A modernkorban amit láttunk vagy visszanézhető nem.
Viszont visszamenni az időben lehet, hogy hasonlót találnank de arról vagy nincs esetleg felvétel vagy nem élnek már rég a tanúk. Max. évkönyvekben vagy más leírásokban lenne ilyenről infó.
Ericssont szerintem Andretti és a szponzorai betolták volna úgyis a mezőnybe valamelyik kárára, de Rahalt is
Ez azért nem biztos hogy így van, mindenesetre ott volt az esély, hogy saját jogon nem kerülnek be.
Annyira nüanszokon múlik minden, hogy Ericssonnak az a hibája, hoghy azt hitte már teljesítette a 4 kört, akár el is intézhette volna a kiesését.
Hiába tűnik egyértelműnek, hogy ki az aki nem fog bejutni, az élet néha felülírja ezt, pl. Alonsót is kiütötte a Juncos csapat anno, pedig ki látta ezt előre.
én meghagytam volna a régit kicsit több felkészülési idővel, mert sokan csak erre a futamra jönnek. Jön egy ilyen esős, rövidebb időszak még kevesebb időt lehet a pályán tölteni. Versenynaptárban Indy előtt Texas sincs, mint ovál.
azt sajnálom, hogy nincs jóval több induló mint 33, kevesebb a dráma bump dayen. Előzmények után várható volt, hogy Siegel fog kiesni vagy esetleg Legge, ha ő falaz előbb a nagy igyekezetben.
Ericssont szerintem Andretti és a szponzorai betolták volna úgyis a mezőnybe valamelyik kárára, de Rahalt is
ha esik, az se garancia arra, hogy lesz verseny, inkább a várakozás hátha eláll és szárad a pálya
Monaco rég alkalmatlan a mai kocsiknak, főleg ezeknek a széles anyahajóknak
Formula E-nek való inkább, nem véletlen mennek oda ők is és már évek óta a teljes verzióra. Elején még abból a pályából is egy rövidített változatot használták. Sainte Devote az első kanyar előtt már befordultak és egy egyenes után kanyarodtak rá az ismert szakaszra ami jön az alagút után.
az számomra irreleváns, bár az elég sokatmondó, hogy Monacoban az eső az egyetlen opció, amitől élvezetes lehet a verseny. bár még az sem garancia, ha az f1-ről van szó.
egyébként európai fejjel a bajnokság megnyerését tekintik nagyobb ténynek csak nem az usa-ban. Ott az van amit írtam az Indy500 bajnoknak lenni nagyobb elismerés.
Nemcsak Indyre gondoltam, hanem az eddigi IC-os szerepléseire. Tudom nem volt sok versenye, meg a DCR messze van egy top csapattól...de az az érzésem, hogy egy kicsit nagy még az az IC kabát.
With Kyle Larson a week away from competing in the Indianapolis 500 and Coca-Cola 600 on the same day, car owner Richard Childress said Sunday that he would support it if Kyle Busch decided to do the double next year.
“We’ve talked a little about it,” Childress said Sunday at North Wilkesboro Speedway. “The right opportunities, the right team, the right situation, we would do it and I’m sure Kyle would do it.”
Legutóbb 2019-ben született győzelem pole-ból, előtte meg 2009-ben, onnantól kezdve viszont sűrűbben, 2008-ban, 2006-ban és 2004-ben, de aztán megint szünet 1997-ig.
Ha jól számolom, összesen 21 alkalommal lett győztes a pole-ból induló pilóta.