három érintkezős jeladója van?

Előzmény: hungarianbetyár (36293)
hungarianbetyár Creative Commons License 2024.04.01 0 0 36293

igen, ez félreérthető volt. Kihagytam a lépést, hogy a fordulatszám szál a ludas valamiért.

Előzmény: Syracusa (36292)
Syracusa Creative Commons License 2024.04.01 0 0 36292

Ja, bocs, nyilván félreértettem, mert a posztban "a műszercsoport csatlakozóját lehúzva" volt.

Előzmény: hungarianbetyár (36291)
hungarianbetyár Creative Commons License 2024.04.01 0 0 36291

Azért a fordulatszámjelnél akadok el, mert a fordulatszámjel-vezetéket kihúztam a műszercsoport csatlakozóból és úgy vígan működik.
További ötletet szívesen veszek.

Előzmény: Syracusa (36290)
Syracusa Creative Commons License 2024.04.01 0 0 36290

Én nem akadnék el a fordulatszám jelnél. Bármelyik szál lehet (testre vagy pluszra) zárlatos a műszerfalkötegben (jeladó, visszajelző, akármi) valamelyik működéshez szükséges jel vagy táp felé úgy, hogy a zárlat (vagy parazita jel) csak akkor kerül rá a drótra, ha a rádugott műszerfalbetéten át teljes lesz a kör. Ekkor megkapja a zárlatos száltól a testet/pluszt vagy mondjuk egy parazita terhelést, amitől még a bizti sem kezd melegedni. Én kezdetnek megnézném, mi az ami még nem működik vagy nem jól működik a műszerfalbetét szerint. Álló motornál persze lesz amit végig kell mérni.

Előzmény: hungarianbetyár (36289)
hungarianbetyár Creative Commons License 2024.04.01 0 0 36289

Mivel egyik pillanatról a másikra végleg megállt a "csodaszerkezet", muszáj voltam magam keresgélni.
Szikrám nem volt, így elkezdtem a gyújtás alkatrészeit csereberélni.

Új trafó nem hozott szikrát.
Új gyújtáselosztó és hall szenzor szintén nem.
Új motorvezérlő szintén nem.

Egy ötlettől vezérelve, a műszercsoport csatlakozóját lehúzva az autó indul.

Ekkor cseréltem műszercsoportot, de ugyanúgy nincs szikra.

Tehát a fordulatszám jel ha találkozik a műszercsoporttal akkor nincs szikrám.
Nem találtam a fordulatszám-jellel zárlatban senkit és semmit. 

Valakinek valami ötlet?

Ui.: Ugyanitt 1992 Seat Toledo 2.0 GT eladó :D

Előzmény: Vaves (36232)
mica-r Creative Commons License 2024.03.21 0 0 36288

Nekem nincs, a szomszéd bontósnál talán van 

Előzmény: 409 (36287)
409 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 36287

 

03G 906 018 DB

PPD 1.2    4344

Előzmény: mica-r (36284)
409 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 36286

Áááá, izé, hülyeség, a vezérlőt kérdezted.  :((

Előzmény: 409 (36285)
409 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 36285

03G 130 073 M

Előzmény: mica-r (36284)
mica-r Creative Commons License 2024.03.21 0 0 36284

melyik ppd verzió?

Előzmény: 409 (36283)
409 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 36283

 

 Van ott nálad a sarokban egy félredobott ilyen vezérlő??  :P

Előzmény: mica-r (36281)
409 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 36282

Köszömöm, most működik. ha jól értem, neki működés közben volt 1.6V és a testszál volt szakadt. Nálam nincs szakadt vezeték.

Előzmény: Syracusa (36280)
mica-r Creative Commons License 2024.03.21 0 0 36281

Tegyetek rá egy másikat, mondtam neked telefonon. Már rég menne az autó, nem kéne napokat tornáznod rajta :-)

Előzmény: 409 (36278)
Syracusa Creative Commons License 2024.03.21 0 0 36280

Átmeneti leállás lehet, a telóm is simán megnyitja.

Előzmény: 409 (36276)
cam aro Creative Commons License 2024.03.20 0 1 36279

 

amit eddig leirtal az szerintem egyertelmu ecu hiba. 

 

 ECU javítós embernek vannak kétségei ""

lehet a kepessegeivel is baj van. 

 

Előzmény: 409 (36278)
409 Creative Commons License 2024.03.20 0 0 36278

 

 Bennem semmi. Mint alább írtam az ECU javítós embernek vannak kétségei (ötletei), hogy inkább valami más lesz a bajos. Nekem meg semmi kedvem szétaprítani a kábelköteget miután már szálanként végig mértem azokat amik a problémához tartozhatnak. (meg még többet is)

Előzmény: cam aro (36277)
cam aro Creative Commons License 2024.03.20 0 0 36277

ez eleg erosen ecu hibanak tunik. 

 

miert a ketseg ? 

Előzmény: 409 (36271)
409 Creative Commons License 2024.03.20 0 0 36276

 

 Sajnos nem működik a link.

Előzmény: Syracusa (36275)
Syracusa Creative Commons License 2024.03.20 0 0 36275

Ez egy A4 2T és nem volt referenciafeszültség hiba, de itt is 1.6V volt 5V helyett. Valami szakadása volt az egyik 5V Uref dróton, a 21. kommentben említi.
Viszont neki szerintem megjött az 5V Uref amikor lehúzott mindent.
https://www.audizine.com/forum/showthread.php/857987-My-P0089-(P310B)-PITA)

atuc Creative Commons License 2024.03.20 0 0 36274

Ma eszembe jutott, hogy intézzem a dolgot, és meg is oldódott.

Nem az FW volt nem up-to-date, hanem a CB.   Bármit is jelentsen.

Mondjuk, a gyártói szupport kicsit gyorsabb volt, mint a magyar forgalmazói. Email után fél órával már írták is hogy frissíthetem a csatolót, és kész.

Előzmény: Vaves (36247)
atuc Creative Commons License 2024.03.20 0 0 36273

Na jó, ha a vezérlőről lehúzva a csatit sem zárlatosak a szálak, (és ha nem korrodáltak) akkor lehet vezérlő.

Mondjuk, a köteg váltó előtti része majdnem a tűzfalig is lehet esélyes.

Előzmény: 409 (36271)
409 Creative Commons License 2024.03.20 0 0 36272

"..vagy valamelyik másik érzékelő ugyanazon az 5V Uref. kimeneten, ha van ilyen."

 

Hogy melyik van ugyanazon, azt nem tudom, mindnek saját lába van az ECU-ból.

De lehúztam az összes csatlakozót a motorról és akkor sem lett magasabb a feszültség.

Előzmény: Syracusa (36269)
409 Creative Commons License 2024.03.20 0 0 36271

Ki lett cserélve a jeladó, de jeladó nélkül is lehúzza. A vezérlő csatlakozóját lehúzva magából a vezérlőből is 1.6V jön ki. (a tápokat másik csatlakozón kapja a vezérlő)

Előzmény: atuc (36268)
Syracusa Creative Commons License 2024.03.20 0 0 36270

"A pót-táp meg tán tartja magát"

Ja nem, mert írtad, hogy azt is lehúzza.

Előzmény: Syracusa (36269)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!