Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Benceaudi Creative Commons License 1 napja 0 0 34984

Akkor csak szerelő tud segíteni az abs légtelenítésen? Másik fórumon azt mondták esc tesztet csináljak és az lelégteleníti. Teljesen tárgytalan vagyok.

Előzmény: atuc (34982)
Benceaudi Creative Commons License 1 napja 0 0 34983

Rendben gondoltam meg kérdezem hátha.

Előzmény: Axe74 (34981)
atuc Creative Commons License 1 napja 0 0 34982

Nem kell hozzá, ne vedd meg.

Előzmény: Benceaudi (34980)
Axe74 Creative Commons License 1 napja 0 0 34981

Szerintem c5-be ilyet nem lehet csinálni.

Előzmény: Benceaudi (34980)
Benceaudi Creative Commons License 2 napja 0 0 34980

Helló adott lenne egy ilyen kábelem és egy audi a6 c5 autóm, van driver a programhoz de azt írja nincs regisztrálva, az oké hogy ha meg veszem (100dolcsi) de nekem annyira kellene csak hogy az abs kockát le légtelenítse, tehát egy olyan fajtája érdekelne hogy van e ilyen ami úgy mond "virágbolti" verziós van ilyenre lehetőség vagy mindenképp meg kellene vásárolni hogy meg oldja a gondot? https://www.youtube.com/watch?v=dvBigZhaR6M ezt szeretném vele meg csináltatni , de mivel nincs regisztrálva nem tudom..

2.0Pd16v Creative Commons License 2019.10.14 0 0 34979

Tisztelt Fórumozók!

Adott VW T5 Transporter 2011 2.0 CRDI CAAB motorkód.

Reggelente nehezen indul, nincs izzítás és ESP hibát dob.

Ezeket a tulaj elmondásából tudom, mert a kocsit nem tudták letenni, a menet közbeni autójavítás meg bajos.

Mi okozhatja mindezt?

 

Mellékelem a magyar nyelvű autoszkennt.

 

Vasárnap,13,Október,2019,16:10:13:45252
VCDS -- Windows alapú VAG/VAS emulátor. Magyar nyelven. Fut a Windows 7 x64
VCDS verzió: HGJ 19.6.1.0
Adat verzió: 20190815 DS308.0
www.vcds-diag.hu

VIN szám: WV1ZZZ7HZBH134708 Rendszám:
megtett Km: 188160km Munkalap:

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Alváz típus: 7H-VN75 (7H - VW Transporter/Multivan (2003 > 2010))
Bemérésre kijelölt címek: 01 02 03 08 09 0B 0D 15 16 17 18 19 1C 22 2D 37 45 46 47 56
57 6E 76 77 78 7D

VIN szám: WV1ZZZ7HZBH134708 megtett Km: 188160km
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 01: Motor (J623-CAAB) Címke:. HGJ3L-906-022-CAA.clb
VAG szám SW: 03L 906 022 CC HW: 03L 907 309 K
Alkatrész: R4 2,0L EDC H42 9117
Revizió: 26H42--- Szériaszám: 00000000000000
Kódolás: 01110012230400080000
Mûhely #: WSC 02736 790 50316
ASAM adatcsomag: EV_ECM20TDI01103L906022CC 002013
ROD: EV_ECM20TDI01103L906019AQ_002.rod
VCID: 68DF8AB293C31F0F31-803C

Nem talált hibakódot.
Készenlét: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Cím 03: ABS fékelektronika (-----) Címke: HGJ7E0-907-37x-MK25AXT.clb
VAG szám SW: 7E0 907 379 G HW: 7E0 907 379 E
Alkatrész: ESP MK25A XT H43 0105
Revizió: 00H43001
Kódolás: 508724AD89A70A9924A99171796610
Mûhely #: WSC 02736 790 49152
VCID: 366314CA81F7B9FF73-8062

1 hibakódot talált:
01314 - Motorvezérlõ
004 - nincs jel/kommunikáció - idõszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00100100
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 7
Számláló nullázása: 69
megtett Km: 188105 km
Idõ indikátor: 0
Dátum: 2031.14.08
idõ: 15:08:13

hibakörülmény:
számláló: 0
számláló: 17
számláló: 8194
számláló: 254

-------------------------------------------------------------------------------
Cím 08: Légkondi (J301) Címke:| HGJ7E5-907-047.clb
VAG szám SW: 7E5 907 047 AG HW: 7E5 907 047 AG
Alkatrész: Climatic-T5 H11 0203
Revizió: 00001005
Kódolás: 0000000002
Mûhely #: WSC 02737 790 50316
ASAM adatcsomag: EV_ClimaticT5 A01003
ROD: EV_ClimaT5Basis.rod
VCID: 74E7EEC2DF0BEBEF8D-8020

1 hibakódot talált:
13701376 - Mûködéskorlátozás hiányzó üzenet miatt
U1111 00 [008] - -
[Új tulajdonság! A kiterjesztett UDS hibakódokat csak az újgenerációs intefész támogatja]
idõszakos - Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 6
Hiba gyakorisága: 3
Számláló nullázása: 68
megtett Km: 188121 km
Dátum: 2095.14.08
idõ: 21:43:46

-------------------------------------------------------------------------------
Cím 09: Központi elektr. (J519) Címke:. HGJ7H0-937-08x-09.clb
VAG szám SW: 7H0 937 087 F HW: 7H0 937 087
Alkatrész: BCM T5GP H+4 H47 0230
Revizió: BO047001 Szériaszám: 0396 109111106
Kódolás: B0A0393A0E212012002008107C2B8CD40000430F60860000300000000000
Mûhely #: WSC 02734 790 12345
VCID: 377D19CE86FD40F768-8062

Alegység 1 - VAG szám SW: 7E0 959 801 HW: 7E0 959 801 Címke: 7E0-959-80X-V1.CLB
Alkatrész: J386__TSG_FT 002 3311
Szériaszám: --------------------
Kódolás: 000000

Alegység 2 - VAG szám SW: 7E0 959 802 HW: 7E0 959 802 Címke: 7E0-959-80X-V1.CLB
Alkatrész: J387__TSG_BT 002 3311
Szériaszám: --------------------
Kódolás: 000000

Nem talált hibakódot.

-------------------------------------------------------------------------------
Cím 15: Légzsákok (J234) Címke:| 5K0-959-655.clb
VAG szám SW: 7E0 959 655 B HW: 7E0 959 655 B
Alkatrész: VW10Airbag003 H06 0013
Revizió: -------- Szériaszám: 003HL0059BBY
Kódolás: 000000000000000000000000000000003033
Mûhely #: WSC 02734 790 50316
ASAM adatcsomag: EV_AirbaVW10BPAVN750 A01026
ROD: EV_AirbaVW10BPAVN750_VW12.rod
VCID: 356113C694F1B2E77A-8060

Nem talált hibakódot.

-------------------------------------------------------------------------------
Cím 17: Mûszerfal betét (J285) Címke:| HGJ5K0-920-xxx-17.clb-SRI1
VAG szám SW: 7E0 920 870 C HW: 7E0 920 870 C
Alkatrész: KOMBI H20 0220
Szériaszám: 00000000000000
Kódolás: 160C00
Mûhely #: WSC 65184 000 1048576
ASAM adatcsomag: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04086
ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW32.rod
VCID: 2959CFB64849E607EE-807C

1 hibakódot talált:
12648448 - Mûködéskorlátozás hiányzó üzenet miatt
U1111 00 [008] - -
[Új tulajdonság! A kiterjesztett UDS hibakódokat csak az újgenerációs intefész támogatja]
idõszakos - Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 6
Hiba gyakorisága: 6
Számláló nullázása: 68
megtett Km: 188121 km
Dátum: 2019.10.12
idõ: 21:43:44

-------------------------------------------------------------------------------
Cím 19: CAN átjáró (J533) Címke:. HGJ6N0-909-901-6R.clb
VAG szám SW: 6N0 909 901 HW: 7H0 937 087
Alkatrész: GW-K-CAN TP20 0230
Kódolás: 042200
Mûhely #: WSC 02734 790 12345
VCID: 70EFE2D2A313D7CF69-8024

1 hibakódot talált:
01314 - Motorvezérlõ
004 - nincs jel/kommunikáció - idõszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00100100
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 9
Számláló nullázása: 69
megtett Km: 188105 km
Idõ indikátor: 0
Dátum: 2014.03.04
idõ: 15:08:07

-------------------------------------------------------------------------------
Cím 56: Rádió (J503) Címke:. HGJ5M0-035-1xx-56.clb
VAG szám SW: 5M0 035 186 AA HW: 5M0 035 186 AA
Alkatrész: Radio RCD310 016 0049
Revizió: 01000000 Szériaszám: VWZ1Z2L0403115
Kódolás: 0500020002
Mûhely #: WSC 02734 790 00000
VCID: 6BD5F5BE8A3534175C-803E

Nem talált hibakódot.

Vége-------------------------(Eltelt idõ: 07:07)---------------------------

cam aro Creative Commons License 2019.10.11 0 0 34978

:?... vegig gorgetsz par tizezer kodot ? :o

 

mindegy.

latom, igy  tenyleg mukodik.

koszi.  

Előzmény: 409 (34977)
409 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 34977

 

 Aha, értelek. Úgy még sosem próbáltam. Ki szoktam választani a listából és rá katt, akkor megnyílik a leírás.

Előzmény: cam aro (34976)
cam aro Creative Commons License 2019.10.11 0 0 34976
Probaltal barmi kodot keresni a jobb felso ablakban? 🤔
Előzmény: 409 (34975)
409 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 34975

 

 Ha erre gondolsz, akkor ez működik ugyanúgy ahogy eddig.

Előzmény: cam aro (34974)
cam aro Creative Commons License 2019.10.10 0 0 34974

a wiki igen, de a hibakod leirasok nem .

 

tobb mas koddal is probaltam.. eredmeny ugyan ez mint balabmw kollega is mutatja. 

az egesz kereso felulet atalakult..

mindegy, remelem vissza csinaljak mert ez igy nem jo.    

Előzmény: nemkri (34973)
nemkri Creative Commons License 2019.10.10 0 0 34973

A Ross Tech Wiki működik,csak ez a hibakód nem szerepel a leírások közt.

Előzmény: cam aro (34971)
balabmw Creative Commons License 2019.10.10 0 0 34972

Dunántúl Mo.-n emilyen:

 

Előzmény: cam aro (34971)
cam aro Creative Commons License 2019.10.10 0 0 34971

urak. 

 

probalt mostanaban valaki hiba leirast keresni a ross technel ? 

nem tudom hogy local jelleg vagy mivan, de nincsenek leirasok a hibakodokhoz. 

egyedul googles keresesi talalatokat dob fel. 

 

pelda. 

 

https://www.ross-tech.com/Search-Results.html?q=00425

 

megneznetek nalatok mukodik e ? 

koszi. 

drMinit Creative Commons License 2019.10.03 0 0 34970

köszönöm!

Előzmény: Syracusa (34969)
Syracusa Creative Commons License 2019.10.03 0 0 34969

A hőmérsékletszabályozó szelep szervója elszáll sokszor, mintha lett volna vmi szerviz körlevél is erre vagy az egész vízpumpa pakkra.

30. oldal talán segít, van robbantott rajz is. Alul meg VAG szám.
Remélem csak szenzor, mert a szabályozó picit drága.

 

https://www.carworklog.com/stuff/SSP/SSP%20606%20-%20Audi%201,8l-%20and%202.0l%20TFSI%20engines%20of%20series%20EA888%20(3rd%20generation%29.pdf

 

https://audi.7zap.com/en/ra/audi+a4+avant/a4/2013-736/1/121-121003/

Előzmény: drMinit (34968)
drMinit Creative Commons License 2019.10.03 0 0 34968

 "vagy elégtelen hűtőfolyadék áramlás".

 

 

Jut az eszembe...
Mintha a vízpumpa meghajtásnál 13.00% adatott láttam volna.
Lehetséges ez üzem meleg motornál?

Előzmény: Syracusa (34962)
drMinit Creative Commons License 2019.10.03 0 0 34967

Köszi Fiuk!

Holnap lesz az autó górcső alá vetve.

Majd beszámolok.

 

Udv:Minit

Előzmény: Syracusa (34962)
Syracusa Creative Commons License 2019.10.02 0 0 34966

Jó, elnézést ha úgy hangzott, nem kötekedős kedvem van. Csak a kérdésre írtam, hogy mi a teljes verzió, hátha előbbre jut.

Másképp gondolom és kritikus/eltér a véleményem a fordításról, de látom benne a sok melót is, és értékelem. Úgyhogy nem is akarok tét nélküliként beleállni és ezzel elszúrni a magam vagy más jókedvét/jó estéjét. Majd ha úgy adódik, hogy segítségnek vagy ilyesminek tűnik amit gondolok onnan olvasva is, nem beszólogatásnak.

Kösz, jó munkát!

Előzmény: M.Jocó (34965)
M.Jocó Creative Commons License 2019.10.02 -1 0 34965

A VAG dokumentációja német nyelvű. Fejleszteni lehet bármely nyelven, de itt az eredeti meghatározásról volt szó.

 

Pl., Motorhűtés nem megfelelő -> Nem megfelelő motorhűtés) - inkább: Motorhűtés: nem megfelelő

 

(Technikai szövegkörnyezet nem szépirodalom- mellesleg engem nem zavar a minősítgetése)

 

 

Előzmény: Syracusa (34964)
Syracusa Creative Commons License 2019.10.02 -2 0 34964

Elhiszem. Nem tudtam, hogy az RT németül fejleszt Pennsylvaniában. Bár ahogy látom, a német nyelvterületen is elvakaróznak rajta, valóban.

De:

már az OBD eredetije is "Engine Coolant Flow/Performance" volt.

A 17789 és 16986 pedig ezen belül "Insufficient Engine Cooling/Coolant Flow".

Szóval ha nem is annyira becsapós, de nem irányít úgy, mint az angol.


(És elnézést, de a magyartalansága engem mindig zavart, bár mellékes. Pl., Motorhűtés nem megfelelő -> Nem megfelelő motorhűtés)

Előzmény: M.Jocó (34963)
M.Jocó Creative Commons License 2019.10.02 0 0 34963

Az eredeti meghatározás: "Motorkühlung: nicht ausreichend"-   nem maradt ki semmi a magyar fordításból.

Az angol fordítás van "megtoldva"

Előzmény: Syracusa (34962)
Syracusa Creative Commons License 2019.10.02 0 0 34962

A magyar fordításból kimaradt mindkét hibakód mellől, hogy "vagy elégtelen hűtőfolyadék áramlás".
Szvsz:
Ez így egyben termosztát vagy inkább vízpumpa hibának néz ki. Persze ha van motor hűtőfolyadék jeladó, azt is meg kell nézni, mert a két érték alapján is dobhat ilyen hibát ha az egyik fals, de még értéktartományon belül van. Ehhez a motorkódhoz sajnos pont nincs semmim, a rokonáén van egy jeladó a vízpumpa mellett.

Ross-tech fórumon azt mondják, akkor is túlmelegedést mutathat a műszerfalon, ha az ugyanakkor diaggal kiolvasott hőmérsékletek valójában jók.

 

Előzmény: drMinit (34961)
drMinit Creative Commons License 2019.10.01 0 0 34961

Sziasztok. segítségre lenne szükségem.


A4 B8. 2012. 1.8 TFSI.

Vízhőmérő felment 130C°-ra. Műszerfalon figyelmeztető jel.

Autó leállít
Motortér felnyitása után nem érezni forrónak a motort.
Rövid pihenő után az ismételt induláskor és utána kb 20km-en keresztül hibamentes.
Ekkor került gépre és az alábbiak voltak kiolvasva:

 

 

  Cím 01: Motor       Címke: HGJ6L-906-264-CJE.clb
Vezérlő alkatrész VAG szám: 8K0 906 264     HW: 8K0 906 264
  Alkatrész és/vagy verzió: 1.8l R4 TFSI  H07 0009
              Szoftver kód: 0A030032234401022000
                Műhelyszám: WSC 06208 000 00000
              ASAM adatcsomag: EV_ECM18TFS0218K0906264 002008 (AU48)
                       ROD: EV_ECM18TFS0218K0906264.rod
                      VCID: 6ED2F624B197043668-803A
3 hibakódot talált:

17789 - Motorhűtés nem megfelelő
          P00B7 00 [032] - -
          időszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 00000001
                    Hiba priorítása: 2
                    Hiba gyakorisága: 2
                    megtett Km: 82721 km
                    Dátum: 2019.09.30
                    idő: 19:15:17

                    Motorfordulatszám: 750.00 /min
                    Normált terhelésérték: 8.6 %
                    Gépjárműsebesség: 0 km/h
                    Hűtőfolyadék-hőmérséklet: 76 °C
                    Beszívott levegő hőmérséklete: 45 °C
                    Környezeti levegő nyomás: 990 mbar
                    30-es pont feszültség: 12.929 V
                    Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
                    Motor: üzemállapot: IS
                    motorHőmérséklet_szabályzás_aktuátor_alapérték: 2108
                    motorHőmérséklet_szabályzás_aktuátor_nyitott_poz.: 130
                    motorHőmérséklet_szabályzás_aktuátor_poz._motor_utóüzem: 3944
                    RVC_SP: 4.00 °
                    RVC_AV: 0.00 °

16986 - Motorhűtés nem megfelelő
          P00B7 00 [096] - -
          időszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 00000001
                    Hiba priorítása: 2
                    Hiba gyakorisága: 2
                    megtett Km: 82721 km
                    Dátum: 2019.09.30
                    idő: 19:15:15

                    Motorfordulatszám: 767.50 /min
                    Normált terhelésérték: 12.5 %
                    Gépjárműsebesség: 1 km/h
                    Hűtőfolyadék-hőmérséklet: 76 °C
                    Beszívott levegő hőmérséklete: 45 °C
                    Környezeti levegő nyomás: 990 mbar
                    30-es pont feszültség: 12.988 V
                    Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
                    Motor: üzemállapot: IS
                    motorHőmérséklet_szabályzás_aktuátor_alapérték: 2113
                    motorHőmérséklet_szabályzás_aktuátor_nyitott_poz.: 130
                    motorHőmérséklet_szabályzás_aktuátor_poz._motor_utóüzem: 3840

15304 - Gyújtás kikapcsolva időtartam jel
          P150A 00 [032] - valószínűtlen
          időszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
             hibakörülmény:
                    Hiba állapota: 00000001
                    Hiba priorítása: 2
                    Hiba gyakorisága: 2
                    megtett Km: 81600 km
                    Dátum: 2019.09.01
                    idő: 16:49:39

                    Motorfordulatszám: 0.00 /min
                    Normált terhelésérték: 0.0 %
                    Gépjárműsebesség: 0 km/h
                    Hűtőfolyadék-hőmérséklet: 56 °C
                    Beszívott levegő hőmérséklete: 21 °C
                    Környezeti levegő nyomás: 1000 mbar
                    30-es pont feszültség: 12.304 V
                    Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 26
                    Motor: üzemállapot: ES
                    STATE_LS_SAE[1]: INI
                    T_AST_SAE: 0 s
                    MAP_MES_SAE: 100 kPa

 

 

Két "hűtőfolyadék hőmérséklet radiátor kimeneti érzékelő" megnevezés mellet az egyik 76C°-ot mutatott, a másik -0,1C° értéket.
ez IDE00194 volt ha jól emlékszem

...nem tudom h ebben két szenzor lenne??

A hűtő mellett jobb alul levő hőmérőt lehúzva egy másik érték nullázódott le , ami a méréskor addig 76C°-ot mutatott.
Majd a jármű hazament  (ismerős volt és már közel 23h. volt.)
Utólagos információk szerint az autó még elment 40kmert, hiba mentesen majd valószózinűleg átkapcsolt vészüzembe mert max40el tudták a hátralévő 2-3 km-ert megtenni.

 

Szerintetek mi lehet ez?

409 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 34960

 

 Vagy igen, vagy nem. Egyeznie kell a kódolásnak a régivel.

Előzmény: harmika1 (34959)
harmika1 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 34959

B 5.5 Pasat Varianton ABS kocka csere esetén kell-e ujra programozni, vagy nem . Köszönöm

mica-r Creative Commons License 2019.09.28 0 0 34958

Gondolom elhalálozott 

Előzmény: Gábor Klement (34957)
Gábor Klement Creative Commons License 2019.09.28 0 0 34957

Haldex elektronika.

Előzmény: mica-r (34955)
Gábor Klement Creative Commons License 2019.09.28 0 0 34956

Azt írja VCDS Nincs kapcsolat össz kerék hajtással. Lehet elromlott a haldex elektronika?

 

mica-r Creative Commons License 2019.09.28 0 0 34955

Melyik elektronika nincs meg? 

Előzmény: Gábor Klement (34954)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!