Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Eddig is lehetett tudni, de most már kb hivatalos, hogy milyen szerepet játszik a TI.
Hamarosan elmehetnek a pichába. Örüljenek ha nem sittelik le őket, szuverenitásvédelmi törvényileg, ugyi...
(A múlt század közepéig ilyesmiért akasztás járt Európa civilizáltabb felén is. Manapság mondjuk az agyonajnározott Ukrajnában simán kibaxnak érte a tizedikről, esetleg hátba lőnek a saját testőreid.)
Közben meg a Transparency int kikutatta, hogy Magyarország az Európai Unió legkorruptabb állama, mint írták, a világranglistán még a fekete-afrikai Burkina Faso is kevésbé korrupt, mint mi.
Hazánkkal holtversenyben a korrupciós ranglistán szerepel a kommunista Kuba, Tanzánia, Trinidad és Tobago, valamint Dél-Afrika is.
Szívből kívánom, hogy a TI embereinek ott kelljen laknia életük végéig. Megtudják majd akkor, hogy melyik ország a korrupt és melyik nem. Vicc szervezet, vicc felmérés.
Az USAID felszámolásval kiüresedett az a tér ahol eddig voltak és most megy a fetrengés. Kb. .ég egy hét és elcsendesedik. A libbant politikai trollok 90% már eltűnt a facebookról.
Értem én, hogy gyári előírás, de akkor is faxság! Nem az olajcsere perióduson kell spórolni. Nekem több szervízben is azt mondták, hogy 10 ezer km vagy évente cserélni az olajat. Ne higyjem el ezt a kinyújtott intervallumot...
Ugye jön látogatni az AfD elnöke, aki egy leszbikus nő, színesbőrű, bevándorló feleséggel. Erre elég nehéz ráhúzni hogy náci, ugye. Nyugaton azonban mindenki teljes tüdőből fasisztázza meg nácizza szerencsétlent, meg elmondják minden rossznak amit csak ki tudnak találni. De a legrosszabb minden közül, hogy most ezzel a Zorbánnal is találkozni fog a csaj, hát ez kész, ennél gonoszabb tettet el sem lehet képzelni. Mert a Zorbán náécikkal (mint az Afd?) meg fasisztákkal (mint az Afd) meg diktátorokkal (mint a német kancellár) meg tömeggyilkosokkal (mint bármelyik nyugati államfő) parolázik, hát szégyellje megát Alice Weidel. Mert őt ugyan szeretik, mert meleg, és ez aztán felmenti minden más vád alól?
Ugyi az Orbánba /kormányba /Magyarországba belerúgni kötelező libsi feature manapság, mondhatni elvárás az EU-s meg USAID pénzek kiosztásakor, nehéz eldönteni, hova kell igazodnia az egyszeri leszbinek, akkor most szeressék a Weidelt mert meleg, vagy gyűlöljék, mert a mainstream prosi szerint fasiszta?
Az ATV politikai státusza nem egyértelmű. Illetve de. Mindig azt a politikát képviselik ami Izraelben kormányon van. Most például jobboldali konzervatív.
Amikor a műszerfalon kiírja, hogy "olajszint alacs", akkor megnézve a nívón még a fele fölött van picivel. A gépkönyv szerint pedig min és max között 1,3 liter van az én motoromnál, tehát max 6 decit szabad töltenem rá. :)
A Skodálatos Fostavia arra van tervezve, hogy mindenféle, szedett-vedett, hanyag emberek kitolják a szemét is, miközben a halálba abúzálják, gyötrik az autót, és mindezt elsikkantott vagy elfelejtett karbantartás mellett kell abszolválnia a kocsinak. És sikerül neki!
A Kodiak meg egy kicsit magasabbra épített Fostavia. Vagy Superb. Vagy mittomén, ugyanaz.
Az, hogy ezt a kocsit mi lelte, a fene sem tudja. Eleve gyanús a vontatás, az többszörös igénybevétel a motornak. De gyanítom hogy ennek az éremnek (is) két oldala van, esetleg három, és valószínűleg a sztorinak is csak a töredékét hallottuk.
Nekem ezzel az a bajom, hogy ez itt egy embernek a véleménye, aki ki tudja hogyan kezelte azt az autót és ki tudja milyen stílusban vitte oda. Lehet hogy azért hajtották el, mert ordas nagy türhő volt, aztán szabadulni akartak tőle.
De az sem egészséges hogy betartja a gyári csereperiódust, amikor elmondása szerint, iszonyú igénybevételnek vannak kitéve az autói. Ezek az autók pedig nem erre vannak tervezve.
Hát nem tudom... nekem a márkaszerviz az maga a márka. Amúgy meg világgá kell kürtölni, hogy a Kodiaq gagyi, ne vegyétek meg emberek, szosölmédia még segít is.
A minap mikor hazaértem, meglepődtem hogy össze volt barmolva sárral a frissen megcsináltatott kapubeálló. Oszt kiderült hogy kicserélték a tűzcsapot a ház előtt. Mert hogy állítólag szivárgott, oszt valaki a faluból jelentette, ezek meg jöttek, ástak egy kva nagy gödröt, kicserélték a Nagy Piros Varázslót, oszt elmentek jól. A földet nem tömörítették a munkagödör felett, csak úgy visszaszórták.
Nézegettem az egész művet, oszt kiderült hogy a ház előtt álló 4 műtárgy közül egyetlen egy sem áll egyenesen, mind dől erre vagy arra. Hogy itt semmit nem képesek rendesen megcsinálni, bonyek. Minden úgy van öxxebaxva mint egy rakás gané, és ez mindenkinek megfelel, senkinek nem rebben a szeme sem...
A Zottó megint "lekezelte" a víztornyot, mert hogy hallották hogy valami faluban az ország túlsó felén férgek voltak a vízben. Nehogy "mi is elkapjuk", a Zottó teletolta valami xarral, olyan fehér a víz mint valami higított tej. Oszt amikor megemlíted a facebork csopiban, akkor te leszel lebaxva, hogy miért nem elég jó az neked. "Nekünk itt igenis nagyon tiszta és finom vizünk van" -- amikor nem nyomjátok tele klórral, te faxparaxt.
Ott egyedi motorikus bajok vannak (dugattyúgyűrű törés, sötöbö) a háttérben. Ha meg nem, akkor az ilyen vasat szégyenpadra tenni és elfelejteni. Életemben nem volt olyan autóm, ami egy liternél többet égetett volna el olajcserétől olajcseréig. Persze a márka mellett ez erősen függ a felhasználó lábától is ugye. Már soxor említettem a céges opelastránkat, most 600 ezer km-nél tart, de újkorában is 4 litert égetett el cserétő cseréig és a márkakereskedő azt mondta, h ez a normális(?), nyomjuk neki, de nézzük gyakran a nívót a pálcán. Egyértelmű tervezési és anyaghiba ez, de a sorozatgyártás ugye elkezdődött, hadd szóljon! A végfelhasználó meg gondoskodjon a vasról.
Ha nem láttál valójában semmit ami előremozdíthatna bármiféle vizsgálatot akkor sok értelme nincsen. A kár elszenvedőjének kötelesség ilyenkor segíteni azzal, hogy tanúként igazolod annak vétlenségét. Így soincs sok esélye arra, hogy a kötelező fizet, de legalább megpróbáltad.