Keresés

Részletes keresés

roncsfelújító Creative Commons License 4 napja 0 0 103453

Szia!

A D+ 61 DF és D- pontokat ugyanúgy, mint a gyári szabályzónál. Bár ott talán nincs D-, de az könnyű, mert a testre megy.  A B+ az az 54-es kapocsnak felel meg ha nem tévedek. Azt kell összekötni az akku + sarujára menő biztosítéktartó egyik oldalával.

Előzmény: kkbarnakk (103446)
garázsharcos Creative Commons License 2024.04.17 0 0 103452

Hát ez miféle gép lehet?

A körítés valami ETZ, de a blokk valami idegen.

Első pillantásra azt hittem hogy valami Scott kéthengeres.

De nem biztos, akármi lehet.

Nem lesz kicsi a fűtésradiátor, hűtőként alkalmazva?

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103451)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.04.16 0 0 103451

kkbarnakk Creative Commons License 2024.04.16 0 0 103450

Rendben

Köszi

cam aro Creative Commons License 2024.04.12 0 0 103449

mint az eredetit.

keress hozza egy kapcs.rajzot. 

 

Előzmény: kkbarnakk (103446)
kkbarnakk Creative Commons License 2024.04.12 0 0 103448

Tetszik 

elfogadnám 

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.04.11 0 0 103447
kkbarnakk Creative Commons License 2024.04.11 0 0 103446

Sziasztok !

 

Lenne egy kérdésem.

A képen látható elektronikus feszültségszabályozót, hogyan kell bekötni?

Megtudná nekem ezt írni valaki.

Előre is köszönöm.

Üdv

Barna

kkbarnakk Creative Commons License 2024.04.11 0 0 103445

A TS 125, és Ts 250 lánckerék bakelit nem egyforma

 

roncsfelújító Creative Commons License 2024.03.19 0 0 103444

Itt látok egyet, csak benne van egy TS vázban, és jár mellé még pár sallang: https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Mz_etz_ts_250_alkatreszek_146460359.htm

Szerintem így is megérné.

Előzmény: sándor67 (103441)
roncsfelújító Creative Commons License 2024.03.05 0 0 103443

Szívesen!

Méretben talán az utángyártott stimmel a gyárival, mert azt nehéz elrontani, a km meghajtós részét viszont már nem elég nagyjából kimunkálni, úgyhogy várjuk a tapasztalatokat.

Előzmény: kkbarnakk (103442)
kkbarnakk Creative Commons License 2024.03.05 0 0 103442

Szia!

Köszönöm a tippeket.

Meg is rendeltem

Ha beszereltem, akkor majd jelzek a minőségéről.

Üdv

Barna

sándor67 Creative Commons License 2024.03.03 0 0 103441

Sziasztok! ETZ tárcsafékes első villát keresek megvételre!

roncsfelújító Creative Commons License 2024.03.01 0 0 103440

Szia!

 

Nem tudom, hogy eredetit, vagy utángyártottat keresel, de utóbbiból van két fajta is, ha az megfelel.

https://futarmotorosbolt.hu/termek//mz-ts-es-125-150-lancvedo-bakelit-gyari----15890

https://futarmotorosbolt.hu/termek//mz-ts-es-125-150-lancvedo-bakelit----2552

Én nem vettem/láttam még egyiket se, így nem tudok a minőségükről semmit, de kapható boltban, létezik, pedig azt mondogatják, hogy ezekhez már nincs alkatrész.

A 2024 január 16. óta vásárolható darabhoz azt írták hogy gyári, ami biztos nem igaz, de akkor nem lehet olyan rossz.

Előzmény: kkbarnakk (103439)
kkbarnakk Creative Commons License 2024.02.28 0 0 103439

Sziasztok !

 

MZ TS 125/150-es motorkerékpárhoz keresek láncvédő bakelitet.

Van valakinek eladó?

 

Segítségeteket előre is köszönöm

 

kasabarnak1977@gmail.com e-mail címen elértek.

 

Üdv

Barna

cam aro Creative Commons License 2024.02.22 0 1 103438

az rgv-hez meg mindig van gyari alkatresz ,vagy minosegi utangyartott.  

radasul a csillagok kozt az ara a jo peldanynak.. 

az mz-hez mar 25 eve gyari csak lomibol, vagy ocska szar utangyartott.  

raadasul a csillagok kozt az ara egy jo peldanynak..

kis magyar szoc.real..  

 

olyan ez, mint az elso randi. 

...vagy az elso berugas. 

...emleknek jo volt, de hagyjuk.. 

Előzmény: GFU-880 (103436)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.22 0 0 103437

Etz és Rgv is.

Előzmény: GFU-880 (103436)
GFU-880 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 103436

a 90 es evekben egymas melle allitottak a TZ-et meg egy RGV-et...hááát urtechnika volt a ndk-s vasdarab melett

100bol 99x a suzukit valasztottak volna a zemberek.... na de hol vannak mar azok az rgv-ék? a kukaban... etz meg meg mindig kivanatos :) 

Előzmény: főgóré (103435)
főgóré Creative Commons License 2024.02.21 0 2 103435

ha egy ilyen nagyon szép, csilli-villi darabot kiraknának egy motorkiállításra , tuti lenne rá kereslet

nálam mindig, több képernyőn/monitoron is autós- motoros kiállításokról mennek videjók, nyugatiak

és persze, kurva gyönyörűek, menők a mai motorok, de egy ilyen tézé sem vallana szégyent közöttük

azonban, azt hozzá kell tenni , hogy ez máshogyan szép..

 

GFU-880 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 103434

sose gondoltam volna 1986-1994 kozott hogy valaha is (2024) ilyen kepekre fogom a nyalamat csorgatni mert akkoriban CX-re meg VFR-re es a tarsaira ment a recska :) 

Előzmény: főgóré (103433)
főgóré Creative Commons License 2024.02.21 0 1 103433

a legjobb formájú emzé ,ever

 

ez a hátulról előrefelé lejtő vonal nagyon divatos volt akkoriban, de a mai napig is

a felemelt hátsó váznyúlvány cső, a kipufogó vége, a hátsó lámpák, a henger bordázata is ezt erősíti

bár , a hátsó kerék is 18 collos, a 3.50-es méretével nagyobbnak hat , mint az első kerék 2.75x 18

volt aki előre még kisebbet 16 collos kereket rakott, valamint csutkakormánnyal sportosította

autó-motorban lehetett  , tök jól átalakított, fel spoilerezett gépet látni

 

még a ferrari mellett is, tök barón néz ki

 

gyönyörködjünk a részletekben

 

 

 

 

 

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2024.02.14 0 0 103432

80's evek vege. 

nyilvan az ndk csoport volt tobbsegben. 

Előzmény: garázsharcos (103431)
garázsharcos Creative Commons License 2024.02.14 0 0 103431

Ja, nem is, inkább a harmadik...

Előzmény: garázsharcos (103430)
garázsharcos Creative Commons License 2024.02.14 0 0 103430

Köszi.

Gondolom, az első kategória lehetett a legtömegesebb.

Előzmény: cam aro (103429)
cam aro Creative Commons License 2024.02.13 0 0 103429

kategoria fuggo volt. 

 

III. osztaly,..utcai motorok,  fodaraboknak gyarinak kinezonek kellett lennie. 

II. osztalyban barmit lehetett. (epitett kategoria. )

I. osztaly csak gyari verseny motorok.

Előzmény: garázsharcos (103427)
cam aro Creative Commons License 2024.02.13 0 0 103428

at lett ugorva. 

elso telok kiszakadtak, fotengely tort, vaz rogyott 10 centit. 

haza setaltam.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103426)
garázsharcos Creative Commons License 2024.02.13 0 0 103427

Milyen gépszabályok voltak akkor egy Enduro bajnokságon?

Lehetett változtatni a motorokon?

Előzmény: cam aro (103423)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.13 0 0 103426

Manapság az 1es negyedgáz. Át kell ugrani. Remélem nem lett sérülésed.

Előzmény: cam aro (103425)
cam aro Creative Commons License 2024.02.12 0 1 103425

kiugrott elem egy beton korlat. 

110nel. .

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103424)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.12 0 0 103424

Eldugult fúvókás 50essel, és defektes kerekekkel. Én a lottó5öst nyertem volna meg, de a számokat nem találtam el. :)

Hogyan csuktad össze az Etzt, ami könnyen fordult Cam Aro tuninggal? 

Előzmény: cam aro (103423)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!