Én az osztrák terelésekből indulok ki. Náluk is rengeteg útépítés van, nem nagyon lehet úgy menni, hogy ne legyen, még januárban is voltak most. Viszont dugó sosincs. Azaz valamit jobban csinálnak. Ehhez megfelelő jól kihelyezett és jól látszó mindenféle előjelző/terelő jelek kellenek, meg persze vezetési kultúra a besoroláshoz (fésűelv, meg hogy mikor célszerű besorolni...). Megérné tanulmányozni náluk hogy van.
Azaz a minőséget a tervezők nem mondhatják meg, gondolom. Viszont hogy gagyi, azt sajnos látjuk/tapasztaljuk :(
Más: egyszerre nálunk akkora szakaszoknak állnak neki, amihez csak töredék kapacitásuk van, ott állnak a terelések hónapokon át, és alig mozdul valami, ha egyáltalán. Kevesebbet kéne egyszerre csinálni, amit gyorsan befejeznének. Azaz másképp kellene ütemezni. Nyilván falra hányt borsó mindez.
Az is nagyon gáz, ahogy terelnek. Tecnikailag szarul csinálják, amiből kifolyólag a forgalom torlódik, és még balesetek is vannak.
A minőségről meg annyit, hogy felfoghatatlan, hogy lehet ilyen szar minőségben a 21. században utakat építeni. Sok helyen az 5 évet sem érik meg az utak elfogadható állapotban, már 1-2 évesen megy a foltozás, a buhera. A nyomvályús magyar szabadalomról meg ne is beszéljünk. Az utak döntő többsége nyomvályús. Hol van még ilyen a világon? Persze tudom, hiába verjük a nyálunkat :(
Persze, most megírtam nekik ezt, aztán jöhet a békéltető testület.
Az a gáz, hogy a munkám miatt hozzáférésem van az informatikai rendszerük felépítéséhez. Persze mivel titoktartásim van én ezt nem tudom felhasználni, de mivel tudom, hogy kamuznak így a bírósgág bekérheti... És nem jöhetnek azzal, hogy én nem nézhetek bele, mert nekem is megvan :D