Sosem értettem, hogyha tesztelnek egy autót, miért kell közben mondjuk a Defit vagy más merev tengelyes autót szapulni. Ugyanazt előadta Csikos is, nála sem értettem, nem értenek hozzá, nem értik a gépet, egyszerűbb lenne csöndben maradni.
Kedvencem ez a mondat: "Defenderekben is mindig, újra és teljes őszinteséggel tudok rácsodálkozni, hogy pont annyival lehet vele gyorsabban menni mezőn, amennyivel lassabban közúton. "
Korábban is írtam, de újra megírom. Nekem senki nem fogja bemagyarázni, hogy ez az 1,5 literes Jimmy károsabb mint bármilyen SUV, vagy akár személyautó. Pont egy újságírónak nem kellene ekkora baromságokat írnia.
Nekem akkor szállt el az agyam,amikor 4 éve a szalonból kihoztuk az Euro6-os benzines Nissan QQ-t. Pesten piros lámpánál a start-stop funkció leállította alattam a motort! Mellettem a belső sávban meg a fennen hirdetett városi "Zöld busz" (ami egyébként kék) 80-as csövön nyomta a kormot...
Jimmí, vagy Jimni vagy Jymny. Nekem édes mindegy. El nem tudom képzelni azt, hogy egy hibrid hajtáslánccal bármennyire beljebb kerülünk környezetvédelmileg, főleg egy terepjárónál. Álszenteskedés az egész, csak gondoljunk bele, hogy egy vizes környezetben egy ilyen elektronizált autó mire képes. Rövíden - semmire.
Nem akarom elhinni, hogy egy ennyire sikeres, keresett modellt csak úgy elenged a Suzuki, ahelyett, hogy áttervezné a hajtásláncot, mint a többi modelljénél is.
a terepváltón ahogy kapcsolod az első hajtást azzal csak zárod a kapcsolatot váltó és az első kardán között. A váltó tetején szépen eldugva, van egy kapcsoló (sima testkapcsoló asszem), amely közben záródik és működésbe hoz egy mágnesszelepet (tűzfalon van 2 db is), ami nyitott állapotba kerül, így a vákuum működtetni tudja azt a munkahengert ami zárja a kapcsolatot a már hajtott kardán és az első híd között.
Szóval átnézném a kapcsolót, működik-e normálisan, 2 vákuumszivattyút is (van-e normális test + pozitív), azután a vákuumcsöveket, mert lehet csak el van repedve vhol.
Üdv mindenkinek.Van egy 2007-es évjáratú L 200-as pick up-om. Az a bajom,hogy ha sárban használom az első hajtás kis idő után kikapcsol. Ha egy két napig nem használom,utána megint működik.Járt mát így valaki?Esetleg ötlet,hogy mi lehet a hiba?Előre is köszönöm a választ.
Lehet, egy puhább meg egy keményebb kormánylengéscsillapító,egymás mellé beszerelve megoldaná a gondod.De ez sem olcsó és lehet nem válik be,akkor kidobott pénz.Az is lehet,hogy valahol az elejében van egy minimális lógás,amit nehéz megtalálni.Nekem a hosszú,nem elég merev rugóseklik ,plusz a tengelyeik is lógtak,az okozott ilyet.Merevebbet készítettem,pontos lógás nélküli csavarokkal,merev rugószilentekkel,az megoldotta.A vibrációt viszont jobban felhozta.