a következő problémának keresem az okát, megoldását:
a mai nap folyamán nem vette az autó normálisan a sebességeket, egyfolytában luftokat váltottam.. 1-es helyett R, 3-as helyett 5-ös etc etc.. a váltókar le van csúszva, ha felhúzom ismét normálisan lehet váltogatni, de nem marad fenn.
T4be szeretnék hátsó (harmadik) üléssort venni három pontos övekkel (gyerekek miatt), de mivel kezdő vagyok Transporter témában ezért nem tudom, hogy mivel kompatibilis, ha nem gyárit veszek (nem mintha láttam volna sok három pontos ülést a piacon), akkor mire kell figyelnem (csatlakozó típus, egyben lehet csak a sor, vagy három különálló ülést is be lehet tenni, stb)
T4-en elöl fékbetéteket cseréltem, és bal oldalon a munkahengeren porvédőt, rendesen megtisztítottam mindent, de utána mégis nagyon felforrósodott a fék. Szétszedtem újból, becsiszoltam a betéteket, szépen mozognak, most nem szorulnak be, a csúszkákat megtisztítottam, bezsíroztam, a nyereg is könnyen mozgatható. A fékfolyadékot is lecseréltem DOT 5.1-re és légtelenítettem, de most is nagyon melegszik a féktárcsa. Megemelve a kasznit alig érezni kerékforgatáskor, hogy hozzáér a betét a tárcsához, de 8-10 km megtétele után mégis elszíneződik a tárcsa annyira felhevül.
szèp napot kis segítségére lenne szükségem wolsvagen transporter t4 2.4 dízel vezérlés csere volt és azóta csak pöffen és az adagolón elötöltès lett állítva nagyon nehezen indul és nem veszi a fordulatot alapjarat sincs
Köszi a segítséget,továbbá olyan kérdésem lenne még,hogy a vízhőfokmérő indulás után kimegy kb 90 fokig és egy idő után vissza alaphelyzetbe.Van hogy ezt többször is megismétli. a víz nem fort fel....még eddig hosszabb úton se...
Sziasztok! Van egy t4 2,5 td- ami hidegben reggel (már napok óta) lassan pörgetve de elindult. Ma reggel már alig pörgetett, ezért irány az unix és az új akkumlátort beraktam. Azt hittem most már 100% os lesz. Elfordítom a kulcsot ugyanúgy lassan pörgeti az önindítót és nem indul eközben a103as relé elkezd kattogni. A harmadik próbálkozás után már egyáltalán nem pörget, de a 103as egyfolytában kattog. Biztos ami biztos kicserélem a103 as és még a 109es relét is, de semmi változás. Igy próbálom még egy párszor amíg már a kontrollámpák sem világítanak, ezért kiveszem a kulcsot így viszont bekapcsol a km számlálóm és az óra. Visszarakom a kulcsot és ráadom a gyújtást akkor még ez a két visszajelzőm is kialszik.
Volt valakinek ilyen problémája? Vagy tud valaki valami okosságot?
Sziasztok! 1995 ös vw T4 multivanom van. 1,9 TD motorral.
A műszerfalon néha villog a képen látható piros lámpa. A motor hűtéssel már nincs gond, meg lett javitva de ez a lámpa néha hideg, meleg motorral villog.
A kérdésem az hogy a lámpához tartozó gomba, jel adó hol van a motorban?
Egy T3 westfaliánk van (1,9 vizes boxer), szeretjük, járunk vele kirándulni, de most furcsát produkál......ebben az igen érdekes dologban kérném a segítségeteket. Fék-ügy.
"Egyszercsak" lepuhult, azaz a legalján fogott. Kicserélték a főfékhengert. Jó is volt egy pár hónapig, de aztán újra beesett...biztos hibás volt a cseredarab gondoltuk (problémamentesen visszacserélték) újabb főfékhenger került bele. Ezzel is jó volt egy darabig, de aztán lepuhult megint. Kicserélték a fékerőszabályzót. ...ugyanaz. Az autó elmegy 2-3000 km-t hiba nélkül, majd egyszercsak (lényegében előjel nélkül) lepuhul a fék. Azóta kétszer légtelenítették a rendszert, de most Görögországban megint beesett. Az alján fog rendesen, még satufékezni is tudok, de azért kissé zavaró a dolog, inkább lelégtelenítettük a feleségemmel (nem teljesen sikerült, de jobb lett). Simán hazajöttünk vele.
1. A fékolaj nem fogy!!!, a kocsi alatt olajfolt nincs
2. Olyat is tud, hogy magától bekeményedik!!!...aztán megint leereszt.
3. A probléma teljesen átmenet nélkül és a használat módjától függetlenül (legutóbb 3500 km megtétele után) jelentkezik. Addig hibátlan.
Hogyan tud lelevegősödni a fék úgy, hogy közben a fékfolyadék nem folyik? A fékfolyadék egyébként új, tehát nem vizes, illetve maga a jelenség nem is függ a hőmérséklettől (volt, hogy állóhelyzetben jelentkezett, a kocsi nem mozdult két hete) és nem is hasonlít arra, amikor a víz felforr a fékfolyadékban. Olyankor lehet pumpálni és keményebb lesz. Ezt ha egyszer lepuhult hiába pumpálom mindig ugyanolyan mélyen fog.
Elképesztőbbnél elképesztőbb ötleteim vannak. A szerelő nem tudott mondani semmit.
Mi lehet ez? Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Óriási próblémám akadt. A T4 Transporteremmel földúton haladva egy kiálló drótra felakadtam,ami szétszakitotta a motor alján lévő vezetékeket.Ha van esetleg valakinek erről kapcsolási rajza azt megköszönném.
Ui:Természetesen az útról az akadály el lett távolitva.Nehogy más is porúl járjon.
Sziasztok! Vettem egy t4 transportert és az a problémám vele hogy ha kb 30 km-ert megyek vele és leálítom a motort utánna nem indul be csak ha visszahül a motor. De viszont az önindítót összezárom egy csavarhúzóval akkor beindul. A gújtáskapcsoló kizárt mert nyomógombot raktunk az indításhoz de így sem indul ha meleg a motor. Csak csavarhúzóval. Válaszokat nagyon szépen köszönöm.
Sziasztok,egy kérdésem lenne, adott egy VW transporter T5 2.5pdtdi AXD,a kérdésem a következő,olajcserén volt a kocsi durván 1000km mentem le vele és az olajpálcán a maximum felett van az olaj egy picivel, víz nem fogy nem olajos a motor szépen jár könnyen indul reggeli indításnál durván 1 percig van neki füst utána nincsen,ha gázolaj került az olajban azt honnan lehet megállapítani,vagy csak a szervizben kicsit többet öntöttek bele?