Keresés

Részletes keresés

PirosKawasaki Creative Commons License 7 órája 0 0 229422

Sziasztok! 

Nem tudom nézi-e valaki ezt a forumot. Ha igen, "megszakértenétek" ezt a TLB-t?  

Előre is köszönöm

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/csepel-pannonia-250-seitenwagen/2737784384-305-17063

horex Creative Commons License 2024.06.29 0 0 229421

Köszi!

Valami ilyen lehetett az elgondolás, de igen silány megoldás....

Anno azt gondoltam, ilyen a P. nagyfékdobos megoldása. Fogalmam sincs már honnan került hozzám

Amúgy tényleg  mentem és fékeztem vele anno

Előzmény: a_motor (229420)
a_motor Creative Commons License 2024.06.28 0 0 229420

Lehet, ilyesmi akart lenni, mint az egykori auto-motor cikkben írtak az átalakításról:

 

 

Azután vagy nagyon gyorsan kellett, vagy nem volt rendes műhely...

 

(valahol megvan az egész cikk)

Előzmény: horex (229418)
T1OK3 Creative Commons License 2024.06.28 0 0 229419

Ez semmiképp nem gyári! Nem egy bizalomkeltő megoldás, elméletben működőképes lehet.

Én nem láttam még ilyet!

Előzmény: horex (229418)
horex Creative Commons License 2024.06.28 0 0 229418

Jó napot!

Előkerült a sufniból egy 19"-os nagyfékdobos első kerék. Ezt én csöppet átalakitottam a Horexhez , tengely furat és a fék kitámasztást, és mintha motoroztam is volna vele még az őskorban

A lényeg

Kétkulcsos a fék, de elég furcsa az egyik fékkulcsa. Mintha csak két-két stift lenne belenyomva

mutatom

a másik "gyári" kulcs

 

Gyári lenne vagy valaki berhelte? Ha igen, nem én voltam

Mondjatok véleményt róla

homerx Creative Commons License 2024.06.28 0 0 229417

itt biztos valaszt kapunk ra. megneznetek ezt a bejegyzest? koszi!

abes Creative Commons License 2024.06.08 0 0 229416

Köszi az infót.

Előzmény: T1OK3 (229415)
T1OK3 Creative Commons License 2024.06.08 0 0 229415

Az én motoromon is Heidenau gumi van.

Ami tetszik benne, hogy hasonló a mintája mint a Cordaticnak. Arra viszont figyelni kell, hogy jóval ballonosabb gumi mint más márkák. Elég belőle  a 3,00X 19-es méret . Én is sajnos 3,25-öst vettem, de fékezésnél beleér a hátsó fékbowden a gumi oldalfalába. Meg aztán sokkal nehezebb kiszerelni a hátsó kereket a túlzott szélesség miatt.

Előzmény: abes (229414)
abes Creative Commons License 2024.06.08 0 0 229414

Most nézem 33 körül mennek a Mitasok, egy picivel többért már van Heidenau.

https://www.kekhold.hu/k34-325-19-tt-k34-p-1827.html

Előzmény: zoandras (229413)
zoandras Creative Commons License 2024.06.07 0 0 229413

Teljesen igazad van. Kb. egy éve vettem gumit a motoromra és a legolcsóbb akkor 28 eft. volt.

 

Az is lehet, hogy csak lúzer voltam (vagyok), mert lett volna olcsóbb is, csak nem voltam elég ügyes.

 

Most is a fiaméra akartunk venni és ezért ő keresett rá és így jutottunk el erre a helyre.

 

 

Előzmény: abes (229412)
abes Creative Commons License 2024.06.07 0 0 229412

Ugyanez a mintája a Fortune guminak, gondolom ugyanaz más néven.
Anno még 6000-ért vettem darabját. 6000 km alatt 3,5 mm-ig kopott a minta.
Tapadással nem volt gond.
https://mofaker.hu/termek/325-19-Kopeny-54N-F-899-TT-4PR-Fortune__006840


Maradok a Mitasnál.

Előzmény: zoandras (229411)
zoandras Creative Commons License 2024.06.07 0 0 229411

Szevasztok!

 

A nagyon drága motorgumi piacon üdítő árakat találtam. Gondoltam megosztom veletek:

 

 

https://gmoto.hu/gumiabroncs-19-x-300-awina-f899,82264.html

 

https://gmoto.hu/gumiabroncs-19-x-325-awina-f899,82263.html

abes Creative Commons License 2024.06.06 0 0 229410
Előzmény: lajos.67 (229409)
lajos.67 Creative Commons License 2024.06.04 0 0 229409

Szia!

Vasadi Mihályt keresd.

Előzmény: Joleszta Joleszta (229407)
PirosKawasaki Creative Commons License 2024.06.04 0 0 229408

Sziasztok! 

 

Mit gondoltok? Pannonia TLB-nek mennyi mostanában a valós vételi ára? Nyílván állapotfüggő és mennyit adnak érte. De példálul 2 millió forint környekén vajon elerhető egy közepes darab papirokkal?köszönöm

Joleszta Joleszta Creative Commons License 2024.06.02 0 0 229407

Hol tudnék T1 pannonia új felújított főtengelyt szerezni?

Persze nem ingyen gondolom.

roncsfelújító Creative Commons License 2024.06.01 0 0 229406

Végül a szombatra mondott esős időjárás miatt nem mentem messzire. Csak itt a környéken kerülgettem a viharfelhőket. Volt is néhány zápor.

Előzmény: abes (229403)
T1OK3 Creative Commons License 2024.05.30 0 0 229405

Most takarítottam le a motort, elvileg készen van a szombati indulásra!

Műszaki időpontot sehol nem kaptam , telt ház van mindenütt, így bekockáztatom nélküle.

p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.05.30 0 0 229404

Látom senki se teszi fel............. akkor megoldom én.

 

abes Creative Commons License 2024.05.30 0 2 229403

Május 1-ét direkt szabadon hagytam. Júni 1-re áttettem a másikat.
Így kimarad.
Május elsején ott voltunk...

Előzmény: roncsfelújító (229402)
roncsfelújító Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229402

Igen. Bár elnézve a programot 9-re esélytelen odaérnem. Jó, ha 10 lesz belőle.

Előzmény: bervas (229397)
bervas Creative Commons License 2024.05.29 0 2 229401

A kompresszió viszonyt térfogat méréssel kapja az ember.

A kompresszió végnyomást nyomásméréssel kapja az ember.

Ha kompresszió végnyomást mérünk, akkor teljes gázt húzunk, és három-négyszer rúgjuk a motort, amíg a nyomásmérő mutatója nem megy feljebb. Ez tájékoztató érték, mert járó motornál a végnyomás sokkal nagyobb.

Amíg a motor könnyen indul és jól húz, nincs baja. Ha a 80-90 km/h utazósebességet tudja, nem kell bántani.

Lehet növelni a kompresszíó viszonyt, csak nem érdemes. A blokk anyaga puha. Előbb-utóbb kiverődik az anyag a főtengely csapágyak alatt, és nem lehet tömíteni a forgattyúházat.

Előzmény: garagge (229398)
a_motor Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229400

Nem túl közérthető a fogalmazás (v csak én nem értem)

Előzmény: garagge (229398)
a_motor Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229399

Köszi!!!!

 

Előzmény: bervas (229397)
garagge Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229398

Sziasztok! Kérdésem lenne, hogyT1-es nél érdemes -e növelni a a kompresszióviszonyt, (ill. hogy ezt hogyan lehetséges) mert most fúrás és bejáratás után sem több 4,5-nél.  (Ez messze van a gyári 7,5-től). Most már a felszerelt Dellorto phbnh 28-as karbissal szépen megy, kap elegendő benzint nem csörög be. 

bervas Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229397

Talán erről van szó.

Előzmény: a_motor (229396)
a_motor Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229396

Hol lesz Pannoniás találkozó?

 

Előzmény: roncsfelújító (229395)
roncsfelújító Creative Commons License 2024.05.28 0 0 229395

Sziasztok!

Megy valaki Győr irányából a szombati Pannóniás találkozóra?

T1OK3 Creative Commons License 2024.05.17 0 0 229394

Szia!

Jól gondolod, a kulcs kihúzásakor kéne érintkezni  az alatta lévő érintkezőnek. Gyakorlatilag ilyenkor a z alaplap 2-es érintkezője a testhez képest záródik.

Az érintkező görbítésével állítható a megfelelő állapot. De az is lehet, hogy hengerzár (vagy mi a neve, amibe a kulcsot dugod)megvan kopva, és így nem marad lent a kulcs.

 

 

Előzmény: T5 Norbi (229393)
T5 Norbi Creative Commons License 2024.05.17 0 0 229393

Sziasztok!

Nemrég vásároltam vissza édesapám T5-ösét, és a gyújtáskapcsolóval lenne néhány kérdésem:

a motort úgy lehet leállítani, hogy egy kívülre felszerelt lámpa zsinórkapcsolót átbillentek. Ezt a kulcs kihúzásával kellene elérni normál esetben, ugye?

Nem értem, miért van így megoldva, még nem mélyedtem bele...

 

A másik, amit nem értek: Ha bedugom a kulcsot, akkor abban a hengerben, ami forgatja a kapcsoló villáját, van egy furat, abban pedig egy stift, amit szerintem a kulcsnak bedugáskor úgy kellene kinyomnia, hogy a gyújtáskapcsoló hátulján lévő rugós kontaktust feltolja a felette lévő érintkezőre. Gondolom, a kulcs kihúzásakor a rugós kontaktus átkapcsol, és így állítja le a motort?

Azt látom, hogy hiába van benyomva ütközésig a kulcs, a stift meg sem mozdítja az említett rugós kontaktust. Lehet, hogy elkopott, és rövid?

 

Legyen szíves, világosítson fel valaki, aki érti! Köszi előre is!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!