Börcs az itt van igen, az nem lenne nagy távolság, még ha a város másik felén is van. Oda majdnem el is tudnám tolni:)
Kösz a tippet! Ha lekerül a lendkerék akkor úgy is látni fogom a szimmeringet, ha még a gyári fekete van benne akkor mindenképpen csere. Ez viszont felvetne pár kérdést a felújítással kapcsolatban. Az lehet megállt egy hengerfúrásnál.
A pedált marha nehéz tekerni egy-egy indítás alkalmával még behúzott kuplungnál is. Szerintem ott sem passzol valami, de először működjön a gép, utána úgy sem kell annyit tekergetni azt a pedált.
Szívesen. Hat igen messze vagyunk. Gyermekkori Barátom Börcsön lakik az is ott van Győr mellet. Nem nagy baj van ott szerintem. En esetleg egy jobbos fotengelyszimmeringet cserelnek ha regi benne. Ha a csap meg a karbinal jo az uszoszint meg pl a gyujtas is ok akkor menni kene neki.
A szikra kékes-fehéres, viszont mégsem akar menni a gép. Ha sokat tekeri az ember akkor még rosszabb lesz. Az első próbálkozásokra indul, bár nem könnyedén de életre kelthető. Ilyenkor szívatás csöppenésig. Gázhúzásra aztán egyből leáll. Több gyertya közül a legjobb lett kiválasztva, így az talán kizárható. Régi fémburkolatú pipa cserélve. Vittem egy csere porlasztót, azzal sem indult. De az nem volt letesztelve, szóval semmit sem jelent. Azért nem lett megnézve a gyújtás idáig, mivel az előző tulaj elvileg rendbe rakta, meg ment is vele pár éve, nem évtizede. Egy ránézést azért megérne, aztán lehet vissza kell térnünk a porlasztóhoz. Amikor benzincsap hiányában kézzel csurgattuk bele a keveréket akkor elég jól pöfögött egy helyben, a gázt is vette. Talán ha jól emlékszem még félig kiürült úszóháznál is járt a motor, nem kellett mindig csurig lennie. Aztán megjött az új csap, vittük ki az utcára de elindulni már nem tudtunk vele, mert lefulladt. Kb azóta van jelen a mostani hiba.
Bocsi, de ha nem elfogadható az állapot akkor fesd. Viszont ha az eredeti painához illik inkább fogadd el , lehet többet ér. Természetesen ez csak az én véleményem. A 12-esem eredeti csúnyaságában marad kevés ilyen van már.
Aki nem látott még ilyet az hasznát veszi, még a jövőben is, ha visszaolvasgat. Én kerti gépeknél láttam hasonló szűrőanyagot, de lehet máshonnan is ismerős.
Én pedig teszek egy képet a gyengélkedő Rigáról. Szerintem szép állapotú. Még eredeti a festés, de a csomagtartón már elég rozsdás. Az újra lesz festve.
Azóta komolyan elgondolkoztam, hogy veszek végre egy lyukasztó készletet. Vannak itthon, de azok nagyobb méretűek. Olyan 15 mm-től felfelé. Nagyon régen a beszűkült nyílásokat forró szeggel bővítettem a csapok tömítésinél. De már nem emlékszem, hogy mennyire keményedett meg tőle a széle. Majd újra kipróbálom.
Minden megoldhato csak hozzaallas meg kitartas kerdese. Az, h az alkatreszek szarok tudjuk regota. De kuzdunk es kesz ez van aztan vegul csak jok lesznek a mocik.
Nem saját gép, egyik barátomé. A Rometjének szintén csap hibája van. Boltban nem tudtak adni hozzá tömítőgumit. Az új csapban meg egy hét alatt tönkrement. Elrepedt a szegély az átfolyó nyílás körül, onnantól meg csöpög.
Köszönöm az infókat mindkettőtöknek! A 12-es 75-os évjáratú, tehát teljesen rendben van a porlasztó-légszűrő rendszere. A gyújtást kell megnézni rajta legközelebb, mert valamiért nem akar rendesen működni. Még tavaly szépen indult az udvarban, igaz az úszóházat manuálisan töltöttük csurig keverékkel, mivel nem volt rajta csap. Aztán lett téve egy új, gondolom kínai csap, onnantól a felrakott úszóházfedéllel már nem akart olyan jól működni. Azóta egyre rosszabb. Első tekerésre elindul, majd megáll. Utána is elindul, de mindig előbb megáll. Aztán nem indul.
Eredetileg én is a fogaskerék párosításra gondoltam, de érdekelt, hogy más is tapasztalt már- e ilyen problémát.Tényleg hasonlít a kopott fogaskerekű vagy rosszul hézagolt diffi hangra.
Egy hézagoló lemez természetesen ott van. Azt nem tudom, van-e jelentősége, hogy kup.kosár persely előtt vagy után van. Én nem hinném. Fogaskerék párosításra gondolok mert cserélgetni kellet. Tudom, hogy nem egészséges keverni, de elég "primitív" a megmunkálás nem gondoltam, hogy ebből baj lehet.
Sziasztok. Szeretném megkérdezni -hátha találkozott valaki a jelenséggel-, hogy mi lehet a gond ha menet közben gázlevételkor hangos a váltó? Már két bloknál is tapasztaltam.
Össze kellene ezeket az adatokat gyűjtened, Elvtárs. Megírni valahol vagy legalább elmondani egy Youtube videóban. Sokkal többet érne mint egyik-másik Benzinfaló csatorna.
Rakjuk helyre ezt. 75 tol volt ures doboz csak kis K 35 hoz valo lyukkal. Aztan ugyanez 16 oson nagyobb lyukkal K 60 hoz 79 ig 80 ba kimaradt egy ev senki se tudja miert amikor a hosszu gumicso volt csak a vaz meg a karbi kozt aztan kb 81 tol megint volt doboz a 16 on aztan a 22 eseken 86 ig. Utanna a Deltaknak mar mas volt a legszuroje. Ennyi kb.