Köszönöm a segítséged. A belső modult kiszedtem de se a csatlakozókon sem pedig a nyákon nem látszik semmi. Mintha ùj lenne. Most az akkumlátor sarut és a rászerelt kábeleket tisztítom meg. Majd kiszedem a motortér biztosíték házát és megnézem alulról a nyákot. Azután elfogytam az ötletekből. Csatoltam a csatlakozóról közeli felvételt. Ez a csatlakozó a kesztyütartó alatt helyezkedik el kb 60cm. Én ebben a távban nem találtam meg a párját.
Természetesen én sem tudom minden részeltét az autónak, utána kell néznem. Egy homályos ( nem látszik a felirat ha van rajta) kép alapján, ha lenne közeli kép, és pl megtudnám mennyi pines ( szemre talán 2 ) sikerülhet.
"Az esőelvezetőn keresztül már egyszer befolyt a víz de tisztítást követően már ott sem." Az hogy 1 bázott már elég.
"R2 es csatlakozó hibát jelezne kormányzárra? Ami nagyon furcsa hogy a kormányzár nem aktiválódik." igen lehetséges, hiszen egy helyen futnak össze ide nme tudok/akarok képet betenni a kapcsolásiról.
Az akkumlátor töltés sem oldotta meg a dolgot de ezt gondoltam. Közben találtam egy szabad stekkert ami a képen is látszik (sárga jelöléssel. Lehet hogy amikor az utastér ventillátor előtét ellenállását cseréltem széthùzhattam? Tudja valaki hol van a csatlakozása mert én hiába keresem nem találom. Lehet ez a hiba
Én villanyszerelő vagyok és szeretem keresni a hibát de csak akkor ha a ismerem a logikai felépítését mint az erősáram ál. A probléma ott van hogy lövésem sincs honnan hova mi. hol vannak a csoport elosztások. A logikád jó mert én is igy gondolom de nem tudom mit hol találok. Mely relé mit müködtet.
Mi az a beltéri egység? Hol van. Páraérzékelő hol van. Az r2 csatlakozó ránézésre kifogástalan. Szétszedtem mintha ma rakták volna össze. Soha nem ázott be a padlólemez. Az esőelvezetőn keresztül már egyszer befolyt a víz de tisztítást követően már ott sem. R2 es csatlakozó hibát jelezne kormányzárra? Ami nagyon furcsa hogy a kormányzár nem aktiválódik. Mepróbálom a csatlakozót megmozgatni. Meglátjuk.
1 hetes akksit is vittünk már visza szar volt, de összességében nekem az a benyomásom, hogy a beltéri egység, vagy az ülés alatti R2-s csati szívat téged.
"Amióta visszatettem működik a kézifék. Azon kívűl csak tovább nőtt a baj: fedélzeti komputer meghibásodás és a szervó is elment." Minden arra utal, hogy az ment tönkre, ezek oda futnak be.
Az ülés alatt a relénel nincs köze hozzá, valszeg ahogy kivetted a 25 A biztit attól javult meg a kézifék.
1 25A Biztosíték automatikus rögzítőfék
2 20A-es biztosíték fűtési körhöz, vezető- és utasülésekhez
3 10A Nem használt
4 10A Biztosíték a konzolon lévő segédberendezések hálózati aljzatához, a konzolt rögzítő elektromos hajtáshoz és a központi kesztyűtartó világító lámpájához
5 10A Biztosíték a második üléssor kiegészítő berendezéseinek konnektorához
6 10A Biztosíték a tartozékok tápcsatlakozójához, az első üléssorhoz
Egy 50A-es relé elektromos fogyasztók számára, a második teljesítményrelé a fenti 2, 4, 5 és 6 biztosítékokhoz
"Sziasztok segítséget szeretnék kérni, 1.9 dci 2004 low battery tegye be a kártyát, már minden biszti vezetek önindító átvizsgálás, start gomb csere, kártya olvasó csere, ha gyorsan nyomkodom a gombot 20 mp én belül el indul. Azonnali ujrainditasnal indul, 10 percet áll megint csak, nyomkodás után indul.. "
Sokat segítene ha megpróbálnád érthetően leírni, vagy kikapcsolni a telefonon az automata beirást/javítást.
Az aakumlátor 3 hónapos. 12.51v rákötött állapotban. 12.58v üres kapocsfeszültség. A bizti kedvéért most töltöm. De mert sorba jönnek a hibák nem tudom mire gondoljak. Először egy nagy amperü relé meghibásodására. Majd test hiányra. De most nem tudom.
Mit értesz tönkrement beltéri egységen? A biztosítékokat multiméterrel mértem szakadásvizsgáló funkcióban. Mindet kivettem külön külön. A vezetőoldali ülés alatt, a kormány mellett és a motortérben az akkumlátor mellett. Mùlt héten kezdődött amikor a nagy melegben a szellőztetés miatt nyitott ajtók le akartak zárni. Majd fűtőmotor előtét ellenállás lett cserélve+ annak a kábelei felùjító készlettel. Az ülés alatti relét kiszedtem hogy megvizsgáljam. Amióta visszatettem működik a kézifék. Azon kívűl csak tovább nőtt a baj: fedélzeti komputer meghibásodás és a szervó is elment.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni, 1.9 dci 2004 low battery tegye be a kártyát, már minden biszti vezetek önindító átvizsgálás, start gomb csere, kártya olvasó csere, ha gyorsan nyomkodom a gombot 20 mp én belül el indul. Azonnali ujrainditasnal indul, 10 percet áll megint csak, nyomkodás után indul..
Segítséget kérnék 2005 ös 1.5 dci digit klimàs scenicem fütö ventillàtora önnàlòsította magàt. Hidegeg nyirkos vizes napokon nem kapcsol be. Előtét cserélve lett. Segítsetek hol vannak olyan csatlakozàsi pontok amiket leellenőrizhetnék hàtha kontakt hiba. Vagy valami egyéb javaslatot szívesen fogadok. A hiba véletlen szerü kiszàmíthatatlan de azt figyeltem meg ha egy ideig megyek az autòval nincs gond. Mindíg első indítàskor jelentkezik a probléma majd meleg autónàl megszűnik. Igen àm de ez lehet akàr 400 km is. Addig pàràs hideg autòt kell vezessek.
Az elektromos hibához nem tudok hozzászólni, de a kéziféket lehet mechanikusan oldani, a csomagtartó padlóburkolata alatt van hozzá egy sárga fogantyú. Persze onnantól egyesben kell parkolni, amíg az elektromos hiba megoldódik.