Nem méricskéltem elektromosan hanem egy pohár bor mellett logikáztam :)
Kicsit furcsán működött az első két ablak is, olyan határozatlan volt
Szétszedtem a "mesterkapcsolót", HOGY OTT LESZ A HIBA
vAN BENNE EGY NYOMTATOTT ÁRAMKÖR ÉS VEZETŐGUMIS gombok adják az impulzust
A mechanika a ravaszság benne, nem is jöttem rá hogy vannak a nyomógombok beakasztva a helyükre. A gombok elég furcsa alakú forditott U betüre hasonlitó műanyagdarabkákat mozgatnak amik nyomkodják a vezetőgumi megfelelő gombját a nyák-hoz.
Talán alkoholozni kellett volna, de a mechanika is odavolt, rendeltem egy ilyen kapcsolót
12,000+szállitás 2 nap alatt itt volt
Nézegettem az ebay-t is. Alig adják olcsóbban a kinaiak és még az ÁFA is hozzájön plusz gondolom pár hét
Van ennek egy 18tűs csatlakozója, összedugtam és hurrá, megy minden ablak
A jobb hátsó kissé furcsa, mert addig megy amig a gombot nyomom. A többi folyamatosan akár le akár fel.
Rendelésnél figyelni kell! Amit rendeltem, a honlapjukon 17 tűs csatlakozót irtak
Felhívtam őket, sűrű elnézés, utánanéznek és percek múlva javitva volt a honlapon
Ugyanez a kapcsoló más neves cégnél jó a jobb első jobb hátsó és bal hátsó helyre is
Baromság
Felhivtam őket, adjam meg az alvázszámot
Mifranc köze van hozzá, ha rosszul irják a honlapon? Ez a kapcsoló csak egy helyre, a bal elsőre jó
OK tisztáztuk mi merre, de a honlapjukon még mindig rosszul szerepel.
Szeretném a segítségeteket kérni, mert az autóm, 2002-es, benzines Mitsubishi Carisma lerobbant, leállt. Sajnos a vontatása nem megoldható, így én néztem át az autóm. Az AC pumpa nem kapott áramot, amit a főtengely jeladó cseréje végül megoldott, illetve szivárgott az 1. injektor a felső O gyűrűnél. Az autó elindításának problémája továbbra is fennáll. A kétdésem a következő lenne: 1. Hol találom az üzemanyagszűrőt, hogy ellenőrizzem nem tömődött-e el? 2. A fojtószelep előtt a tűzfalhoz közel nem kap testet a kábel, ilyenkor ezt valami letiltja, esetleg nyomást kell állítani vagy magát a kábelt kell ellenőrizni?
Üdv. A következő problémához kérnék segítséget. Adott egy 98as carisma 1.8as DA0-ás, benzines. Az utóbbi pár napban elkezdett szórakozni az alapjárat. Volt hogy tartotta a 2500at, volt hogy leállt. Check engine nem világít. Tudni kell , hogy nincs katalizátor, mert kivágták alóla, egy rozsdamentes cső helyettesíti. Szerencsére a lambdaszonda után vágták ki. Én egr szelepre gyanakodom. Tisztítható ez (ha ez) vagy új?
Üdv mindnekinek! Egy Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1998- as tulaja vagyok, a kérdésem az lenne hogy a hűtő ventillátor nem indul el amikor az autónak bemelegszik a motorja, ez ugyebár városban nagyon nem jön jól, valamint az alapjárat is ugrándozik hidegen (kb. 200-900 között), de mikor meleg akkor meg nagyon magas (kb 1100-1200). A hűtés ugye az ECU kapcsolja, nos az cserélve lett és ugyan az a hiba áll fenn. Próbáltunk már sokmindent, miszerint jelet adtunk az órának hogy a kocsi már kritikus meleg (multiméterrel) de akkor sem kapcsolt semmit, úgy szoktam ideiglenesen megoldani ha már meleget mutat az óra hogy a légkondit bekapcsolom nos ezzel nem is lenne probléma csak ugye akkor az alapjárat leesik kb 400-ra ami nem kellemes. Azután ugye kis idő mulva magához tér és normalis lesz az alapjárat, egy kis ideig majd ugyan az a hiba lép fel. Ha valakinek van ötlete kérem szóljon. Az én ötleteim a megoldásra esetleg új gyújtórelék beépítése és egy légtömegméreő csere. Előre is köszönöm a válaszokat!!! További kellemes napot mindenkinek!
Új fórumozó vagyok, szeretnék köszönteni mindenkit.
Segítséget szeretnék kérni, talán találkoztatok már ezzel a problémával és van ötletetek a megoldásra.
Van egy kedves öreg Carismám, 1997-es 1,6 benzines. Az utóbbi 2 hónapban a következőt produkálja. Hidegen indítva semmi gond, de ahogy bemelegszik a motor, egy adott sebesség tartásánál elkezd rángatnia motor, mintha fulladna. Nem áll le, csak rángat. Alapjárat ugrál 1200 és 500 között. Ha finoman folyamatosan gyorsítok, semmi gond, de ha határozottabban lépek oda, megtorpan és iszonyat szürke füstfelhőt köp a kipufogó. Viszont, mint ahogy írtam, nem lehet pl 50 km/h-val menni folyamatosan, mert rángat, megtorpan. Alapjáraton kb 0,5mm-es fekete koromszemcsékkel teli vizes nyomot hagy az aszfalton a kipufogó. A check engine lámpa eddig nem gyulladt ki egyszer sem.
Őszinte leszek már 4 szerelőnél járt az autó, nem tudják megmondani mi a baja. Ezért írok, hátha találkoztatok már ilyennel.
Ami eddig cserélve lett és át lett nézve: gyertyák, gyertya"pipa" trafóval csere, a hengerfej fel lett köszörülve (forralta vizet), levegőszűrő jó, üzemanyagszűrő csere. Üzemanyag nyomás rendben van, a szivattyú jó.
A múlt héten cserélve lett a főtengely jeladó és a lambda szonda is. Sajnos e kettő cseréje óta csak rosszabb lett a helyzet, mert reggel a hidegben alapjáraton minden ok, de ha azonnal vagy pár perc melegítés után elindulok, 20-30 méter megtétele után kigyullad a check engine lámpa és olyan szinten rángat a motor, illetve elgyengül, hogy le kell állítani. Amint kissé bemelegszik, minden ok, addig amíg üzemire nem melegszik, mert akkor már előjön az fent leírt probléma. Értelmes hibakódot nem tudtak kiolvasni, mert senkinek nem volt kompatibilis szoftvere vagy csatlakozója. Sajnos mivel Mitsubishi már nincs az országban, oda sem tudom elvinni. Ötlet volt még a légtömeg mérő, de már nem lehet kapni sehol, nem tudom kicserélni. Illetve még egy ötlet, hogy a kipufogó füstgázát kellene elemezni, abból talán kiderül valami... Valószínűleg nem elektromos a probléma, a motor bemelegedésével jön elő, a hőtágulás okozhat valamit.
Itt tartunk most, teljesen tanácstalan vagyok. Nagyon szeretem az autót, nem szeretném a bontóba vinni.
Ha valaki találkozott már ilyennel, kérem ossza meg a tapasztalatait, vagy bármilyen ötletet szívesen veszek, mit lenne még érdemes megvizsgálni.
Sziasztok ha esetleg valakit érdekelne egy 97 es carisma szivesen eladnám olyannak aki ért is hozzá.. Foglalkozós szóval nem hibátlan az autó, nekem már nincs igényem rá. 1.6 glx 90le
Hát ki olvastattam a hiba tárat.eredmény az lett hogy nem jó az üzemanyag szivattyúm.Most lett bele rakva mondom nekik,de a szerviz szerint vigyem vissza mer hibás.Lehetséges?
Sziasztok! 99-es 1,6 os carismám még mindig a bolondját járatja velem.Hiba jelenség egyszer indul máskór nem.Üzemanyag szürö , üzemanyag pumpa.cserélve.Egy napig vólt öröm, de ismét ugyanaz a jelenség.
Van egy 1999 évjáratú Carismám amit egy hónapja vásároltam. Az eladó szerint nincs benne pollenszűrő, pedig klímás az autó. Elvittem szerelőhöz én is aki anno a Toyotámat gondozta és Ő sem találta. A neten is keresgéltem és szinte minden esetben a kesztyűtartó mögött jelzik a helyét. Nem találtuk. Van-e valami ötlet hol kellene keresni, vagy mit kellene megbontani hogy megtaláljam. Az én kesztyűtartóm mögött a csatolt képen látható dolgok vannak. Köszönöm előre is a segítséget, üdv!
Kis alapjáratra fojtószelep szenzor reset kellett volna, de az már nincs. A gyengélkedésre meg először hibakódot olvasnék...
Fojtószelep tisztítás után azért kellett volna a fojtószelep szenzor reset (akkusaru leszed, vár, akkusaru visszarak, motor beindít, vár amíg bemelegszik, ventilátor indulás után még 10 percig járat).