Nem egyszerű a választás az biztos. Én előtte BfG MT használtam kb 10 évig de ki akartam próbálni másik mintát is ment az agyalás az St Maxx és az STT Pro között. Igazából 50-50% ahol járok, de a munkámhoz kell nem hobbi szóval ha ki kell menni akkor ki kell menni. Így maradt ez van még külön felni egy garnitúra BfG AT mert az volt az autón amikor vettem, annyit használtam amíg hazajöttem vele.
Végül egy ezeknél sokkal olcsóbb westlake AT lett a választás, mert rájöttem, hogy a 80% aszfalt 20% terep értelmetlen MT gumikkal.. van 2db malatesta kobra gumim, inkább veszek 4 felnit meg plusz 2 gumit és kicserélem ha kell. A szerelést akartam megúszni, és csak simán letérni az épített útról bármelyik pillanatban, de pofáraesés lenne belőle valószínűleg.
Üdv Mindenkinek.Lenne 4db toyo Open country 275/70/R18 gumi eladó újszerű állapotban.Nem valósult meg egy projekt,abból maradt.Eredetileg e Jeep Wranglerre terveztük.Az ár 35000/db.
Kérdésem az lenne hogy nem ég szét a relé ha azon keresztül megy a töltés? Valakinek van tapasztalata erről?
Másik még ami eszembe jutott hogy a külön kábel ami relé felé megy a generátorból az is legyen olyan vastag mint egy önindító kábel? Vagy jó egy 7-8 mm külső átmérőjű is?
Megnéztem most hirtelen két utcai autót. 1.3 benzines, generátorból jövő vastag kábel csak 5 mm átmérőjű. 1.8 TD kis furgonon meg 7 mm. Mondjuk ezek csak 30-40 centi hosszúak. Nekem meg egy 1.6 méteres darab kéne.
Sosem értettem, hogyha tesztelnek egy autót, miért kell közben mondjuk a Defit vagy más merev tengelyes autót szapulni. Ugyanazt előadta Csikos is, nála sem értettem, nem értenek hozzá, nem értik a gépet, egyszerűbb lenne csöndben maradni.
Kedvencem ez a mondat: "Defenderekben is mindig, újra és teljes őszinteséggel tudok rácsodálkozni, hogy pont annyival lehet vele gyorsabban menni mezőn, amennyivel lassabban közúton. "
Korábban is írtam, de újra megírom. Nekem senki nem fogja bemagyarázni, hogy ez az 1,5 literes Jimmy károsabb mint bármilyen SUV, vagy akár személyautó. Pont egy újságírónak nem kellene ekkora baromságokat írnia.
Nekem akkor szállt el az agyam,amikor 4 éve a szalonból kihoztuk az Euro6-os benzines Nissan QQ-t. Pesten piros lámpánál a start-stop funkció leállította alattam a motort! Mellettem a belső sávban meg a fennen hirdetett városi "Zöld busz" (ami egyébként kék) 80-as csövön nyomta a kormot...
Jimmí, vagy Jimni vagy Jymny. Nekem édes mindegy. El nem tudom képzelni azt, hogy egy hibrid hajtáslánccal bármennyire beljebb kerülünk környezetvédelmileg, főleg egy terepjárónál. Álszenteskedés az egész, csak gondoljunk bele, hogy egy vizes környezetben egy ilyen elektronizált autó mire képes. Rövíden - semmire.