Egyedi hűtővel már megcsináltam, de a módosítástakarékos változat kánikulában azért nem tűnik elégnek.
Esetemben ilyen jelenséget, amit leírtál, nem tapasztaltam, vélhetően azért, mert én meghagytam a hátulhűtőt és az elől levő egyedi hűtőt sorba kötöttem (képek) vele.
Őőő, probálom vizualizálni a tudatomban, de nem sikerül összerakni. Kérhetek egy kicsit részletesebb leírést? :-) Vagy felfelé és - a 180 fokos forgatás miatt - a fülke felé közelebb állt a közös leömlős vége?
Sziasztok. Szükségem lenne egy főtengelyre a gyári motor felújításához illetve 73,45 től nagyobb dugó és gyűrű szettre. És valaki tud-e drapposszürké-hez egy szinkódot adni hogy mégis mit kevertessek... Köszönöm a segitséget előre is. Facebook.com/grof2002 itt megtalálható vagyok. Szép napot,estét. Üdv.
1988-ban említettem a szülőknek, lehet, kéne venni egy utolsó 2T-t, nyilván elölhűtőst, mert többé olcsó autózás utána nem lesz, de maradt a régi Warti. Utólag nem bánom, mert jobb a minősége, kapott még a kasztni festés előtt cinkfürdőt. :-)
Tellene villára meg mercire, de nem élek velük. :-)
Viszont hátulhűtős homlokfalat szerelnék át elölhűtősre. Meg lehet csinálni, mások már megtették. Van valakinek tapasztalata?
Azért vannak biztos kihúzva a paraméterek mert átépítés alatt van a vas, lesz rajta tyuning, meg szuper kompjúteres vezérlés, utána már lehet cserélni kacsalábas villára :)
A jelenleg kapható kínai tömszelencéknél úgy tudom van egy olyan probléma, hogy a tömszelence előfeszítő rugózása túl kicsi, ezért nagyon nehéz úgy összeszerelni hogy jó legyen, és ráadásul a tartóssága is emiatt sokkal kisebb. (Nem a szén kopik el, hanem valami egyéb mechanikai probléma van, ami a szén futófelület összenyomódását rossz irányba befolyásolja, én annyira nem ástam bele még magam.)
Ha eredeti gyári, vagy Gergely-féle tömszelencéi vannak, arra ez nem vonatkozik.
Tükörlapon meg kell vízpapírral csiszolni a járókerék és a tömszelence tömítőfelületét. Továbbá zsírt kell tenni a tengelyre a járókerék alá, akkor nem korrodál rá.