Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.12 0 0 380316

Vagy 1 komoly diaggal. Nem feltétlen csak a gyári tudja.

Előzmény: Belföldi (380315)
Belföldi Creative Commons License 2024.06.12 0 0 380315

Szia!

 

A FULL RESET-ert csak MERCI diagnosztikai műszerrel lehet , nem ?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380314)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.11 0 0 380314

Kellene 1 full reset a klímának, sokszor helyreáll az agya.;-)

Előzmény: Ákos70 (380311)
Belföldi Creative Commons License 2024.06.11 0 0 380313

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani , jó Merci klima szerelőt Dél-Budán vagy környéken ?

Előre is köszi !

 

Üdv : Belföldi

Sargarigo00 Creative Commons License 2024.06.10 0 0 380312

Szia!

Azt megkérdezhetem hogy honnan szereztél xentry-t? Nekem is kellene, de a sok átverés miatt hanyagoltam eddig.

Előzmény: katona84 (380303)
Ákos70 Creative Commons License 2024.06.10 0 0 380311

Sziasztok! 

W211-ben a műszerfalon a középső szellőzőkön semmi levegő nem jön. 

Kiszedtem a klímavezérlőt, a terelőlapát fixen zárva van a vezérlő minden állásában. A rádió mögött van egy állítómotor, a kesztyűtartó felől is láttam egyet, de ezek működnek, a lábtér zsaluját állítják.

Hol lehet az a motor, ami a középső zsalut nyitja?

katona84 Creative Commons License 2024.06.07 0 0 380310

Köszi az infót akkor meglépem a tisztitást.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380309)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.06 0 0 380309

Ha a szívósorban volt korom bőven, akkor a DPF-ben is lesz bőven. ;-) 2006-os autóban már illik 1 jó takarítás. :-)

Előzmény: katona84 (380308)
katona84 Creative Commons License 2024.06.06 0 0 380308

Köszi megnézem létezik hogy a gyári diag szerint 0% a koromtartalom és a részecskeszürő terhelési állapota 15% A Xentry nem ir hibát. Amikor pár éve levettem mindkét szivósort az olajhütő tömitéscsere miatt akkor kitakaritottam mindkét szivósort a koromtól volt benne azért rendesen.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380307)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.06 0 0 380307

Utolsó megoldás, DPF le, és gépi tisztítás, mert lehet, hogy már igencsak tele van korommal.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380306)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.05 0 0 380306

O2 sensort dobtam ki már, csak 1 éves volt. (Sok Bosch török!)

 

EGR működik rendesen, megnézted? Már a Pierburg sem a régi. :-(

Előzmény: katona84 (380305)
katona84 Creative Commons License 2024.06.05 0 0 380305

Az O2 senzor régebben cseréltem 2 éve BOSCH -ra mert hibának irta a xentry azóta nem ir hibát erre. Az EGR vadi Új Pierburg.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380304)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.06.05 0 0 380304

O2 sensor? EGR milyen állapotban van?

Előzmény: katona84 (380303)
katona84 Creative Commons License 2024.06.05 0 0 380303

Üdv fórumtársak olyan dologban kérném tanácsotokat hogy van egy 2006.w211  320CDI V6 autóm és nagyon sürün regenerál holott Xentryvel kiolvasva a szilárd égésmaradvány  koromtartalom 0g  a szürő terhelési állapota 15% és akkor is inditja a regenerálást amikor még hideg a motor éppen melegedés alatt van ilyenkor büdösen füstöl érezni az elégetlen gázolajat. A nyomáskülömbség jeladó cserélve lett hátha az a ludas de nem irta hibásnak a xentry ennek ellenére nem változott semmi. Várom hátha van valami ötlet mit nézzek még meg.

Tailor23 Creative Commons License 2024.06.03 0 0 380302

Nem bazsalygok itt tovább, írtam emailt, ha nem gond :)

Előzmény: vilagosbarna (380300)
W140S300TD Creative Commons License 2024.06.03 0 0 380301

Sziasztok!

CLS Mercin cserélt-e már valaki pótféklámpát? Ki kell hozzá venni az egész kalaptartót a két fejtámlával? Van a kalaptartón egy kipattintható dekni, azt kivettem, de a nyíláson benyúlva, éppen hogy csak elérhető a lámpa, de nem tudom kiakasztani. 2007-es évjárat.

vilagosbarna Creative Commons License 2024.06.02 0 0 380300

Gyári cuccokat en is No.-ból rendelem javarészt, illetve a Presidentből és a Vianno-ból, mindkét nagyon korrekt hozzáállású és normális áron adják a portékájukat. Előbbinek bontóa szekciója is van, es pl. cikkszám alapján szednek ki neked alkatrészt, ha szólsz.

Előzmény: Tailor23 (380299)
Tailor23 Creative Commons License 2024.05.31 0 0 380299

Köszi az infót! Abszolút hiszek neki, "ismerem" őt (bár nem találkoztunk, de nagyon ajánlották) :)
Még egy ajánlatra várok, aztán én is elkezdem összelegózni a dolgokat. Amit érdekes volt látni, hogy az originalteile MB oldalon jó pár alkatrész olcsóbb, mint idehaza a merciboltban... (tudom, áfa, meg azt ide is kell szállítani).

 

Előzmény: vilagosbarna (380298)
vilagosbarna Creative Commons License 2024.05.31 0 0 380298

Nincs tapasztalatom a Meylével, emiatt nem veszem.

Csabais szerelő, pár évtized rutinnal, hihetsz neki.

 

Végül alig lett swag alkatrész a hátsóban. Febi, Lemförder, trw. Ezekből tudtam összelegózni a komplett hátsót karokkal, es szilentekkel együtt. Így is közel fél misibe került az alkatrész az első és hátsó futóműbe együtt, lengéscsillapítók és csavarok nélkül.

Előzmény: Tailor23 (380297)
Tailor23 Creative Commons License 2024.05.28 0 0 380297

@csabais, @vilagosbarna köszönöm szépen a válaszokat! A "Meylét ne" most őszintén szólva meglepett... a "HD" is parasztvakítás?

Azt látom, hogy a Lemförder a legdrágább, szettben nincs, cikkszámok alapján kerestem meg a szükséges darabokat.

(sajnálatos, hogy hazai pénzből a gyári alkatrész nem megy "mellényzsebből" :/ )

vilagosbarna Creative Commons License 2024.05.28 0 1 380296

Swag szett lett előre. Vegyesen van benne Febi, Swag és Lemförder alkatrész a csomagoláson belül. A hátsó is Swag lesz túlnyomó részt, de nincs szettben, úgy kell összevadászni, ráadásul nem is gyártanak mindent, valószínű, h vegyesen lesz ebben is Swag és Lemförder. A hátsó keret szilentjei Lemförder, azt már megvettem.

Előzmény: Tailor23 (380294)
csabais Creative Commons License 2024.05.28 0 0 380295

Meylét még véletlenül SE!

Előzmény: Tailor23 (380294)
Tailor23 Creative Commons License 2024.05.28 0 0 380294

Szia!
Mire esett végül a választásod?

Én is ebben a cipőben járok most, első futóművet szeretném rendbe tenni. Sokan Meyle HD-t ajánlottak, amivel állítólag bár romlik a komfort, de cserébe jobban bírja az adóforintokból kátyúsan maradt hazai vályúkat... Komplett, minőségi szettet itthon én sem találok, illetve van pl., amihez van kormányösszekötő, van, amihez nincs... szóval így is - úgy is "összevadászás" lesz a vége azt hiszem :/

Előzmény: vilagosbarna (380003)
vilagosbarna Creative Commons License 2024.05.19 0 0 380293

Epic :-)

Előzmény: UNicum (380292)
UNicum Creative Commons License 2024.05.17 -1 0 380292

dízel és b@lf@sz megrögzött benzines felhasználó: 2011.04.15-én vettem át újonan a V6 CDI-t és nem is volt gond az indítással egészen úgy kb. az 5. télig amikortól egyre szarabbul indult hidegben a verda. itt jegyzem meg nincs benne izzítás visszajelző nem világít semmi sem a műszerfalon. sebaj majd segítünk neki az állófűtéssel, fagyos napokon alágyújtottam így szépen beindult. izzítógyertya mind jó. ezzel így elvoltam "ez ilyen" megjegyzéssel, egészen ez év januárjáig, mikor is indultam gyors valahova és nem fűtöttem elő. épp beültem és gyújtásra tettem mikor csörgött a telefonom. gyors lezavartam a beszélgetést majd elfordítottam a kulcsot és láss csodát pöcc-röff indult :-DD csak 13 évig indítottam izzítás nélkül :-) és mindig beindult szóval nem gondolnám, hogy a nehezen indulás gyári sajátosság ;-)

Előzmény: W211E320T4MATIC (380289)
vilagosbarna Creative Commons License 2024.05.17 0 0 380291

Igausd lehet, ugyanis amikor vettem a 270 cdi-met, elovigyazatossagból csereltettem az izzitogyertyakat, szamotevoen konnyebben indult. Azota sem  izzitok 2x soha (pedig sieleskor siman -20 fokokban ejszakazott), mondjuk premium gazolajat tankolok mindig.

Előzmény: majdnemviking (380290)
majdnemviking Creative Commons License 2024.05.13 0 0 380290

Lehet meg kellene nezni milyen izzitogyertyak vannak benne. Az enyem eleg rovid ideig izzit nagy hidegben is, 2x-3x szoktam izzitozni -10 alatt. Nem mindegyik marka izzik fel ugyan olyan gyorsan (olcso kontra draga), ergo nem lesz megfelelo hofok a hengerben. Esetleg az akksi inditoaram kapacitasa nem eleg, csak lassan forgat inditas kezdetekor (olcso kontra draga, oreg kontra uj)?

Előzmény: csordasp (380285)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2024.05.13 0 0 380289

Sajnos, gyárkapui tapasztalatom nincsen. De igen, egyetértünk, hogy nem így kellene indulnia. És akik evvel foglalkoznak, néznek bután, és vágják zsebre a nemkicsi pénzeket, megállapítva, hogy minden jó, ez ilyen... :-(

Előzmény: vilagosbarna (380288)
vilagosbarna Creative Commons License 2024.05.12 0 1 380288

Ertem, de abban szerintem egyetértünk, hogy a gyárkaput nem így hagyta el egyik 320 sem. 

Előzmény: W211E320T4MATIC (380287)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2024.05.12 0 0 380287

Van pár fl320-as ismerősöm, mindenkinek másodikra indul, füstmentesen...

Előzmény: kovacs1000 (380286)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!