A D+ 61 DF és D- pontokat ugyanúgy, mint a gyári szabályzónál. Bár ott talán nincs D-, de az könnyű, mert a testre megy. A B+ az az 54-es kapocsnak felel meg ha nem tévedek. Azt kell összekötni az akku + sarujára menő biztosítéktartó egyik oldalával.
Méretben talán az utángyártott stimmel a gyárival, mert azt nehéz elrontani, a km meghajtós részét viszont már nem elég nagyjából kimunkálni, úgyhogy várjuk a tapasztalatokat.
Én nem vettem/láttam még egyiket se, így nem tudok a minőségükről semmit, de kapható boltban, létezik, pedig azt mondogatják, hogy ezekhez már nincs alkatrész.
A 2024 január 16. óta vásárolható darabhoz azt írták hogy gyári, ami biztos nem igaz, de akkor nem lehet olyan rossz.
sose gondoltam volna 1986-1994 kozott hogy valaha is (2024) ilyen kepekre fogom a nyalamat csorgatni mert akkoriban CX-re meg VFR-re es a tarsaira ment a recska :)