Azóta egyébként mik az új fejlemények a trolitenderrel kapcsolatban? Azt lehet már tudni, hogy mikorra várható a tender elbírálása és a nyertes kihirdetése?
Én nyitott vagyok minden termékre ha valaki értelmes üzemeltetési hátteret csinàl hozzá normàls alkatrészellátással és a garanciális dolgokért felelosséget vállal szakmailag is.
A trolitenderre 3 gyártó jelentkezett. Köztük a skoda is, ami értelmes választás is lenne. De ha kivesszük a skodát a játékból, a másik két gyártó közül melyik választanád személy szerint, illetve onnan fentről nézve?
A Százados negyedben laktam, egy időben dolgoztam a Dózsa metrómegálló mellett, rendszeresen bringával tettem meg mivel pl. így gyorsabb voltam mintha a 75-össel mentem volna.. munkába menet inkább tekertem Staditól végig a Dózsán mert haladósabbnak éreztem, hazafelé meg kényelmesben gurultam a Liget-Stefánián.
Igen, troli volt, a kétszáz-(valószínűleg)ötven-négyes (tehát az ex-T315). A középső számjegyet nem tudták annak idején kibogarászni, de az állománylisták alapján annak kellett lennie.
Köszi a szervezőknek, szuper program volt! (Jó lett volna látni az MTBt, de hát mindent nem lehet - következő alkalommal lehetne csinálni majomketrecet ajtóbaszogatásra (kíváncsi leszek megy-e tönkre ajtómechanika) és dudanyomorgatásra)
443, de a bkvnál levő ICC600asnak majd valamikor felújuló jármű gépes része is troli (az egy egészben lévő Ik60), és van hozzá egy pótnak megvágott 60-as.
Jó, legyen: a világ egyetlen működőképes Ik60T trolibusza. ;-)
A BPI-060 troli lett volna? Nem tudom, de tényleg. Azt kellene megnézni, hogy volt-e roncs korában a fülke jobb oldalán ajtaja. Ha igen, busz volt. Ha nem, még mindig lehet, hogy valamikor befalazták. Azonkívül volt-e motorház a fülkében, vagy csak egy rövid "kezdemény". Meg a tetőn az áramszedőt tartó keret, vagy a nyoma. (Tényleg: nem emlékszem, hogy láttam volna erről a kocsiról a felújítás előtti képet, de lehet, hogy csak a memóriám romlik...)
Egyébként annyiban igazad van, hogy - elvileg - létezik még Ik60-as troli, ráadásul csuklós! Pár évvel ezelőtti információim szerint az egyik kocsi (talán 453, nem biztos) eleje és vége az ország két végében lett fellelve, és manapság már valahol egymás mellett, egy helyen vannak tárolva. Ha ez így igaz, van halvány remény egy csuklós feltámasztására!
Szeptember 16. és végig lett a meglévő buszsávig, a Mosonyitól a Mol kút végéig közös busz-bringa, onnan tisztán buszos. (Ezt adták át úgymond az autómentes hét egyik fejlesztéseként.)