Ha én lennék a döntéshozó (ami nem vagyok), akkor 2db GVM trolit itt tartanék Szegeden. Az egyiket a hátha egyszer hamvaiból feléledő T6-281- hez donornak, egyet meg a későbbiek re alkatrésznek (Vagy troli rajongók miatt utóbbit is besorozva a nosztalgia flottába helyezni, pl amíg a T6 el nem készül).
Tekintve h egyéb forrásból ismert, h Szófiában nem volt elsődleges figyelem azon, hogy a kocsik hatósági papírjai és egyedi azonosítója rendbe legyenek, ez valószínűleg nem segítette bármely jármű átalakítását, arra beruházás aktiválását....
Vilnius: 73 csuklós trolibusz beszerzésének az előkészítése kezdődött meg, júliusban várhatóan kiírják a tendert.
Belgrád: itt is folyamatban van az előkészítés, viszonylag jelentős számú beszerzés várható (mivel a mostani villamos beszerzést a Bozankaya nyerte, esélyes, hogy a trolit is úgy írják ki, hogy a töröknek jó legyen)
Magyarország helységnévtára szerint Óhegy lakónépessége 24 842, míg Újhegyé 14 857 202. január 1-jén.
Óhegy a Sibrik Miklós út - Maglódi út - Kőrösi Csoma Sándor út - Vaspálya utca - Gyömrői út által határolt terület, míg Újhegy pedig Sibrik Miklós út - Maglódi út - Felsőcsatári út - Újhegyi út - 100a vasútvonal által határolt terület.
A nagyobb laksűrűségű területek ennél természetesen jóval kisebbek.
Egyébként szerintem senki nem kezelte a két területet egy egységként.