Keresés

Részletes keresés

Joleszta Joleszta Creative Commons License 23 órája 0 0 229381

Rászántam magam nagynehezen a hengerfej levételre mert nagyon kottyant valami a hengerből.Bánatomra a hajtókar oldal irányba bele ér a sonkába  bár nem látszik rajta sérülés.Függőlegesen nem érzékelhető kotyogás.De gondolom dugattyúval terhelésnél lóghat.A dugattyúból a csapszeget alig lehetett kitolni.Ez lehet az oldali irányú lógástól is?

Vagy ennyire szorulnia kell?Gondolom ezt a nagy oldalirányú hajtókar lógás már felújítást igényel.

Tanácsot kérnék tőletek.Köszönöm előre is.

a_motor Creative Commons License 2024.03.12 0 0 229380

Talán a melegedés elkerülése szól még a lámpába szerelés mellett....

Működik ez mindenhogy!  :)

Előzmény: trafo2000 (229379)
trafo2000 Creative Commons License 2024.03.12 0 0 229379

Működik de tuti nem optimális.Nem lehet véletlen hogy minden gyártó a lehető legközelebb építette a megszakítóhoz. Én mindig a blokkra csavarozom fel jobb oldalt a gyújtás mögé.Ott van hely bőven és könnyű hozzáférni.

Előzmény: a_motor (229377)
a_motor Creative Commons License 2024.03.10 0 0 229378

mármint a drót, gyárilag

Előzmény: a_motor (229377)
a_motor Creative Commons License 2024.03.10 0 0 229377

Úgy emlékszem a régiek a lámpafejbe szerelték...

Nem tudom a hosszú vezeték számít-e. (viszont már ott van)

Előzmény: T1OK3 (229376)
T1OK3 Creative Commons License 2024.02.24 0 0 229376

Én az akku dobozba tettem a kondit, évek óta működik.

Előzmény: Joleszta Joleszta (229375)
Joleszta Joleszta Creative Commons License 2024.02.23 0 0 229375

Pannonia gyujtótekercs rákötve a kondenzátorra jobban mondva a vezetékére ami a megszakító kalapácsra megy úgy oké .Bár a kondit kiváltanám egy újra és valahová máshová tenném.Csak azért akarnám így nem kellene szerencsétlenkednem a mütyür csavarral. 

trafo2000 Creative Commons License 2024.02.06 0 1 229374

Ez szerintem gyári,de azért jól néz ki

Előzmény: Zoli_t5H (229372)
Törölt nick Creative Commons License 2024.02.06 0 0 229373

Értem mire gondolsz, vagyis mely túl restaurált Pannoniákra. Magam sem foglalkozom már ilye  gépekkel. Sajnos a gazdáik rendre elvannak szállva mind maguktól, mind a csillogó mindehol kromos motorjuktól. 

De pl egy R25-ös BMW-t 1959- ből gyári kopottas  patináns fénnyel, tőkeletes műszaki allapotban nem tudsz itthon forgalomba helyezni. Ami mellesleg kint minden gond nelkül közlekedik. Mert ugye OT az itt más jelent. 

Össze vannak nagyon kuszálodva itt a dolgok sokszor 

 

Előzmény: Zoli_t5H (229372)
Zoli_t5H Creative Commons License 2024.02.06 0 0 229372

Oszinten megmondom en mar jo ideje hanyok a "restauralt" Pannoniaktol. 

20 evvel ezelott, mikor meg nem lehetett veluk Dunat rekeszteni, en is sokszor kardoskodtam az eredetiseg mellett, nem tagadom... de tanul az ember, valtozik, es latva a sok elrontott felujitast, jopar eve valami atfordult bennem es sokkal jobban ertekelem az eredetiben megkopott gepeket... meg akkor is, ha van rajtuk nemi atalakitas, ami a tulaj sajat izleset tukrozi, vagy epp hasznalhatobba teszi a mindennapokban.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (229371)
Törölt nick Creative Commons License 2024.02.06 0 0 229371

Tényleg super építes. Van egy 90-es évekbeli feelingje :) 

Kedvelem az ilyen építéseket. 

Annyira sajnálom amikor peldául a 80-as évek "gyorsasági" p21-eseit vissza unifirmizálják. Nekem jól esik amikor látok néha börzen egy-egy pinceből előhúzott csutka kormanyos , etz fékes, hurkás üléses kéthengerest. Vagy egy tacskó kormányos T5-öst, egy csopper Uralt.... ezek korlenyomatok. Es arra is emlekeztetnek, hogy valaha vagytunk a szabadságra, sok ember alkotott. Lehet erre valaki azt mondja csak a gyári, és a 100.000-dik fekete T5-H is krom csavarokkal kell restaurálni, polir fényezéssel ( amilyen sose volt) . De azert ne feledjuk azok az emberek nem a telefont pörgették a kezükben.

Előzmény: Zoli_t5H (229370)
Zoli_t5H Creative Commons License 2024.02.06 0 0 229370

Egészen jópofa épités:

 

Eladó használt PANNONIA EGYÉB bobber 4ütemű, 1971/12 - Használtautó.hu (hasznaltauto.hu)

 

Erről jut eszembe, valamikor nagyon sok éve felbukkant itt a fórumon is egy házilag 4T-sitett blokk képe, nincs meg az véletlenül valakinek lementve? Én próbáltam megkeresni de nem jártam sikerrel. 

 

 

zoandras Creative Commons License 2024.02.04 0 0 229369

off-zoldyakukacgmail

Előzmény: 92Dávid (229368)
92Dávid Creative Commons License 2024.02.04 0 0 229368

Kedves zoandras! 

Ennek az üzenetnek örülök! 

Láttam, olvastam hozzászólásait, hozzászólásaid, hogy úgyszintén rajong, rajongsz a régi közlekedési járművekért. Mint ahogyan én is. 

Lenne kedve, kedved tovább folytatni az üzenetváltást egy másik oldalon? 

Köszönöm válaszát, válaszod! 

Veterános üdvözlettel: Dávid! 

Előzmény: zoandras (229367)
zoandras Creative Commons License 2024.02.04 0 0 229367

Egy ideig nem találtam a jelenlegi nicknevemhez tartozó jelszavamat, addig ez volt a nevem. 

 

Úgyhogy: megtaláltad.

Előzmény: 92Dávid (229366)
92Dávid Creative Commons License 2024.02.03 0 0 229366

Szervusztok, sziasztok! 

Az 1960TLF nicknevű felhasználót keresem! Köszönöm. 

T1OK3 Creative Commons License 2024.01.31 0 0 229365

Igen, én már cseréltem! Behúzó szerszámmal, kalapálás nélkül, utána valószínűleg dörzsárazni kell.

 

Előzmény: Joleszta Joleszta (229364)
Joleszta Joleszta Creative Commons License 2024.01.31 0 0 229364

Pannonia hajtókar perselyt kilehet sajtolni a karból?Újjat pedig vissza bele erőszakolni.Nagyon kopott.

Vagy itt már kompletten hengerfúrás dugattyúcsere ajánlatos?

Törölt nick Creative Commons License 2024.01.30 0 0 229363

Tulajdonkeppen az egyik proto újra gyartása?

 

Előzmény: bervas (229362)
bervas Creative Commons License 2024.01.30 0 0 229362

500cc, két henger, rendszám, műszaki vizsga.

Előzmény: Törölt nick (229360)
Bandiaba Creative Commons License 2024.01.30 0 0 229361

Jó reggelt Mindenkinek!

 

Új vagyok az oldalon.Ritkán beleolvastam a fórumba.Van egy 1961-es TLF gépem.2011-ben vásároltam üzemképtelen állapotban.Akkor nagy lendülettel nekiálltam és darabokra szedtem,megcsináltattam a festését.Tavaly meg lett fúrva a henger és felújítva a főtengely.

Azóta áll a folyamat,egyéb (családi,anyagi) tényezők miatt.Most azonban szeretném megcsinálni,ehhez kérnék segítséget,tippet.

Sajnos nem tudom végig olvasni a fórumot,gondolom páran már kértek hasonló segítséget

 

Elég rossz körülmények között volt a masina,ezért krómozás,csikozás mindent meg kell csinálni.

 

 

Adás-vételivel vettem,rendszámom nincs (az előző és eddig egyetlen tulaj elmondása szerint leadta a rendőrségen kb 40 éve) alváz és motorszám egyezik,valamint van egy igazolásom (még 2011-ben kértem) a KEKKH-tól hogy a mai napig az eladó nevén van a jármű.

Gondolom,illetve remélem,hogy így majd forgalomba tudom helyezni a felújítás után.

 

Köszönöm,hogy elolvastátok és szívesen fogadom a segítséget a fórumozóktól.

 

Köszönöm!

 

Szép napot!

Törölt nick Creative Commons License 2024.01.29 0 0 229360

Mi lett volna a valós cél amit el akartál vele érni? 

Előzmény: bervas (229359)
bervas Creative Commons License 2024.01.29 0 0 229359

Érdeklődés és finanszírozás híján hamvába hullt.

Az elképzeléseket végigszámolva bőven túllépte a tervezhető költség egy új 1000-es japán motor árát, azt meg nem futotta önmegvalósításra költeni. Megcsinálni meg tudtam volna.

Előzmény: Törölt nick (229358)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.29 0 0 229358

Üdv! 

 

https://t1projekt.blog.hu/page/4

Ezzel a projektel mi lett? Lett valami eredmény? Mert elég érdekesnek indult.

Előzmény: bervas (229328)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.01.28 0 0 229357

Nem tudom miért épp ezt a típust választotta. 

Előzmény: Törölt nick (229353)
TopJoeT5 Creative Commons License 2024.01.27 0 0 229356

Üdv ! Át akartam szerelni az első kereket nagyfékdobosra. Viszont a tengely rövid. Amit kaptam a nagyfékdobhoz az is ua. Ezek szerint a nagyfékdoboshoz hosszabb tengely kell v az első villa mérete más ? kösz.

Törölt nick Creative Commons License 2024.01.24 0 1 229355

Igen, sajnos nagyon gyorsan szalad az idő. Emlekszem még, hogy a versenytopik valaha jobban pörgött mint ez. Oriási koponyák voltak ott is, sajnos az altalános elentétek is felütöttek a fejüket és az is lassan elhalt. Persze részben a facebooknak is köszönhető.  Én akkor csak olvastam a szakik tuningjait a kethengereshez. Mert szerelni tudok, de a teljesítmeny nőveléshez nem értek. Csodák voltak ott is

Előzmény: CsA (229354)
CsA Creative Commons License 2024.01.24 0 2 229354

Igen, tanultam belőle, azóta nem szaladok bele önként az igazoltatásba arra gondolva, hogy mi baj lehet... :-)

Utána egyszer megállítottak a céges Passattal, és lányos zavaromban a nálam lévő forgalmik közül az egyik motorom forgalmiját adtam oda a rendőrnek. Hümmögve nézegette, elsétált a kocsi hátuljához, majd lassan visszasétált és megszólalt: Akárhogy is nézem, ez nem egy Suzuki GS500... :-)

Az ilyen kellemetlen élményekre jó példa a katonaság. Annó elég nagy szívás volt, mára már sokat szépültek az emlékek... :-)

 

Azért már messze nem olyan sűrűn nézem a fórumot mint régen. A régi, alapító kemény mag egy részével privátban tartjuk a kapcsolatot a Facebookon, illetve évente személyesen is találkozunk. Megváltoztak a körülményeink, szokásaink. A fórum létrehozásakor 25-30 éves volt a társaság zöme, ma pedig a fiatalabbak is közelítik az 50-et...

Előzmény: Törölt nick (229352)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.23 0 0 229353

Annak van valami törtenete, hogy miért ezt a tipust választotta? Persze 1970-ben nem volt akkora választék. De mégis azért a P20-as nem a legolcsobb volt. Szeretett talán sportossan motorozni az egyszerű helyváltoztatáson kívűl? Vagy a külalak miatt lett ez a nyerő a T5/H val szemben? 

Előzmény: p21-feri-tb2 (229346)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.23 0 2 229352

Kellemetlen az ilyen, de egy idő után csak derűsen emlekszik az ember még a büntetésre is. 

Az is dicseretes, hogy ennyi ideje folyamatossan forgalomban van! Jó hallani ezekről a Pannoniákról!

Plusz extra, hogy látom te vagy a topik nyitó és még mindig "tolod" a fkrumokat. Gratula ezert is :)

Előzmény: CsA (229350)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!