mindíg mindent meg lehet oldani ha az ember eléggé akarja azt a megoldást, viszont az erősebb motornál simán lehet h nagyobb vagy esetleg 2 db intercooler van ami miatt a kályha pozicíója már kérdéses lett! Szóval maga a power nem minden műszaki tartalom terén ami a motrteret illeti!
Maszek megoldás alatt olyan beépítést értek ami egyedi megoldásokon alapul. Mert az nyilván könnyű ha van gyári beépítő készlet amit “csak” be kell szerelni. Ehhez a motorhoz nincs ilyen gyári készlet. Azért meglepő, mert ugyanez a motor van a 190 lovas autóban csak kisebb változtatásokkal (pl más turbo), de a 190 lovasba gyárilag lehet állófűtést rendelni. Maszek megoldás ha meg tudod azt oldani amit a gyár nem tudott.
a maszek megoldás alatt nem tudom mire gondolsz, ha az utólagos beépítésre akkor azt nem "nevezném" maszek megoldásnak ha szakszerűen van "elkövetve"!
minden autóba beépíthető, csak gondolkozni kell, ami időtrablóbb az a belső ventilláció ébresztése.....itt szoktak jellemzően elbukni a "kollégák". :) A hardveres beépítése a kályhának az "egyszerübb" feladat.
a sok-sok év alatt rengeteg olyan típusba építettem be kályhát amire egyik kályhagyártónak sem volt leirása, és nem véletlen. Ezek jellemzően coppó projektek az átlagos, leirással rendelkező autótipusokhoz képest!
egy kis info még nem ártana.... milyen a kezelő elem? Abból kiderül oem-e vagy sem!
ha diesel a jármű, akkor a busz esetében fixen van doboz esetében opcionálisan a vizes kályha ami rásegítő fűtés csak! Ezt szokták utólag állóra alakítani. Ha busz akkor kérherő volt bele levegős kályha mint szintén pótfűtés, de ez tudja az állófűtést is ha még egy x-et nyomtál megrendeléskor.....szóval van miből választani, én meg qva szar vagyok gondolatolvasásban továbbra issss.
Audi SQ2-be meg tudja oldani valaki állófűtés beszerelését? Gyárilag nem rendelhető bele, és a Webasto nem is kínál hozzá készletet. Az autó megegyezik az Audi Q2 40TFSI-vel amibe rendelhető/beszerelhető az állófűtés, csak az SQ2-ben erősebb motor van. Szóval valami maszek megoldás kellene.
Sziasztok! Vásároltam egy 2012 és Vivárot. .Valahogy nem bírom az állófütést elindítani. Gyári beszerelése nézem! Merre kezdem el keresni a hibát! A kijelző sem kapcsol be? Ha biztosíték akkor hol találom! Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Szia. Az evo 4 és 5 a kw teljesítményt jelöli, és csak szoftveresen van lebutitva a kályha 4 kw-ra, pont mint anno a ttc kályhánál is volt. Van analóg ecu-ra megoldás.
Thermo Top Evo-hoz keresek analóg vezérlőpanelt . Vagy valami megoldást hogy egy Mercedesből származó Evo-t használni lehessen egyszerű 12volt vezérléssel .
Valakinek ötlete ? Illetve mi a különbség az Evo4 és Evo5 között ? sehol nem találtam erről infót .
Sziasztok! Az insigniámban van egy eberspächer d5ws állófűtés. Egy ideje nagyon füstölt, már el sem indul. Rámértem a ventilátor tekercselésre, 12 Ohmot mutat. Plussz olvastam még hogy vezérlésben a szigetelés alatt nem túl jók a forrasztások. Tudtok esetleg tanácsot adni hogy a ventilátor mehetettt tönkre, az elektronika vagy mindkettő? Melyikkel kezdenétek?
Nem veletlen h nem jutsz kozelebb ezekhez a dolgokhoz. Egyreszt a forgalamazok csak szakmai partner szamara ertekesitenek. Megvan az oka. Ha szolgaltatsz szakiranyban akkor megerted, ha nem akkor nem feltetlen fogod erteni ennek az okat. Es nem minden can-es kalyha kezelodik le w buson. Sot! Millio buktato van ezen a szakteruleten is. Jomagam belelocsoltam ebbe mar egy nagyon komoly bp-i csaladi haz arat mire ida jutottam ahol vagyok. Nekem mar sztem sok ujat nem tudnak mutatni. Megvan az a szakmai kornyezetem minden teren amivel barmit meg tudok oldani ebben a szegmensben. Es mindehez egy laza 40m+ raktarkeszlet sem art ha van polcon. En sem tanitok ki senkit, engem sem tanitottak. A tudas sajnos a mai vilagban vagy magadtol megszerzendo vagy kompenzalando ha masra kell tamaszkodni. Van h en is az utobbival elek. Nem tudok es nem is akarok mindent megtanulni. Es egy kalyha beepitese is relative konnyu feladat. Nekem az, polcrol leszedek mindent a kello beepiteshez barmely autotipushoz gyakorlatilag. Aki meg otthon hobbyzik az sokmindennel elakadhat. Tapasztalom. Szoval hidd el jobban jarsz azzal amit emlitettem.
Szia. Köszönöm! Sejtettem, hogy erről van szó. Ám alig tudom elhinni, hogy nincs semmi oktatási anyag, katalógus stb. Viszont megértem. A Stihl ugyan ezt csinálja. Azt csak hozzátenném, hogy nem megélni szeretnék belőle, csupán megérteni...hobbyból és igen beépíteni egyet magamnak. Vettem egy kályhát használtan, de több fizikai akadályba ütköztem, így most megpróbálom eladni és beszerezni egy kisebbet. A kínaitól borsózik a hátam és ablakon kidobni 100ezer kicsit sok. Találtam kályhát, de csak magában, minden nélkül. Kéne hozzá üa és keringető szivattyú....nade milyen. És igazából azt sem értem mi a fene a titok abban, hogy egy Pl.BMW-ből vagy bármi másból bontott kályhát lehet-e indítani WBUS-os vezérlővel. Azt sem tudom mi a megfelelő összeg, de ha tudnák venni egy megfelelő szettet, a beépítést már megoldanám. Szakember pedig itt közelben tudtommal nincs, akivel beszéltem az meg azt sem volt hajlandó elárulni, hol tudok új alkatrészt, új kájhát vásárolni. Mindenre az volt a válasza: be tudom szerezni... Van egy Opeles Eberspaherem is, állítólag valaki készít vagy készített hozzá elektronikát Pest környékén. Hozzá sem jutok közelebb... Egyellőre nem adom fel, túrom a német oldalakat, ebay-t is, hátha.
Leirtam. Elo adatban diaggal lehet nezni h a vizho elmegy e a fellegekbe. en elsore arra gondolnek. De a keringetot erezni ha bekapcsolod a kalyhat es megfogod kezzel.
Szia. Amit szeretnel annak egy jelentos reszet a webastonal sem oktatjak. Sajnos. Mire rajottem minden ok okozati osszefuggesre a webasto vizes 12voltos kalyhaknal az sok sok es munkaja volt. Es mindehez kellett egy megfelelo probapad es a rendes wtt diagnosztika kivesezese es megismerese. Amugy sok oem vevo/ evo kalyha siman webasto tavval inditva a keringetojet sem kezeli le. Megvan az oka. Hidd el jobban jarsz ha raszanod a megfelelo osszeget es egy megfelelo szakemberrel beepitetsz egy uj kalyhszettet. Ket nap alatt megoldodik a problemad. Bar vannak akik az onmegvalositast helyezik eloterbe….
Szeretnék kályhát az autóba mert remek dolog, volt egy másikban is és szerettem. Bele is vágtam a keresésbe, de a tudatlanságom okán falakba ütközök. Gondolom nem véletlen, de alig találok okító anyagokat a neten. Mire is gondolok? Találtam gyanusan olcsó TT EVO kályhát amit BMW-ből bontottak. Azt hallottam, amin gyártó specifikus cimke van ( BMW AUDI Stb) az csak azzal lesz hajlandó kommunikálni, és mondjuk egy T100-al nem lehet elindítani. Vagy, hogy a TT EVO és a TT E üzemanyag pumpája nem csereszabatos a szállítási mennyiség miatt. És van még egy halom hasonló dolog amit jó lenne átlátni. Sejtem, hogy senkinek nincs annyi ideje, hogy válaszolgasson a kérdéseimre, ( és nem is erre van igényem ) de ha akár egy link, táblázat vagy olvasnivaló akad kéznél, nagyon örülnék. Köszönöm előre is!
Szia. Eleg keves amit leirtal, de elsore a kalyha keringetojere gondolnek ez alapjan. De siman lehet fesz is, hiaba uj az akku. Ha esetleg a krimpleseknel sok fesz elmegy. Es nem mindegy h a 12.4 voltbol vagy a 14.4-bol kuszik el mondjuk 2-3 volt fesz izzitas kozben. Mert azt ugye nem irtad le h a kalyha begyujt e es csak azutan all le pl.
Napi szinte használva van, legalábbis téli időszakban. Én még a haldoklás kezdetén észrevettem a bajt. A kályha nem mindig gyulladt be, lángkialvás hibával lekapcsolta a vezérlő. Ha be is gyulladt vagy égve maradt vagy nagy füst mellett kialudt. Kicseréltem a komplett égőteret, egy darabig még szenvedett, induláskor durrogott is néha. Aztán helyreállt és kb 5 éve hibátlanul működik.
Mazli. A hallodo gyertya az ecut is meg tudja fektetni eleg sokszor. Ha allofutes akkor hasznald minel tobbet. Ezeknek a kalyhaknal az a halala ha nincsenek hasznalva.