Tényleg hülyeség volt ilyen későn rajtoltatni őket, amikor tudható volt, hogy este mindenképpen le kell inteni a futamot, és halasztani se lehet... rosszabb esetben lehetett volna belőle egy 1 körös "belga nagydíj" is :-D
A Front Row bejelentette Gragsont, és azt állítják, hogy a 3. versenyzőjük is "fiatal, de tapasztalt" lesz... elsőre H. Burtonre gondoltam, de Smith is szóba jöhet, őt legalább a Truckból ismerik (főleg, hogy bajnok is lett velük).
Childers a #7-es Spire csapat versenymérnöke lesz jövőre. :-O LaJoie várhatóan marad, elvileg élő szerződése van. Vele nem hiszem, hogy sokra mennek, de állítólag a csodagyerek Zilish-nek készítik elő a helyet 2026-ra.
nekem most ebben a nyári autósport hengerben háttérbe került a Nascar meg a Motogp is...így is szerintem megint ott tartok mint évekkel ezelőtt, hogy annyi mindent nézek, a hétvégém jelentős részét ezek teszik ki
Asszem 3 hét után először tudtam Cupot nézni, szerencsére ez ki is tett 3-at :-D
Briscoe-nak szurkoltam, szép búcsú lett volna (azért még lesz rá lehetősége). Az eddig csalódást keltő Smith bejött a 2. helyen, nem tudom, ez mennyit segít neki ülést találni jövőre...
Igen, azt én is láttam, kicsit későn jutott eszükbe bejelenteni :-D Gondolom, nem lesznek sokkal sikeresebbek, mint a régi 0-ás Haas csapat a 2000-es évek elején... Custernek még vissza is hozhatnák a #00-t. Berry és Gragson így mindketten mehetnek a Front Rowhoz, Berryhez ráadásul "jár" Childers is.
Bell el is szólta magát, hogy jövőre jön "Chase"... Larson erre lecsapta a labdát, és elbúcsózott Elliottól :-D
Egyébként érdekes, hogy eredetileg Nemechek volt kiszemelve leendő JGR pilótának, de idén eddig olyan gyengén teljesít, hogy teljesen kikerült a képből...
Újabb legendát veszít a mezőny... Az utóbbi években kevésbé volt szimpatikus, de a Furniture Row-os bajnoki címe az egyik legnagyobb teljesítmény volt az elmúlt 1-2 évtizedben.
Még egy érdekes kérdés a jövő évi felállás kapcsán, újoncot hoznak a helyére, vagy megpróbálják megszerezni a Fordtól Briscoe-t? (Gragsont valószínű Ty Gibbs nem akarja csapattársnak, pedig a szponzor örülne neki)
sajnálom őket, csapatszinten őket bírtam a legjobban, amikor összeállt ott az a Harvick-Stewart-Danica kombó vagy 10 éve
és nem kicsit feltűnő, hogy Haas 2016-ban jött az F1-be és onnantól kezdett szépen lassan leépülni a Nascar csapat, és kb. Harvick vitte a hátán őket egyedül a végére
Nem, úgy látszik, nem lehetett időben felszárítani a pályát, és már lement a fél táv.
Sajnos az év végén teljesen kiszáll a Stewart-Haas. :-( Csak egy évet bírtak Harvick nélkül...
Érdekes lesz, hogy hova kerülnek a versenyzőik és a charterek. A Front Row már bejelentette, hogy megveszi az egyiket, azt tippelem, hogy ők megkapják Briscoe-t is, mint Ford gyári csapat. A szóbeszéd szerint Custert is vissza akarják hozni, így Gragsonnak nem maradna hely (Berrynek se, de sztem ő jobban jár, ha visszamegy az Xfinitybe). Preece-t nem hiszem, hogy látjuk még a Cupban.
A többi bővülni készülő csapatnak már megvan a jelöltje: RFK-nál Haley, Trackhouse-nál Z. Smith, 23XI-nél legvalószínűbb Heim a Truckból. A SHR Xfinity csapatáról még nincs hír, de ott se valószínű, hogy folytatják, Custerről már volt szó, Herbst meg a Wood Brothersnél próbálkozhat a Cuppal.
Volt, de 250 kör után megjött az eső és leintették. Larson pont úgy ért vissza a pályára, hogy már nem tudott beszállni, a helyén Allgaier hozott egy 13. helyet.
Eddig végig csak arról volt szó hogy Larson odaér-e az 500-ről a 600-ra, de ha Indianapolisban hétfőre halasztják a futamot, akkor fordítva is bevállalja a duplát? Olyat még senki nem csinált :) Nyilván nem olyan menő mint napon belül, de gondolom egy ötödik rajthelyet nem hagynának veszni.
Igen. Ma este még Indianapolisban kvalizik, aztán nem tudom hogy átrepül-e az All-Star versenyre. Jövő vasárnap meg előbb az Indy500, aztán repül Charlotte-ba a Coca Cola 600-ra.