Hátsó lámpám van, tök sima csomagtartó végére csavarozós, 2db kisceruzaelemmel, már 2 éve megy, nem akar lemerülni. Alin is árulják.
De van egy pót is az üléscsövön, abban is 2 kisceruzaelem van, az se akar lemerülni. Aldis alkáli elemek vannak benne, folyamatos üzeműek, többet van a hátsó használva mint az első.
Megnéztem. A hátulján tisztességes leírás van, 15/30/70-es, tehát 3 fokozatú.
Akár 9,5 órát is bír a 15-ös fényerővel. A többinél nem írja, de gondolom exponenciálisan csökken. :)
Akkus "természetesen".
Ami viszont jó, hogy kikapcsolás után ha újra bekapcsolod ugyanazzal a fényerővel megy tovább amelyikkel utoljár használtad.
Aztán hazafelé szembejött egy rohadékgeciparasztbaromállat irgalmatlan vakítóval a bringaúton a tajparaszt haverjával párhuzamosan.
Semmit se látni a ganégeciszartól.
Be fogok menni a rendőrségre és őket fogom basztatni heti szinten.
Az elektrolleresek az agydinamósok és a legganébb baromarcúak azt hiszik, hogy mindent megtehetnek.
Ha a rendőrök is szarnak bele akkor viszont én fogok igazodni.
Veszek egy atommeghajtású fotonágyút amivel szembe fogom lőni azt aki megérdemli, élvezze csak a gyönyört nirvánában.
Aldiban is megnéztem, ott kopaszabb a doboz, de 15/30/70/100 -nak van írva kb ugyanaz a lámpa.
A 15-ös mellé a városi logó van, közvilágítás mellett tényleg tökéletesen elég. Közvilágítás pedig van, mifelénk legalábbis. Tényleg elég a 15-ös. A 100-as mellé pedig egy alagút logót raktak, na ez a vakítósdis kaliber lehet, hát az ehhez kapcsolódó üzemidő lefelejtődött itt is. Az aldiban BikeMate vagy micsoda néven fut.
Ezekkel nincs. Volt szerencsém hasonló lámpát használni, kialakításban/erősségben. Szerintem ez a fényérték maximum hátulra elég. De akkor már jobban jársz a gombelemes verzióval, az még olcsóbb is.
Eredetileg csak egy vizualizációnak készült, mert mikor eszembe jutott arra gondoltam ha csinálnék egy videót érthetőbb lenne mit is találtam ki, mint bármilyen más magyarázat. A 3d trackellést is ki tudtam próbálni és akkor kompozitáltam először CG-t élő felvételre. Annyira nem is törekedtem tökéletességre, a madarak átrepülnek a tükörkép alatt, de ennek ellenére sokan gondolták valódinak, bár azt hiszem én sem voltam elég egyértelmű, hogy csak egy vizualizáció. Sikerült egy korai fake newst produkálnom ha nem is szándékosan.
A HD videó még nem volt igazán elterjedt a youtubeon azt hiszem még nem is volt lehetős rá.
Akkor eléggé felkapták, voltak akik megakarták építeni kaptam e-maileket mindenhonnan, írtak róla az indexen a blikkben, francia weboldalon, az Oktogon című építészet és design szaklapban, egy közel keleti ország művészeti egyetemétől arról érdeklődtek, hogy megoldható lenne felállítani náluk is.
Ma este valami iszonyat fényes folt közeledett a Nánási úton. Egészen addig el nem tudtam képzelni, míg egy vonalba értünk. Akkor láttam, hogy elektromos meghajtású deszka.
Sikerült olyan lámpát, lámpa beállítást találni, amelyik a földszintről is képes elvakítani az utasszállító gépek pilótáit.
Jah, én arra reagáltam, hogy nem a kerék elé közvetlenül világít.
Alapvetően lehet problémás ez a szóráskép, pláne, ha türköződéskor vakít is a reflektáló felület, ugyanakkor pontosan oda világít, ahol szükséged van rá és a szembejövőket sem vakítja el a korlátozott szórással - egy biztonságos burkolatú, jól ismert úton ezt preferálnám. Random terepre, kevésbé jó minőségű útra, ahol nagyobb szórásképben is szeretnéd látni a dolgokat, kevésbé jó.
Ez azért nagyon csak nézőpont kérdése. Nem smkp.ról beszélünk ami gyorsabban halad. Nem egy métert értek a kerék elé, de ez kb. szúrófény. Ahogy a fotóimon is látható, a bringa előtti terület kb. teljesen sötét.
Amennyiben lefele fordítom, akkor meg egy négyzetméternyi területet világít meg frankón, ami csak zavarja az ember szemét. A többi rész kb. sötét.
Kézi, kereső lámpáknál is az a jó ami azért nem egy lukat lő az éjszakába, hanem valamennyire hot spot is egyben.
Mondjuk alapvetően, ha a kerék előtti egy méteren felbukkan egy kátyú, üvegdarab, akkor már tökmindegy, bele fogsz menni. Szerintem rendben van, hogy előrébb világít és akkor látod meg a kikerülendő dolgot, amíg van esélyed kikerülni.
Ma 6:40-kor észak-budán, gyakorlatilag még éjszakai sötétben (felhőzet miatt) lekapcsolták a közvilágítást. Este már bőven sötét van, amikor még nincs közvilágítás. Gyalogos átkelőhely mellett átkelésre várakozók (többség feketében, ez a divat...) szinte láthatatlanok. Miért kell fillérbaszásból rossz, veszélyes látási viszonyokat teremteni?
Amúgy a bringások mellett az autósokat sem kell félteni. Hétfő este 7, már teljes sötét, tanulóautó, benne oktatóval és tanulóval jön világítás nélkül. Nehogymár az a kurva tanulóvezető elkoptassa a lámpát!
Mindig jókor nézek fel ide :-) Biztosan végigolvasom. Nyáron jártunk Lengyelországban, Gdansk és környéke volt az úticél, igaz autóval (és kutyával). Lenyűgöző a tengerpart és vidéke – és nagyon messze van.
léteznek gázkaros elektromos kerékpárok, ők viszont jogilag már segédmotoros kerékpárnak számítanak. Hiába lehet például pedelec (elektromos rásegítéses) módban is használni őket, ha egy ilyen ebike-on gázkar is van, amivel pusztán magától, csak a motort használva is közlekedhetünk, már segédmotornak kell tekinteni, nem pedig kerékpárnak.
sziasztok ! létezik olyan e bringa ami tekerés nélkül is megy ? tudom hülyén hangzik ,de már több alkalommal is láttam két srácot fatbike szerü bringával a főúton "hasitaní" legalább 40-50 km/h-val huzamos ideig sík terepen tekerés nélkül.
Na innen indul a szarkeverés. Kötelező legyen mnimum a sárga bringasziluett feltaknyolása nyilakkal 50 méterenként és akkor mindenki tudni fogja, még a hülye rendőr is, hogy az ott bizony surranópálya. És évente kötelezően újrafesteni.
tavaly vettem a gyereknek egy szép Btwin Original 520 kerékpárt használtan, és ezen van hátul Bclip-es tartó. Ha jól kutakodtam a neten, akkor ebből a Bclip-es cuccból a Dechatlon visszahívta a gyerekülést, de semmilyen más tartozékot, csomagtartót, táskát, semmit nem találok hozzá sehol. Én bénázok vagy tényleg nincs hozzá semmi? Az lenne a lényeg, hogy egy zár oldással ami rajta van, lehet vinni magával az embernek.