Keresés

Részletes keresés

kihúzóvágány Creative Commons License 3 órája 0 0 179062

Légy erős: nem jobb az ellenkező irány, mert akkor minden menetnél (meg az utána jövő kocsinak is) váltót kell állítani, és az tudtommal nem elektromos állítású váltó.Ezzel a körüljárási iránnyal viszont megy néhány métert szembe, de nem kell váltót állítani.....

Előzmény: Gordon Zsigmond (179045)
08-73 Creative Commons License 15 órája 0 1 179061

https://bkk.hu/utazasi-informaciok/kozossegi-kozlekedes/kulonleges-jaratok-nosztalgiakozlekedes/nosztalgiajaratok/nosztalgiajaratok-budapesten/

 

Érdekes, hogy felsorolja az állandó noszijáratok között az N19-et, de a táblázatban azt mutatja, hogy nem lesz vasárnaponként N19.

sz_b Creative Commons License 18 órája 0 0 179060

Sajnálom, és tudom, hogy ez nem a polidili fórum, de így hogy választások előtt hirtelen jutott eszükbe ez a projekt és most nagyon akarnak kommunikálni róla a témában, így nem tudom komolyan venni.

Előzmény: toto92 (179059)
toto92 Creative Commons License 20 órája 0 2 179059

https://bkk.hu/hirek/2024/04/tarsadalmi-egyeztetes-indul-az-ujbudaujpest-villamostengely-fejleszteserol.12535/

 

Ha valakit érdekel az ilyesmi:

 

A BKK Agóra utcafórumok keretében az érintettek személyesen is elmondhatják véleményüket a projektről. A társaság munkatársai az alábbi időpontokban és helyszíneken várják az észrevételeket:

2024. április 23. (kedd) 16:00–18:00: Nyugati pályaudvar
2024. április 29. (hétfő) 16:00–18:00: Deák Ferenc tér
2024. május 13. (hétfő) 16:00–18:00 Újpest-központ
2024. május 15. (szerda) 16:00–18:00 Lehel tér

Alien Angel Creative Commons License 1 napja 0 4 179058

A lóvasúti kocsik forgalomba állításáig közlekedik csak a MUV.

Előzmény: Jim1987 (179055)
névtelen Creative Commons License 1 napja -1 7 179057

Off és ":)"

 

Nyilván csak akkor merülhet fel, ha esetlegesen be kell bizonyítani, hogy a 4-6 villamoson nincs utas.

Először is túl gyors most a Combino, így 29 helyett bőven jó 43 perc alatt végigmenni és utána 8 perc pihenő elég. Így 51 perc követés jön ki, ami pont jól és tökéletesen jól megjegyezhető. Ha csak egy jármű van, akkor 102 perc, ami pont 1 óra 42 perc, ami utasbarát és jól megjegyezhető. A 8 órás munkaidőbe pont belefér 4 forduló és még kényelmes ebédidő is biztosítható. Így a nagykörút fogalma sokkal olcsóbban biztosítható, elég egy vezető rá. És, ha beteg, akkor sem gond, ha kimarad a járat, mert kevés embert érint. Pár hét és kényelmes lesz a vonal, nemhogy utaslemaradás, de üres ülőhelyek is lesznek rajta. Miután megunják a villamosbarátok. :)

 

(off: a vonatbuzzulsban volt szó a vonalmegszüntetésekről és arról, hogy nincs utas, szóval ne vegye senki se komolyan)

 

 

Előzmény: Jim1987 (179055)
négyszázas Creative Commons License 1 napja 0 7 179056

Nem tudom, én úgy látom, hogy egyedül benned merült fel.

Előzmény: Jim1987 (179055)
Jim1987 Creative Commons License 1 napja -5 0 179055

1 darab MUV maradt meg nosztalgia célokra, amire hétvégén is használták...

egyáltalán, hogy merülhet fel az üzemszerű közlekedése??

 

toto92 Creative Commons License 1 napja 0 0 179054

Lehet azt a két vonalat másik csokiszín adta? Laikusként ez tűnik reális eshetőségnek.

Előzmény: trizs77 (179053)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 1 179053

Anyukája nem járt a 4, 6-n, csak a 46, 66 vonalakon.

Hogy miért azt nem tudom.

Előzmény: Gordon Zsigmond (179051)
08-73 Creative Commons License 1 napja 0 2 179052
Gordon Zsigmond Creative Commons License 1 napja 0 0 179051

Akkoriban négy viszonylata is volt a Nagykörútnak (4, 6, 46, 66).

Előzmény: trizs77 (179049)
négyszázas Creative Commons License 1 napja 0 0 179050

Nem lenne jó kis forgalmú vonalon járatni, mert egy nagy forgalmú vonalon tömeg lett rajta?

Előzmény: Fizolti (179047)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 1 179049

Köszönöm.

 

Tudtommal a villamos üzemnél nem volt saját kocsi rendszer mint a buszoknál.

De a 2806-os villamoshoz (látom most csillog-villog) azaz emlék társul, hogy alsós osztálytársam édesanyja vezette a 46-os villamos vonalon.

 

a 46-os akkoriban a Petőfi híd budai hídfőtől végig a körúton- Mártírok útján járt a Déli pályaudvarig, ahol a mostani szálloda helyén lévő dupla hurokban fordult vissza.

 

Mentünk vele pár kört.

 

Két pótkocsit vontatott.

 

 

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 1 napja 0 0 179048

Szegény ember vízzel főz, 2010-ben még magamnak szerkesztettem szóló UV-t az Adyra :-)

Előzmény: Fizolti (179047)
Fizolti Creative Commons License 1 napja 0 2 179047

A csarnoképület mellől indult, II-es (Kőér utca felőli) portán ki, majd 42-Hofherr-50-egyvágány és be az I. (Száva utca felőli) portán keresztül (ugyanez igaz a MUV-ra is). 

 

 

 

Tömeg volt. A mellett, hogy érdekesség a szólóban egyirányúként közlekedő kocsi használata, kicsit átértékelte az ember az olyan ötleteket, hogy mennyire is lenne jó kis forgalmú erre alkalmas vonalon ezt üzemszerűen így járatni. 

 

Dreamy

 

 Egyébként volt most valami érdekesség, már azonkívül, hogy egyes Tátra és egy MUV körbe ment Kispesten?

 

Telepen belül pár száz métert lehetett utazni egy Mukin. 

 

Gordon Zsigmond

 

Úgy tapasztaltam, nem nagyon volt probléma az 50-es helytelen vágányának érintéséből. 

Néha a visszatérő menet késve ért a Határ útra, vagy az 50-es oldali átmenő vágány szabadulására kellett várnia, kb. ennyi. 

 

 

 

 

Előzmény: trizs77 (179041)
Dreamy Creative Commons License 1 napja 0 0 179046

Elolvastam az F1A villamosok történetét, jó kis mix voltak azok is. Hol így - hol úgy építették át őket. A század elejei F1 típusból "fejlesztették" ki, azaz kiválasztottak egy igen egyszerű típust, és újra kezdték gyártani módosításokkal... mint az acélváz. De a tengelytáv maradt, néhány ívben lépésben közlekedtek. De a háború alatt nem volt más választás, tényleg csak a legegyszerűbbet lehetett gyártani. De legalább ezután több kéttengelyes villamost nem gyártottak... Jaj, dehogy is nem, még sikerült a Bengálikat is (rövidebb tengelytávval) legyártani a '60-as évektől.

Előzmény: Gordon Zsigmond (179044)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 1 napja 0 2 179045

Ez volt.

Lehet, az ellenkező irány jobb lett volna, akkor megúszható lett volna az 50-esen az a pár méter helytelenben.

Előzmény: SÜNÖCSKe (179042)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 1 napja 0 0 179044

Bemutatták az 1531-est.

Előzmény: Dreamy (179040)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 1 napja 0 0 179043

... vagy fordítva.

Előzmény: SÜNÖCSKe (179042)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 1 napja 0 0 179042

Nem voltam ott, úgyhogy csak tipp: Száva Ksz. Határ út M - Ady Endre út - Tulipán u. - Tóth Árpád u. - Hoffherr Albert utca - Üllői út - Határ út M - Száva Ksz.

Előzmény: trizs77 (179041)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 0 179041

Az egy kocsis TATRA-nak mi volt a pontos útvonala ?

Dreamy Creative Commons License 1 napja 0 0 179040

OK. Egyébként volt most valami érdekesség, már azonkívül, hogy egyes Tátra és egy MUV körbe ment Kispesten?

Előzmény: 4014 (179039)
4014 Creative Commons License 1 napja 0 9 179039

Nem egy nagy veszteség, a nyílt napok már tízen éve is a játszótér kategóriába estek, ma ehhez még hozzájön a tizenéves generáció, akiknek folyamatosan a mobiljával fennhangon közvetítenie kell az eseményeket YouTube-ra és a többi platformra, miközben látszik rajtuk, hogy szellemileg finoman szólva sincsenek rendben. Nem tudom, hogy kinek van erre igénye nekem biztos nincs.

Előzmény: Dreamy (179037)
Dreamy Creative Commons License 1 napja 0 0 179038

Illetve egy bejegyzést látok előtte.

Előzmény: Dreamy (179037)
Dreamy Creative Commons License 1 napja 0 0 179037

Jé, ide már nem is járnak villamosbarátok? Szombaton onnan tudtam meg, hogy nyílt nap van a Száva kocsiszínben, hogy az Üllői úton létráról fotózták az egy kocsis Tátrát. Amúgy a fórumban se előtte, se utána nem látok róla bejegyzést.

rezgaras Creative Commons License 3 napja -1 2 179036

Mi nem?

Előzmény: attus germanicus (179034)
Fizolti Creative Commons License 3 napja 0 1 179035

Máskor, egy másik választási kampány során meg egy föld alatt vezetett HÉV/elővárosi vasút/gyorsvasút vonalat ígért ugyanoda az általa vezetett cég. 

 

https://nkk.hu/fejlesztesek/h5-os-szentendrei-hev/ 

Előzmény: attus germanicus (179034)
attus germanicus Creative Commons License 3 napja -1 1 179034

Nem. 

Vitézy azt mondta egy választási kampány során, hogy villamost építene a Pacsirtamező utcában. 

Előzmény: rezgaras (179032)
toto92 Creative Commons License 3 napja -1 1 179033

Miért? Gondolom felmérték hogy ez (mármint általánosságban annak a hirdetése hogy száz villamost, ezeret) több szavazót hoz mint amennyit elrettent. Attól nem félek hogy a következő öt évben a Pacsirtamező utcában akár csak nekiállnának a villamos előkészítésének.

Előzmény: rezgaras (179032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!