Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gg72 Creative Commons License 2024.02.12 0 0 157024

Sziasztok! Citroen C4 1.4 16V (2007-es) hidegindítás után alapjáraton rángat/fulladozik, kis gázadásra jól reagál, majd elindulás/felmelegedés után is jól jár. Mi lehet a gond? Korábban itt azt olvastam, hogy esetleg vmilyen szofverfrissítés segítene? Amúgy kevés km van benne, így nem hiszem/remélem, hogy a szokásos KFU betegség előjele lenne, meg amúgy sincs semmi hibaüzenet, vagy más furcsasága.

Keke2012 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 157023

Köszönöm 😊

kirsan Creative Commons License 2024.01.17 0 0 157022

Google azonnal több választ is kiadott, hogy pedig befecskendező, és hogy gyári diaggal olvasd ki. Nem én írtam ezeket, ne rám legyél mérges.

Előzmény: Keke2012 (157020)
Keke2012 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 157021

halo13 

Töled szeretném kérdezni hogy meglett a hiba ? Mert sajnos nekem is ugyan az a gond az autóval.

Keke2012 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 157020

Sziasztok segítségre lenne szükségem.Adott egy Citroen C3 1.4HDi .Olyan problémát produkál hogy néha indul néha nem , ha olyan kedve van be indul ,aztán meg teker de nem indul. 1 Porlasztót cseréltünk benne de sajnos nem oldódott meg a hiba jelenség. Hiba kód P1197 és P1351 , szerelőnél már voltunk vele nem tudja mi baja .

csiro Creative Commons License 2023.10.26 0 0 157019

Köszönöm a tanácsokat, valakit keresnem kell aki foglalkozik vele, mert nekem se szerszámom, se helyem nincs a komolyabb javításokhoz, a hozzá nem értés hiányáról nem is beszélve...

FeZ_ Creative Commons License 2023.10.22 0 0 157018

Meg kellene nézni, hogy olyankor, amikor nem indul, milyenek a gyertyák ? 

Ha tacsakosak, talán megszívja magát, azért indul nehezen. (vagy másért, de nyilván valamivel el kell kezdeni a keresést)

Az üzemanyag nyomásszabályzó hibája tud olyat produkálni,  hogy leállítás után még bejut benzin a szívócsőbe és hidegen ez nem gond, sőt, még előnyös is, de melegen nehezen indul az autó. Egy rossz (nem jól záródó) befecskendező fúvóka is tud hasonló tünetet okozni. 

Előzmény: csiro (157016)
French Force Creative Commons License 2023.10.22 0 0 157017

Az efféle szerelőknek lenne a bontóban a helye már.

Előzmény: csiro (157016)
csiro Creative Commons License 2023.10.22 0 1 157016

Hú de rég jártam itt...

 

Látom nem pörög a topik, de hátha valaki tud adni valami jó tippet.

 

Citroën AX 1.1 1993. Melegen nehezen indul. Hidegen azonnal, leállítás után közvetlenül azonnal, de pár perc várakozás után addig, amíg a motor ki nem hül, csak hosszas indítózás után hajlandó elindulni. Szerelő nem foglalkozik vele, mondván, hogy bontóban a helye, de nekem jó szolgálatot tenne, ha tudnám még használni.

 

Köszönöm ha valaki ad valami használható tanácsot.

1686 Creative Commons License 2023.02.19 0 0 157015

Sziasztok.A kürt problémához még hozzá tartozik hogy amikor 1 es és gyújtás álláson van vagy jár a motor  és hiába nyomom a kürtöt nem szól,viszont ha nyomva tartom és közben leállítom s kocsit és tekerem a kulcsot majd a végén kihúzom akkor abban a pillanatban megszólal a kürt ahogy bekattan a kormányzár.Mi lehet a baj szerintetek,Test kábel vagy szalag kábel vagy bsi?Köszi a választ.

1686 Creative Commons License 2023.02.18 0 0 157014

Sziasztok.

2007 es 1.4 benzines berlingón néha csak leállított motornál szól a kürt.Ez bsi hiba lehet.Volt valakinek ilyen hiba?Mi lett a megoldás?Köszönöm a segítséget.Sziasztok.

halo13 Creative Commons License 2023.02.02 0 1 157013

Bemérettem a porlasztókat is 3 db nem volt 100%-os ,1 igen. Az ember szerint nem emiatt van a probléma utána cserélgettem mindent a 3 porlasztót is, az eredmény változatlan. Profi kiolvasóval olvastattam semmi csak széttárta a kezét ( teszteltük is ha lehúztam valamelyik porlasztóról a csatit rögtön beírta) Csati fel indítás 2000-nél a P1197. De volt ugy is, hogy 2000-nél betorpant,a gázt tartva utána felengedte 3500-ig is amig el nem vettem forgott simán. 

Többször tapasztaltam, hogy ha megmelegszik rendesen kitörlöm a hibát és nem írja vissza akárhogy rugdosom terheletlenül álló helyben, de ha elindulok vele és terhelem rögtön beírja a hibát ja és lehet fontos az is hogy hibakód után elkezd füstölni.  

Előzmény: halo13 (157012)
halo13 Creative Commons License 2023.02.02 0 0 157012

Ügy kezdődött, hogy egyenlőtlen alapjárat, chek engin, depolution system fault, 2000 fordulat fölé nem engedte

forogni. Az 156998. bejegyzésben írtam róla. A helyzet azóta is változatlan a jelenség ugyan az.

Előzmény: FeZ_ (157011)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.01 0 0 157011

Szívesen.

Mi a baja az autónak amúgy ?

 

Előzmény: halo13 (157010)
halo13 Creative Commons License 2023.02.01 0 0 157010

Húúúúú! Köszönöm szépen a magyarázatot és a fáradtságodat, hogy hajlandó voltál ilyen sokat gépelni.

Na még elolvasom vagy 5x, hátha rögződik és utána újra átnézem, végig telefonálom  a lehetőségeket ki mit ad.

Köszi +1x

Előzmény: FeZ_ (157009)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.01 0 0 157009

A BSM az a motortéri biztosítéktábla. (mint ami a képen is van) A rajta levő típusszám (L03) a legfontosabb, olyan kell bele. Esetleg nagyobb számú még jó lehet, mert elvileg lefele kompatibilisek, a nagyobb számúaknál több az elérhető szolgáltatás. 

Ezt az egységet nem kell tanítani, csak simán csere és kész.

Amit tanítani kell az a BSI és az az utastérben van. Ahhoz passzolnak a kulcsok illetve immo chipek és a motorvezérlő azzal van párosítva. Ha "szettet" akarsz cserélni, akkor ahhoz a kulcsok kellenek, a motorvezérlő és a BSI. A BSM nem kell feltétlenül. Aztán a szett vásárlásánál még  fontos elkérni hozzá az eredeti immo kódot is (azt az autóhoz adják amikor megveszi a vevő), mert ha az nincsen meg, később problémás lesz a beszerzése. Lekérdezni ugyanis csak az eredeti forgalmival a tulaj tudj a márkaszerviztől. Ennek hiányában a vezérlőből kell kiolvastatni szakértővel, egy kb. 3-szoros áron, mint a lekérdezés kerülne jobb helyeken. A kód a későbbi tanításokhoz kellhet. 

A bontott BSI-ből is ugyanolyan típusszámú jó bele és a motorvezérlőnél is fontosak a számok. Más - nem PSA - típusoké nem szokott jó lenni, mert ott már mindegyikbe bele szokott nyúlni a saját gyártója, van, hogy tök más vezérlő van benne, de pl. Peugeot-hoz általában lehet találni Citroën megfelelőt és fordítva.

A bontottal még az szokott a gond lenni, hogyha nem pont ugyanolyan típusú és nem pont ugyanolyan felszereltségű autóból kerül ki a szett, akkor az "átültetés" után nem feltétlenül fog minden régi funkció működni. Jobb esetben ezeket fel lehet neki tanítani utólag. 

 

A neten vett szűz vezérlőt fel kell tanítani diaggal az autóban maradt vezérlővel. (tehát ha pl. motorvezérlőt cserélsz, akkor a régi BSI-vel kell összetanítani) 

Ehhez meg kelleni fog az adott autó (amibe beszerelésre kerül a szűz vezérlő) immo kódja.

 

Előzmény: halo13 (157008)
halo13 Creative Commons License 2023.01.31 0 0 157008

Szia! Tudom te otthon vagy ebben a témában. Én nem, csak mechanikusan. De k..ra kivagyok tőle! Légyszives, hogy értsem. Ha veszek egy bontott vezérlőt BSM-el , immo gyűrűvel, kulcsokkal , akkor is tanítani kell vagy hajlandó felismerni magát és mükszik? Ráadásul ezeket mindenhova beépítették ! Kompaktibilisak vagy sem? Ford, Citro, Pug 1.4HDi ? Neten eu-ban van szűz ill törölt, de az honnan tudja a dolgát? Bocs a hülye kérdésekért. Ez van benne.

Előzmény: FeZ_ (157006)
halo13 Creative Commons License 2023.01.31 0 0 157007

Köszönöm!

Előzmény: xmbela (157005)
FeZ_ Creative Commons License 2023.01.30 0 0 157006

Ha vadi új vezérlőt kap, akkor elvileg az autó eredeti immo kódjával össze kell párosítani a BSI-vel és talán a kulcsokat is újra kell tanítani, de ez utóbbi nem 100%. Cserélni nem kell őket, ha gyáriak.

Bontott vezérlőt nem tudsz feltanítani Lexia-val, csak ha elviszed és törölteted előbb. Ezután olyan lesz, mintha gyári új lenne.

 

Előzmény: halo13 (157001)
xmbela Creative Commons License 2023.01.30 0 0 157005

Nem tudom, kerülöm az ilyent, mert nem az én asztalom.

Előzmény: halo13 (157001)
raider Creative Commons License 2023.01.28 0 0 157004

Csak a Seduxen tart életben, és az a remény, hogy téged végre elvisz a VÁP a futkosóra.

Előzmény: senkisenormális (157002)
raider Creative Commons License 2023.01.28 0 0 157003

Csak egy ötlet: szerintem a riasztó lehet a gond, ha van az autóban.

Előzmény: lacika511 (157000)
senkisenormális Creative Commons License 2023.01.27 0 0 157002

Látom, páran még éltek. Van erre valami alapos indokotok? Amúgymeg hogyvagytok.

Előzmény: xmbela (156999)
halo13 Creative Commons License 2023.01.25 0 0 157001

Bef kábelköteget kimértem , nincs szakadás. Ha kap új vezérlőt- gondolom immot is kell cserélni kulcsokkal. 

Fel kell tanítani a rendszert utána?

Előzmény: xmbela (156999)
lacika511 Creative Commons License 2023.01.25 0 0 157000

Üdvözlet ! Van egy 1007 1,4 Trendy benzines aminek motorja, főleg hidegen, váratlanul leáll és a  hűtőventilátor elindul. Gyújtáskulcsot kivéve is tovább jár de a motort újra indítani nem tudom. Akku saru le, majd vissza és indul a motor-ventilátor áll-.

A kiolvasott és nem törölhető hibakód: P1327 FÁZISSZINKRONIZÁCIÓS HIBA

2. fokozatban néha fordulás közben-akár balra akár jobbra- felvillan az akku lámpa majd a motor öndiagnosztika sárga lámpa , megtorpan a kocsi de aztán megy tovább

Merre induljak hibát keresni ? 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

xmbela Creative Commons License 2023.01.25 0 0 156999

Ez befecskendező áramköri hibakód. Ha a kicserélt injektor biztos, hogy jó, akkor marad  a kábelköteg és a motorvezérlő.

Előzmény: halo13 (156998)
halo13 Creative Commons License 2023.01.24 0 0 156998

Szia! Kérdeznék hátha neked vagy valakinek van valami ötlete! PUG 1007 1.4 HDI az asszony kocsija. Állandó hibakód P1197. 2000 fordulat felett leszabályoz elkezd füstölni. EGR szelepet , kat-ot kitakarítottam, kapott nagynyomású szivattyút, porlasztókat, nyomás érzékelőt, felső üz anyagcső rendszert, légtömeg mérőt.

Még mindíg nem jó! Lassan a guta megüt tőle! 

Előzmény: xmbela (156991)
lupnaza Creative Commons License 2022.11.22 0 0 156997

Sziasztok!

Van egy új Peugeot Partner em, amiben az elektromos kézifék visszajelzője a műszerfalon és a váltó mellett is folyamatosan világít miután kiszálltam a kocsiból! Bizonyára ugyanúgy működik mint egy személyautó esetében, így biztos tudja valaki mi lehet az oka!

Nem kellene legalább a műszerfalon kialudnia? Esetleg valami hibára utal?

Köszönöm!

xmbela Creative Commons License 2022.11.04 0 0 156996

Én nem látom a dörzsölődést, de előfordulhat, hogy összefügg az előző szíj szakadásával. Sanszos, hogy ez nem online lesz megoldva.

Előzmény: Szenilla00 (156995)
Szenilla00 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 156995

Szia megnéztem a csati rendben van legalábbis ugy tünik 😁 de azt vettem észre h a frissen felrakott ékszíj ki van dörzsölve minimalisan olyan mint ha valamihez hozza dörzsölödne .. A villanyszerelönk rakta fel az uj szijat lehet hulye kérdés de fel lehet rosszul rakni ? Neten nézelődtem tegnap ota de egy képet sem talaltam h h kell rendesen felrakni 😁 

Előzmény: xmbela (156993)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!