Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Noris66 Creative Commons License 5 napja 0 0 7219

Nyilván nem normális,de sok autónál 1000km/l állítólag normális a gyár szerint.

Csak,hogy ez azt jelenti,ha 10000km-en ként cseréljük az olajat,hogy éppen két olajcserényi olajat használunk el.

Előzmény: W_B (7218)
W_B Creative Commons License 5 napja 0 0 7218

Az normális szerintetek, hogy 2800 km alatt megegyen egy liter olajat?

W_B Creative Commons License 6 napja 0 0 7217

Köszönöm!

 

Megnéztem a kézikönyvét is.

Előzmény: Noris66 (7216)
Noris66 Creative Commons License 2024.11.05 0 0 7216

Szia!

A családban kettő toyota is van,1.6 benzin,és 2.0 diesel.

Én mind a kettőbe ENEOS HIPER 5W30 at használok.

Sőt a KIA SORENTO-ba (sajátom)is ezt rakom.

Előzmény: W_B (7215)
W_B Creative Commons License 2024.11.05 0 0 7215

Sziasztok!

 

2001-es Toyota Corolla E11 benzinesbe milyen olajat használtok/javasoltok?

Balázs Fischer Creative Commons License 2024.10.14 0 0 7214

Tudom,nem ma volt,de sikerült rájönni mi volt a probléma?

Előzmény: sinick (882)
W_B Creative Commons License 2024.08.01 0 0 7213

Itt sok hasznos információ összegyűlt, érdemes visszaolvasni.

 

Az "elvándorlás" akkor indult be, amikor volt itt egy "Murder Incorporated" nevű moderátor.

Rengeteget szívózott a felhasználókkal, pl. a teljes Volvós csoport akkor lépett le.

Előzmény: Ormió (7212)
Ormió Creative Commons License 2024.08.01 0 0 7212

Köszönöm, hogy Ti hozzászóltatok. Próbálkozom akkor a FB-n, bár vannak fenntartásaim. Egyébként ez érdekes kérdés: itt több csoport tagja vagyok, van, amelyik tényleg behalt, mások viszont továbbra is jól működnek. Ezekből 1-2 baráti társasággá vált az idők során, így ez érthető, de több "adok-veszek" megy párhuzamosan a FB-vel is. Mindenesetre be kell lássam, hogy Corolla ügyben váltanom kell. Kár, mert sok-sok nagyon jó dologról itt szereztem tudomást. Köszönet ezért minden ismeretlen fórumozónak, aki megosztotta a tudását velem (is). És most pá-pá!

W_B Creative Commons License 2024.07.31 0 1 7211

Igen.

1-2kivételtől eltekintve lassan kihalnak az itteni fórumok..

Előzmény: Ordas (7210)
Ordas Creative Commons License 2024.07.31 0 1 7210

Mindenki a fészen van. Itt senki se fog reagálni neked

Előzmény: Ormió (7208)
Ormió Creative Commons License 2024.07.30 0 0 7209

Hátha most nem áll le az élet....
Azo  tűnődöm, hogy egy 7 éves kb 120 ezret futott, kitűnő műszaki állapotú 1,6 benzines mennyit érhet? Hátrányai: több helyen kisebb sérülések a kasznin és alapfeszereltségű, no extra. Hmmm?

Ormió Creative Commons License 2024.06.18 0 0 7208

Jaj, valami rosszat szóltam? Leállt a fórum :-)

Előzmény: Ormió (7207)
Ormió Creative Commons License 2024.06.15 0 0 7207

Kedves Fórumtagok, 7 éves 1,6 benzines Corollába keresnék erősebb izzót. A gyári optiwhite volt eddig, elég hamar kiégnek, és olcsóbb, de legalább ilyen fényerejű megoldást keresek. Mit javasoltok? Előre is köszönöm!

terat Creative Commons License 2024.06.14 0 0 7206

Kedves Fórumozók!

 

Nagy segítség lenne, ha valaki tudna tanácsot adni egy hibával
kapcsolatban, vagy javasolni olyan budapesti szervizt, amelyben van
tapasztalat régebbi Corollák javításában (békaszemű Toyota Corolla, 1999,
1332 cm3, benzin),és ha kell rendelkeznek szoftverrel stb. hozzá.
Két jelentősebb hibával küzdök, az első (a gyújtótranszformátorok cseréje
óta megoldódni látszik), hogy kétféle fordulatszámú alapjárata van a
kocsinak, a normális és egy sokkal nagyobb, ami persze hajtásban is
megmarad, felgyorsul a kocsi, és a kettő között önállóan váltogat.
A fontosabb, hogy pár km vagy hosszabb út után, ha leállítom a kocsit,
rögtön esetleg még el lehet újra indítani, de később már nem, legfeljebb
2-3 óra után, és akkor se könnyen. (Reggel elsőre indul, és hosszabb állás
(hűlés) után is.) Gondolom valami benzin/levegő arány szabályzó ment
tönkre, és felmelegedve (menet közben) nem zavar, de indításkor melegen egyáltalán
nincs gyújtás. (2-3 óra után elsőre próbálkozik, azután sokszor egyáltalán
nem, majd nehézkesen igen. (Lambda-szonda, esetleg motorhőmérséklet
érzékelő?)
Előre is köszönve tanácsukat, Attila

Kisfiatal Creative Commons License 2024.06.10 0 0 7205

Frinyi írtam mait! :)

zsoooc2 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 7204

Köszi a választ Frinyi! Utángyártott lesz valószínűleg, Klokkerholm márka, valaki cserélt már ilyet ezen a típuson és meg van vele elégedve.

Előzmény: Frinyi (7193)
Kisfiatal Creative Commons License 2024.05.23 0 0 7203

Frinyi, írtam mail-t! 

D.Tibor. Creative Commons License 2024.05.18 0 0 7202

Köszönöm. :-)

Előzmény: Frinyi (7201)
Frinyi Creative Commons License 2024.05.17 0 0 7201

Nekem hoztak már Magneti Marellit,hogy azt építsem be,és azóta is megy. :)

Előzmény: D.Tibor. (7200)
D.Tibor. Creative Commons License 2024.05.16 0 0 7200

HB 1.4 2004

milyen márkát javasoltok gyújtótekercsből ha mondjuk nem Denso-t?

Kisfiatal Creative Commons License 2024.05.03 0 0 7197

Ok, köszi, meglátjuk.. :)

Előzmény: Frinyi (7196)
Frinyi Creative Commons License 2024.05.02 0 0 7196

Akkor csak állítsd legalulra. :)

Előzmény: Kisfiatal (7195)
Kisfiatal Creative Commons License 2024.05.02 0 0 7195

Az enyém(kormány) csak fel-le állítható.. :) 

Előzmény: Frinyi (7192)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.30 0 0 7194

Csak porvédés a szerepe.A legutolsó tömítéshez amit írtam,ahhoz fűzném még ezt. :)

Előzmény: Frinyi (7193)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.30 0 0 7193

A betöltőcső cseréjéhez nem kell a tankot levenni,ha jól emlékszem 2 db gumicsővel csatlakozik a betöltő cső a tankhoz,egy kicsi,és egy nagy,azokat oldod,és akkor a cső külön levehető.A bilincsei szét szoktak rohadni,az azért legyen kéznél.
A tankbeöntő sapkánál van egy tömítés a karosszéria és a cső között,arra ügyelni kell,ki tudja milyen az állapota,de általában az megússza csere nélkül.

Előzmény: zsoooc2 (7191)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.30 0 0 7192

Kormányt állítsd a legalsó pozícióba,és a legjobban magad felé állítva.
A műszeregység előtt van egy burkolat,ha a szélvédő felé felnézel,lesz egy csillag fejű patent.Azt egy kis marokcsavarhúzóval kitekered,akár csak félig,mert ez a patent belső része,utána kézzel kihúzod,elvileg patenttel együtt jön ki.Ezután kézzel magad felé feszíted a műszeregység előtti borítást,nem kell megijedni,ki fog jönni.Az ablaktörlő kart tedd a legalsó állásba,és arra oldalra kifér a burkolat.
Ezután a műszeregységet látod,majdnem kopaszon.Felül egy csillagcsavarhúzóval a fenti csavart kitekered,alul patentek fogják,magad felé húzva kijön.A helyén óvatosan felfordítod,és mögötte lesz 2 nagy csatlakozó egy halom kábellel,azokat oldod,és szintén oldalra,vagy felfelé kiforgatva kijön az műszeregység is.
Jobban nem tudom leírni.. :)

Előzmény: Kisfiatal (7190)
zsoooc2 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 7191

Köszönöm válaszodat. Valószínűleg inkább az utángyártottat választom, azzal talán kevesebb a rizikó összességében. Egy másik fórumon Klokkerholm márkájút szerlet be egy srác az autójába, azt mondta meg van vele elégedve, így azt választom szerintem, bár vannak jóval olcsóbbak is utángyártottban... Ha csak a betöltő csövet cserélem (ez van kritikus állapotban, a tank még "elmegy"), akkor is le kell venni a tankot, ugye?

Előzmény: Frinyi (7183)
Kisfiatal Creative Commons License 2024.04.29 0 0 7190

Műszerfal kiszerelés? :)

Előzmény: Frinyi (7189)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.28 0 0 7189

Az a fehér amit a képen látni inkább olajfogyasztásra utalhat,de 46 ezer alatt szerintem nem vészes a kinézete.A második szonda a keverékképzésbe nem szól bele,így ez attól független.

Előzmény: Kisfiatal (7188)
Kisfiatal Creative Commons License 2024.04.26 0 0 7188

Közben rájöttem, h nem jó, rosszat adtak a boltban, ez nem a Toyotába való.. Beleér a dugattyúba, összébb is nyomta az elektródát..

A kivett gyertyák viszont fehéresek, ami szegény keverékre utal.. ? 46 ezret futottak. Olajat csipkedi a motor, de nem voltak olajosak a menetek. A hátsó szonda ki van emelve a gázáramból.

Előzmény: Kisfiatal (7187)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!