Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pinguru Creative Commons License 2020.05.13 0 0 48336

Nekem valahol itt kezdődik az autós újságírás:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Mthtf6O76pY

 

Sosem értettem, hogyha tesztelnek egy autót, miért kell közben mondjuk a Defit vagy más merev tengelyes autót szapulni. Ugyanazt előadta Csikos is, nála sem értettem, nem értenek hozzá, nem értik a gépet, egyszerűbb lenne csöndben maradni. 

 

Kedvencem ez a mondat: "Defenderekben is mindig, újra és teljes őszinteséggel tudok rácsodálkozni, hogy pont annyival lehet vele gyorsabban menni mezőn, amennyivel lassabban közúton. "

 

Korábban is írtam, de újra megírom. Nekem senki nem fogja bemagyarázni, hogy ez az 1,5 literes Jimmy károsabb mint bármilyen SUV, vagy akár személyautó. Pont egy újságírónak nem kellene ekkora baromságokat írnia. 

Előzmény: Boarhunter (48335)
Boarhunter Creative Commons License 2020.05.12 0 1 48335

https://totalcar.hu/tesztek/2020/05/12/suzuki_jimny_15_automata/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

 

Winklernek ezt se nagyon kéne erőltetni. Ismét bebizonyította, mekkora barom...

atompyka Creative Commons License 2020.04.22 0 0 48334

Mondjuk ja, nekem meg Langy Rover embléma van az autómon. :-)

A villanyrészben egyetértek. :-)

Előzmény: pinguru (48324)
skt15 Creative Commons License 2020.04.22 0 0 48333

Nem hinném, hogy annyira topon van, max. a kerékmérete miatt. 

Előzmény: lapar (48331)
SwaroSLC Creative Commons License 2020.04.22 0 0 48332

Ma láttam az új Jimnyt az utcán.

Olyan tiszta volt,mintha most vitte volna haza a tulaj.

Vagányan néz ki.

Előzmény: SwaroSLC (48316)
lapar Creative Commons License 2020.04.22 0 0 48331

Hummer?

Előzmény: skt15 (48330)
skt15 Creative Commons License 2020.04.22 0 0 48330

A tömeg is nagy bajuk.

Az meg - tapasztalatom szerint - exponenciálisan rontja a terepjáróképességet. 

Előzmény: pinguru (48329)
pinguru Creative Commons License 2020.04.22 0 0 48329

Ebben van ráció, de van pár gond: a víz, a hűtés és a rázkódás. Illetve a költség. Drága autót meg ki mer terepre vinni.

 

Egy egyszerű terepjáró lerohad, azért azt valahogy gatyába lehet rázni. Ha egy inverter lemakkan, ott aztán lehet fejet vakarni.

Előzmény: lapar (48328)
lapar Creative Commons License 2020.04.21 0 0 48328

Milyen fasza lenne, semmi osztómű, meg difizár, csak 4 motor elektronikusan szabályozva....

Előzmény: big-dewil (48327)
big-dewil Creative Commons License 2020.04.21 0 0 48327

Azért egy tesla terepjárot kiprobálnék... )))

Előzmény: pinguru (48324)
Jager74 Creative Commons License 2020.04.19 0 0 48326

Nekem akkor szállt el az agyam,amikor 4 éve a szalonból kihoztuk az Euro6-os benzines Nissan QQ-t. Pesten piros lámpánál a start-stop funkció leállította alattam a motort! Mellettem a belső sávban meg a fennen hirdetett városi "Zöld busz" (ami egyébként kék) 80-as csövön nyomta a kormot...

Előzmény: skt15 (48325)
skt15 Creative Commons License 2020.04.17 0 0 48325

Persze, hogy álszent az egész.

 

Előzmény: pinguru (48324)
pinguru Creative Commons License 2020.04.17 0 0 48324

Jimmí, vagy Jimni vagy Jymny. Nekem édes mindegy. El nem tudom képzelni azt, hogy egy hibrid hajtáslánccal bármennyire beljebb kerülünk környezetvédelmileg, főleg egy terepjárónál. Álszenteskedés az egész, csak gondoljunk bele, hogy egy vizes környezetben egy ilyen elektronizált autó mire képes. Rövíden - semmire.  

Előzmény: atompyka (48323)
atompyka Creative Commons License 2020.04.17 0 0 48323

A Jimmy az a Zámbó. 

Előzmény: pinguru (48319)
skt15 Creative Commons License 2020.04.16 0 0 48322

Ez utópia úgyis.

A Suzukinak kell áttervezni mondjuk hibriddé.

Előzmény: pinguru (48319)
lapar Creative Commons License 2020.04.16 0 0 48321

Nekem se megy. szóval Jimny.

Előzmény: lapar (48320)
lapar Creative Commons License 2020.04.16 0 0 48320

Jimni!

Előzmény: pinguru (48319)
pinguru Creative Commons License 2020.04.16 0 0 48319

Az EU-t kell áttervezni, nem a Jimmy-t. Totálisan értelmetlen szabályozások tömegét nyomják ránk, technofasiszták gyülekezete.

Előzmény: skt15 (48318)
skt15 Creative Commons License 2020.04.14 0 0 48318

Nem akarom elhinni, hogy egy ennyire sikeres, keresett modellt csak úgy elenged a Suzuki, ahelyett, hogy áttervezné a hajtásláncot, mint a többi modelljénél is. 

Előzmény: SwaroSLC (48316)
Csabika222 Creative Commons License 2020.04.13 0 0 48317

Üdv mindenkinek 

 

Valaki aki van itt már alakított át Daihatsu Feroza(1992)  laprugó helyett spirál rugóra. Ötlet, vélemény ?  Egyáltalán kivitelezgető ? 

 

Köszönöm előre a választ. 

SwaroSLC Creative Commons License 2020.03.25 0 0 48316

Nagyon szomorú vagyok:

https://youtu.be/EYLw0PIfMaY

Mopetke Creative Commons License 2020.03.24 0 0 48315

Szia,

 

a terepváltón ahogy kapcsolod az első hajtást azzal csak zárod a kapcsolatot váltó és az első kardán között. A váltó tetején szépen eldugva, van egy kapcsoló (sima testkapcsoló asszem), amely közben záródik és működésbe hoz egy mágnesszelepet (tűzfalon van 2 db is), ami nyitott állapotba kerül, így a vákuum működtetni tudja azt a munkahengert ami zárja a kapcsolatot a már hajtott kardán és az első híd között.

Szóval átnézném a kapcsolót, működik-e normálisan, 2 vákuumszivattyút is (van-e normális test + pozitív), azután a vákuumcsöveket, mert lehet csak el van repedve vhol.

 

 

Üdv.: Peti

Előzmény: Molnár Róbert78 (48314)
Molnár Róbert78 Creative Commons License 2020.03.12 0 0 48314

Üdv mindenkinek.Van egy 2007-es évjáratú L 200-as pick up-om.  Az a bajom,hogy ha sárban használom az első hajtás kis idő után kikapcsol. Ha egy két napig nem használom,utána megint működik.Járt mát így valaki?Esetleg ötlet,hogy mi lehet a hiba?Előre is köszönöm a választ.

MiluKZJ70 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 48313

Bocs a J9-es  ca; ET20-al lenne jó!

 

Szervusztok,

Keresek 4db lemezfelnit Toyota KZJ70-re 6x139,7 

 15'x7' vagy 16'x7' ET13

vagy J9-re való is érdekel 16'x7' ET20-al 

 

Előre is Köszönöm!

Előzmény: MiluKZJ70 (48312)
MiluKZJ70 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 48312

Szervusztok,

Keresek 4db lemezfelnit Toyota KZJ70-re 6x139,7 

 15'x7' vagy 16'x7' ET12

vagy J9-re való is érdekel 16'x7' ET13-al 

 

Előre is Köszönöm!

Boarhunter Creative Commons License 2020.03.07 0 0 48311

Hát persze. Így tizenegy év után neked biztos elengedi a felét...

Előzmény: Offroad123 (48310)
Offroad123 Creative Commons License 2020.03.03 0 0 48310

@Pajeros26 az ár alku képes?

Boarhunter Creative Commons License 2020.01.15 0 0 48309

Egy gömbfej lóg egy picit, az cserélve lesz meg a szilenteket is kicserélem oszt ha nem változik, nyomozok tovább.

Előzmény: niváskarcsi (48308)
niváskarcsi Creative Commons License 2020.01.15 0 0 48308

Lehet, egy puhább meg egy keményebb kormánylengéscsillapító,egymás mellé beszerelve megoldaná a gondod.De ez sem olcsó és lehet nem válik be,akkor kidobott pénz.Az is lehet,hogy valahol az elejében van egy minimális lógás,amit nehéz megtalálni.Nekem a hosszú,nem elég merev rugóseklik ,plusz a tengelyeik is lógtak,az okozott ilyet.Merevebbet készítettem,pontos lógás nélküli csavarokkal,merev rugószilentekkel,az megoldotta.A vibrációt viszont jobban felhozta.

Előzmény: Boarhunter (48307)
Boarhunter Creative Commons License 2020.01.15 0 1 48307

Nekem nem pattog el.

Mert tudok egy rövidebb utat az erdőn át... :-)))

Nekem inkább az a bajom vele, hogy kerékszettől függetlenül 80km/h környékén beráz az eleje. Fölötte megint kisimul.

Előzmény: niváskarcsi (48306)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!