Egy kis malőr volt a hondavfr.hu oldallal, úgy tűnik hogy végleg meg fog szűnni ez a weboldal, így a fórum elköltözött egy másik helyre. A nem hivatalos, magyarországi Honda VFR Klub fóruma a következő címen érhető el:
Úgy látom 5 év távlatából még mindig akadnak értetlen emberek, hiába írtam ki 6 méteres, piros betűkkel hogy a fórum elköltözött... :) Tehát akkor ismétlésképpen:
A MAGYARORSZÁGI, NEM HIVATALOS HONDA VFR KLUB FÓRUMA ELKÖLTÖZÖTT AZ INDEX.HU-RÓL (BŐ FÉL ÉVTIZEDE)! AKI SZERETNE CSATLAKOZNI, KATTINTSON A KÖVETKEZŐ LINKRE:
Ui: aki Honda Goldwing, CB500, Hornet, stb témában szeretne információkhoz jutni, az kérem keresse fel az adott típus klubját, fórumát, stb. Természetesen szívesen segítünk ha tudunk, de nem sok esély van hogy valaki fogja tudni a választ egy 1100-es Goldwinggel kapcsolatban nálunk. :)
Sziasztok abban kèrnèk segìtsèget van egy vfr750 rc 36 om és szeretnèk a gyári kipufogó helyett 1másikat hogy legyen egy kis hangja mert igy olyan mint egy villanymotor merre èrdeklődjek válsszokat előre is köszönöm.
99,99%, hogy egy vezeték letestel. Én pont így jártam, de óriási szerencsémre szinte azonnal megtaláltam. Rázkódástól, ha hozzáér valamihez (vázhoz) a vezeték szigetelése egyszerűen elkopik, és meg van a baj... . Ha kátyúba mentem, vagy éppen az útpadkáról engedtem le a motort teljesen váratlanul olvadt le, de nem volt törvényszerű. Szedjétek le az összes burkolatot és nézzétek át az összes vezetéket! Mivel 20A, ezért valószínüleg egy vastagabb vezetéket kell keresnetek. Remélem segítettem..