W211-ben a műszerfalon a középső szellőzőkön semmi levegő nem jön.
Kiszedtem a klímavezérlőt, a terelőlapát fixen zárva van a vezérlő minden állásában. A rádió mögött van egy állítómotor, a kesztyűtartó felől is láttam egyet, de ezek működnek, a lábtér zsaluját állítják.
Hol lehet az a motor, ami a középső zsalut nyitja?
Köszi megnézem létezik hogy a gyári diag szerint 0% a koromtartalom és a részecskeszürő terhelési állapota 15% A Xentry nem ir hibát. Amikor pár éve levettem mindkét szivósort az olajhütő tömitéscsere miatt akkor kitakaritottam mindkét szivósort a koromtól volt benne azért rendesen.
Üdv fórumtársak olyan dologban kérném tanácsotokat hogy van egy 2006.w211 320CDI V6 autóm és nagyon sürün regenerál holott Xentryvel kiolvasva a szilárd égésmaradvány koromtartalom 0g a szürő terhelési állapota 15% és akkor is inditja a regenerálást amikor még hideg a motor éppen melegedés alatt van ilyenkor büdösen füstöl érezni az elégetlen gázolajat. A nyomáskülömbség jeladó cserélve lett hátha az a ludas de nem irta hibásnak a xentry ennek ellenére nem változott semmi. Várom hátha van valami ötlet mit nézzek még meg.
CLS Mercin cserélt-e már valaki pótféklámpát? Ki kell hozzá venni az egész kalaptartót a két fejtámlával? Van a kalaptartón egy kipattintható dekni, azt kivettem, de a nyíláson benyúlva, éppen hogy csak elérhető a lámpa, de nem tudom kiakasztani. 2007-es évjárat.
Gyári cuccokat en is No.-ból rendelem javarészt, illetve a Presidentből és a Vianno-ból, mindkét nagyon korrekt hozzáállású és normális áron adják a portékájukat. Előbbinek bontóa szekciója is van, es pl. cikkszám alapján szednek ki neked alkatrészt, ha szólsz.
Köszi az infót! Abszolút hiszek neki, "ismerem" őt (bár nem találkoztunk, de nagyon ajánlották) :) Még egy ajánlatra várok, aztán én is elkezdem összelegózni a dolgokat. Amit érdekes volt látni, hogy az originalteile MB oldalon jó pár alkatrész olcsóbb, mint idehaza a merciboltban... (tudom, áfa, meg azt ide is kell szállítani).
Nincs tapasztalatom a Meylével, emiatt nem veszem.
Csabais szerelő, pár évtized rutinnal, hihetsz neki.
Végül alig lett swag alkatrész a hátsóban. Febi, Lemförder, trw. Ezekből tudtam összelegózni a komplett hátsót karokkal, es szilentekkel együtt. Így is közel fél misibe került az alkatrész az első és hátsó futóműbe együtt, lengéscsillapítók és csavarok nélkül.
Swag szett lett előre. Vegyesen van benne Febi, Swag és Lemförder alkatrész a csomagoláson belül. A hátsó is Swag lesz túlnyomó részt, de nincs szettben, úgy kell összevadászni, ráadásul nem is gyártanak mindent, valószínű, h vegyesen lesz ebben is Swag és Lemförder. A hátsó keret szilentjei Lemförder, azt már megvettem.
Én is ebben a cipőben járok most, első futóművet szeretném rendbe tenni. Sokan Meyle HD-t ajánlottak, amivel állítólag bár romlik a komfort, de cserébe jobban bírja az adóforintokból kátyúsan maradt hazai vályúkat... Komplett, minőségi szettet itthon én sem találok, illetve van pl., amihez van kormányösszekötő, van, amihez nincs... szóval így is - úgy is "összevadászás" lesz a vége azt hiszem :/
dízel és b@lf@sz megrögzött benzines felhasználó: 2011.04.15-én vettem át újonan a V6 CDI-t és nem is volt gond az indítással egészen úgy kb. az 5. télig amikortól egyre szarabbul indult hidegben a verda. itt jegyzem meg nincs benne izzítás visszajelző nem világít semmi sem a műszerfalon. sebaj majd segítünk neki az állófűtéssel, fagyos napokon alágyújtottam így szépen beindult. izzítógyertya mind jó. ezzel így elvoltam "ez ilyen" megjegyzéssel, egészen ez év januárjáig, mikor is indultam gyors valahova és nem fűtöttem elő. épp beültem és gyújtásra tettem mikor csörgött a telefonom. gyors lezavartam a beszélgetést majd elfordítottam a kulcsot és láss csodát pöcc-röff indult :-DD csak 13 évig indítottam izzítás nélkül :-) és mindig beindult szóval nem gondolnám, hogy a nehezen indulás gyári sajátosság ;-)
Igausd lehet, ugyanis amikor vettem a 270 cdi-met, elovigyazatossagból csereltettem az izzitogyertyakat, szamotevoen konnyebben indult. Azota sem izzitok 2x soha (pedig sieleskor siman -20 fokokban ejszakazott), mondjuk premium gazolajat tankolok mindig.
Lehet meg kellene nezni milyen izzitogyertyak vannak benne. Az enyem eleg rovid ideig izzit nagy hidegben is, 2x-3x szoktam izzitozni -10 alatt. Nem mindegyik marka izzik fel ugyan olyan gyorsan (olcso kontra draga), ergo nem lesz megfelelo hofok a hengerben. Esetleg az akksi inditoaram kapacitasa nem eleg, csak lassan forgat inditas kezdetekor (olcso kontra draga, oreg kontra uj)?
Sajnos, gyárkapui tapasztalatom nincsen. De igen, egyetértünk, hogy nem így kellene indulnia. És akik evvel foglalkoznak, néznek bután, és vágják zsebre a nemkicsi pénzeket, megállapítva, hogy minden jó, ez ilyen... :-(